Vapaa kuvaus

Lieksan yhteislyseo, Joensuun lyseon lukio, korkeakoulu, eläkeläinen

Aloituksia

109

Kommenttia

2154

1. Kyllähän+lahnistaminen+hidastaa+toimintaa.+Pääpumppu+on+jäljillä.
  2. Olen+tehnyt+hyvin+paljon+Lieksan+keskustelupalstalle+aloituksia,+jotka+käsittelevät+eri+tavoin+Pielisjärven+ja+Lieksan+historiaa.+Olen+pyrkinyt+tuomaan+esille+tietoja,+joita+ei+löydy+googlettamalla+tai+wikipediasta.+Olen+kirjoittanut+rakennuksista,+yrityksistä,+joistakin+paikallisista+henkilöistä,+tekniikasta,+koulunkäynnistä+jne.+Olen+ollut+mukana+viitisen+vuotta+ja+alkuvuosina+kirjoitukseni+saivat+olla+rauhassa.+Viime+vuosina+kiusanteko+kirjoituksiani+kohtaan+on+kasvanut.+En+ole+tehnyt+aloituksia+tai+kirjoittanut+viestejä+maahanmuutosta+enkä+politiikasta.+En+ole+myöskään+arvostellut+tai+pilkannut+toisia+kirjoittajia.+Joskus+kirjoitukseni+tai+viestini+poistuu+muutamassa+minuutissa+palstalta.+Näin+kävi+myös+joulutervehdyksilleni.+Uskon,+että+poistojen+takana+ovat+yksittäiset+kiusaamista+harrastavat+ilmiantajat.+Palstan+valvojat+poistavat+kirjoitukset+ilmiannon+perusteella+lukematta+niitä.Minulla+olisi+historiaa+käsitteleviä+aiheita+vieläkin+runsaasti+tarjolla,+mutta+en+ryhdy+niitä+palstalle+kirjoittelemaan+ennen+kuin+palstan+valvonta+paranee.+Kirjoitin+taannoin,+että+”olen+lukenut+Suomi24+säännöt+ja+noudatan+niitä+kaikissa+aloituksissani+ja+viesteissäni.+Palstan+asiallisia+kirjoituksia+kohtaan+suoritetut+poistot+aiheuttavat+palstan+tason+laskemista+ja+kiinnostuksen+vähenemistä.+Toivon+valvojille+asiallista+ja+tasapuolista+suhtautumista+kirjoituksiin.+Tämä+ei+ole+ainoa+keskustelupalsta+Suomessa+eikä+myöskään+paras”.Toivotan+hyvää+alkanutta+vuotta+kaikille+Lieksan+keskustelupalstan+lukijoille+ja+kirjoittajille.
  3. Wanha+lieksalainen+toivottaa+joulurauhaa.Iltapäivällä+kirjoitin+yllä+olevalla+otsikolla+joulutervehdyksen+kaikille+Lieksan+palstan+lukijoille+ja+kirjoittajille+sekä+kiitin+kaikkia+mukavista+kirjoituksista.+Aloitukseni+poistettiin+palstalta+välittömästi.+Arvaamattomat+ovat+palstan+valvojan+ajatukset!Ilmeisesti+minun+aloituksiani+ei+hyväksytä+enää+Lieksan+keskustelupalstalle+liian+kiltteinä+tai+asiallisina.+Loukkaavia+tai+sääntöjen+vastaisia+aloitukseni+eivät+ole+koskaan+olleet.Tämäkin+aloitus+on+poistettu+jo+useita+kertoja+palstalta+sääntöjen+vastaisena.+Laitanpa+taas+uudelleen,+jos+joku+ehtisi+tämän+nähdä.+Pelleilyä+ja+kiusantekoa+tällainen+poistaminen+on+ylläpidon+taholta!+Normaalijärjellä+varustettu+ihminen+erottaa+asiattoman+kirjoituksen+asiallisesta,+joten+järjen+käytöstä+tässä+ei+ole+kyse.