Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Puhu+asiasta+suoraan+ko.+henkilön+kanssa+ja+kerro,+että+miltä+hänen+käytöksensä+sinusta+tuntuu+ja+pyydä+lopettamaan.+Voit+tehdä+sen+tarvittaessa+pariinkin+kertaan.+Voit+samalla+kysyä,+että+miksi+hän+käyttäytyy+niin.+
Pikku+vinkkinä:+Ei+ole+rikos+tallentaa+keskusteluja,+joissa+itse+on+osallisena.
Mikäli+mikään+ei+muutu,+niin+vaihtoehtoja+on+sen+jälkeen+periaatteessa+kolme.+Voit+ignoorata+tyypin+täysin+ja+nauraa+päin+naamaa,+voit+vastata+vittuiluun+entistä+paremmalla+vittuilla+tai+voit+turvautua+väkivaltaan.
Kolmosvaihtoehdon+kohdalla+kannattaa+muistaa+mahdolliset+seuraukset.+Pahoinpitelystähän+ei+Suomessa+saa+mitään+kunnon+rangaistusta,+mutta+asiasta+tuleva+rekisterimerkintä+ja+mahdolliset+vahingonkorvaukset+voivat+olla+ikävämpiä.
04.06.2018 09:11
Vai+että+oikein+KYS...+Kuinka+omaperäistä.+Minäpä+tästä+menenkin+tuonne+saunani+taakse+hoitelemaan+itseni.+Sniff.
Ei+sitten+tullut+mieleen,+että+liikunta+pitää+sisällään+paaaaaljon+muutakin,+kuin+tennistä?+Siksi+sen+aineen+nimi+on+"liikunta",+eikä+"tennis".+
Mutta+kyllä+se+teiniangsti+siitä+pikku+hiljaa+vuosien+varrella+vähenee+ja+järkikin+lisääntyy.+Hyvää+kesälomaa,+toivottavasti+silloin+ei+vituta+noin+paljoa+-+eikä+tarvitse+pyöräillä+minnekään.
Kaikki+tämä+trollitutkan+hälyttämisestä+huolimatta...
04.06.2018 08:54
Voisi+olla+ihan+vaan+virtsarakon+tulehduskin.+Mene+lääkäriin,+jos+tilanne+ei+korjaannu.
28.05.2018 22:52
Onko+sillä+todellakin+väliä?
28.05.2018 22:49
Et+tarvitse+psykologille+menemiseen+äitisi+lupaa.
Jos+äitisi+koettaa+oikeasti+estää+sinua+hakemasta+apua+tai+muuten+laiminlyö+hyvinvoinnistasi+huolehtimisen,+niin+voisit+kertoa+tilanteestasi+jollekin+tutulle+luotettavalle+aikuiselle,+joka+voisi+koettaa+puhua+äidillesi+järkeä.
Voit+myös+tehdä+itsestäsi+lastensuojeluilmoituksen+tai+ainakin+kertoa+äidillesi,+että+teet+sen,+jos+tilanne+ei+korjaannu.
28.05.2018 22:41
Pieni+ikä-+ja+kypsyysero+ja+molemmilta+vapaaehtoista+toimintaa+=+"ei+mitään".
Suuri+ikä+ja+kypsyysero+ja+molemmilta+vapaaehtoista+toimintaa+=+lapsen+seksuaalista+hyväksikäyttöä.+Tosin+vasta+yli+15-vuotias+on+rikosvastuussa,++mutta+myös+alle+15-vuotias+voi+joutua+vahingonkorvausvastuuseen.
Jos+nuorempi+poika+ei+ole+touhussa+mukana+vapaaehtoisesti,+niin+teknisesti+ottaen+kyse+on+aina+lapsen+seksuaalisesta+hyväksikäytöstä,+vaikka+ikäeroa+olisi+vaan+yksi+päivä.
26.05.2018 21:32
Tämä+on+vähän+huono+paikka+hakea+kavereita,+koska+yhteystietojen+jakaminen+on+kiellettyä+ja+ne+viestit+poistetaan+aika+hanakasti.
Oletko+kokeillut+esim+randomi.fi+-+palvelua?+Kai+siellä+tyttöystävän+etsijöiden+joukossa+saattaa+joku+kaveriseuran+etsijäkin+olla.
24.05.2018 16:18
Maailmassa+on+todellakin+paljon+nuoria,+jotka+pitävät+vanhemmista+kumppaneista,+eivätkä+he+mitään+väärää+siinä+tee.+Ei+sitä+itse+voi+valita,+mistä+tykkää.
Harrastaessaan+seksiä+kanssasi+tämä+vanhempi+mies+on+syyllistynyt+rikokseen,+jonka+syyteoikeus+vanhenee+silloin,+kun+sinä+täytät+28+vuotta.+Siinä+on+melkoinen+painolasti+suhteelle,+vaikka+joka+ikinen+muu+asia+olisikin+välillänne+okei.+Se+kertoo+myös+jotain+tämän+"miesystävän"+harkintakyvystä.+Hän+ei+kunnioittanut+sinua+sen+vertaa,+että+olisi+malttanut+odottaa+seksiä+sen+vertaa,+että+täytät+16.+Hän+teki+sinusta+rikoksen+uhrin,+vaikka+et+ehkä+itse+koekaan+osaasi+sellaiseksi+-+ainakaan+vielä+nyt.
Jossain+vaiheessa+hänelle+saattaa+myös+juolahtaa+mieleen,+että+sinä+oletkin+hänelle+uhka,+koska+voit+paljastaa+kaiken.+Lasten+hyväksikäytöstä+tuomittuja+kun+ei+yhteiskunnassa+katsella+kovin+suopein+silmin.
Sen+sijaan,+että+hän+olisi+sinuun+tutustuttuaan+malttanut+odottaa+ja+selvittää+fiiliksiäsi+mm.+suhteen+osalta,+hän+vei+sinut+suoraan+sänkyyn.+Ehkä+olit+itse+jopa+aloitteen+tekijä,+mutta+sillä+ei+ole+mitään+merkitystä:+se+on+se+aikuinen,+joka+vastaa+näissä+tapauksissa+asioista.+Aina.
Miehen+tunteet+voivat+tällä+hetkellä+olla+hyvinkin+aidot,+mikä+on+tilanne+pidemmällä+tähtäimellä:+Kun+hän+kerran+ilmeisesti+tykkää+nuorista,+niin+mitä+tapahtuu+sen+jälkeen,+kun+et+olekaan+enää+nuori?
Minun+neuvoni+on,+että+älä+missään+nimessä+suostu.+Se,+että+itse+epäröit+valmiuksiasi,+korostaa+tätä+neuvoani.
Sinä+et+kuitenkaan+ole+tehnyt+mitään+väärää.
23.05.2018 17:03
Mitä+jos+kysyisit+asiaa+niiltä+"kavereilta"?
Tämä+ei+ole+hyökkäys+sinua+kohtaan,+mutta+olen+vuosien+varrella+törmännyt+lukuisiin+ihmisiin+(nuoriin+ja+vanhoihin),+jotka+ovat+sitä+mieltä,+että+he+eivät+ole+"tehneet+mitään",+vaikka+he+oikeasti+ovat+-+tai+heistä+on+tullut+-+vaikeita+tai+jopa+sietämättömiä+ihmisiä+kavereilleen.
Vika+voi+myös+olla+siinä,+että+et+ole+"tehnyt+mitään":+ehkä+kaverisi+ovat+muuttuneet+erilaisiksi+teini-+ja+murrosiän+myötä,+mutta+sinä+et+-+tai+sitten+olet+kasvanut+toiseen+suuntaan.+Tällöin+kiinnostuksen+kohteet+ja+elämä+muutoinkin+saattaa+poiketa+välillänne+kavereiden+mielestä+liikaa.+On+todella+vaikeaa+olla+kaveri+ihmiselle,+jonka+kanssa+ei+ole+mitään+yhteistä.+Onko+teillä+vielä?
Kavereita+voi+koittaa+löytää+myös+lisää.+Esimerkiksi+uusi+harrastus+voi+auttaa.+Jos+taas+tällaiset+oldiet+kelpaa,+niin+ainakin+Mannerheimin+Lastensuojeluliitto+järjestää+ns.+aikuiskaveritoimintaa+lapsille+ja+nuorille.
22.05.2018 23:09
Jotkut+miehet+ovat+luontaisesti+vähäkarvaisia.+Esimerkiksi+itselläni+on+intiimialueen+ulkopuolella+ainoastaan+jonkinlaiset+sääri-+ja+kainalokarvat.+Reisissä+on+vaan+pientä+haituvaa+ja+rintakarvoista+ei+voi+edes+puhua.
Myös+ääni+on+luonnollisesti+yksilöllinen+ominaisuus.+Olen+tavannut+hento/korkeaäänisiä+miehiä,+jotka+ovat+olleet+fyysisesti+ns.+raavaita,+eikä+ääni+ole+todellakaan+"vastannut"+heidän+fyysistä+olemustaan.
Kun+asia+kuitenkin+askarruttaa+sinua+ja+murrosikäsi+on+käynnistetty+piikeillä,+niin+ota+ihmeessä+yhteyttä+lääkäriin,+niin+saat+asiaan+varmuuden.
Jotain+osviittaa+saat+myös+vanhemmistasi.+Jos+heillä+on+noita+samoja+piirteitä,+niin+silloin++tilanteesi+johtunee+ihan+vaan+geeneistä.
22.05.2018 22:59
Miksi+et+reagoi?
Kerro+hänelle+siitä,+miten+se+loukkaa.+Tarvittaessa+huuda+ja+räjähdä.+Hän+ei+välttämättä+edes+tajua+tekevänsä+mitään+väärää,+koska+siitä+ei+ole+hänelle+sanottu.
22.05.2018 00:41
Kellertävä+väri+on+täysin+normaalia.
Btw+hieno+nekropostaus+lankaan+vuodelta+2012.
21.05.2018 22:21
Mennä+lääkäriin.
21.05.2018 22:16
Haaveammattisi?
Jos+se+on+sellainen,+jonka+tiedät+olevan+todennäköisesti+saavuttamattomissa,+niin+mikä+on+sitten+se+realistinen+vaihtoehto?
21.05.2018 11:35
Siis+mitä???
Oletko+trolli+vai+voiko+joku+todellakin+ymmärtää+tuon+kirjoitukseni+noin+väärin?+Jälkimmäisessä+tapauksessa+ironia+on+kyllä+huipussaan.+Siis+sinä,+joka+et+itse+ymmärrä+lukemaasi+-+tai+et+vaan+lukenut+sitä+kunnolla+-+tulet+arvostelemaan+minua.+Lol+äksdee...
Miss+Mississippi:+Lueppa+tuo+kirjoitukseni+pariin+kertaan+uudelleen+ihan+ajatuksen+kanssa+ja+kerro+minulle+sen+jälkeen,+että+missä+kohdassa+siinä+arvostellaan+tai+muuten+dissataan+aloittajaa?
Ainoat+henkilöt,+joita++tuossa+edellisessä+vastauksessani+arvostelen+ovat+niitä,+jotka+kuvittelevat+heidän+suuren+kokonsa+tai+muiden+hyvien+fyysisten+ominaisuuksiensa+tekevän+heistä+muita+parempia+ihmisiä+(eli+"alfoja").+Aloittaja+ei+ollut+missään+vaiheessa+minkäänlaisen+arvostelun+kohteena.+
Mikäli+huomaatkin+tulkinneesi+kirjoitukseni+täysin+väärin,+niin+voit+toimia+parhaaksi+katsomallasi+tavalla.+Tässä+punnitaan+viimeistään+se+sinun+"fiksuutesi".+Jokainen+tekee+virheitä,+mutta+kaikki+eivät+huomaa+omiaan,+vaikka+sormella+osoitetaan.+Mihin+ryhmään+sinä+kuulut?
Elä+ja+opi...
21.05.2018 11:31
Mistä+lähtien+aivopestyt+-+tai+aivopesemättömät+-+vauvat/lapset+ovat+maksaneet+kirkollisveroa?
19.05.2018 22:07
No+vittu+kysy+siltä,+niin+tiedät!
Tosipuheessa+kuulostat+vielä+sen+verran+kakaralta,+että+ei+sillä+ole+mitään+merkitystä,+että+tykkääkö+vai+ei.++Ei+se+suhde+nimittäin+kauaa+kestäisi.
19.05.2018 22:03
No+valitettavasti+kukaan+ei+voi+tietää,+mitä+se+"vähän"+sinun+tapauksessasi+tarkoittaa.
Tämän+kuitenkin+sanon+-+ja+olen+sanonut+aikaisemminkin:+Sinun+pituutesi+ei+ole+sinun+miehisyytesi+mittari.+En+ole+koskaan+törmännyt+siihen,+että+henkilön+pieni+fyysinen+koko+olisi+vaikuttanut+negatiivisesti+siihen,+miten+hyvä+tyyppi+ihminen+on.+Päinvastaisia+havaintoja+kyllä+on.+Välillä+ihmisen+fyysinen+koko,+ego+ja+kusipäisyyden+aste+korreloivat+vahvasti+keskenään.
Pituutesi+ei+ole+ihmisarvosi+mitta.
19.05.2018 21:54
Voi+kun+ylläpidolla+laitettaisiinkin+tarpeeksi+viestejä+kaiken+maailman+asiattomuuksista...
19.05.2018 21:32
Olen+samaa+mieltä.
Kai+muistit+ilmiantaa?
17.05.2018 21:53
38 / 111