Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19679
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oletan,+että+kaivattiin+rapsaa+siitä+mitä+tapahtui+siinä+horisontissa,+missä+sinä+olit+toimija+etkä+pelkästään+näkijä?
30.06.2016 17:13
Genio+on+vaan+niin+taitava+että+samaanpa+kun+ei+sitä+99,9%+pystykään,+tietäkää+se.+Tosin+++naisille+tämä+promillemies+ei+kuitenkaan+sellaisenaan+kelpaisi,+koska+ainakin+se+ominaisuus+pitäisi+kitkeä+pois.
30.06.2016 16:58
Mä+luulen+että+sellaisen+perusturvallisuuden+viestiminen+edellyttää+kuitenkin+sitä+että+määrä+pysyy+samana.+Ja+samalla+kiusaamisen+tavassa+pitää+olla+sopivasti+variaatiota,+että+on+sopivasti+jännää.
30.06.2016 14:37
Korjaus:+"Täydellisen+vastavuoroisuuden+noudattaminen+vaatii+sitten+kaksi+hyvin+samanlaista+persoonaa.+Muuten+ajaudutaan+siihen,+että+toinen+saa+sellaista+kohtelua+ja+käsittelyä+kuin+itse+haluaisi+ja+itse+sitä+mitä+toinen+haluaisi+vaikka+haluaisitkin+jotain+muuta."+
sori+siitä.
30.06.2016 14:32
"Oletko+kuullut+sellaisesta+asiasta+kuin:+vastavuoroisuus+"
Täydellisen+vastavuoroisuuden+noudattaminen+vaatii+sitten+kaksi+hyvin+samanlaista+persoonaa.+Muuten+ajaudutaan+siihen,+että+toinen+saa+sellaista+kohtelua+ja+käsittelyä+kuin+itse+haluaisi+eikä+itse+sitä+mitä+toinen+haluaisi+vaikka+haluaisitkin+jotain+muuta.
Ihmisiä+on+erilaisia.+Yritän+vaan+antaa+vähän+spontaanin+introvertin+näkökulmaa,+jolle+harkitsevan+ekstrovertin+(noin+MBTI+termein+ilmaistuna)+kanssa+eläminen+ei+varmasti+sujuisi,+vaikka+olisi+millaista+feromonien+ilotulitusta+ja+arvomaailmatkin+sopisi+yhteen.
"Ei+se+ole+oikea+suhde."
Eli+teillä+on+tieto+siitä+millainen+suhteen+pitää+olla:)+Kaksi+nyt+vaan+on+sellainen+lukumäärä.+että+siinä+ei+voi+demokraattisesti+tehdä+enemmistöpäätöksiä+joten+oikeastaan+on+mahdotonta+että+molemmat+tasavertaisesti+"johtaisi"+suhdetta.
30.06.2016 14:31
"+mutta+suhdeasioissa+todella+tietämätön.+"
Sullako+se+sitten+on+olemasa+joku+tieto+siitä,+millainen+suhteen+pitää+olla?+
"+Olin+aina+kaikessa+aloitteen+tekijänä,+keksin+yhteiset+tekemiset+"
Ehkä+sä+olit+teistä+kahdesta+vaan+se+ainoa+joka+edes+kaipasi+sitä+kaikkea+yhteistä+tekemistä.
30.06.2016 13:15
Kaikki+liike+on+yleensä+suoraviivaista+tai+pyörivää.+Kaikki+muutos+tapahtuu+joko+samaan+suuntaan+kunnes+uusi+tasapaino+löytyy+tai+sitten+aaltomaisesti+eikä+tässä+asiassa+ole+mitään+syytä+odottaa+että+olisi+jostain+aallosta+kysymys.
Monille+naisille+tapahtunut+muutos+näkynee+vasta+sitten+vanhempana,+kun+valtaosan+elämä+ei+muistutakaan+sitä+mitä+omien+vanhempien+tai+isovanhempien+elämä+on+ollut.
30.06.2016 12:52
"Hyvä+väki,+oletteko+joutuneet+olemaan+yksin+suhteessa+...+"
En+tiedä+lopulta,+olenko+joutunut+vai+saanut+olla+yksin+...
Käsitys+suhteesta+on+varmaan+vanhetessa+muuttunut+ja+tullut+kapeammaksi.+Joskus+on+ollut+ajatus+kumppanuudesta,+joka+kattaa+suunnilleen+kaiken+mutta+voi+olla+ettei+sellaisen+toimimiseen+ole+mitään+edellytyksiä.+Kun+vähän+rajaa+asioita,+mitkä+kuuluu+suhteen+"piiriin",+niin+vaatimukset+sen+kummemmin+itselle+kuin+kumppanillekaan+ei+kasva+kohtuuttomiksi.
Joka+tapauksessa+sinkkuelämän+ja+parisuhde-elämän+paremmuus+on+niin+fiftysixty,+että+molemmissa+aina+saa+ja+menettää+jotain.+Uskon+toisaalta+että+suurin+osa+ihmisistä+olisi+enemmän+parisuhdeihmisiä+kuin+itse+olen+ja+siltä+kantilta+on+aika+ikävää+että+niin+monet+on+tahtomattaan+sinkkuja.
30.06.2016 12:02
Monen+naisen+kirous+on+joutua+huonoon+parisuhteeseen+ja+huono+karaokelaulutaito+on+parhaita+huonon+parisuhteen+indikaattoreita,+mitä+naiset+keksii.
30.06.2016 11:00
Sulla+oli+silloin+joku+erityisosaaminen+vokalistin+panetukseen+ja+sä+vastaavasti+hait+jotain+muuta+erityisosaamista.
30.06.2016 10:43
"Miksi+rakkauteen+vaaditaan+erityisosaamista?+"
Koska+rakkaus+=+erityisosaaminen.+Kysynnän+ja+tarjonnan+rajoissa.+Mitä+sä+sitten+oletat+rakkauden+olevan?
30.06.2016 10:37
Tuo+on+tavallista,+mutta+joskus+käy+niinkin,+että+pointti+on+hukassa+jo+itseltäkin+vähän+ajan+päästä.
29.06.2016 22:49
"raukka+oli+ollut+yksinäinen+kun+heti+kotiin+tultua+alkoi+pörräilemään+ympärillä+innoissaan.+"
Sillä+oli+varmaan+joku+hyvä+paskaläjä+tiedossa,+jojon+olisi+halunnut+sinut+piehtaroimaan+kanssaan.+Naisilla+sitä+vastoin+jos+on+joku+paskaläjä,+niin+ne+varmaan+haluaa+pitää+sen+itsellään.;)
29.06.2016 21:50
Naiset+kaipaa+turvallisuutta,+eikä+tuo+kärpänen+nyt+ole+ihan+oikea+viesti,+luulisin:)
https://www.youtube.com/watch?v=dYDxxHrlmUg&t=1m16s
29.06.2016 21:35
Kukaan+vielä+tarkentanut+että+oliko+kyy,+rantakäärme+vai++joku+eksoottisempi+anakonda?
29.06.2016 21:30
Pihalle+kurjaan+säähän+olisit+kärpäspolon+ajanut?+Kyllä+kiltti+mies+olisi+vienyt+kylppäriin+pesemään+kärpäsen+paskaiset+kädet+vai+jalatko+ne+on+ja+sitten+olisitte+syöneet+samalta+pöydältä+tai+peräti+lautaselta.
29.06.2016 21:28
"oki+asian+voi+yksilötasolla+ratkaista+nousemalla+ylimpään+tuloviidennekseen,+mutta+tällöin+joku+tippuu+ylimmästä+tuloviidenneksestä.+"
Helpot+säännöt+tuossa+pelissä+miehille.+Mä+olen+miettinyt,+mitkä+säännöt+on+naisten+kannalta,+mutta+en+ole+ollenkaan+varma+niistä.
29.06.2016 19:23
Olisi+lievästi+koomista,+jos+ihmiset+kantaisi+kaulassaan+harjaa+ja+rikkalapiota+tai+kirkkojen+katolla+olisi+iso+luuta+tai+hautakivissä+moppi+ja+ämpäri+muistutuksena+siitä,+miten+Jeesus+yhteiskuntapalveluksessa+siivoojana+sovitti+meidän+syntimme.
29.06.2016 19:00
Mulla+hajoaa+pää+aina,+jos+mä+jollain+lailla+yritän+miettiä+mikä+on+kristinuskon+ydin:+jotenkin+siihen+liittyy+tärkeänä+se,+että+Jeesus+piti+naulata+ristiin+ja+sillä+olisi+jokin+suurempi+merkitys.+
Mitä+jos+roomalaiset+olisikin+olleet+vähän+edistyksellisempiä+ja+niillä+olisi+ollut+kunnon+rikosseuraamuslaitos:+"Emme+tuhlaa+hyvää+hirsipuuta+ja+nauloja+ristiin,+vaan+laitamme+tälle+Jeesukselle+pannan+jalkaan+ja+määräämme+yhteiskuntapalvelukseen.+Siinähän+lakaisee+katuja+ja+pitää+teineille+puutyökerhoa+vähän+aikaa,+niin+oppiipahan+olemaan!"
29.06.2016 16:44
Se+on+filosofinen+ja+miksei+luonnontieteellinenkin+kysymys.+Voidaan+olettaa+että+liikennevalo+kapistuksena+kehittää+sähkömagneettista+säteilyä+havaitsijasta+riippumatta,+mutta+emmehän+me+voi+tietää+jos+kukaan+ei+ole+havaitsemassa.+Jotta+se+olisi+vihreää+valoa+tarvitaan+joku,+joka+näkee+sen+vihreänä+valona.+Jos+liikennevaloissa+oleva+näkee+punaisen+valon,+niin+se+näkee+myös+sen+objektin,+joka+näkisi+vihreän+valon.+Jos+sei+näe+ja+se+todellakin+on+vaikka+mainittu+DeLorean+niin+sitä+tuskin+pysäyttää+punaisena+näkyvä+valokaan.
29.06.2016 13:55
915 / 984