Vanhat mummot artisteina..

Mitäpä olette mieltä?
Itsellä on usein radiokanavat päällä tuossa taustalla ja on kammotus "joutua" kuuntelemaan esim. K.Koon voimaantuneen vanhuksen agressiiviselta kuulostavaa mölinää... Mä vihaan esim. tätä kappaletta:

https://www.youtube.com/watch?v=_7GIUvCAbJg

43

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entäsvanhat papat sitten? Esim. joku popeda yäk.

• Popeda on edelleen elämänsä vedossa..Olen käynyt heidän keikoillaan vuosittain.

Kylmä fakta vaan on se, että postmenopaussin kokeneen naisen ääni kokee ikävän muutoksen... Se ei kertakaikkiaan sovellu enää laulamiseen. Se muistuttaa enemmän jotain alkoholisoituneen ihmisen viskin polttamaa örinää, kuten esim. Hannele Laurilla... Kaijankin äänestä on nuorekkuus ja heleys kadonnu jo aika päiviä sitten ja pitäisi ymmärtää lopettaa ajoissa.
        -Mä en ymmärrä miksi hän saa radiosoittoa.. Tosin siellä on paljo muutaki shidii mun kiusaks...Ja tiettyjä umpi surkeita toimittajia kuten Anssi ja Niina....Mun kiusaks...

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Popeda on edelleen elämänsä vedossa..Olen käynyt heidän keikoillaan vuosittain.

Kylmä fakta vaan on se, että postmenopaussin kokeneen naisen ääni kokee ikävän muutoksen... Se ei kertakaikkiaan sovellu enää laulamiseen. Se muistuttaa enemmän jotain alkoholisoituneen ihmisen viskin polttamaa örinää, kuten esim. Hannele Laurilla... Kaijankin äänestä on nuorekkuus ja heleys kadonnu jo aika päiviä sitten ja pitäisi ymmärtää lopettaa ajoissa.
        -Mä en ymmärrä miksi hän saa radiosoittoa.. Tosin siellä on paljo muutaki shidii mun kiusaks...Ja tiettyjä umpi surkeita toimittajia kuten Anssi ja Niina....Mun kiusaks...

no kyllä ainakin itse kuuntelen kaijaa ennemmin kuin popedaa ja katselenkin kaijaa mieluummin kuin patea niin onko popedalla yhtään hyvää kappaletta toinen olematon on yö niitä ei jaksa kuunnella kovin kauaa

• Anonyymi kirjoitti:

no kyllä ainakin itse kuuntelen kaijaa ennemmin kuin popedaa ja katselenkin kaijaa mieluummin kuin patea niin onko popedalla yhtään hyvää kappaletta toinen olematon on yö niitä ei jaksa kuunnella kovin kauaa

Kuunnellaan hetki Patee...Hyviä biisejä:

https://www.youtube.com/watch?v=bdSryFEHJAU

• Anonyymi

Kaija on yks Suomen parhaimpia naislaulajia ja mielummin kuuntelen Kaijaa, kun nuorenpia nenäänsä hönöttäjiä. Mulle ei iällä ole väliä vaan äänellä.. Niin, se sinäkin vanhenet, usko tai älä:))

• Lisäks esim. tuossa kappaleessa nuo sanat ovat toooosi naurettavat kun ikä ihminen voimaantuu ja kokee menevänsä elämässä voitosta voittoon.....Kukaan ei suuntaani sanele jne.. -Ei varmaa niin:D
        -Hah.....

• Anonyymi

Hurriganes get on,terkut mummolta joka dikkaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hurriganes get on,terkut mummolta joka dikkaa!

hurriganesi on hyvää samin sleepy sleepers tai tai kyllä remullakin on muutama soolo kappale hyvä ja muskalla muutama hyvä

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Lisäks esim. tuossa kappaleessa nuo sanat ovat toooosi naurettavat kun ikä ihminen voimaantuu ja kokee menevänsä elämässä voitosta voittoon.....Kukaan ei suuntaani sanele jne.. -Ei varmaa niin:D
        -Hah.....

Ottaako sun oma ikääntyminen noin koville:D

• Anonyymi

Luulet nyt varmaan tässä vanhoja ollaan, kattia kanssa ei saa mummoja mollaa..

• Anonyymi

Kaikki mummot ei ole samanlaisia,ONNEKSI,hihi

• Anonyymi

Kattilassa kaikki hyvin mennee,hi.

• Anonyymi

Aki Sirkesalo KISSANAINEN,Jotenkin tuntuu omalta hi.

• Anonyymi

A.duuri-molli-g on hyvä.

• Anonyymi

Ihan mitään sanomaton laulajana ja toistaa, sitä yhtä ja samaa.. touch me ja urakin loppui lyhyeen. Kaija ym todelliset tähdet sammu koskaan.. Reijo Taipale, myös todellinen tähti. Jos et niitä nuoria naisia saa niin pura turhautumisesi muuhun.

• Anonyymi

jos naisellisen ja seksikkään äänen haluat kuulla niin kuuntele lujaa muskan krokotiili rock tai sain uudet rullaluistimet siinä on seksikäs ja naisellinen ääni

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan mitään sanomaton laulajana ja toistaa, sitä yhtä ja samaa.. touch me ja urakin loppui lyhyeen. Kaija ym todelliset tähdet sammu koskaan.. Reijo Taipale, myös todellinen tähti. Jos et niitä nuoria naisia saa niin pura turhautumisesi muuhun.

Kaijan "tähti" ei olisi saanut koskaan syttyäkkään...

Itse en Reijosta diggaa, mutta vanhemmasta polvesta kuuntelen joskus vaikkapa tätä tulkitsijaa..Hienoa miestä:

https://www.youtube.com/watch?v=m5_fiVnuAh4&list=PLVxOOuvDrR0C1Md5modDeuXmNqnDbtcF-

• Anonyymi kirjoitti:

jos naisellisen ja seksikkään äänen haluat kuulla niin kuuntele lujaa muskan krokotiili rock tai sain uudet rullaluistimet siinä on seksikäs ja naisellinen ääni

Ei iskeny Muska kyllä yhtään...:D
        Laulajana korkeintaan karaoke tasoa...

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

reijo taipaleen ainoa hyvä kappale on olit täysikuu ja kitarakin siinä laulaa

En mä saanu kiinni tosta....Jotenkin sielutonta kamaa.
        Ei niinku liikauta mussa mitään. Haileeta, mitäänsanomatonta, munatonta.

• blade83 kirjoitti:

Tässä on taas ihan hyvää meininkiä..:

https://www.youtube.com/watch?v=fon4QAjY1KU

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

et ymmärrä naisista etkä musiikista mitään nytoli musiikkia josta nuoret ja vanhat diggaa ympäri maailman ja saa jokaisen ihmisen lanteet heilumaan

• Anonyymi kirjoitti:

et ymmärrä naisista etkä musiikista mitään nytoli musiikkia josta nuoret ja vanhat diggaa ympäri maailman ja saa jokaisen ihmisen lanteet heilumaan

Ei Reijo saa minun lanteita heilumaan...Ei ei...

• Anonyymi

Marilun Monreo,luultavasti aikoinaan sekoitti päät,omalla olemuksellaan,,,mummot muistaa,he

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Ei Reijo saa minun lanteita heilumaan...Ei ei...

kuulitko miten kitarat laulaa siinä kappaleessa eli kun tuon kuulee niin olis pakko mennä hakemaan upeaa ja seksyä naista tanssimaann ja antaa kitaran äänen viedä niin se on reijon ainoa hyvä biisi

• Anonyymi kirjoitti:

kuulitko miten kitarat laulaa siinä kappaleessa eli kun tuon kuulee niin olis pakko mennä hakemaan upeaa ja seksyä naista tanssimaann ja antaa kitaran äänen viedä niin se on reijon ainoa hyvä biisi

No minulla kun on vielä sekin, että kun en tanssi...Minusta se on naisten hommaa tai naismaisten miesten...

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

No minulla kun on vielä sekin, että kun en tanssi...Minusta se on naisten hommaa tai naismaisten miesten...

etkö tanssi naisen kanssa edes vaakamamboa tai peitonheilutusta itse äkkiä tanssin jos otan muutamman ja upea seksikäs nainen siinä vierellä niin pakko tanssia sen kanssa ja pussata naista ja jos saa suukon takaisin ja vastakaikua niin se on siinä ja se on naisesta kiinni haluaako ruveta seurustelemaan niin seksikäs nainen saa tanssituttamaan ja vielä kun saisi suukkoja ja seksiä niin se olisi piste iin päälle ja olisin onnellinen

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

niin ei kaikki tykkää naisista ja naisten kanssa sekstailla no ei se mitään jos pojista tykkäät no musiikki makusi jo sen kertoi samoin naismakusi poikaa pitää muistuttaa ja jos muistuttaa naista niin ei ota eteen niin älä väkisin ole naisten kanssa

• No en minä tuolle ihan lämmennyt:D

• Anonyymi

A-tuplamolli-sointu muut G ja E yhtä aikaa et siis tykkää tuon tyylisistä :D

• Anonyymi

Nuo mummot oli kyl kuumia pakkauksia.

• Kylläpä on ihmisellä murheet.Eikö siinä sinun toosassas ole sellaista namikkaa, että voip kääntää kanavaa tai vallan sulkea sen?

• Minulla on stereot olohuoneessa, jossa radio ja läppäri työhuoneessa, jossa olen nyt.

• blade83 kirjoitti:

Minulla on stereot olohuoneessa, jossa radio ja läppäri työhuoneessa, jossa olen nyt.

Otan osaa murheeseesi. Ei varmaankaan ole helppo elää, kun on niin paljon niitä kurjia asioita ympärillä.

Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että se agressiiviselta tuntuva on sinun oma tulkintasi ja näin ollen siis sinun päässäsi?
        Missä tietenkin on myös se asenne, että on niin paljon paheksuttavaa ja vihattavaa ja niin paljon kammotusta, mitä joutuu sietämään.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Otan osaa murheeseesi. Ei varmaankaan ole helppo elää, kun on niin paljon niitä kurjia asioita ympärillä.

Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että se agressiiviselta tuntuva on sinun oma tulkintasi ja näin ollen siis sinun päässäsi?
        Missä tietenkin on myös se asenne, että on niin paljon paheksuttavaa ja vihattavaa ja niin paljon kammotusta, mitä joutuu sietämään.

Koetahan jo päästä yli eillisestä...Minä olen jo lauhtunut...

• blade83 kirjoitti:

Koetahan jo päästä yli eillisestä...Minä olen jo lauhtunut...

Olet lauhtunut...mitä se tarkoittaa? Mistä minun pitäisi päästä yli?

Minä vastasin tämän päivän aloitukseesi, tähän aloitukseesi ja se nosti minussa esiin tuollaisia ajatuksia, onko sinun vaikea kestää sitä, että kerron sinulle ajatuksiani?

• Anonyymi

En kuuntele kaupallisia radioasemia. En vaan pysty. Liian hapokasta jopa 5 minuuttia... :D

• Anonyymi

Biia biia biiiaaa pirra pirra pirraaaa.kissan kieltä

• Anonyymi

Hirveetä p.skaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe