Vapaa kuvaus

Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.

[email protected]

Aloituksia

80

Kommenttia

1559

1. Mikäli jaksat katsella englanninkielistä videota aiheesta, niin tässä olisi.
    https://www.youtube.com/watch?v=QK8NwZPLqBw
  2. :) Mitenkäs se onkaan yleensä kun miehet valittavat täällä asioista. Todetaan että "Älä valita. Tee asialle jotain. Se on vain sinun oma syysi ettei sinulla ole kumppania."
    Tosin se todettakoon että useammat miehet tuntuvat purkavan syräntään täällä.

Kopioiden minullekkin annettuja lauseita AP, "Elä ole huolissasi. Kyllä sinullekin joku kumppani löytyy, joka sinua rakastaa."
  3. Luettuani kirjoituksesi minua huvitti tuo lopussa oleva kaneetti/lyttäys/vähättely. "[...]miksei myös -pojat". Eli palstalla olisi ainoastaan keskenkasvuisia poikia. :)

-"Virhekäsitys numero yksi : Naiset ovat tyhmempiä kuin miehet."
    Se osaako vaihtaa autonrenkaita, öljyjä, valmistaa herkullista ruokaa, hoitaa lasta yms... ei ole älykkyyden mittari kummankaan sukupuolen osalta. Ja veikkaisin että aikauseasti näissä on takan se ettei ole aiemmin tehnyt kyseitä asiaa taikka saanut vahvistusta että hyvinhän tuo meni. Eli samaa mieltä perus väittämän kanssa, tosin en ymmättä miksi lähdit sotkemaan tuota "Nainenkin on ''oma ihmisensä''" osiota tuohon.

-Virhekäsitys numero kaksi: Naiset haluavat tulla raiskatuiksi.
    Tässä olen samaa mieltä.

-Virhekäsitys numero kolme: Kaikki mitä nainen tekee, on salattu viesti MINULLE.
    :) Huvittavasti sisällytit ne pienet sanat tuohon mukaan. Korostus on minun.

"Jos nainen katsoo mieheen, ei se tarkoita VÄLTTÄMÄTTÄ mitään. Jos nainen nostaa jonkin esineen lattialta, ei se tarkoita VÄLTTÄMÄTTÄ sitä että pyllistäessään peppuaan miehen edessä hän haluaa seksiä juuri tuon miehen kanssa. Jälleen on kyse siisnmiehen omien korvien sisällä syntyvästä ennakko-oletuksesta: Mitä se nyt tarkoittaa kun se noin tekee, haluaako se jotain...?"

Eli itsekkin myönnät että joskus nuo mainitsemasi asiat tarkoittavat jotain ja ovat salattuja vistejä 'minulle'. Sen toki myönnän ettein näin aina ole. Mutta ota siitä sitten selvää mitä milloinkin tarkoitetaan.

-Virhekäsitys numero kolme: Naisen nännit ''kovettuu'' kun hän on seksuaalisesti kiihottunut.
    Tähän minulla ei ole sen suurempaa omakohtaista sanottavaa naisten nännien 'kovettumisesta' kiihottuneena. Muuta kuin todeta että kyllä, kylmä tuota ainakin aiheuttaa niin miehille kuin naisillekin.

-Virhekäsitys numero neljä: Kun vaihdan entisen vaimon nuorempaan, nuoren naisen energia ja nuoruus siirtyy jollain taianomaisella voimalla minuun - kuolemani ehkä siis siirtyy kauemmaksi....

Epäilen että kyseessä ei ole 'vahvan naisen' pelkääminen, vaan halu tuntea itsenä vielä kerran nuoreksi, elää niitä aktiivisempia muistoja uudelleen. Ja mahdollisesti hakea siitä nuoremmasta naisesta piristystä elämään, mikäli 'vanhan'(tarkoittaen aiemman) kumppanin kanssa elämä on juuttunut paikalleen ja rutinoitunut paikallan junnaavaksi toistoksi.