Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2342

1. Suhteen aloittaminen kokemattoman naisen kanssa.

Haluan löytää kokemattoman naisen rakastajattareksi ja ystäväksi. Joku hoikka/normaali vartaloltaan ja itsestäänhuoleh
    Yksinäisyys
    0
    30
  2. Mamut jättäkää mut rauhaan!

Minä käveleskelin eilen illalla Jyväskylän torin poikki ja peräti kaksi tummaa poikaa tuli minulle lässyttämään jotain..
    Sinkut
    5
    29
  3. Deittipalstan heitukat...

Jep jep...Viime vuonna kirjottelin erään 26v naikkosen kanssa treffipuolella.. No se katos sitten ja poisti profiilin...
    Sinkut
    91
    25
  4. Mites poijaat..

Oletteko kokeilleet happypancakessa laittaa sitä ikärajaa ylemmäks koskaan? Kun täällä vaikuttaa olevan ihmisiä, ketkä s
    Sinkut
    17
    25
  5. Vanhat mummot artisteina..

Mitäpä olette mieltä? Itsellä on usein radiokanavat päällä tuossa taustalla ja on kammotus "joutua" kuuntelemaan esim. K
    Sinkut
    43
    24
  6. Etsin naisseuraa....Löydänkö etsimäni...

Profiilissa enemmän...
    Nettideittailu
    1
    23
  7. Mamut jättäkää mut rauhaan!

Minä käveleskelin eilen illalla Jyväskylän torilla ja peräti kaksi tummaa poikaa tuli minulle lässyttämään jotain.. Toin
    Sinkut
    2
    21
  8. Naisseuraa etin.

Seuraava kiinostava leffa olis: Fast & Furious: Hobbs & Shaw Kaksin olis mukavampi lähtee reissuun ku yksin. - K
    Ystävyys
    0
    20
  9. Missäs palstan pyörittäjät?

Esim. Harmaaritari? Onks kaveri kadonnu ku ei täällä ole näkynyt enää yhtäkään järkevää aloitusta tai keskustelua sen m
    Sinkut
    41
    19
  10. Boris latasi kovat piippuun.

Jep jep....Näin vain tullaan näkemään kova Brexit. Boris syrjäytti sen tummun sieltä pääministerin paikalta ja laittoi s
    Sinkut
    20
    19
  11. Venäjälle 4pvän työvko.

Kukapa olisi uskonut.... Tämä on hyvä juttu, koska nyt näyttää, että tulevaisuus saattaa mennä tuohon suuntaan..Ehkä jos
    Suhteet
    49
    18
  12. Ihannenaiseni olisi...

Neitsellinen 20-30v hoikka (vela)nainen, joka olisi kiinostunut urheilusta, leffoista, sarjoista ja musasta..Saisin häne
    Ystävyys
    0
    17
  13. Ihanne naiseni olisi:

Neitseellinen 20-30v hoikka (vela)nainen, joka olisi kiinostunut urheilusta, leffoista, sarjoista ja musasta..Saisin hän
    Nettideittailu
    0
    16
  14. Elämän ihmeellisyyksiä...

Vähän hassua kun Trumppi tekee kirurgisen tarkan operaation lähi-itään poistaakseen sieltä yhden terroristin, niin sitt
    Sinkut
    21
    15
  15. Mennäänkö sittenkin vetyautoiluun?

Tässä taitaa käydä niin, että kun Suomi saa ensin isolla rahalla vedettyä sähkönjakelupisteet ympäri Suomea, niin todeta
    Sinkut
    0
    13
  16. Naisen elämäntapaa ja luotettavuutta mietittäväks..

Kopsasin tämän jutun toiselta palstalta...Huokaus ja haukotus :/ "Voiko lapsen isyyttä selvittää raskauden alussa vai e
    Sinkut
    5
    12
  17. Päästövähennys kiima.

No nyt on tapetilla tämä bensiinikiintiö pelleily... Saas nährä mitä *askaa tästä vihervasurisosialisti hallituksesta vi
    Sinkut
    4
    12