Tapasin miehen, jossa ei ole virhettä. Hän on täydellinen, mutta hänen täydellisyytensä kriteerit eivät ole tästä maailmasta.
Hän on pyhä ja vanhurskas. Hän säälii minua vilpittömästi, ja minä tunnen sen rakkautena. Hädän hetkellä hän ei hätäänny, vaan hänen silmänsä katsovat minuun tyynenä, täynnä rauhaa.
Sanoin hänelle: "Sinä olet elämäni mies. Sinä olet se, jota olen etsinyt.".
Hänen nimensä on Jeesus Kristus. Hän on Jumalan Poika, joka on syntynyt Neitsyt Mariasta ihmiseksi, sovittanut syntimme Golgatan ristillä ja voittanut kuoleman.
Nyt en enää etsi totuutta, olen jo löytänyt sen. Jeesus on totuus. Nyt koetan elää harmoniassa hänen kanssaan.
Jos olet mies, Jeesuksen kanssa eläminen ei olisi jonkinlaista "homoseksuaalisuutta", vaan Jeesus tahtoo olla sinun esikuvasi. Jeesus on ihmisen totinen esikuva ja lisäksi auttaja hädän hetkellä.
Tapasin virheettömän miehen.
43
945
Vastaukset
- Ikis__M
Hetken ehdin jo luulla että puhut minusta :(
- ookeijo
Perhana kerkisit ensin , zesus on reissussa ei kerkii maan matosia paimentaan . Jossain 100000 valovuoden päässä tekemässä parempaa mestaa , edellinen on paska paikka .
Eihän se ole mies, vaan yksi kristinuskon kolmesta jumalasta.
- UskovaM39v
Kristinuskossa on yksi Jumala ja Hän on olemassa Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä. Siis yksi Jumala. Piste.
Toisaalta onhan kristinuskossa myös muitakin jumalia. Esimerkiksi Apollonia on hammashygienian jumala, Odilia näkökyvyn jumala, Columbanus moottoripyöräilijöiden jumala ja Valentinus tunnetusti rakkauden jumala.
- Raakatotuus
HC-ätmel kirjoitti:
Itse asiassa kristityt rukoilevat myös Jeesuksen äitiä, joten ehkä jumalia onkin neljä.
Maria on pyhimys, ei jumala. Muitakin pyhimyksiä rukoillaan. Muutkin mainitsemasi ovat vain pyhimyksiä.
Raakatotuus kirjoitti:
Maria on pyhimys, ei jumala. Muitakin pyhimyksiä rukoillaan. Muutkin mainitsemasi ovat vain pyhimyksiä.
Semantiikkaa.
- artphoto
Katoliset rukoilevat Mariaa, mutta Raamattu kieltää sellaisen. Katolilaisuus on kovin kaukana Raamatun sanomasta.
- Näitähän_piisaa
Raakatotuus kirjoitti:
Löytyy sitä uskonnosta myös sellaisia jumalia kuin esim. Mikael, Gabriel, Rafael, Uriel ja Lucifer.
- minäpäk
cool!
- tarinan.narina
Jeesus tunsi aivan varmasti homoja. Tiedossani ei ole ainuttakaan eheyttämisyritystä, saati ihme-eheytystä.
- Faith777
Jeesus rakasti homoja mutta varmasti tuomitsi homoseksin.
Oletko sinä sitten Maria Magdalena? Palstan ätmit kun eivät pidä löyhämoraalisista naisista, vaikka joku Jeesus ei menneisyydestäsi välittäisikään.
- erkki-täti
Vanhentunutta tietoa.
Magdala tarkoittaa tornia. Magdalan Maria ja hänen sisarensa olivat uusimman tiedon mukaan laajasti lukeneita ja koulutettuja naisia. Jeesus piti heitä tasavertaisina opetuslapsinaan, mikä ei tietysti miespuolisia oppareita kauheasti miellyttänyt. Olivat myös mustasukkaisia, koska Jeesus antoi Marialle heidän mielestään liikaa huomiota...Raamattuunkin on vain yhteen kateellisimman evankeliumiin lipsahtanut vihjaus huonosta naisesta. Kateellisen panettelua, ja kirkonmiehet ja hallitsijat ovat aikojen saatossa tarkoitushakuisesti paisutelleet tuon ilkeämielisen vihjailun arvoa, koska naisten ja miesten epätasa-arvo.
Mutta joka tapauksessa Maria Magdaleena opetti ja julisti sanaa siinä kuin muutkin.
On olemassa myös Marian evankeliumi.
Aikoinaan Etelä-Ranskassa eli kataareita, joiden uskon kulmakivi oli maria-myytti ja marian evankeliumi. Paavin kirkon inkvisitio sitten otti kovat keinot käyttöön ja tappoi käytännössä kaikki kataarit. Omasta mielestäni kataarien opetukset (se mitä on säilynyt) ovat lähempänä kristinuskon ydintä kuin vaikkapa paavien perkeleelliset höpinät.
Evankeliumeita on vääristelty ja piiloteltu, niistä on otettu käyttöön alusta asti vain silloisille ja kulloisillekin hallitsijoille sopivat osat ja muutenkin tehty vääryyttä. erkki-täti kirjoitti:
Vanhentunutta tietoa.
Magdala tarkoittaa tornia. Magdalan Maria ja hänen sisarensa olivat uusimman tiedon mukaan laajasti lukeneita ja koulutettuja naisia. Jeesus piti heitä tasavertaisina opetuslapsinaan, mikä ei tietysti miespuolisia oppareita kauheasti miellyttänyt. Olivat myös mustasukkaisia, koska Jeesus antoi Marialle heidän mielestään liikaa huomiota...Raamattuunkin on vain yhteen kateellisimman evankeliumiin lipsahtanut vihjaus huonosta naisesta. Kateellisen panettelua, ja kirkonmiehet ja hallitsijat ovat aikojen saatossa tarkoitushakuisesti paisutelleet tuon ilkeämielisen vihjailun arvoa, koska naisten ja miesten epätasa-arvo.
Mutta joka tapauksessa Maria Magdaleena opetti ja julisti sanaa siinä kuin muutkin.
Aikoinaan Etelä-Ranskassa eli kataareita, joiden uskon kulmakivi oli maria-myytti ja marian evankeliumi. Paavin kirkon inkvisitio sitten otti kovat keinot käyttöön ja tappoi käytännössä kaikki kataarit. Omasta mielestäni kataarien opetukset (se mitä on säilynyt) ovat lähempänä kristinuskon ydintä kuin vaikkapa paavien perkeleelliset höpinät.
Evankeliumeita on vääristelty ja piiloteltu, niistä on otettu käyttöön alusta asti vain silloisille ja kulloisillekin hallitsijoille sopivat osat ja muutenkin tehty vääryyttä.Mulla hajoaa pää aina, jos mä jollain lailla yritän miettiä mikä on kristinuskon ydin: jotenkin siihen liittyy tärkeänä se, että Jeesus piti naulata ristiin ja sillä olisi jokin suurempi merkitys.
Mitä jos roomalaiset olisikin olleet vähän edistyksellisempiä ja niillä olisi ollut kunnon rikosseuraamuslaitos: "Emme tuhlaa hyvää hirsipuuta ja nauloja ristiin, vaan laitamme tälle Jeesukselle pannan jalkaan ja määräämme yhteiskuntapalvelukseen. Siinähän lakaisee katuja ja pitää teineille puutyökerhoa vähän aikaa, niin oppiipahan olemaan!"- uskovainen.nainen
Ihmiskunta on syntiinlangennut, eli rikkonut Jumalan pyhyyttä ja vanhurskautta vastaan. Syntisyys tarkoittaa vääryyden ja valheen harjoittamista ajatuksissa, sanoissa ja teoissa, kuolevaisuutta ja eroa Jumalasta, joka on ainoa elämän lähde.
Synnin oikeudenmukainen palkka on kuolema ja kadotus. Jumala on täydellisen oikeudenmukainen.
Kolmiyhteinen Jumala – Isä, Poika ja Pyhä Henki – syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa. Jumalan kirkkaus ja pyhyys oli nähtävissä Jeesuksessa ihmislihaksi tulleena. Jeesuksessa ei ole syntiä, ei virhettä.
Jeesus syntyi maailmaan tuodakseen meille syntiin langenneille ihmisille armon ja anteeksiannon. Hän tuli täyttämään Jumalan pyhän lain puolestamme, sillä me olimme sen tahoillamme rikkoneet.
Jeesus Kristus, viaton uhri puolestamme, antoi itsensä ristiinnaulittavaksi puolestamme. Ikuisen henkensä voimalla Jeesus voitti synnin, kuoleman ja kadotuksen, ja nousi kolmantena päivänä kuolleista!
Se, joka ottaa uskossa vastaan Jeesuksen Kristuksen syntiensä sovittajana, joka täytti Jumalan lain puolestamme ja elämänsä herrana, perii iankaikkisen elämän Jumalan yhteydessä. - Jfjcjxjxj
scrg kirjoitti:
Mulla hajoaa pää aina, jos mä jollain lailla yritän miettiä mikä on kristinuskon ydin: jotenkin siihen liittyy tärkeänä se, että Jeesus piti naulata ristiin ja sillä olisi jokin suurempi merkitys.
