Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et sä mitään sixpäkkiä elämässäs tarvitse. Hyvä peruskunto riittää.
Tee ruumiillista työtä. Hakkaa vaikka halkoja. Talvella voit tehdä lumitöitä. Tai keksi joku juttu jota voit tehdä kaverin kanssa. Silloin se ei ole niin pitkäpiimäistä puuhaa.
06.11.2015 00:29
En sanoisi tuon perusteella, että olet kääntymässä homoksi. Jonkinlaista bi-curious - heräämistä saattaa tietysti olla ilmassa.
Ihmisen seksuaalisuus voi muuttua läpi elämän. Sinä olet vielä kasvava nuorukainen, joten muutokset mielenkiinnon kohteissa voivat olla kohdallasi hyvinkin mahdollisia.
04.11.2015 15:14
Jos ikäeronne ja/tai ero henkisessä kypsyydessänne on suuri ja vähintään toinen on alle 16-vuotias, niin sen vanhemman osapuolen kohdalla se voisi joissain tilanteissa olla rikos nimeltä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.
Eikä veljen seurassa runkkaamisessa mitään pahaa ole. Jos esim joutuu jakamaan huoneen, niin yksinkertaistaahan se asioita hieman. Jos molemmat nauttii siitä, niin ei se silloin ole väärin.
04.11.2015 15:04
Odottaisit muutaman vuoden. Ennen sitä sinut ehditään nimittäin jättää monta kertaa. Ja myös sinä ehdit särkeä monta sydäntä...
03.11.2015 23:20
Ei tarvitse vielä pariin-kolmeen vuoteen huolestua. Anna ajan rauhassa kulua, niin eiköhän ne ala kasvaa.
03.11.2015 23:06
Eiköhän terveydenhuollon ammattilaisen luona käyminen olisi paras vaihtoehto setviä ongelmaa. Voit myös googlettaa "inkontinenssi" ja "virtsan karkailu" jne.
01.11.2015 17:07
Puhu aikuisille. Jos sulla on vaikka joku kummi tai vastaava niin sellaselle voi olla aluks helpompi kertoa kun opettajalle tai vanhemmille.
01.11.2015 16:53
Mene juttelemaan. Ehkä teistä tulee ystäviä. Hän saattaa olla hermostunut koska on yksinäinen ja teininä porukoiden ulkopuolelle jääminen voi tuntua todella pahalta.
01.11.2015 16:45
Pelkästään hyvää.
25.10.2015 23:05
Vilkaisin kiireessä yhden videon ja on pakko myöntää, että Otson kanelihaaste pisti nauramaan ääneen. :)
Youtube on täynnä tubettajia ja kaiken maailman pelleilyä yms. On rankka homma erottua massasta.
21.10.2015 23:29
Mikä sinusta tulee isona?
21.10.2015 23:16
Minulla on ollut Tojota D4D-moottorilla jo 5 vuotta. Ajettu kohta 200 000 kilometriä. Kaksi takaisinkutsua on tullut. Toinen koski jotain penkin jousta joka vaihdettiin huollon yhteydessä uuteen.
Toinen puolestaan koski moottoria. Mitään oireita ei ollut missään vaiheessa. Tojotan piikkiin vaihdettiin mm. uusi turbo ja alipainepumppu. Huollon yhteydessä. Sen aikana sijaisauto ilmaiseksi käytössä.
Minä en itke, jos saan autooni ilmaiseksi uutta osaa.
21.10.2015 23:07
Kuten jo sanottu, tässä vaiheessa mikään ei ole vialla. Tuo on ihan normaalia sinun iässäsi.
Jos tilanne on sama vielä parin vuoden päästä, voi olla hyvä jutella asiasta lääkärille.
Speku ei muuten välttämättä varsinaisesti lennä aina kaikilta, ainakaan kovin pitkälle. Paljon riippuu esim. siitä, miten lihaksia jännittää laukeamisen hetkellä. Myös se voi vaikuttaa, että miten usein on lauennut lähiaikoina.
21.10.2015 16:42
Murrosikä on yksilösuoritus. Eri ihmisillä eri jutut voi tulla vähän eri tahtiin.
Relax. :)
21.10.2015 16:33
Eikö sinulla ole ketään läheistä aikuista, jonka puoleen voisit kääntyä?
Voisitko ajatella puhuvasi jollekin aikuiselle esim. koulussa?
Sitten on nämä lasten auttavat puhelimet kuten lasten ja nuorten puhelin ja poikien puhelin.
Tai sitten voit ottaa suoraan yhteyttä sossuun, niin pääset luultavasti kotoa pois, kerran joudut kokemaan väkivaltaa.
Ja usko tai älä, mutta minä välitän. Mun sielu kuolee aina hieman lisää, kun luen jotain tällaista. Kenenkään kaltaisesi lapsen ei pitäisi joutua kirjoittamaan tuollaista nettiin.
Se, että sinä sotkisit itse vapaaehtoisesti asioitasi lisää, ei auta sinua yhtään. Ei se helpota oloasi, koska sinä kuitenkin välität vielä itsestäsi. Jos et välittäisi, et olisi kirjoittanut tänne.
Jos et mitään muuta keksi, niin tule juttelemaan minulle. Minä olen turvallinen aikuinen, enkä mikään pedopervo. Laita mulle mailia osoitteeseen: oldie (at) suomi24.fi . Tai sitten laita kikkisi tai muu yhteystieto tänne, niin otan suhun yhteyttä. Mietitään asioita yhdessä.
On olemassa paljon ihmisiä jotka välittää. Sun tarttee vaan kertoo niille, että tarviit apua.
Tsemppiä ja koeta kestää. Muutaman vuoden päästä sä pystyt elämään itsenäistä elämää, kunhan vaan jaksat sinne asti.
20.10.2015 23:20
Ei sinussa ole mitään vikaa. Ajan pitää vaan kulua.
Yksi sukulaispoika pääsi murrosiön alkuun vasta 15-vuotiaana. Siihen asti näytti lähinnä 10-vuotiaalta. Nykyään on normaali nuori mies.
20.10.2015 16:51
Jos kipuilu jatkuu, niin mene vaikka kouluterkkarin juttusille, jotta saat lähetteen lääkärille. Asia kannattaa tutkia ihan oikeastikin, ei pelkästään täällä netissä.
Tiedän että se ei ole helppoa mennä tuollaisesta vaivasta puhumaan. Tsemppiä sinulle.
20.10.2015 16:48
Ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin antaa ajan kulua, koska kertomasi perusteella sinussa ei ole mitään vikaa.
20.10.2015 16:40
Ei kai siitä luokalle jää, jos yhdestä kokeesta nelosen saa.
Minun aikanani piti tulla kahdesta eri aineesta todistukseen nelonen, että jäi luokalle.
Mutta kysy opettajaltasi. Tai reksiltä.
20.10.2015 16:15
Kertokaas nyt vanhalle kalkkikselle, että miksi se pitää saada irti?
14.10.2015 21:32
102 / 111