Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kannattaa aina miettiä niitä muitakin mahdollisia hauskanpidon lopputuloksia. Esim. lähdet poliiseja karkuun -> ajat pikkulapsen yli... Tai sotkeennut pikkurötöstelyyn ja sitä kautta huumepiireihin ja kohta olet velkaa huumemiehille, jotka katkoo sinulta sormet, jos et maksa.
Tosielämä ei ole GTA:ta kuin ehkä pienen hetken ajan. Sen jälkeen alkaa katkera arki.
12.08.2015 21:47
Sanoisin, että olet kehityksessä muita ikäisiäsi jopa vähän edellä.
12.08.2015 21:41
Niin kuin itse jo sanoitkin, pääset vuoden päästä sieltä pois. Ja vuosi on loppujen lopuksi aika lyhyt aika. Sen jälkeen voi alkaa uusi alku.
12.08.2015 21:37
Mites jos tämä toinen vastaisi huutamalla täisin keuhkoin niin että käytävä raikuu: "REKTEDIÄ KIIHOTTAA KUN SE KIUSAA MUITA?"
Ihan vaan mielenkiinnosta.
12.08.2015 21:10
Vedätkö esinahan niin taakse, kun se menee?
Sitä voi koettaa varovasti itse venytellä. Voi tosin olla, että vaatii lääkärireissun, mutta koska olet vielä nuori, niin se voi kyllä löystyä itsekseenkin.
Yhdyntä ei sitten onnistu liian tiukan esarin kanssa. Satun tietämään....
12.08.2015 21:06
Olen aikuinen mies ja kyllä minäkin pissaan istualtaan, jos vaan on pönttö käytettävissä, eikä housujen pudottaminen ole liian hankalaa. :)
Se on vaan niin paljon vaivattomampaa sen tähtäämisen kanssa. Ei sinne työpaikkojen yms. vessoihin suotta tule siivoojilta niitä tähtäyksen parantamiseen kehoittavia lappuja seinille....
12.08.2015 21:02
Anteeksi, että kesti.
Toistan neuvoni: puhu jollekin aikuiselle. Mene vaikka takaisin sille terkkarille. Tai laita tähän joku yhteystieto, niin voit puhua minulle. Sinun ei tarvitse yrittää ratkoa asioitasi yksin.
Jos teet jotain typerää kaikki ajattelevat, että sinä olit se alkuperäinen syypää kaikkeen. Kouluampujat on olleet järjestään kiusattuja, mutta lähes kaikki halveksivat heitä. Lisäksi huononnat muiden normista poikkeavien asemaa toteuttamalla jonkun tuhoteon, koska sen jälkeen epäilykset vaan kasvavat heitäkin kohtaan.
12.08.2015 18:06
"Saatko seksuaalista tyydytystä, kun alistat toisia kiusaamalla?"
"Alkaako seisomaan / kastuuko pöksyt, kun kiusaat muita?"
Se, että vihjaa jonkun saavan kiksit toisten kiusaamisesta, luulisi olevan kenen tahansa teinin kauhuskenaario.
Hyviä nuo sinun omatkin ehdotukset ovat. Jopa parempia, kuin minun.
12.08.2015 17:55
Nyt pitäisi tietää vähän enemmän, että voi vastata.
Miten ne eroaa toisistaan?
01.08.2015 23:48
Jos sinunlaisiasi ihmisiä olisi enemmän, niin maailma olisi paljon parempi paikka.
01.08.2015 08:26
Koeta päästä sisään johonkin sinua kiinnostavaan harrastustoimintaan.
01.08.2015 08:23
Masennukseltahan tuo hieman kuulostaa.
Kuulostaa myös siltä, että olet ikäistäsi kypsempi ja et siksi ehkä sovi joukkoon. Oletko ajatellut, että jos esimerkiksi etsisit jonkun sellaisen harrastuksen, jossa pääsisit toimimaan aikuisten kanssa? Pääsisit silloin piireihin, joissa saattaisit tuntea olosi kotoisemmaksi, kuin ikätovereidesi parissa. Tai koeta ainakin löytää joku luotettava aikuinen, jolle puhua.
Tsemppiä sinulle!
01.08.2015 08:13
Miksi niitä tunnistettavia kuvia pitää ylipäätään lähetellä..?
Snapchatin kuvat pystyy tallentamaan täysin huomaamatta niin kuin kaiken muunkin kuva- ja videomatskun.
19.07.2015 23:33
Vaikuttaisit olevan ihan sopusuhtainen, älä siis stressaa suotta.
Olet myös valinnut hyvän harrastuksen ja siinä kyllä kuntokin kasvaa, jos vaan jaksat olla aktiivinen. Vedessä touhutessa kehossa oleva sopiva rasvakerros on jopa eduksi, koska se eristää ja sitoo lämpöä kehoosi. Olen joutunut käytännössä huomaamaan, että ruipelot tahtoo palella paljon helpommin.
Liikkua voit myös polvia rasittamatta, mutta hoida ne kuitenkin rauhassa kuntoon ensin.
12.07.2015 13:54
Miksi ei kävisi? Suositulla YT-kanavalla voi tahkota helppoa rahaa ja siitähän teineillä on aina puute.
10.07.2015 08:41
Sinä olet fiksu. Sinä osaat pyytää apua.
Jos haluat jutella luotettavan aikuisen kanssa, niin vaikka itse kehunkin, mä olisin sellainen. Jos siltä tuntuu, niin laita tähän joku yhteystieto.
Sinun ei tarvitse yrittää selvitä yksin!
09.07.2015 20:34
Sinä näytät olevan fiksu nuori mies, en usko sinulla olevan hätää.
Onhan se suuri harppaus itse kullekin ja jännittäminen on luonnollista. Kyllä se siitä vielä helpottaa. Minä jännitän vieläkin kaikenlaisia uusia asioita.
09.07.2015 20:18
Jos se tuntuu sinusta itsestäsi ok-hommalta, niin eiköhän se silloin ole. :)
09.07.2015 20:01
Koeta saada jollain tavalla puhuttua tunteistasi vanhemmillesi. Se ei varmasti ole helppoa, mutta ilman sitä asiassa on todella paha päästä eteenpäin.
27.06.2015 20:01
Jos se aine lurahti kädelle orgasmin eli sen hyvältä tuntuvan kutituksen jälkeen, niin todennäköisesti se on spermaa. Tai ainakin sen jotain esiastetta, jos murrosikäsi ei vielä ole täydessä vauhdissa.
15.06.2015 23:32
106 / 111