Mitä jos roomalaiset olisikin olleet vähän edistyksellisempiä ja niillä olisi ollut kunnon rikosseuraamuslaitos: "Emme tuhlaa hyvää hirsipuuta ja nauloja ristiin, vaan laitamme tälle Jeesukselle pannan jalkaan ja määräämme yhteiskuntapalvelukseen. Siinähän lakaisee katuja ja pitää teineille puutyökerhoa vähän aikaa, niin oppiipahan olemaan!"Tämä oli muuten loistava perustelu länsimaiselle oikeusjärjestelmälle, joka pidättyy kuolemanrangaistuksesta. Ei tule luotua marttyyrejä :)
- OmaNilkka
erkki-täti kirjoitti:
Vanhentunutta tietoa.
Evankeliumeita on vääristelty ja piiloteltu, niistä on otettu käyttöön alusta asti vain silloisille ja kulloisillekin hallitsijoille sopivat osat ja muutenkin tehty vääryyttä.Piti plussata.
Jfjcjxjxj kirjoitti:
Tämä oli muuten loistava perustelu länsimaiselle oikeusjärjestelmälle, joka pidättyy kuolemanrangaistuksesta. Ei tule luotua marttyyrejä :)
Olisi lievästi koomista, jos ihmiset kantaisi kaulassaan harjaa ja rikkalapiota tai kirkkojen katolla olisi iso luuta tai hautakivissä moppi ja ämpäri muistutuksena siitä, miten Jeesus yhteiskuntapalveluksessa siivoojana sovitti meidän syntimme.
erkki-täti kirjoitti:
Vanhentunutta tietoa.
Evankeliumeita on vääristelty ja piiloteltu, niistä on otettu käyttöön alusta asti vain silloisille ja kulloisillekin hallitsijoille sopivat osat ja muutenkin tehty vääryyttä.Minä suhtaudun kaikkeen historiankirjoitukseen Jeesuksesta ja hänen ympärillään pyörineestä hässäkästä hyvin skeptisesti. Se on iät ja ajat herättänyt niin paljon uskonnollisia ja poliittisia intohimoja, että objektiivisen tiedon saaminen on mielestäni mahdotonta.
Niinpä niputan tuon sinun versiosi samaan kategoriaan kuin omani ja eri kirkkokuntien.- Taikauskonnoton
scrg kirjoitti:
Olisi lievästi koomista, jos ihmiset kantaisi kaulassaan harjaa ja rikkalapiota tai kirkkojen katolla olisi iso luuta tai hautakivissä moppi ja ämpäri muistutuksena siitä, miten Jeesus yhteiskuntapalveluksessa siivoojana sovitti meidän syntimme.
Ristit kaulassa ovat minun mielestäni aivan yhtä koomisia.
Jotkut kai haluavat olla koomisia.
- MinäTaasLöysinItseni
Se Jeesus on kova pelimies, ja sillä on myös muita naisia.
Mutta vakavasti sanottuna minä olen luopunut tyystin itsesäälistä, ja en siksi tarvitse sääliä Jeesukseltakaan. Itsesäälistä luopuminen on parasta mitä minulle on tapahtunut, ja sitä voisi sanoa jopa elämäntarkoitukseksi. - flowersreally
Missäs sinä häneen törmäsit?
- No.ei.se.väärin.oo
Kummasti näitä avautumisia alkaa tulemaan kun arki koittaa ja päät selviää. Täytyy kyllä myöntää että minäkin rukoilin Herraa parin viikon ryyppyputken jälkeen...
Kannattaiskohan siirtyä uskonto keskusteluihin?
- Kukkalumivalkea
Hienoa. Minäkin löysin. Tosin hän salakatselee muita naisia, mutta uskoisin, että rakastaa.
- Kukkavalkea
Minäkin kyllä vakoilen mukana, se on meidän harrastus.
- virheet_korjataan
Täydellisillä miehillä on takanaan useita takaisinkutsuja. Jeesuksellakin se yksi.
- eihg
Meaning?
- uskovainen.nainen
Jeesus ei ole koskaan tehnyt syntiä. Hän on lain täyttäjä puolestamme, Jumalan sana, joka syntyi lihaksi.
- vainen.mies
Rikkoi paikkoja ja riehui suutuspäissään.
- flowersreally
Mäkin tapasin kerran täydellisen miehen. Sitten se mokoma meni ja rakastui minuun.
