Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikäli jaksat katsella englanninkielistä videota aiheesta, niin tässä olisi.
https://www.youtube.com/watch?v=QK8NwZPLqBw
15.05.2016 14:31
http://aijaa.com/2p6vF5
Aika pitkälti tuollaisessa kunnossa sitä tälläkin hetkellä olen. Kuva siis otettu vuosi sitten vähän juhannuksen jälkeen, mikäli muistan oikein.
15.05.2016 14:04
Noo..
Osa klassisesti sieviä ja siroja naisia, joilla näin voi päätellä kuvasta, ovat näitä huijaus feikki profiieita. Tällaista epäilen niistä seikoista että profiiliteksti on huonoa suomea(google kääntäjän läpi ajettua), jossa vielä jäänteenä joitain englanninkielisiä sanoja. Tekstissä myös usein nettiosoite, josta mukamas 'rohkeammat' kuvat voisi käydä katsastamassa. Tosin epäilen että näitä profiileita AP ei tarkoittanut.
Toinen lukunsa sitten on nämä massapostittajat, jotka lähettelevät flirttejä ja viestejä sadoille miehille päivässä.
Tämänkaltaiset profiilit tosin on erittäin helppo tunnistaa. Näiden lisäksi tuolta kieltämättä löytyy sieviä ja siroja naisia, joilla on kauniit kuvat. Itse harvemmin näille tosin olen lähettänyt viestejä, sillä mikäli profiilitekstissä on ylipäätään ollut mitään tekstiä, niin yleensä tuon perusteella meillä ei ole olut mitään yhteistä. Taikka sitten profiili teksti ja muut tiedot eivät ole herättäneet kiinnostusta, vaikka viehättävä, kiinnostava ja kaunis olisikin kuvien perusteella ollut.
15.05.2016 13:41
http://aijaa.com/41eBPP
Ja tässä voimosin tieto 15.5.2016. Käyttäjämäärä ja 2vko aikana kirjautuneet jaoteltuina ikäryhmiin ja sukupuolittain.
Näyttäisi että kokonais käyttäjämäätä olisi edellseen verrattuna hiukan noussut.
Viimeisen 2vko:n aikana kirjautuneiden osalta miesten osalta kirjautumiset ovat hiukan laskeneet, kun vastaavasti naisten osalta hiukan nousseet.
15.05.2016 11:55
Yhden naisen kanssa treffeillä kerrallaan. Mikäli sovitaan uudet treffit, niin muita treffejä en sovi ennenkuin tämä nykyinen on katsottu läpi mitä siitä tulee.
Tosin harvemmin niitä toisia treffejä on tullut, joten yleensä tilanne on se että treffit kun on käyty niin pienen hengähdystauon jälkeen katsomaan kosko sitä toisen naisen kanssa natsaisi paremmin. Seuraavien treffien sopimiseen tosin saattaapi sitten kuluakin viikosta kuukausiin.
15.05.2016 11:39
Itse olettaisin tuolla "mies joka tietää mitä haluaa" lausahdunsella tarkoitettavan miestä joka on asettanut päämääriä ja pyrkii aktiivisesti näitä päämääriä kohti tehden työtä tämän eteen. Eli on päämäärätietoinen ja aloitteellinen. Liitännäis ominaisuutena usein mielikuva miehestä joka on itsevarma.
14.05.2016 22:35
:) Ekstroverttiys taitaapi olla yksi suurimpia tekijöitä, tosin itse en tuosta jokseenkin introverttinä piittaa. Parempi olisi rauhallinen ja ehken hiljaisempikin vakaa tekijä, kuin kokoajan menijä ja touhottaja. Tosin touhottajat huomataan helposti, oli se sitten hyvässä tai pahassa.
Heh. :) Juu, ei tulla kotoa hakemaan. Mutta ei myöskään riitä että tulee nähdyksi. Mitäisi myöslin olla omaaloitteinen ja tuppautua seuraan ja aloittaa keskusteluja tai paiskata omat mielipiteet keskusteluun väliin.
14.05.2016 20:10
Tuolla ylempänä kirjoitettiin ja valitettiin että "pyrkii pikaisesti treffeiltä pois". Tällaisessa tilanteessa jossa äkkiä toinen pyrkii pois, on ehken syytä olettaa että ei sitten kiinnostanut. Mutta jäätyily on eri asia.
Tosin ymmärrän kyllä sen että mikäli toinen ei saa sanaa suustaan, niin ikäväähän tuo on kokoajan yrittää viedä keskustelua eteenpäin. Itse olen ollut tällaisen tilanteen molempina osapuolina.
14.05.2016 19:04
Jos mielessä ei ole käynyt muuta mahdollisuutta kuin tuo "hän ei varmaankaan ole kiinnostunut", niin eikö tuo juuri osoita sitä että ei osata asettua toisen 'saappaisiin' ja pohtia miksi toinen näin käyttäytyy ja murä syitä tällaiselle toiminnalle voisi olla?
Vai pelataanko niin varmanpäälle, että ei uskalleta antaa mahdollisuutta tutustua syvällisemmin? Se tosin että luikitaan heti karkuun kyllä minullekin toisi mieleen että tuota ei kyllä kiinnostanut pätkääkään.
14.05.2016 18:07
Eli summattuna koska ei ole sosiaalisesti sumpliikki ja väärällä paikkakunnalla asustelee?
14.05.2016 17:58
Näin minäkin tuon otsikossa olevan lausahduksen tulkitsin.
14.05.2016 16:50
:) Iso peukku teille.
Tosin netissä olleena sen verran skeptinen suattaapi olla, että pieni epäily viestin aitoudesta köllii jossain aivojen uumenissa.
Lottoamistahan tuo parisuhteen löytyminen aika pitkälti on.
14.05.2016 15:42
Itse epäilisin että aika moni mies kuitenkin arvostaa sitä että nainen käy töissä ja edes jonkin verran talouteen tuo rahaa. Näin arvelen siksi, että enemmän olen kuullut marmatusta siitä että nainen 'kuppaa' miehen varallisuuden.
Harvemmin tosin olen kuullut miehien vaativan että naisella olisi oma asunto ja että olisi velaton omistusasunto. Kaiketi näitäkin on.
14.05.2016 15:32
Se asia minua tosin tässä alkoi huvittamaan, että seksistä pitäisi hyötyä jotenkin tai jotain erikoista olla tarjolla, muutakin kuin se että nauttii toisen kanssa yhteisestä hetkestä ja olosta.
Toinen asia kokonaan on sitten se, mikäli ajatus maailma on sellainen että seksiin lähtee mukaan vain niissä tapauksissa, joissa voisi kuvitella kumppanin myös parisuhteeseen. Tällöin mukaan tulee liuta muitakin tekijöitä. Tuolloin tosin vaarana on ajatella ja olettaa, että nyt kun seksiin päädyttiin, niin molemmat ajattelevat että tämän kanssa voisi suhteeseenkin alkaa.
14.05.2016 15:10
:D
Voisi myös kysellä toisinkin. Mitä erikoista, muut kuin ätmit, tarjoavat, että 'pitäisi' seksiä heille 'antaa'? Ja ovatko nuo sellaisia asioita, joita ätmit eivät voi tarjota?
14.05.2016 14:57
Viestissäsi kysymyksen asettelu oli hiukan ihmeellinen. "Mitä minä menetän jos en SAA harrastaa seksiä kanssanne?"
Mutta muuten mielestäni kenenkään, miehen taikka naisen, ei pitäisi kokea tunnetta että on pakko taikka pitäisi harrastaa seksiä toisen kanssa mikäli ei näin halua taikka koe toista viehättävänä, seksikkänä, himoittavana. Sama kysymys asetettuna toisinpäin; Miksi miesten pitäisi panna mielestään rumia ja lihavia naisia, kun mielestään viehättävämpiäkin on?
Mitä tulee kysymykseen "Mitä minä menetän[...]", niin tuohon voi keksiä ihan kukin mitä haluaa. Yhden kokemuksen rikkampi, ei sitä koskaan tiedä minkälainen henkilö sieltä takaa paljastuu. Tietenkin mikäli haetaan pelkkää seksiä, niin prioriteetit todennäköisesti ovat molemmilla sukupuolilla siinä että seksi olisi laadullisesti hyvää ja nautinnolista. Tässä kohtaa kokemuksen tuoma varmuus omasta kehosta ja siitä kuinka ottaa toinen huomioon, jotta hänenkin nautinto olisi maksimaalinen, korostuu. Tosin ei kylläkään poissulje sitä mahdollisuutta etteikö kokemattomissakin olisi henkilöitä jotka osaisivat luonnollisesti ottaa toisen nautinnon huomioon.
14.05.2016 13:52
Eipä sitä mitän erityistä paniikkia ole, kun tuohon hokemaan en usko. Samanlainen päivä tuo on kuin muutkin, eli eipä mitään erityistä toimintasuunitelmaa ole laadittuna.
