Joe Bob & maailma

Luolasukeltaja

Joe Bob katsoi maailmaa ja näki sen hyväksi.

So it shall be.

(Hihitystä)

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolasukeltaja

Naiset miksi ette anna pillua minulle??? En halua kuolla neitsyenä!!! :'(

(Itkua)

• Luolasukeltaja

Herää kysymys, jossa idea liikkuu kuin käsi vetten päällä.

Mihin me tarvitsemme toisiamme?

(Naurua)

• eisekoittaja

Millä aineella olet sekoittanut pääsi?

• Luolasukeltaja

Helsingin Sanomissa suositeltiin sienikastikkeen kanssa juotavaksi punaviiniä, jonka nimi viittaa Högiksen vittumaismpaan lintuun ja siinä sen pyrstöön.

Sienikastikkeeni oli parempaa, sillä siinä ei ole kastiketta.

(Hihitystä)

• Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

Helsingin Sanomissa suositeltiin sienikastikkeen kanssa juotavaksi punaviiniä, jonka nimi viittaa Högiksen vittumaismpaan lintuun ja siinä sen pyrstöön.

Sienikastikkeeni oli parempaa, sillä siinä ei ole kastiketta.

(Hihitystä)

Kuinka voin olla näin terävällä päällä jo tähän aikaan aamusta?

Olen varmasti jonkin sortin lahjakkuus.

(Naurua)

• Luolasukeltaja

Kuinka voin olla näin terävällä päällä jo tähän aikaan aamusta?

Olen varmasti jonkin sortin lahjakkuus.

(Naurua)

Kyllä se nyt vain on niin että ei tästä yhdellä kahvikupilla nousta. Pakko ottaa toinen.

Suomalaisten kahvinlitkiminen on outo ilmiö; kaikki litkivät kahvia sen eri muodoissa. Kahvia saa jopa tabletteina. Tunnen olevani isänmaan asialla, kun juon Shellillä pannukuraa.ja odotan, että poika on tankannut autoni.

(Hihitystä)

(Hei haloo)

• Luolasukeltaja

Kyllä se nyt vain on niin että ei tästä yhdellä kahvikupilla nousta. Pakko ottaa toinen.

Suomalaisten kahvinlitkiminen on outo ilmiö; kaikki litkivät kahvia sen eri muodoissa. Kahvia saa jopa tabletteina. Tunnen olevani isänmaan asialla, kun juon Shellillä pannukuraa.ja odotan, että poika on tankannut autoni.

(Hihitystä)

(Hei haloo)

Noin.

Premium luokan teos. Voiko tuosta enää setti parantua? No, se pohjimmiltaan makuasia.
        Makuasiat muutenkin ovat hieman omituisia. Muistan eilen kiinnittäneeni Albertinkadulla huomiota siihen, että yksikään ihminen kadun vilinässä ei muistuttanut toista. Kuitenkin sopi olettaa, että hyvin monella heistä saattoi olla sama maku jonkin tietyn asian suhteen.

Todistamattomaksi jäänyt havainto hämmästytti minua.

(Reps)

• Luolasukeltaja

Noin.

Premium luokan teos. Voiko tuosta enää setti parantua? No, se pohjimmiltaan makuasia.
        Makuasiat muutenkin ovat hieman omituisia. Muistan eilen kiinnittäneeni Albertinkadulla huomiota siihen, että yksikään ihminen kadun vilinässä ei muistuttanut toista. Kuitenkin sopi olettaa, että hyvin monella heistä saattoi olla sama maku jonkin tietyn asian suhteen.

Todistamattomaksi jäänyt havainto hämmästytti minua.

(Reps)

Eli käsittämämme todellisuus ei ole todellisuus vaan homogeeninen kokemus pienellä marginaalilla.

Joe Bob näki kaiken.

(Hirn)

• Luolasukeltaja

Eli käsittämämme todellisuus ei ole todellisuus vaan homogeeninen kokemus pienellä marginaalilla.

Joe Bob näki kaiken.

(Hirn)

Minun piti olla kyllästynyt tähän tyyppiin nimeltä Joe Bob. Hän on karikatyyri, joka ei esittelyjä kaipaa. Juuri siksi valelen hänet bensiinillä ja sytytän savukkeen.

Kallion brankkarit ovat aina myöhässä kaikesta dokumentaarisesta.

( bärtsinaurut)

• Tuo on miehen puhetta. Jos väittäisi maailman olevan muuta kuin hyvä ja täydellinen juuri sellaisena kuin se on, olisi vähän kuin mies syyttäisi omasta epätäydellisyydestään maailmaa. Eikä sellainen ruikutus ole miehekästä.

• Luolasukeltaja
      • Luolasukeltaja

Apteekin kassaneiti hihitteli mun darralle. Sanoin, että darra on eräänlainen kivulias ajatukseton tila, jossa mieli lepää. Oikeastaan se on ainoa todiste ihmisaivojen olemassaolosta.

Riikinkukkoviini ei sovi mulle.

(Hihitystä)

• Luolasukeltaja

Apteekin kassaneiti hihitteli mun darralle. Sanoin, että darra on eräänlainen kivulias ajatukseton tila, jossa mieli lepää. Oikeastaan se on ainoa todiste ihmisaivojen olemassaolosta.

Riikinkukkoviini ei sovi mulle.

(Hihitystä)

Joe Bob on yrittänyt saada siippaansa jarruteltua silikonivillityksessään. Silikoni kuuluu rakennusalalle ja ikkunateollisuuteen, ei ihmisen ihon alle.

Ajatuskin kuvottaa.

(Naurua)

• Luolasukeltaja

Joe Bob on yrittänyt saada siippaansa jarruteltua silikonivillityksessään. Silikoni kuuluu rakennusalalle ja ikkunateollisuuteen, ei ihmisen ihon alle.

Ajatuskin kuvottaa.

(Naurua)

Voiko nainen ohittaa miehensä mielipiteen tällaisissa tilanteissa? Entä mihin se johtaa seksielämän ja ihmisnäkemyksen saralla?

Tämä tietenkin fiktiivisenä, sillä olen sinkkubob.

(Reps)

• Luolasukeltaja

Voiko nainen ohittaa miehensä mielipiteen tällaisissa tilanteissa? Entä mihin se johtaa seksielämän ja ihmisnäkemyksen saralla?

Tämä tietenkin fiktiivisenä, sillä olen sinkkubob.

(Reps)

Eli onko nainen se sama nainen kuin ennen, vai pahempi/parempi?

Vuosituhannen tärkein kysymys.

(Naurua)

• Luolasukeltaja

Eli onko nainen se sama nainen kuin ennen, vai pahempi/parempi?

Vuosituhannen tärkein kysymys.

(Naurua)

Entä jos asiaa tarkastelee potskusta käsin?

Voiko olla niin, että pari näkyvää pallukkaa eturintamalla muodostaa sisäisen imitsin naiselle seksuaalisuudesta, joka on jollain tasolla kadoksissa, ja täyttää tuon tyhjiön itsellään?

En usko.

(Naurua)

• Luolasukeltaja kirjoitti:

Ajatuskin kuvottaa.

(Naurua)

Luulen että silikonit ei sittenkään jäänyt villitykseksi noin yleisemmin. Implanttiasentamoista on tulossa samanlaista arkipäivää kuin kampaamoista.

Jos delfiinille joku yrittäisi laittaa silikonit, niin siitä nousisi mellakka. Vaikka se delfiini miten osaisi viestiä että haluaisi silikonit ja olisi valmis jopa luopumaan muutamasta silkasta niiden vuoksi.

• Luolasukeltaja

Entä jos asiaa tarkastelee potskusta käsin?

Voiko olla niin, että pari näkyvää pallukkaa eturintamalla muodostaa sisäisen imitsin naiselle seksuaalisuudesta, joka on jollain tasolla kadoksissa, ja täyttää tuon tyhjiön itsellään?

En usko.

(Naurua)

Pikaluntsi

Joe Bob ja kollega Brandman nähtiin ravintola Oivassa syömässä seisovasta päydästä yrttipossut. Huomattavaa oli, että molemmilla jannuilla oli monipuolinen satsi erilaisia salaatteja platalla.

Taustalla soi Padding ja ikkunateipeistä katseli tulevaisuuden menoa kaua sitten kadonnut maailma.

(Hihitystä)

• Luolasukeltaja

Pikaluntsi

Joe Bob ja kollega Brandman nähtiin ravintola Oivassa syömässä seisovasta päydästä yrttipossut. Huomattavaa oli, että molemmilla jannuilla oli monipuolinen satsi erilaisia salaatteja platalla.

Taustalla soi Padding ja ikkunateipeistä katseli tulevaisuuden menoa kaua sitten kadonnut maailma.

(Hihitystä)

10,20

(Reos)

• Luolasukeltaja

10,20

(Reos)

Kesken mutustelun sisään astui peruskalliolainen friidu mustissa farkuissa ja sigamakeessa nahkarotsissa. Hänellä oli nuttura ja misu oli blondi. Katse oli helsinkiläisittäin kova. Asia tiskillä asiallinen.

Selässä oli reppu.

Brandman kehaisi Joe Bobille misun peffaa. Joe Bob totesi lakonisesti, että missäs misun tissit?

(Naurua)

• ex-sönkkö

Useinhan se menee niin, että kurkkaamme ikkunastamme ulos ja toteamme kaikki hyvin. taivas on paikallaan ja tuttu maisema ei ole mennyt nurin eikä rikki. Maailma kulkee radallaan ja kaikki on siis hyvin, ainakin siinä kohdassa mihin näemme. Ulos voi ja uskaltaa mennä. Se kaikki kamaluus on jossain muualla.

So it shall be. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      561
      1923
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      92
      934
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      927
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      757
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      718
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe