En väitä olevani mikään MA-teorian asiantuntija, en sinne päinkään, siksi esitän tämän enemmänkin kysymyksen muodossa, eli onko MAT menossa ätmien - ja kenties myös ketmien - suhteen epäedullisempaan suuntaan vuosikymmennien aikajänteellä tulevaisuuteen? Perustelen tätä sillä, että naiset vaativat mieheltä jatkuvasti enemmän verrattuna esimerkiksi 30-40v sitten ja tämä naisten "yleinen vapautuminen" myötvaikuttaa negatiivista muutosta entisestään.
Jotenkin tuntuu nykyään, että kun naiset meikkaavaat aivan hirveästi, panostavat vaatteisiin ja kampauksiin ja menevät sitten baariin sellaisella "nyt olen kyllä niin hyvännäköinen että vain todella komeat miehet saavat lähestyä minua"-asenteella niin naiset ovat jotenkin jopa unohtaneet sellaiset "peruskäytöstavat".
Aikaisemmin naiset antoivat esimerkiksi baarissa yleisesti ottaen pakit rumille AT-miehille kohteliaasti ja hymyssä suin...nyt tulee sellainen vihatuimainen-vihatykitys-ilme joka kertoo ätmille että "hittoako sä rumilus tulit mun läheisyyteen pilaamaan mun mielialaa"
Eli onko MAT päivittymässä tulevaisuudessa sellaiseksi missä ätmien - ja jopa ketmien - asema on muuttunut naisten suhteen entistä epäedullisemmaksi ja jossa YTMien asema entisestään vahvistuu merkittävästi? Eli voiko vaara olla jopa siinä, että AT-naisetkaan eivät helpolla kelpuuta lopulta enää ketmejäkään..suostuvat vain ytmien jyystörinkiin (jos sinne ikinä edes enää pääsevätkään) ja ovat sitten serurustelumielessä mielummin yksin?
Tässä kauhuskenaariossa ätmeille ei jää enää muuta käteen kuin oma käsi, hcätmit voivat yhtä hyvin suisaidata itsensä jo heti samana päivänä kun tajuavat olevansa hardcore ätmi.
MAT menossa ätmeille epäedullisempaan suuntaan?
12
197
Vastaukset
Eipä haittaa. Yhä enemmän naisia kuolee jännämiehen kätten kautta.
- Ex----------PUA
*Aplodit*
Erittäin tarkkanäköinen pohdinta.
Feminismi yrittää muokata yhteiskunnasta sellaista, että vain YTM-taosn miehet lasketaan.
Loput ovat orjaluokka (joko aktuaalisina orjina tai sitten elävät siihen rinnastettavaa, toisen luokan kansalaisen elämää), tai viedään suoraan uuneihin.
Nyt jo naisten seksikapitalismissa keskiluokka on katoamassa, ja suhdeluku alkaa olla se mikä se on päämäärässään eli 90% ätmejä ja 10% ytmejä. Ketmit ovat joko nostaneet tasoaan, pienen pieni prosentti, ja loput ovat syrjäytetty ATM-luokkaan.
Tämä onneksi kyllä aiheuttaa seksuaalisen vallankumouksen, ja silloin loppuu hypergamien juhlat.
Itse asiassa, 10% miehet vaikka olisivatkin polygamisia, eivät voisi hallinoida 100% naisista jotka heihin suuntautuvat, joten populaatio romahtaa sen ansiosta.- 18plus18
"Itse asiassa, 10% miehet vaikka olisivatkin polygamisia, eivät voisi hallinoida 100% naisista jotka heihin suuntautuvat, joten populaatio romahtaa sen ansiosta."
Juuri tätä olen itsekin pohtinut. Ja sitä, että tuleeko jatkossa sitten useammalla ja useammalla lapsella olemaan sama isä vaikka olisikin useita eri äitejä kun vain 10 % miehistä pääsee jatkamaan sukua? Kärsisikö ihminen lajina kun sisäsiittoisuus kasvaisi kun yhä useampi ihminen olisi jatkossa keskenään sukua? - ytuytuyut
Hmm.. Mun mielestä ketmejä on kyllä yllättävän paljon? Ovat vaan usein varattuja. Jos nyt heittäisin lonkalta, että 15% miehistä on ytmejä. 10% miehistä ei saa naisia ollenkaan, kai korkeintaan hyvin harvoin. Sellaisia "katseen kestäviä" / ajan myötä pariutuvia olis vaikka 40% ja ketmejä 35%. ? Kyllä ketmitkin uskoakseni hyvänä päivänä kelpaavat kauneimmillekin naisille. En ole kyllä tästä kaikesta ihan varma..
----------------------------------------------------------------------
"Aikaisemmin naiset antoivat esimerkiksi baarissa yleisesti ottaen pakit rumille AT-miehille kohteliaasti ja hymyssä suin...nyt tulee sellainen vihatuimainen-vihatykitys-ilme joka kertoo ätmille että "hittoako sä rumilus tulit mun läheisyyteen pilaamaan mun mielialaa"
Taitaa riippua baarista. Siis ihan tavalliset naiset vai pintapaikkojen kaunottaret?
Kaikki liike on yleensä suoraviivaista tai pyörivää. Kaikki muutos tapahtuu joko samaan suuntaan kunnes uusi tasapaino löytyy tai sitten aaltomaisesti eikä tässä asiassa ole mitään syytä odottaa että olisi jostain aallosta kysymys.
Monille naisille tapahtunut muutos näkynee vasta sitten vanhempana, kun valtaosan elämä ei muistutakaan sitä mitä omien vanhempien tai isovanhempien elämä on ollut.Me atmit ollaan rumia ja huonoja olltu syntymästä saakka ja naiset vihaa meitä.
- ruma_tulevaisuus
jos tuota ap:n tulevaisuuden visiota vielä tarkentaa niin akseli yktm/ytm/yytm tulee hyötymään ktm/atm/hcatm kustannuksella. Tarkoittaa sitä että ytmit voivat pompotella ja kilpailuttaa naisia mielin määrin samalla kun muille miehille jää vain murusia...
- 18plus6
Noooh tulevaisuudessa on kehittyneitä pillua antavia seksirobotteja ätmeille, ei ne tietty naisenkaipuuta poista mut helpottaa pimpinpuutetta
- sssaaaavamies
Kyllä on taas pohdintaa siitä miksi en saa. Jos on täynnä vihaa ja kohtelee muita huonosti, ei ole toivoa naisseurasta. Aitous ja sosiaalisuus on ihmissuhteissa tärkeintä. Silloin kohtelee toista kunnioittavasti ja jo alkaa ropista.
- Mongger
Kyllä tämä on totta kun esimerkiksi Tinderissä kauheat läskistyneet akat kysyvät kasvokuvaa! Todella rumat AKAT!
- 12121212
Ätmien asema p/s-markkinoilla on heikentynyt, mutta toisaalta mahdollisuudet elää kohtuullista elämää niiden ulkopuolella ovat lisääntyneet.
Ketmien asema on romahtanut, yhä useammat ovat ätmin asemassa kunnes naiset alkavat tarvita miestä hoitamaan keskiluokkainen unelma.- Verveikkin
Joo, aisuriketmeille on vielä oma paikkansa jatkossakin sen jälkeen kun nainen on ytm juoksunsa juossut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45552Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501