- uskovainen.nainen
Uskovaisille tarkoitettuja ohjeita, jotka paljastavat Jumalan sydämen:
"16 Olkaa keskenänne yksimielisiä. Älkää pitäkö itseänne muita parempina, vaan asettukaa vähäosaisten rinnalle. Älkää olko omasta mielestänne viisaita. 17 Älkää maksako kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää siihen, mikä on hyvää kaikkien silmissä. 18 Jos on mahdollista ja jos teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien kanssa. 19 Älkää ottako oikeutta omiin käsiinne, rakkaat ystävät, vaan antakaa Jumalan osoittaa vihansa. Onhan kirjoitettu: "Minun on tuomio, minä maksan tekojen mukaan" -- näin sanoo Herra. 20 Edelleen sanotaan: "Jos vihamiehelläsi on nälkä, anna hänelle ruokaa, jos hänellä on jano, anna juotavaa. Näin keräät tulisia hiiliä hänen päänsä päälle." 21 Älä anna pahan voittaa itseäsi, vaan voita sinä paha hyvällä." (Room. 12: 16-21)
Ap. - Taikauskonnoton
Kuvittelet vain. Jeesuksesi on mielikuvitusolento ja tapaamisesi hänen kanssaan on tietysti vain mielikuvitusta.
Jotkut ehkä haluavat elää mielikuvitusmaailmassa, minä en. - Luolasukeltaja
Pötyä. Joe Bob on virheetön.
Jeesuksessa on naulanreikiä.
( Hihitystä ) - jeesusisomela
Oletko fantasioinut seksistä Jeesuksen kanssa? Mikäli kohtaisit... saisit varmaan elämäsi kyydit ;)
- uskovainen.nainen
Ylihuomenna vietämme Hänen syntymäpäiviään.
- Mies34vee
Itselle Jeesus on aina ollut tärkein henkilö elämässäni perheeni ohella.
Jumalan poika joka antoi ristiinnaulita itsensä ihmisiä varten. Muiden syntien vuoksi.
Jeesus on paras - Fewlöfsdklöfklösfdfs
Tämä hiukan provoaa minua joten vastaukseni on provosoitu.
- Koska Jeesus tiesi 100% varmuudella mitä roomalaiset tekisivät Jeesuksen valinta toimia niinkuin toimi oli itsemurha; nykymaailmassa vastine olisi "Suicide by Cops" - eli rikollinen päästtää pistää poliiseille täysin toivottomassa tilassa vastaan kuollakseen. Voiko itsemurhaajaa kunnioittaa?
- Jos edellinen ei pidä paikkaansa koska Jeesus tiesi että hänen kuolemansa olisi - ikävä ja tuskallinen toki - mutta kuitenkin väliaikainen koska isukki herättää henkiin - niin voiko silloin Jeesusta kunnioitaa "uhrina" lainkaan? Tarkoitan, jos miljonääri "antaa kaiken pois" tietäen varmaksi että hän saa kaiken takaisin viikon päästä niin se ei ole uhraus. Se on silmänkääntö/PR-temppu.
Elikkäs en näe Jeesus-hahmon lopullisessa kohtalossa kuin tarinan jästipäisestä itsemurhaajasta tai tarinan kuolemattomasta tyypistä joka kuoli leikisti aiheuttaen yleisössä sellaisen WOW reaktion. Kumpikaan ei vastaa käsitystäni asiallisesta ihmishahmosta. Raamatun aika on ohi, se oli hyvä kirja kun ihmiset piti saada ruotuun keskiajalla. Mutta nyt kun moraaleja tupataan kaikilta, kanssakäymisen määrä on noussut ja ihminen voi saavuttaa saman henkisen kypsyyden kolme kertaa lyhyemmässä ajassa, luulen että kristinusko kaipaa vähän uudistusta. :D
Eläkää kiltisti kuitenkin, kristinusko ei kiellä kuitenkaan taivaaseen pääsyä kristinuskon ulkopuolelta. Tai että muita jumalia on olemassa, vaan että sen mukaan muut jumalat on vääriä. Vähän niinku mikä vaan kultti. Sama se ketä jumalaa palvoo, kunhan pitää muita ihmisiä itsensä arvoisina.
Kristinuskoon liittyminen itseasiassa on huono asia, koska silloin pitää ihmisiä jotka eivät usko kristukseen alempiarvoisempina ja on suurempi mahdollisuus joutua helvettiin. Tämä on nykyajan yhteiskunnassa, jolloin muut kristinuskon moraalit on itsestäänselvyys. Paitsi ehkä kevytkenkäisyys, mutta sitä oli rajoitettu jeesuksen aikaan juuri luultavasti sen takia koska miehet tappaa toisensa jos makaa toisen naisen kanssa ja sukupuolisairaudet voivat tuhota kansakuntia tai koko suvun.- biisiäpukkaa
OG Ulla-Maija - Raidaan Ku Tuksu! ;)
https://www.youtube.com/watch?v=0Q4USfsR_oY - Taikauskonnoton
Hulluja nuo uskikset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45552Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501