14.05.2016 12:18
Eipä sitä löydy esiteltäviä 'haukkareita', 'setävatsaa' taikka pyykkilautavatsaakaan. Ja muutenkin vaatteet tulee valittua sen mukaan mitkä tuntuvat keliin mielyttävimmiltä.
Mikäli kesällä tulee helle jaksoja ja aurinkoisia päiväi, niin enemmän sitä töissä ollessa tulee vahdattua kuinka 'tasaisesti' sitä rusketusta tulee saatua. Kun tuppaa olemaan että kasvot ja käsistä tulee rusketuttua reippaasti ja muuten sitten vitivalkoinen. :) Hyvä puoli tosin töissä ollessa on se että kuormalla voi olla paidatta, niin saa vähän tasoitettua tuota rusketusta.
14.05.2016 10:55
:) Mitenkäs se onkaan yleensä kun miehet valittavat täällä asioista. Todetaan että "Älä valita. Tee asialle jotain. Se on vain sinun oma syysi ettei sinulla ole kumppania."
Tosin se todettakoon että useammat miehet tuntuvat purkavan syräntään täällä.
Kopioiden minullekkin annettuja lauseita AP, "Elä ole huolissasi. Kyllä sinullekin joku kumppani löytyy, joka sinua rakastaa."
13.05.2016 21:25
Luettuani kirjoituksesi minua huvitti tuo lopussa oleva kaneetti/lyttäys/vähättely. "[...]miksei myös -pojat". Eli palstalla olisi ainoastaan keskenkasvuisia poikia. :)
-"Virhekäsitys numero yksi : Naiset ovat tyhmempiä kuin miehet."
Se osaako vaihtaa autonrenkaita, öljyjä, valmistaa herkullista ruokaa, hoitaa lasta yms... ei ole älykkyyden mittari kummankaan sukupuolen osalta. Ja veikkaisin että aikauseasti näissä on takan se ettei ole aiemmin tehnyt kyseitä asiaa taikka saanut vahvistusta että hyvinhän tuo meni. Eli samaa mieltä perus väittämän kanssa, tosin en ymmättä miksi lähdit sotkemaan tuota "Nainenkin on ''oma ihmisensä''" osiota tuohon.
-Virhekäsitys numero kaksi: Naiset haluavat tulla raiskatuiksi.
Tässä olen samaa mieltä.
-Virhekäsitys numero kolme: Kaikki mitä nainen tekee, on salattu viesti MINULLE.
:) Huvittavasti sisällytit ne pienet sanat tuohon mukaan. Korostus on minun.
"Jos nainen katsoo mieheen, ei se tarkoita VÄLTTÄMÄTTÄ mitään. Jos nainen nostaa jonkin esineen lattialta, ei se tarkoita VÄLTTÄMÄTTÄ sitä että pyllistäessään peppuaan miehen edessä hän haluaa seksiä juuri tuon miehen kanssa. Jälleen on kyse siisnmiehen omien korvien sisällä syntyvästä ennakko-oletuksesta: Mitä se nyt tarkoittaa kun se noin tekee, haluaako se jotain...?"
Eli itsekkin myönnät että joskus nuo mainitsemasi asiat tarkoittavat jotain ja ovat salattuja vistejä 'minulle'. Sen toki myönnän ettein näin aina ole. Mutta ota siitä sitten selvää mitä milloinkin tarkoitetaan.
-Virhekäsitys numero kolme: Naisen nännit ''kovettuu'' kun hän on seksuaalisesti kiihottunut.
Tähän minulla ei ole sen suurempaa omakohtaista sanottavaa naisten nännien 'kovettumisesta' kiihottuneena. Muuta kuin todeta että kyllä, kylmä tuota ainakin aiheuttaa niin miehille kuin naisillekin.
-Virhekäsitys numero neljä: Kun vaihdan entisen vaimon nuorempaan, nuoren naisen energia ja nuoruus siirtyy jollain taianomaisella voimalla minuun - kuolemani ehkä siis siirtyy kauemmaksi....
Epäilen että kyseessä ei ole 'vahvan naisen' pelkääminen, vaan halu tuntea itsenä vielä kerran nuoreksi, elää niitä aktiivisempia muistoja uudelleen. Ja mahdollisesti hakea siitä nuoremmasta naisesta piristystä elämään, mikäli 'vanhan'(tarkoittaen aiemman) kumppanin kanssa elämä on juuttunut paikalleen ja rutinoitunut paikallan junnaavaksi toistoksi.
13.05.2016 21:14
47 / 78