Miksi naiset ei tykkää teistä miehistä?

Kyselijä-

Olette sanoneet että teillä ei ole edes nais ystäviä joten jos ei ole nais ystäviä niin ei varmasti sellainen saa tyttöystävää koskaan. Miksi naiset ei tykkää teistä?

43

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmä tiedä. Jotain ne vaan mulkoilee.

• Ehkä se johtuu siitä että emme ole pitkiä , komeita ja rikkaita.

• eimullamuuta-

Olethan sinä sika rikas

• Raakatotuus
        eimullamuuta- kirjoitti:

Olethan sinä sika rikas

"Sikarikas" tarkoittaa vähän enemmän kun vanhemmilta saatua sadan tonnin perintöä. Lisätään nolla perään, niin aletaan olemaan edes vähän lähempänä totuutta. Ja silloinkin pitäisi jollain tapaa näyttää olevansa rikas, ei se päälle päin muuten näy.

• eimullamuuta- kirjoitti:

Olethan sinä sika rikas

Pari sataa tonnia ei tee miehestä rikasta.

• Ei tuo mikään poikkeukseton sääntö ole. Mä ainakin kelpaan paremmin enemmän kuin ystäväksi.

• Ei tietenkään, mutta ei siitä haittaakaan ole, että osaa muutenkin luontevasti kavereerata naisten kanssa. Vai oliko se juuri sitä valkoritarointia?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta ei siitä haittaakaan ole, että osaa muutenkin luontevasti kavereerata naisten kanssa. Vai oliko se juuri sitä valkoritarointia?

Ei siitä haittaa olisi, mutta en tosiaan tiedä mitä ominaisuuksia naiset kavereiltaan edellyttävät. Ehkä sitten juuri jotain valkoritarointia.

• 12cm

Meillä on pienet pippelit.

• höpö.höpö

Mitään tuommoista ole koskaan sanonut.

• MrHedgehog

Naiset syrjivät meitä piikikkäitä tuhisijoita.

• 16bit

Sonic palaa takaisin Seegaan.

• helmiä.sioille

Tykkää ne musta. Joskus jotkut jopa liikaakin... :)

• squiik

Näin se on kun on mies eikä ruikuttava rotta.

• rottiss
        squiik kirjoitti:

Näin se on kun on mies eikä ruikuttava rotta.

Itse olen rotta ja ruikutan, mutta tykkäävät silti.

• sepposuurmies

Tuli jotenkin mieleen kouluajat jolloin oli tällainen tytöt vastaan pojat asetelma. Sen jälkeen minun mielestäni kukaan järkevä tyyppi ei ole tehnyt erotteluja sukupuolen mukaan.

• Vammaisiako

Outoja kyselyjä. Jokin päässä viiraa.

• Raakatotuus

Huokaus. Vähintään kolmas kerta kuukauden sisään kun tätä kysytään. Eikö tämä ole jo tullut aiemmilla kerroilla selväksi?

Huono itsetunto, siinä se. Mutta ei tarvita.

• JossainMuualla

Väärin.

Se riittää että olet mies.

Vai oletko koskaan kuullut, että nainen olisi normaalissa tilassaan tyytyväinen mieheen / miehiin?

Parhaimmassa tapauksessa nainen pitää mölyt mahassaan miehen läsnäollessa ja kitisee sekä vikisee muiden naisten kanssa.

Tilapäistä huumaantumista ns. Ihanaan Mieheen ei nyt lasketa.

• Vastauksesi ei kelpaa, koska tällä palstalla ei uskota itsetunnon olemassaoloonkaan, saati sitten itsetunto-ongelmiin. :/

• Raakatotuus
        JossainMuualla kirjoitti:

Väärin.

Se riittää että olet mies.

Vai oletko koskaan kuullut, että nainen olisi normaalissa tilassaan tyytyväinen mieheen / miehiin?

Parhaimmassa tapauksessa nainen pitää mölyt mahassaan miehen läsnäollessa ja kitisee sekä vikisee muiden naisten kanssa.

Tilapäistä huumaantumista ns. Ihanaan Mieheen ei nyt lasketa.

Moni nainen on normaalissa suhteessa riitävän tyytyväinen siihen mieheensä. Jos ei olisi, ottaisi kyllä eron.

Vai tarkoitatko, että vain olemalla Mies (isolla ämmällä) saisi naiset tykkäämään itsestään? Siihen näkemykseen voin kyllä yhtyä. Koska vaatiihan se ennen kaikkea hyvää itsetuntoa.

• Raakatotuus
        Marrrnie kirjoitti:

Vastauksesi ei kelpaa, koska tällä palstalla ei uskota itsetunnon olemassaoloonkaan, saati sitten itsetunto-ongelmiin. :/

Niin siis ketkä sanovat? Pulla ja nalle. Ja pullankin saa jossain määrin yhtymään itsetuntokäsitteeseen, kun asian muotoilee oikein. Palsta ovat siis he, eikä keillään muilla keskustelijoilla ole lopulta merkitystä, niinkö? Odotin sinulta vähän enemmän...

Joka tapauksessa itsetunnon puute on siitä mielenkiintoinen että sen merkitystä naisettomuudessa ei yksikään nainen kyseenalaista, vaan pikemminkin allekirjoittaa. Vastaväitteitä ei tule koskaan.

Täysin toisinhan on usein mainittujen lyhyyden ja komeuden suhteen, joista naisilla on aina sanottavana että hän kyllä tuntee pariskuntia missä mies on naista lyhyempi, ja että kadulla näkee vaikka kuinka pariskuntia missä nainen on kaunis ja mies ruma.

• Raakatotuus kirjoitti:

Niin siis ketkä sanovat? Pulla ja nalle. Ja pullankin saa jossain määrin yhtymään itsetuntokäsitteeseen, kun asian muotoilee oikein. Palsta ovat siis he, eikä keillään muilla keskustelijoilla ole lopulta merkitystä, niinkö? Odotin sinulta vähän enemmän...

Joka tapauksessa itsetunnon puute on siitä mielenkiintoinen että sen merkitystä naisettomuudessa ei yksikään nainen kyseenalaista, vaan pikemminkin allekirjoittaa. Vastaväitteitä ei tule koskaan.

Täysin toisinhan on usein mainittujen lyhyyden ja komeuden suhteen, joista naisilla on aina sanottavana että hän kyllä tuntee pariskuntia missä mies on naista lyhyempi, ja että kadulla näkee vaikka kuinka pariskuntia missä nainen on kaunis ja mies ruma.

Se oli (hiukan sarkastinen) vitsi... Harmi, että tulkitsit sen noin.

• Raakatotuus
        Marrrnie kirjoitti:

Se oli (hiukan sarkastinen) vitsi... Harmi, että tulkitsit sen noin.

Kyllä minä sen ymmärsin, mutta ei se silti asiaa miksikään muuta. Se nyt vaan oli yhtä vähän vitsi kun perussuomalaisten "vitsit".

Tuota asiaa alleviivamalla vaan lisää niiden keskeisimpien palstapersoonien painoarvoa sen kustannuksella että siitä mitä itse ajattelee, piittaamatta siitä mistä kyseiset tyypit haluavat puhuttavan.

• Raakatotuus kirjoitti:

Kyllä minä sen ymmärsin, mutta ei se silti asiaa miksikään muuta. Se nyt vaan oli yhtä vähän vitsi kun perussuomalaisten "vitsit".

Tuota asiaa alleviivamalla vaan lisää niiden keskeisimpien palstapersoonien painoarvoa sen kustannuksella että siitä mitä itse ajattelee, piittaamatta siitä mistä kyseiset tyypit haluavat puhuttavan.

Ehkä noin, ehkä ei. Kiitos persu-vertauksesta.

• Raakatotuus
        Marrrnie kirjoitti:

Ehkä noin, ehkä ei. Kiitos persu-vertauksesta.

Entäs kommenttini loppuosuus siitä itsetunnon puutteesta automaattisesti diskaavana tekijänä. Samaa mieltä vai eri mieltä?

• flowersreally
        Raakatotuus kirjoitti:

Mun mielestä sä kyllä ihan itse alleviivaat tiettyjen tyyppien kirjoituksia ja korotat heidät palstapersooniksi, turhaan sä Marrrnieta syytät.

