Seurustelen vieläkin

löysinjipii

Entinen sinkkupalstalainen, moi vaan. Onneksi tein elämällä muutakin kuin ruokin trolleja. Palstalla ennustettiin ettei pitkään kestä, mutta kohta vuosi täynnä :) Kumppaninikin ehti olla sinkku 10v. ajan ennen kuin löydettiin toisemme.

En pysty antamaan palstasinkuille muita vinkkejä, kuin pitää silmät avoimina ja tavata uusia ihmisiä. Ja välittämällä edes vähän mitä se toinen osapuoli toivoo eikä vain esittää omia vaatimuslistoja. Loppu on tuuria.

11

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunhyväidea

      ". Ja välittämällä edes vähän mitä se toinen osapuoli toivoo eikä vain esittää omia vaatimuslistoja. "

      Eli ota läski yh joka toivoo liikunnallista lapsetonta normaalivartaloista miestä kuten allekirjoittanut?

      Omista "vaatimuksistaan" luopuminen toista miellyttääkseen ja riman laskeminen maan alle ei valitettavasti tuota muuta kuin sen että saa tosiaan suhteen, paskan sellaisen.

      • löysinjipii

        Tuollaiset naisetko sinua lähestyvät vai ovatko he ainoat jotka vastaavat sinun aloitteisiin? Jos ensimmäistä, niin saisit jonkun kiinnostavamman lähestymällä itse.


    • :) Iso peukku teille.

      Tosin netissä olleena sen verran skeptinen suattaapi olla, että pieni epäily viestin aitoudesta köllii jossain aivojen uumenissa.

      Lottoamistahan tuo parisuhteen löytyminen aika pitkälti on.

    • Naisen kirjoittama...

      "Kumppani ehti olla sinkkuna 10v" - JEP! Kirjoittaja on nainen...

      Nyt, teeppä sama miehen kuvakulmasta... No luck here...

      • löysinjipii

        Kyllä olen nainen, pian 30 ja ensimmäistä kertaa suhteessa. Mutta mieskin on ollut sinkku suurimman osan aikuisiästään. Ei aiempi suhdehistoria tai sen puute ole mikään ongelma jos löytää oikean ihmisen.

        Montaa naista olet lähestynyt tai kysynyt treffeille?


      • löysinjipii kirjoitti:

        Kyllä olen nainen, pian 30 ja ensimmäistä kertaa suhteessa. Mutta mieskin on ollut sinkku suurimman osan aikuisiästään. Ei aiempi suhdehistoria tai sen puute ole mikään ongelma jos löytää oikean ihmisen.

        Montaa naista olet lähestynyt tai kysynyt treffeille?

        Viimeisten vuosien aikana en yhtään...

        Joskus mopopoikaisen iässä, ja juuri ennen autokortin saamista toinen...

        That's it...


      • PitäisköIhmetellä
        löysinjipii kirjoitti:

        Kyllä olen nainen, pian 30 ja ensimmäistä kertaa suhteessa. Mutta mieskin on ollut sinkku suurimman osan aikuisiästään. Ei aiempi suhdehistoria tai sen puute ole mikään ongelma jos löytää oikean ihmisen.

        Montaa naista olet lähestynyt tai kysynyt treffeille?

        Jee taas yks ainstain ihmettelee muka seuran löytämistä. Nainen löytää aina miehen halutessaan. Otsakkeen ei tarvi mikään ihme innovaatio silloin olla mutta jos kyseessä olisi sinkut palstalainen ruma mies niin a. joko hän on äkkirikastunut b. hakenut jonkun mulatti ämmän ulkomailta suomeen helpon elämän toivossa tai c. löytänyt sokean mutta silti järjissään olevan naisen. Muita mahkuja ei sinkut palstan meillä rumilla ole tavalliseen parisuhteeseen.


      • PitäisköIhmetellä kirjoitti:

        Jee taas yks ainstain ihmettelee muka seuran löytämistä. Nainen löytää aina miehen halutessaan. Otsakkeen ei tarvi mikään ihme innovaatio silloin olla mutta jos kyseessä olisi sinkut palstalainen ruma mies niin a. joko hän on äkkirikastunut b. hakenut jonkun mulatti ämmän ulkomailta suomeen helpon elämän toivossa tai c. löytänyt sokean mutta silti järjissään olevan naisen. Muita mahkuja ei sinkut palstan meillä rumilla ole tavalliseen parisuhteeseen.

        Tämähän on tavallista... Eikö?


    • Yayyyyy

      Ätmilegendan mukaan olet nyt kunnollinen, yhteisvastuullinen ja muutenkin täysivaltainen ihmis(nais) kunnan jäsen! Pelastit yhden elämän ja evolvoit ätmistä ketmin!

      Kolminkertainen hurraahuuto ja onnea!

      • voiollavaikkamitä

        Mistäs sinä sitä tiedät millainen nussija panomestari, karusellimestari tai jännämies on kyseessä? Mies on ilmoittanut vain omien sanojensa mukaan ettei ole seurustellut 10 vuoteen.


      • OnneaSankarille
        voiollavaikkamitä kirjoitti:

        Mistäs sinä sitä tiedät millainen nussija panomestari, karusellimestari tai jännämies on kyseessä? Mies on ilmoittanut vain omien sanojensa mukaan ettei ole seurustellut 10 vuoteen.

        Olen optimisti :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe