Siinäpä ongelma.
(Naurua)
Jaaha mistäs tänään keskustelis
24
<50
Vastaukset
- Luolasukeltaja
Öö
Kuis menee?
Vai sujuuko lainkaan?
(Hih)- Luolasukeltaja
Tänne pitäs järjestää jonkinlainen keskusteluterapeutti. Sellainen voisi hieman availla keskustelujen solmuja.
(Reps) - lkoiuy
Keskustellaan vaika tästä...https://www.youtube.com/watch?v=6pcD8Q_6sNE&list=PLeSRKiJKOJ3WL0rIZp2WyQABuAMm39WCW&index=1
- Luolasukeltaja
lkoiuy kirjoitti:
Keskustellaan vaika tästä...https://www.youtube.com/watch?v=6pcD8Q_6sNE&list=PLeSRKiJKOJ3WL0rIZp2WyQABuAMm39WCW&index=1
Mä en löydä noista klipeistä mitään mua kiinnostavaa. Olen mä kerran kokeillut vaahtosammutinta.
(Hihitystä)
Mites olis kirjallisuuskritiikki.
Se Joe Bob. Se on tekstinä hyvää. Enemmänkin.
Mutta jotenkin ne henkilöt ei toimi. Kun jotenkin ihan sama vaikka se Joe Bob pyöräilisi ensimmäisestä lauseesta satama-altaaseen ja jäisi sinne. Ehkä on vaan kuulu kohderyhmään.- Luolasukeltaja
Mjoo
Mä olen kanssasi samaa mieltä. Muutenkin mä olen kyllästynyt Joe Bobiin. Ehkä en itsekään kuulu kohderyhmään.
Pistän mietintämyssyn päähän.
(Naurua) Luolasukeltaja kirjoitti:
Mjoo
Mä olen kanssasi samaa mieltä. Muutenkin mä olen kyllästynyt Joe Bobiin. Ehkä en itsekään kuulu kohderyhmään.
Pistän mietintämyssyn päähän.
(Naurua)Luetko sä muuten koskaan muita ketjuja?
Monet kirjailijathan osaa kirjoittaa uskottavasti lähinnä itsestään. Vain ne hahmot toimii, jotka on jollain tavalla kuin kirjoittaja itse. Kaikille muille voisi Columbo lopussa tulla kysymään vielä yhden kysymyksen ja paljastuisi, että niiden kertomus ei olekaan eheä ja tosi.- Luolasukeltaja
scrg kirjoitti:
Luetko sä muuten koskaan muita ketjuja?
Monet kirjailijathan osaa kirjoittaa uskottavasti lähinnä itsestään. Vain ne hahmot toimii, jotka on jollain tavalla kuin kirjoittaja itse. Kaikille muille voisi Columbo lopussa tulla kysymään vielä yhden kysymyksen ja paljastuisi, että niiden kertomus ei olekaan eheä ja tosi.Aika vähän. Luet yhden niin olet lukenut ne kaikki. Tämä on kyllä sääli, sillä mä pidän nokkelista tyypeistä. Joskus saa nauraa ihan lattialla asti.
Joo siis minä on aina ja poikkeuksetta se lähtökohta. Lopputulos on sekä historian, tämän hetken ja unelmien tulos. Tai jotain sellaista. Luolasukeltaja kirjoitti:
Aika vähän. Luet yhden niin olet lukenut ne kaikki. Tämä on kyllä sääli, sillä mä pidän nokkelista tyypeistä. Joskus saa nauraa ihan lattialla asti.
Joo siis minä on aina ja poikkeuksetta se lähtökohta. Lopputulos on sekä historian, tämän hetken ja unelmien tulos. Tai jotain sellaista.Mä olen jossain vaiheessa puolihuomaamatta lopettanut unelmoinnin. Ja ilman niitä unelmia ihminen on vähän rampa, joten ei syntyisi omasta elämästä kummoisia seikkailukertomuksia. Mutta olen hyvä tarkkailemaan ja tämä on yksi hyvä kurkistusreikä maailmaan.
- Luolarouva
scrg kirjoitti:
Mä olen jossain vaiheessa puolihuomaamatta lopettanut unelmoinnin. Ja ilman niitä unelmia ihminen on vähän rampa, joten ei syntyisi omasta elämästä kummoisia seikkailukertomuksia. Mutta olen hyvä tarkkailemaan ja tämä on yksi hyvä kurkistusreikä maailmaan.
Mitä järkeä on unelmia sammuttaa? Mä oon joko toinen minuutti paratiisisaarella kookospalmun vaaravyöhykkeellä.
Luolarouva kirjoitti:
Mitä järkeä on unelmia sammuttaa? Mä oon joko toinen minuutti paratiisisaarella kookospalmun vaaravyöhykkeellä.
Eihän siinä mitään järkeä olekaan ja ne on vaan sammuneet ilman että mä tietoisesti niitä olen tukahduttanut. Ehkä vaan polttoaine loppui tai jotain.
- Luolalady
scrg kirjoitti:
Eihän siinä mitään järkeä olekaan ja ne on vaan sammuneet ilman että mä tietoisesti niitä olen tukahduttanut. Ehkä vaan polttoaine loppui tai jotain.
Ala kaappijuopoksi. Ensimmäisen tujauksen jälkeen tulee kiva hihhuliolo.
Mjaa.
No ei siinäkään mitään mieltä ole. Koko ajan saisi ravata handelissa erilaisissa valeasuissa.
(Hihitystä)
- ex-sönkkö
Voiko nainen olla sovinisti? Kun tässä päivällä sanoin eräässä pöytäkeskustelussa, jossa mummo sanoi, että lapselleni pitäisi ostaa huuliharppu. Kun tykkää soitella sormilla huuliaan. Nähnyt Fröbelin paikoista kohdan jossa soitetaan huulilla soolo. Sanoin, että nooh loputa kaikista naisista tulee vanhemmiten huuliharppuja, joten asia hoitunee aikanaan itsekseen. :/
Vitsihän sen oli tarkoitus olla, mutta kai se oli vähän mauton. :(- Luolasukeltaja
Kyllä voi. Fiktiivinen nainen minussa on pahempi sovinisti kuin mies.
(Reps) - ex-sönkkö
Luolasukeltaja kirjoitti:
Kyllä voi. Fiktiivinen nainen minussa on pahempi sovinisti kuin mies.
(Reps)Olen tässä ajatellut itsekin ryhtyä tutustumaan omaan sisäiseen mieheeni. Ilmeisesti hän ei ole kovinkaan miellyttävä mies....nauraa naisista väännetyille vitseille ja samaan aikaan palvoo heitä..
- Luolasukeltaja
ex-sönkkö kirjoitti:
Olen tässä ajatellut itsekin ryhtyä tutustumaan omaan sisäiseen mieheeni. Ilmeisesti hän ei ole kovinkaan miellyttävä mies....nauraa naisista väännetyille vitseille ja samaan aikaan palvoo heitä..
Elämä ja ihminen siinä on koomista mössöä. Kaksijakoista. Pahin tilanne on jos sisäinen piruilu näiden kahden edmin välillä loppuu.
(Naurua) - ex-sönkkö
Elämä ja ihminen siinä on koomista mössöä. Kaksijakoista. Pahin tilanne on jos sisäinen piruilu näiden kahden edmin välillä loppuu.
(Naurua)Jos yhteys katkeaa, kumpikin jää onnettomina leijumaan omaan tyhjiöönsä kaivaten sitä piruilevaa ja kierosti kiehtovaa kaveriaan, joka ärsyttää mutta suloisesti koukuttaa ja kaikessa kaksijakoisuudessaan antaa aiheen hymyyn.
Minun mössöyteni on nyt valmis siirtymään päiväunille. Kurnauskis...ja njau prrr. - Luolasukeltaja
ex-sönkkö kirjoitti:
Jos yhteys katkeaa, kumpikin jää onnettomina leijumaan omaan tyhjiöönsä kaivaten sitä piruilevaa ja kierosti kiehtovaa kaveriaan, joka ärsyttää mutta suloisesti koukuttaa ja kaikessa kaksijakoisuudessaan antaa aiheen hymyyn.
Minun mössöyteni on nyt valmis siirtymään päiväunille. Kurnauskis...ja njau prrr.Keskustele nyt sitten tällaisella keskustelupalstalla, jossa mennään kuin lapset päiväunille.
(Reps) - ex-sönkkö
Keskustele nyt sitten tällaisella keskustelupalstalla, jossa mennään kuin lapset päiväunille.
(Reps)Heh, sanos muuta. :D
Olet ässä.
- Raakatotuus
Ei sulle ole ollut ennenkään ongelma keskustella... lähinnä itsesi kanssa.
- Luolasukeltaja
Ei tuo pidä paikkaansa. Juuri vastailen sinulle.
(Hirn) - Raakatotuus
Ei tuo pidä paikkaansa. Juuri vastailen sinulle.
(Hirn)Sana "lähinnä" ei ollut kommentissani pelkkänä täytteenä.
- Luolasukeltaja
Keskustelun tauottua rouva X raapi reittään. Purukumi alkoi menettää tehoaan ja leuat olivat jäykistymäisillään jumiin - kuten aamuisin aamun- ja äänenavauksessa. Hän oli maaninen purkkatyyppi. Loputon jauhaja. Kotirouva. Kuten oli ollut äitinsäkin. Hän tuoksui aina purkkatehtaan esanssivarastolle, ja kaupassa häntä taatusti luultiin kaappijuopoksi, jollainen hän olikin. Ei sitä peittänyt mikään. Ei edes henkilökohtainen valhe.
(Hihitystä)- Luolasukeltaja
Tää on aika hauska. Tajuttomasti potentiaalia. Millaistahan olisi olla kaappijuoppo kotirouva, jolla olisi.vain näkemyksiä elämään?
(Reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5611923- 92934
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18927Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2757Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69718
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65553