- Minulla on, mutta ei kyllä rinnassa. Muuten tuntomerkit kyllä täsmäävät. Itsellä kyse oli ilmeisesti tukkeutuneesta ja alkuun tulehtuneesta talirauhasesta. Jossain vaiheessa sitten vähän puristelin sitä ja sehän räjähti sitten kylppärin peiliin.
- Suurin konkreettinen hyöty oppivelvollisuusiän nostamisesta tullee siitä, että käsittääkseni yhteiskunnalla on velvollisuus tarjota opiskelutarvikkeet maksutta, jos opiskelu on pakollista. Tämä auttaa eniten vähävaraisista perheistä olevia nuoria.
- Tarkoitinkin sitä, että jos olet hyvä koulussa ja muutenkin se ns. hyvä tyyppi, niin jotkut muut saattavat olla kateellisia sinulle ja se kateus saattaa sitten ilmetä esimerkiksi juuri kiusaamisena.
Ja ole hyvä. - Onnea uuteen kouluun!
Koeta aloittaa ns. puhtaalta pöydältä ja muista, että kaveruus on aina kahden kauppa. Kun kerran olet hyvä ja pärjäävä, niin kannattaa erityisesti koettaa varmistaa, ettei vaikuta ärsyttävältä muita alaspäin katsovalta snobilta.
Muutoinkin matalan profiilin pitäminen saavutustensa suhteen - ainakin alkuun - ei välttämättä ole huono juttu, koska valitettavasti kateus saa monesti aikaan niitä kiusaamisongelmia.
Mutta vietä kiva kesäloma ensin! - No hyvä, että joku sentään yrittää posin kautta.
- Anonyymin internetin iloja...
- No ei tänne saisi postata seksuaalista sisältöä tai mainospostauksiakaan...
Sitäpaitsi käsittääkseni ainoastaan yhteystietojen jakaminen on kielletty. Tosin en kyllä tarkistanut. - Voiko irrelevantti asia olla pointti?
Jos voi, niin silloin kai kaikki totuudet ovat pointteja riippumatta siitä, liittyvätkö ne aiheeseen tai ei. - Vastauksesi - tai siis kommenttisi - tuo mieleen sen, että mitähän aineita sinä olit ennen sen kirjoittamista vetänyt...
- Aika synkkää, jos täällä pitää seuran takia olla. Sopikaa treffit ja menkää vaikka kahville. Enkä tietenkään tarkoita mitään romantiikkatreffejä.
- Okei, selvennän: Se oli sarkastinen viittaus ylilautamaiseen meno-vitun-parodia huutisteluusi.
Ei millään pahalla, mutta eikö voitaisi koettaa pitää tämän paikan taso korkeammalla. - No niin, takaisin sinne ylikselle.
- Vähän mutkia suoraksi vetäen: Osa miehistä fanittaa tissejä, osa peppuja - ja osa tietysti molempia.
Älä suotta vihaa kehoasi, ei siinä kuulosta olevan mitään vikaa. En haluaisi esineellistää sinua, mutta kyllä vartalosi on varmasti "haluttava" suurimmalle osalle miehistä.
Ihminen ei tietenkään voi itse valita, että mistä toisen ominaisuuksista ne kiksit lähtee, mutta käsittääkseni suurin osa ihmisistä pistää edelleen enemmän painoa siihen henkiseen matchiin, kuin fyysiseen täydellisyyteen. - Aloittajalle sanoisin, että jos se vaivaa, niin puhu asia perheesi kanssa selväksi ja/tai mene tarvittaessa terapiaan.
Lukiolaisen "kokemuksia" epäilen piiskausfantasioiksi. - Miksi ei olisi? Varsinkin, jos toinen sanoo sitä maailman ihanimmaksi tunteeksi?
Jos nyt olet joku ilmoittajan nimimerkin avautumaan laukaisema homofoobikko, niin suksi nyt kuuseen. Se ei enää enää tällä vuosituhannella muille kuulu, että mitä kaksi täysivaltaista ihmistä laillisesti sänkykamarissaan puuhaa. - "Luulin aluks et nää on tositarinoita mutta näähä on joidenki keksimiä tarinoita jotka saa näistä omista tarinoistaa jotaki seksuaalista mielihyvää "
Joku on sentään tuolla ylempänä jo tajunnut, mistä näissä pissajutuissa on kyse... - Mitäs jos ottaisit kesäLOMAN ihan lomana, ettei koulunkäynti käy liikaa voimille. Olet lomasi varmasti ansainnut.
Ehdit kyllä opetella ne laskut sitten seiskan aikanakin - tai ainakin aloittaa etukäteispänttäämisen vähän myöhemmin kesällä.
Hyvää kesälomaa! :) - Onnittelut sinulle! Toivottavasti kehitys jatkuu positiivisena.
- Eiköhän alastomuuden helppous ja nolous ole melko yksilöllistä. Yksi syy siihen nolouteen on luultavasti somen aiheuttamat ulkonäköpaineet ja erinäisillä keskustelupalstoilla heitetyt kommentit siitä, miten toisten kehoja kyylätään.
- Et tiedäkään, kuinka monen sellaisen rumana itseään pitävän ihmisen kanssa olen netissä jutellut, jonka ulkonäössä ei ole ollut mitään negatiivista. Ihminen vaan itse huomaa itsessään sellaisia vikoja, joita muut eivät näe.
Ymmärrän sinua kuitenkin, koska olen itsekin ollut tyytymätön ulkonäkööni. Minua on kuitenkin useampaankin kertaan sanottu jopa komeaksi - eikä vielä koskaan rumaksi - joten pikku hiljaa on pitänyt uskoa olevansa vähintään ok-näköinen.