• ex-sönkkö
        Raakatotuus kirjoitti:

Itsetunnonpuute lienee ei ole ongelma, jos mies ja nainen pääsee tutustumaan jotenkin niin, että yhteys syntyy ja kuitenkin luotetaan toisiinsa. Veikkaan, että moni itsetunnoltaan heikko on löytänyt toisen itsetunnoltaan heikon kumppanikseen. Eikä tarvitse olla aina molempienkaan heikkoja itsetunoltaan, joskin kaltaiset voivat ymmärtää toisiaan paremmin ja olla toisilleen armollisempia.

Pitää vain löytyä se väylä tai sattuma, kuinka he löytävät yhteen ja mielenkiinto.

• Raakatotuus
        flowersreally kirjoitti:

Mun mielestä sä kyllä ihan itse alleviivaat tiettyjen tyyppien kirjoituksia ja korotat heidät palstapersooniksi, turhaan sä Marrrnieta syytät.

Minä en alleviivaa niiden kirjoituksia, vaan alleviivaan sitä kuinka muut korottavat heidät palstapersooniksi vastaamalla ennemmin heille kun fiksummille keskustelijoille. Moni fiksukin keskusteluketju taantuu ennen pitkää pullan tai nallen kanssa juupaseipästelyksi vaikka kaikki tietävät etteivät ne mihinkään mieltään muuta vaan tanssivat omien teesiensä ympäri loputtomasti.

• flowersreally
        Raakatotuus kirjoitti:

Minä en alleviivaa niiden kirjoituksia, vaan alleviivaan sitä kuinka muut korottavat heidät palstapersooniksi vastaamalla ennemmin heille kun fiksummille keskustelijoille. Moni fiksukin keskusteluketju taantuu ennen pitkää pullan tai nallen kanssa juupaseipästelyksi vaikka kaikki tietävät etteivät ne mihinkään mieltään muuta vaan tanssivat omien teesiensä ympäri loputtomasti.

Sähän näistä palstapersoonista aloit tässä ketjussa puhumaan. Siispä lainaan sua:

"Palsta ovat siis he, eikä keillään muilla keskustelijoilla ole lopulta merkitystä, niinkö? Odotin sinulta vähän enemmän..."

• Raakatotuus
        flowersreally kirjoitti:

Sähän näistä palstapersoonista aloit tässä ketjussa puhumaan. Siispä lainaan sua:

"Palsta ovat siis he, eikä keillään muilla keskustelijoilla ole lopulta merkitystä, niinkö? Odotin sinulta vähän enemmän..."

Niin, koska on ilmiselvää että palstan enemmistö ei suinkaan väitä etteikö itsetunnolla on merkitystä. Ne jotka ovat KIISTÄNEET itsetunnon merkityksen (mitä taas Marrrnie sanoi) , ovat kutakuinkin nalli, pulla ja ehkä pari heidän perskäpästään. Se on aika pieni osa palstan kaikista keskustelijoista joista suurin osa kuitenkin kokee olevansa ätmejä.

• flowersreally
        Raakatotuus kirjoitti:

Niin, koska on ilmiselvää että palstan enemmistö ei suinkaan väitä etteikö itsetunnolla on merkitystä. Ne jotka ovat KIISTÄNEET itsetunnon merkityksen (mitä taas Marrrnie sanoi) , ovat kutakuinkin nalli, pulla ja ehkä pari heidän perskäpästään. Se on aika pieni osa palstan kaikista keskustelijoista joista suurin osa kuitenkin kokee olevansa ätmejä.

Ja koska Marrrnien vitsin piikki olikin suunnattu tähän "palstatotuuteen", oli se samalla epäsuora empaattinen ele kaikille huonoa itsetuntoa poteville. Ele, joka ei kelvannut, koska huonoa itsetuntoa potevan on vaikea ottaa vastaan positiivista. Tai jostain muusta syystä. Näin mä asian koin, sä selvästikin eri tavalla.

• Raakatotuus
        flowersreally kirjoitti:

Ja koska Marrrnien vitsin piikki olikin suunnattu tähän "palstatotuuteen", oli se samalla epäsuora empaattinen ele kaikille huonoa itsetuntoa poteville. Ele, joka ei kelvannut, koska huonoa itsetuntoa potevan on vaikea ottaa vastaan positiivista. Tai jostain muusta syystä. Näin mä asian koin, sä selvästikin eri tavalla.

Tuohon on ihan hyvä lopettaa (vaikka minusta se ei kyllä ollut empaattista elettä nähnytkään).

• Kiitos flowersreallylle näkökantani avaamisesta, meni juurikin nappiin. :)

Raakatotuus, olen pahoillani että aiheutin sulle pettymyksen. Ei ole ollut tarkoitukseni nostaa ketään "palstapersoonia" toisten yläpuolelle tai olla vastailematta fiksuihin kommentteihin. Ihmettelen kyllä, mistä tuo aggressiosi (josta ollaan ennenkin puhuttu) kumpuaa. Mielestäni hyökkäsit mua vastaan tarpeettomankin hanakasti, mikä vähensi keskusteluhalujani aika paljon. Ei kaikki läppä aina aukea saati uppoa, mutta miksi juuri minun (huono?) vitsini sai sinussa noin voimakkaan vastareaktion aikaan? Voisiko olla, että purat teksteissäsi jotain muutakin tunnetta kuin pelkkää pettymystä?

No, keittiöpsykologisoinnit sikseen. Mielestäni huono itsetunto ei ole yksinään välttämättä hylkäävä tekijä. Helkkari, kyllä mä tiedän, miltä tuntuu hävetä itseään päästä varpaisiin, syvästi ja kaikkea määrittävästi. On ikävä totuus, että herkemmät ihmiset kolhiintuu elämässä ja musta olis ihan epäinhimillistä sallia moinen vain itselleni, eikä miesosapuolelle. Toisaalta jos toinen ei arvosta itseään tippaakaan, niin se alkaa varmasti jossain kohtaa rasittaa suhdetta. Huonoja itsetuntoja on niin monenlaisia, mutta vaikea uskoa, että esim. sinä kuuluisit sinne kaikista heikoimpaan osastoon.

• Luolasukeltaja

Mjaa

Oikeastaan mä olen aika itsekeskeinen paskiainen. Tämä kaupunki tuottaa sellaisia olentoja liukuhihnalta.

(Joe Bobimaista naurua)

• 1611

Miksei tätä HC-ätmiä bannata palstalta jo lopullisesti?

• Rahatonni

Kyllä alkas naisia ilmestyy kuin sieniä sateella koulutuksista valmistuttuani. Töissä en tosin käy koska ei ole löytynyt viihtyisää paikkaa vielä ja siihen se ämmänki kiinnostus loppuu yleensä. Kyllä se raha kiihottaa naikkosia vaikka toista väittävät yleensä:D

• Tottatotta

Äässholetki saa naisia jos on vaa rahaa, mut kuka haluaa niin typerää naista. Itteäni tsemppais jos joku kiinnostuis minusta, eikä siitä että olen saavuttanut jotain.

• Raakatotuus
        Tottatotta kirjoitti:

Äässholetki saa naisia jos on vaa rahaa, mut kuka haluaa niin typerää naista. Itteäni tsemppais jos joku kiinnostuis minusta, eikä siitä että olen saavuttanut jotain.

Paradoksaalista onkin, että paras tapa saada joku (nainen) kiinnostumaan sinusta on saavuttaa jotain.

• Niinpäni
        Raakatotuus kirjoitti:

Paradoksaalista onkin, että paras tapa saada joku (nainen) kiinnostumaan sinusta on saavuttaa jotain.

Typerää antaa itsensä kiinnostua moisesta. Myöhemmin voivotellaan kun tuli valittua (mies) joka on kusipää. Niitä on lukuisia tapauksia jotka eivät osaa valita.

• Tytöt ei tykännyt nuorena joten ei ne tykkää näin aikuisenakaan.

• Raakatotuus

Niinpä, tämä on aika rankassa ristiriidassa niiden väitteiden kanssa jossa miehen markkina-arvo nousee iän mukana.

• Paljon riippuu siitä mitä olet tehnyt sillä välillä kun olet muuttunut nuoresta aikuiseksi. Olethan säkin kai vähintään saanut lihaa luiden ympärille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      547
      1787
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe