Deittipalstan heitukat...

Jep jep...Viime vuonna kirjottelin erään 26v naikkosen kanssa treffipuolella..
No se katos sitten ja poisti profiilin...Ihan äskettäin vilkasin tarjontaa ja siellä se sama muija oli taas, mutta sillä erolla, et nyt se oli raskaana ja laskettu aika helmikuulla:D
--Ja niin ku mä olen valistanu täällä tästä kullikarusellista ja paljaalla nussimisesta:D.....Mitään ei oo opittu.

Minulle kiitos yksi neitseellinen...Mähän en näihin apinoihin sekaannu millään tavalla.. Anna mun kaikki kestää!

91

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi voi sentään, eikä sinun viisauttasi kuunnella? Vaikka tuot sen esiin noin hienolla tavalla kuten tässäkin aloituksessa tuot. Mihin maailma onkaan menossa, kun järjen ääntä ei osata kuunnella.
      Ymmärrän turhautumisesi.....

• Nää typerykset ovat kovin luottavaisia siihen, et aina löytyy joku aisuri siihen toisen miehen siittämää lasta elättämään.....Tämä on oikeasti niin kuvottavaa, et mä en tiedä miten mä tämän sanoiksi pukisin. Tää on ihan paskaa...Ihan paskaa...Ja sitten kehtaavat vielä tulla sinne maha pystyssä palloilemaan....Luki vielä näin, että en tiedä mitä täältä etin, mutta ehkä eteen tulee jotain joka pysäyttää. Antakaa armoa oikeasti.

• blade83 kirjoitti:

Nää typerykset ovat kovin luottavaisia siihen, et aina löytyy joku aisuri siihen toisen miehen siittämää lasta elättämään.....Tämä on oikeasti niin kuvottavaa, et mä en tiedä miten mä tämän sanoiksi pukisin. Tää on ihan paskaa...Ihan paskaa...Ja sitten kehtaavat vielä tulla sinne maha pystyssä palloilemaan....Luki vielä näin, että en tiedä mitä täältä etin, mutta ehkä eteen tulee jotain joka pysäyttää. Antakaa armoa oikeasti.

Tuo viimeinen lause ei ollut hänen.

• blade83 kirjoitti:

Nää typerykset ovat kovin luottavaisia siihen, et aina löytyy joku aisuri siihen toisen miehen siittämää lasta elättämään.....Tämä on oikeasti niin kuvottavaa, et mä en tiedä miten mä tämän sanoiksi pukisin. Tää on ihan paskaa...Ihan paskaa...Ja sitten kehtaavat vielä tulla sinne maha pystyssä palloilemaan....Luki vielä näin, että en tiedä mitä täältä etin, mutta ehkä eteen tulee jotain joka pysäyttää. Antakaa armoa oikeasti.

Aika hyvinhän noita sanoja näyttää löytyvän. Jotkut ovat kovin luottavaisia siihen, että löytyy se mitä he etsivät.

Tässä sinulle hieman armoa 🤲

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Ei sulle tullut mielen sellainen mahdollisuus, ett nainen löysi mahdollisesti jonkun toisen mielenkiintoisemman miehen. Siinä kohtaa kirjoittelu muiden miesten kanssa ehkä tuli päätökseen... luonnollisesti siloin minusta ainakin nainen on toiminut.

Viime vuodesta-> ens vuoden helmikuuhun: on vähintäänkin 14 kuukautta, tuskin edes joulukuun viimeiseen päivään olet hänen kanssaan kirjoitellut.
        Kyllä huonolla säkällä kyseinen nainen on sotkeutunut vähän kaltaiseesi laiseen, negatiiviseen ja vaativaan itsekeskeiseen mieheen.
        Sellainen suhde on haastavaa ja pidemmän päälle raskastakin varmaan.
        Mitä nopeammin suhteesta eroaa ja eteenkin jos on raskaana, naisen on parempi järjestää elämänsä uudelleen.

Tiedoksesi, ei kaikki naiset tarvitse elättäjää itselleen, tai edes "toisen miehen lapselle". Itsenäinen nainen pystyy kyllä elättämään oman lapsensa ja itsensä,
        ilman yhteiskunnan tai miehen apua.
        Muutamat harvat vielä sen retkun äijänsäkin, olen huomannut, silkkaa ylpeyttään... kun eivät suostu näyttämään ettei suhde toiminut.

Josain kohtaa se ero kuitenkin väistämättä tulee eteen, viimeistään silloin kun lapset ovat aikuistumassa tai muuttaneet jo kotoa pois.
        Nainenhan tunnetusti sen eron hakee ja pääsee painolastistaan silloin.

Ihmettelen vain mitä sinä nyt itket? Eihän sinulle kelpaa kuin neitsyt ...ja nainenhan kertoi jo olevansa raskaana. Eli ei ole sulle kelvollinen alkuunkaan.
        Katsos meillä naisilla on ihan samat oikeudet omaan elämäämme ja mielipiteisiin; kun teillä äijilläkin. Tämä on minun mielipiteeni tästä asiasta.

ex-trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sulle tullut mielen sellainen mahdollisuus, ett nainen löysi mahdollisesti jonkun toisen mielenkiintoisemman miehen. Siinä kohtaa kirjoittelu muiden miesten kanssa ehkä tuli päätökseen... luonnollisesti siloin minusta ainakin nainen on toiminut.

Viime vuodesta-> ens vuoden helmikuuhun: on vähintäänkin 14 kuukautta, tuskin edes joulukuun viimeiseen päivään olet hänen kanssaan kirjoitellut.
        Kyllä huonolla säkällä kyseinen nainen on sotkeutunut vähän kaltaiseesi laiseen, negatiiviseen ja vaativaan itsekeskeiseen mieheen.
        Mitä nopeammin suhteesta eroaa ja eteenkin jos on raskaana, naisen on parempi järjestää elämänsä uudelleen.

Tiedoksesi, ei kaikki naiset tarvitse elättäjää itselleen, tai edes "toisen miehen lapselle". Itsenäinen nainen pystyy kyllä elättämään oman lapsensa ja itsensä,
        Muutamat harvat vielä sen retkun äijänsäkin, olen huomannut, silkkaa ylpeyttään... kun eivät suostu näyttämään ettei suhde toiminut.

Josain kohtaa se ero kuitenkin väistämättä tulee eteen, viimeistään silloin kun lapset ovat aikuistumassa tai muuttaneet jo kotoa pois.

Ihmettelen vain mitä sinä nyt itket? Eihän sinulle kelpaa kuin neitsyt ...ja nainenhan kertoi jo olevansa raskaana. Eli ei ole sulle kelvollinen alkuunkaan.
        Katsos meillä naisilla on ihan samat oikeudet omaan elämäämme ja mielipiteisiin; kun teillä äijilläkin. Tämä on minun mielipiteeni tästä asiasta.

ex-trollikka

Ja hyvä mielipide olikin.

• Anonyymi kirjoitti:

ex-trollikka

Hän ei kyllä kykene elättämään itsekseen yhtään ketään, kuten ei useimmat muutkaan yksinhuoltajat...
        Miehiltä kupataan elareita ja valtiolta kaikenmoisia tukiaisia...

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Hän ei kyllä kykene elättämään itsekseen yhtään ketään, kuten ei useimmat muutkaan yksinhuoltajat...
        Miehiltä kupataan elareita ja valtiolta kaikenmoisia tukiaisia...

Sinun mielestäsi miehen ei kuulu osallistua siittämänsä lapsen elatukseen?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun mielestäsi miehen ei kuulu osallistua siittämänsä lapsen elatukseen?

Trollikka väitää naisen kykenevän elättämään lapsensa yksin, jonka totesin valheeksi..
        -Tiedätkös, että nykyään monet naiset tehtailevat lapsia jo ihan vaan hankkiakseen itselleen helpon toimeentulon... ?
        Lapsia tehdään kolmellekkin eri miehelle ja kaikilta peritään elareita ja valtiolta yksinhuoltajan korotetut lapsilisät muut tukiaiset.. Nämä naiset ovat harvemmin työelämässä kuin korkeintaan satunnaisia pätkätöitä.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Trollikka väitää naisen kykenevän elättämään lapsensa yksin, jonka totesin valheeksi..
        -Tiedätkös, että nykyään monet naiset tehtailevat lapsia jo ihan vaan hankkiakseen itselleen helpon toimeentulon... ?
        Lapsia tehdään kolmellekkin eri miehelle ja kaikilta peritään elareita ja valtiolta yksinhuoltajan korotetut lapsilisät muut tukiaiset.. Nämä naiset ovat harvemmin työelämässä kuin korkeintaan satunnaisia pätkätöitä.

Ne elarit menee kyllä niiden lasten elämiseen. Eivät naiset itselleen mitään luksusta niillä pysty kustantamaan.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Tiedätkö, mitäs ne miehet ovat hullun m.lkkunsa vietävissä. Kortsut pitää aina olla saatavilla ja ennen kaikkea käyttää niitä.

-tr

• Anonyymi kirjoitti:

Ne elarit menee kyllä niiden lasten elämiseen. Eivät naiset itselleen mitään luksusta niillä pysty kustantamaan.

Hyvin tuntuivat tienaava kun seurasin erästä palstaa missä näitä lapsitehtailua harrastavia naisia oli kirjoittelemassa... Kovasti olivat sitä mieltä, että lapsen hoitoon mene ku murto-osa siitä rahasta mitä he "isiltä" ja valtiolta pumppaavat..

• blade83 kirjoitti:

Hyvin tuntuivat tienaava kun seurasin erästä palstaa missä näitä lapsitehtailua harrastavia naisia oli kirjoittelemassa... Kovasti olivat sitä mieltä, että lapsen hoitoon mene ku murto-osa siitä rahasta mitä he "isiltä" ja valtiolta pumppaavat..

Monet naiset järjestävät tuolla tavoin rahoituksen elämälleen, koska ajattelevat, että samalla tulee ne lapsetkin jokatapauksessa tehtyä ja sitten kaikessa rauhassa jatkaa siitä jonkun aisurin metsästämistä deittipalstoilla itseään elättämään..... Kuvio on aika sairas ja mä sanon, et miesten kannattas nykypäivänä olla toooosi varovainen ettei tule hyväks käytetyksi.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

KYLLÄ, mä tiedän, meilläkin muutama yksinhuoltaja töissä ja heidän tarinansa/selitykset olen kuullut ihan työporukan ruoka- ja kahvipöytä keskusteluissa. Mä en tongi työntekijöiden yksityisasioita, mutt ihan julkisissa keskusteluissa; olen myös minä ollut mukana ruokaillessani.

Jokainen tapaus on erilainen. Mies kyllästyi ja lähti toisen naisen perään.
        Olisi palannut muutaman kuukauden kuluttua takaisin, mutt ovi oli sulkeutunut
        heidän välillään. Naisen päätös heidän; episodille! Hän saa vuokratukea ja käy töissä, lapset on päivisin/iltaisin, mummolla hoidossa, omassa kodissaan.

Vain yks tapaus ehkä esittämäsi kaltainen... 3 lasta, eri isät ja elatusmaksut tulee, vuokratuki jos mitä muuta erityistukea saa, en tiedä.
        Tekee meillä 3vrk- 5-6 vrk kuukaudessa töitä, työttömyyskorvauksen edellytyksenä... Mieluummin työtä viikonloppuisin, kun arkena on vaikeuksia järjestää lapsille hoitoa.

Kyllä se lapsikatraan hoitokin kuule työstä käy, olla kaikesta elämiseen liittyvistä asioista vastuussa yksin, ilman sitä isän tukea... paitsi 180- 280€/kk per/äijä... ja anopit kuin ajokoirat kyttäämässä naisen tekemiä, sekä levittämässä pahansuopaisia huhuja. Ei kateeksi käy!

Jos mulle kävis joskus noin ett tekisin yksinäisen muksun, en takuulla kertoisi
        lapsen isälle. Pystyn kyllä elättämään lapsen, jos kaksikin, mulla ois myös sukuni taatusti auttamassa, jos apua tarvitsisin... sen arjen pyörittämisessä.
        Enkä minä ole ainutlaatuinen nainen tässä maassa, meitä on paljon itsenäisiä toimeentulevia naisia.

Ja ettei mies koe tulleensa petetyksi/rahastetuksi, "vastuuntunnottomien" naisten taholta... yks neuvo; oletteko kuulleet ehkäisystä, sitä voi mieskin harkita/käyttää jopa itsenäisesti, vaihtoehtojakin löytyy jo ehkäisyssä.

ex-trollikka ...mulla on vp-tänään, joten koittakaa kestää tekstiä ehkä tulee!

• blade83 kirjoitti:

Monet naiset järjestävät tuolla tavoin rahoituksen elämälleen, koska ajattelevat, että samalla tulee ne lapsetkin jokatapauksessa tehtyä ja sitten kaikessa rauhassa jatkaa siitä jonkun aisurin metsästämistä deittipalstoilla itseään elättämään..... Kuvio on aika sairas ja mä sanon, et miesten kannattas nykypäivänä olla toooosi varovainen ettei tule hyväks käytetyksi.

Juu niin se on, naiset kuppaavat tavalla tai toisella viattomat miehet tyhjiin. Ei voi kuin ottaa osaa, ei ole mihen elämä helppoa, harvoin saa, ja kaikki viedään....helekkari...ja kuitenkin sinäkin niiden perään itket.

Sinuun on kamalan vaikea suhtautua vakavasti, pahoitteluni.

• Kun on kolme pientä lasta, elämä onkin yhtä lepoa. Voi nostaa jalat pöydälle ja laskeskella rahojaan ja nauttia elämästään. :)

Yksi asia, mikä minua sieppaa näissä yksinhuoltajajutuissa, on se, että osa niistä isistä joko häipyy kokonaan kuvioista tai sitten heitä saa hohtimilla vääntää olemaan isä lapsilleen. Kun itse ajattelet, että isä on varsinainen p***läpi, kuitenkin yrität parhaasi mukaan tukea isyyttä, pitää omat ajatuksesi poissa lasten korvista ja järjestää mahdollisuuksia lapsen ja isä tapaamisiin, saat kuitenkin kurat niskaasi.
        Kaikki isät eivät ole p***läpiä

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Kun on kolme pientä lasta, elämä onkin yhtä lepoa. Voi nostaa jalat pöydälle ja laskeskella rahojaan ja nauttia elämästään. :)

Yksi asia, mikä minua sieppaa näissä yksinhuoltajajutuissa, on se, että osa niistä isistä joko häipyy kokonaan kuvioista tai sitten heitä saa hohtimilla vääntää olemaan isä lapsilleen. Kun itse ajattelet, että isä on varsinainen p***läpi, kuitenkin yrität parhaasi mukaan tukea isyyttä, pitää omat ajatuksesi poissa lasten korvista ja järjestää mahdollisuuksia lapsen ja isä tapaamisiin, saat kuitenkin kurat niskaasi.
        Kaikki isät eivät ole p***läpiä

Kannattaa toki katsella sinne peiliin ja miettiä millaisen miehen kanssa sitä perhettä olisi turvallista perustaa ja ketä kiinostaa olla isänä lapsilleen.
        Te teette valintanne ihan itse. En välttämättä naisena lähtisi perhettä perustamaan välinpitämättömän tatuoidun tinderi pellen kanssa.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Kannattaa toki katsella sinne peiliin ja miettiä millaisen miehen kanssa sitä perhettä olisi turvallista perustaa ja ketä kiinostaa olla isänä lapsilleen.
        Te teette valintanne ihan itse. En välttämättä naisena lähtisi perhettä perustamaan välinpitämättömän tatuoidun tinderi pellen kanssa.

Moni mies häipyy kun tajuaa miten vaikeeta lapsiperhearki on. Kuvitellaan et elämä ei muutu, mut muuttuuhan se.

Jokaisella on vastuu tekojensa seurauksista. Myös miehillä, jotka siittää lapsia.

Ihan itse tekee mies sen valinnan että tekee lapsen (jos panee ilman kotsua, aina voi lapsi tulla vaik olis muukin ehkäisy) ja miten sitä hoitaa vai ei. Turha siitä naisia syyttää.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Kuka vaan osaa esittää kunnollista tulevaa isää siihen asti kunnes todellinen luonne selviää.

• blade83 kirjoitti:

Juu, naisten vikahan se on.

Tosin minun tapauksessani oli kyse vielä suuremmasta tyhmyydestä tämän viimeisen kohdalla, hetken hurmio ( no ei se ollut edes sitä) ja vauveli ilmoittelikin tulostaan. Isukki ei oikein riemastunut...tein kuitenkin lujasti töitä isän kannustamisessa isyyteen, eikä lapsonen tänäkään päivänä tiedä, että hänen isänsä olisi halunnut minun tekevän abortin. Sovittelin ja selitin tytölle, kun isä ei pitänyt yhteyttä, että isä rakastaa kyllä. Parhain päin yritin asiaa selittää, vaikka teki mieli sanoa miten asia oikeasti oli. Sain kuitenkin nieltyä, koska isän ja tyttären suhde on sen verran tärkeä, etten halua sitä sotkea.

Minun vika, myönnän. Minun yksin.....

Oikeasti sinun kommenttisi ovat aika tyypillisiä naisten vihaajien kommentteja. Oletko saanut naiselta turpaasi, vai mikä on?

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Juu, naisten vikahan se on.

Tosin minun tapauksessani oli kyse vielä suuremmasta tyhmyydestä tämän viimeisen kohdalla, hetken hurmio ( no ei se ollut edes sitä) ja vauveli ilmoittelikin tulostaan. Isukki ei oikein riemastunut...tein kuitenkin lujasti töitä isän kannustamisessa isyyteen, eikä lapsonen tänäkään päivänä tiedä, että hänen isänsä olisi halunnut minun tekevän abortin. Sovittelin ja selitin tytölle, kun isä ei pitänyt yhteyttä, että isä rakastaa kyllä. Parhain päin yritin asiaa selittää, vaikka teki mieli sanoa miten asia oikeasti oli. Sain kuitenkin nieltyä, koska isän ja tyttären suhde on sen verran tärkeä, etten halua sitä sotkea.

Minun vika, myönnän. Minun yksin.....

Oikeasti sinun kommenttisi ovat aika tyypillisiä naisten vihaajien kommentteja. Oletko saanut naiselta turpaasi, vai mikä on?

Oletko kuullut koskaan ehkäisystä...Sinunlaisiltasi vastuuttomilta ajopuilta pitäisi parsia pillu umpeen, jottei sieltä tulisi maailmaan mitään ei toivottua.

-Ihan selkeästi pakotit jonkun satunnaispanon isyyteen omalla välimpitämättömyydelläsi ehkäisyä kohtaan.
        -Eniten minua vituttaa sitten se viattomien laps polojen vuoksi...
        Eivät he ymmärrä miksi isä jätti..Miksi isä hänet hylkäsi.... Olen hyvin vihainen ihmisten vastuuttomuuden ja välinpitämöttömyyden vuoksi.

-Minä en vihaa naisia...Minä vihaan hölmöläisiä.

• blade83 kirjoitti:

Oletko kuullut koskaan ehkäisystä...Sinunlaisiltasi vastuuttomilta ajopuilta pitäisi parsia pillu umpeen, jottei sieltä tulisi maailmaan mitään ei toivottua.

-Ihan selkeästi pakotit jonkun satunnaispanon isyyteen omalla välimpitämättömyydelläsi ehkäisyä kohtaan.
        Eivät he ymmärrä miksi isä jätti..Miksi isä hänet hylkäsi.... Olen hyvin vihainen ihmisten vastuuttomuuden ja välinpitämöttömyyden vuoksi.

Lapsia murhataan myöskin abortein käsittämättömän paljon....Ihan vaan oman typeryyden vuoksi. -Sekin vituttaa..

• blade83 kirjoitti:

No sitä parsimistahan harrastetaan kyllä jossakin päin. Olet väärässä maassa.

Olen kuullut ehkäisystä, se oli kertalaaki, joten minulla ei ollut ehkäisyä ja siksi en voinutkaan ajatella aborttia, se oli minun valintani. Otin vastaan hänet, joka oman vastuuttomuuteni vuoksi oli tulossa. Mies olisi ratkaissut oman vastuuttomuutensa toisin.
        En silti mitenkään vihaa miehiä tai pidä heitä tyhminä ja vastuuttomina mulkku ojossa kulkevina tyyppeinä.

Tässä tapauksessa kuitenkin loppu oli hyvä. Isä oli läsnä aika monta vuotta, kunnes suuttui ja katkaisi välit lapseen. Muutamaa vuotta myöhemmin hän teki kuolemaa ja tytär kutsuttiin viime metreillä hänen vuoteensa viereen. He saivat selvittää asiansa ja tytär istui isänsä kättä pidellen ja laulaen isälleen ne viimeiset hetket, jotka heille vielä suotiin.

Sinä voit vapaasti syytää vihaasi meille hölmöille. Voit voivotella ja paheksua, haukkua ja valuttaa myrkkyäsi....me kuitenkin elämme elämäämme, koemme kaikenlaista ja siihen mahtuu myös sellaisia hetkiä, jotka tekevät elämästä elämisen arvoisen ja hienon matkan.

Kiitos, että sait minut muistelemaan ja muistamaan elämän upeuden. Liian harvoin tulee muisteltua.

• blade83 kirjoitti:

Lapsia murhataan myöskin abortein käsittämättömän paljon....Ihan vaan oman typeryyden vuoksi. -Sekin vituttaa..

Ymmärrän, että sinua vi.tuttaa, sitä on vaikea olla huomaamatta. Kylvät myrkkyä ympärillesi ilman mitään pidikkeitä. Vihasi roihuaa, sanasi heittävät paskaa kaikkialle, rikot, et taida osata rakentaa.

Mitä luulet, kumpi meistä nauttii elämästä enemmän, minä ,joka olen hölmö ja siksi vihasi kohde, vai sinä, joka valutat vihaa kuin laavaa kaiken ylle?

• Anonyymi

Sinähän höpiset,kun DNA mainos.Kuunnellaampas järjen ääntä.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

"Oletko kuullut koskaan ehkäisystä... ja Minä vihaan hölmöläisiä."
        -Katso itse kuule peiliin!
        terveisin trollikka

• Anonyymi

Niin siis sinähän haluat itekin panna paljaalla.. Eli mikä valistaminen?

• Eipä ole ihan verrannollinen juttu, jos minä teen jotain vakisuhteessa terveen neitseellisen tyttösen kanssa...
        -Raskautumisen ehkäisyyn on sitten kyllä paljon luotettavampiakin vaihtoehtoja kuin kondomi...

• blade83 kirjoitti:

Eipä ole ihan verrannollinen juttu, jos minä teen jotain vakisuhteessa terveen neitseellisen tyttösen kanssa...
        -Raskautumisen ehkäisyyn on sitten kyllä paljon luotettavampiakin vaihtoehtoja kuin kondomi...

Terveen neitseellisen tyttösen tilanne on hieman tonen, kun hän saa missä lie uineen sanonko mä minkä...

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Terveen neitseellisen tyttösen tilanne on hieman tonen, kun hän saa missä lie uineen sanonko mä minkä...

Juuri näin!
        Mutta eihän se noin itsekästä miestä liikuta, mitä sille tyttöselle hänen tökkimisensä jälkeen tapahtuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin!
        Mutta eihän se noin itsekästä miestä liikuta, mitä sille tyttöselle hänen tökkimisensä jälkeen tapahtuu.

Vähän sellainen kuva on muodostunut.

• blade83 kirjoitti:

Eipä ole ihan verrannollinen juttu, jos minä teen jotain vakisuhteessa terveen neitseellisen tyttösen kanssa...

Mikset hommaa vasektomiaa?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei se uskalla. Sitäpaitsi, se on liian itsekäs tehdäkseen jotain ehkäisyn eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se uskalla. Sitäpaitsi, se on liian itsekäs tehdäkseen jotain ehkäisyn eteen.

Niin ja hysteerinen terveyden suhteen. Pelkää saavansa jonkun pöpön toimenpiteen yhteydessä pelkää ettei vehkeet toimi enää sen jälkeen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja miksihän minun sellaista pitäisi hommata....Ei minulla ole hallitsettomaan lisääntymiseen liittyviä ongelmia.. Minulla ei ole lapsia.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Ja miksihän minun sellaista pitäisi hommata....Ei minulla ole hallitsettomaan lisääntymiseen liittyviä ongelmia.. Minulla ei ole lapsia.

Ei olisi vaaraa, että kukaan pääsee sinua kusettamaan, kun kerran paljaalla pitää päästä pökkimään....

• blade83 kirjoitti:

Ehkäisyn takia tietysti. Ja kun et lapsiakaan halua ja kortsua et jostain syystä käytä.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Ikinä et tuu terveen neitsyen kanssa seksiä harrastamaan, mut aina voi haaveilla...

• Anonyymi kirjoitti:

Ikinä et tuu terveen neitsyen kanssa seksiä harrastamaan, mut aina voi haaveilla...

Alkuvuodesta viimeks...

• Anonyymi

Tytöllä on käynyt hyvä tuuri! Onnea hänelle :)

Sulla itselläsi ei mene vieläkään kovin hyvin...

xL

• Joo..Kovast pal onnea äpärälapsesta ja oman elämänsä tuhoamisesta...
        Kaikki oli edessä ja mahdollista elämässä ja hän valitsi näin.
        Lapsenkaan osa ei tuossa yhtälössä ole kummoinen......Äiti äiti..Miksei minulla ole isää kysyy laps parka..

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Joo..Kovast pal onnea äpärälapsesta ja oman elämänsä tuhoamisesta...
        Lapsenkaan osa ei tuossa yhtälössä ole kummoinen......Äiti äiti..Miksei minulla ole isää kysyy laps parka..

Okei, sun elämäsi olisi pilalla jos saisit lapsen, mutta sä oletkin poikkeus. Tuokin nainen on onnellinen tulevasta lapsestaan. Aina kun on keskeytyksenkin mahdollisuus jos sattuu vahinko.
        Sehän sua eniten jurpii, kun toinen on onnellinen ja sä et.

• blade83 kirjoitti:

Joo..Kovast pal onnea äpärälapsesta ja oman elämänsä tuhoamisesta...

Äiti vastaa: kulta, tottakai sinulla on isä. Hän vaan ei asu täällä meidän kanssamme. Mutta kulta, isä rakastaa sinua, vaikka hän lähtikin tästä meidän kodistamme.

• Anonyymi kirjoitti:

Okei, sun elämäsi olisi pilalla jos saisit lapsen, mutta sä oletkin poikkeus. Tuokin nainen on onnellinen tulevasta lapsestaan. Aina kun on keskeytyksenkin mahdollisuus jos sattuu vahinko.
        Sehän sua eniten jurpii, kun toinen on onnellinen ja sä et.

Lapsia ei pitäisi tehdä kenen tahansa kanssa..
        -->Tuokin lapsi on deittipalstan kullikarusellielämän tuotos....

-Normaalit ihmiset seurustelevat, sitoutuvat kestävään parisuhteeseen ja lapsia tehdään sitten mahdollisesti vuosien yhteiselon jälkeen, jos molemmat ovat siihen valmiita ja sitoutuneet.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Lapsia ei pitäisi tehdä kenen tahansa kanssa..
        -->Tuokin lapsi on deittipalstan kullikarusellielämän tuotos....

-Normaalit ihmiset seurustelevat, sitoutuvat kestävään parisuhteeseen ja lapsia tehdään sitten mahdollisesti vuosien yhteiselon jälkeen, jos molemmat ovat siihen valmiita ja sitoutuneet.

Mutta sinähän etsit sitä neitsyttä panosuhteeseen. Ei siinä ole mistään sitoutumisesta kysymys. Etkö itse olekaan normaali?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinähän etsit sitä neitsyttä panosuhteeseen. Ei siinä ole mistään sitoutumisesta kysymys. Etkö itse olekaan normaali?

Mikset lue mun profiilia....Etsin ihan selkeästi parisuhdetta..
        -Parisuhdetta ei voi koskaan jouduttaa...Se alkaa jostain ja ottaa aikaa kehittyäkseen.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Mikset lue mun profiilia....Etsin ihan selkeästi parisuhdetta..
        -Parisuhdetta ei voi koskaan jouduttaa...Se alkaa jostain ja ottaa aikaa kehittyäkseen.

Älä nyt rupea perumaan puheitasi. Sä olet riittävän selvästi tällä palstalla kertonut etsiväsi neitsyttä FWB-suhteeseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt rupea perumaan puheitasi. Sä olet riittävän selvästi tällä palstalla kertonut etsiväsi neitsyttä FWB-suhteeseen.

Olen sanonut, että aloitan tutustumisen sillä tavalla kaveripohjalta = -Parisuhdetta ei voi koskaan jouduttaa...Se alkaa jostain ja ottaa aikaa kehittyäkseen.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Olen sanonut, että aloitan tutustumisen sillä tavalla kaveripohjalta = -Parisuhdetta ei voi koskaan jouduttaa...Se alkaa jostain ja ottaa aikaa kehittyäkseen.

Ja sitten, kun olet nussinut pilalle sen neitsykäisen, niin toteat vaan että: ”Moi moi, et ollutkaan sellainen, jonka haluan parisuhteeseen (vaikka annoinkin sellaista sinun ymmärtää) alahan laputtaa siitä, että pääsen jatkamaan kullikaruselliani seuraavan neitsyen kanssa.”

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten, kun olet nussinut pilalle sen neitsykäisen, niin toteat vaan että: ”Moi moi, et ollutkaan sellainen, jonka haluan parisuhteeseen (vaikka annoinkin sellaista sinun ymmärtää) alahan laputtaa siitä, että pääsen jatkamaan kullikaruselliani seuraavan neitsyen kanssa.”

Kaikki suhteet eivät johda parisuhteeseen...Parempi katsella rauhassa aikaa myöden ettei tule tehtyä vääriä valintoja.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Kaikki suhteet eivät johda parisuhteeseen...Parempi katsella rauhassa aikaa myöden ettei tule tehtyä vääriä valintoja.

Ihan aidosti kiinnostaa... Etkö näe ristiriitaa oman käytöksesi ja puheittesi välillä?

Siis että haluat tapailla neitsyttä aikasi ja sitten vaihtaa uuteen. Sinähän se kullikaruselli olet? Kikkeli pyörii ympyrää ja aina kun biisi vaihtuu, niin uusi neitsyt satulaan.

Sinä kun olet antanut kokemattoman tytön ymmärtää että hän voisi olettaa sulta parisuhdetta, ja sitten laitatkin hänet vaihtoon ... sillä ne nuoretkin tytöt katkeroituu.

Tottakai parisuhteen kehittyminen vaatii aikaa ja tutustumista, mutta sinun täytyy todella ottaa tuijotuskilpailu peilisi kanssa. Sinä "pilaat" tyttöjä.

Sinä oot jännämies.

• Onnea hei sulle neitsytjahtiin! 😬👍

Vaikuttaa ihan sille, että onnistuminen on ihan näin lähellä. 👌

• Kommenttejasi kun katsoo, niin tulee mieleen eräs sanonta:

Kunnon tuote ei kaipaa mainosta.... Mutta sä tuotteena taidat olla niin huono, että sitä pitää mainostaa oikein olan takaa... Eikä näytä silti mennä kaupaksi....kumma homma. :oD

• Disse kirjoitti:

Kommenttejasi kun katsoo, niin tulee mieleen eräs sanonta:

Kunnon tuote ei kaipaa mainosta.... Mutta sä tuotteena taidat olla niin huono, että sitä pitää mainostaa oikein olan takaa... Eikä näytä silti mennä kaupaksi....kumma homma. :oD

Minähän etsinkin äärimmäisen pientä marginaaliryhmää...
        Normi deittipaltoilta aika haastavaa löytää etsimäänsä, niin siksi olen esillä myöskin keskutelupalstoilla...Tosin en odota löytäväni täältä mitään, enkä mistään muualtakaan.
        -Nykyään olenkin enemmänkin vain kirjoittelemassa huvikseen.

• Anonyymi

Kaikille aloituksillesi on yhteistä se, että puhut muista negatiiviseen sävyyn ja kehut itseäsi.

• Anonyymi

Juu, totta on tuokin.
        Sääliksi käy sitä neitsykäistä, jonka hän onnistuu panopuukseen ja spermaviemärikseen huijaamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, totta on tuokin.
        Sääliksi käy sitä neitsykäistä, jonka hän onnistuu panopuukseen ja spermaviemärikseen huijaamaan.

Suosittelisin keskittymään ketjujen aiheeseen tarkoitushakuisen loanheiton ja mustamaalaamisen sijaan.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Suosittelisin keskittymään ketjujen aiheeseen tarkoitushakuisen loanheiton ja mustamaalaamisen sijaan.

No palataan aiheeseen.
        Sinä siis yritit viime vuonna iskeä kyseistä mimmiä, mutta tämä valitsi lapsensa isäksi mielummin jonkun muun.

• Anonyymi kirjoitti:

No palataan aiheeseen.
        Sinä siis yritit viime vuonna iskeä kyseistä mimmiä, mutta tämä valitsi lapsensa isäksi mielummin jonkun muun.

Hän valitsi kullikarusellielämän ja maksaa siitä nyt hintaa..
        -En minä häntä nähnyt potentiaalisena elämänkumppaniehdokkaana vaikka kirjoittelinkin ja tutustuin... Olen kirjoitellut ja tutustunut moniin naisiin tässä 10vuoden aikana kun olen ollut deittipalstoilla...Harvan kanssa on oikeasti riittävästi yhteistä.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

-En minä häntä nähnyt potentiaalisena elämänkumppaniehdokkaana vaikka kirjoittelinkin ja tutustuin... Olen kirjoitellut ja tutustunut moniin naisiin tässä 10vuoden aikana kun olen ollut deittipalstoilla...Harvan kanssa on oikeasti riittävästi yhteistä.

Sä olet siis stalkannut häntä sen jälkeen, kun hän poisti profiilinsa. Miten sä muuten voisit olla hänen kullikarusellistaan tietoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet siis stalkannut häntä sen jälkeen, kun hän poisti profiilinsa. Miten sä muuten voisit olla hänen kullikarusellistaan tietoinen.

Lopeta jo. Sotket koko palstan.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

10 vuotta deittipalstoilla??? Herra Siunatkoon!

• Anonyymi

Raskaana treffipalstalla.. Voin sanoa ettei sellaista miestä löydy, joka olisi kiinnostunut. Eräs mies oli lähtenyt treffeille raskaana olevan naisen kanssa. Nainen ei sanonut siitä profiilissa mitään! Joo.. Ei tullut jatkoa.

• Anonyymi

Voi kyllä löytyy! 😊

Ätmit aina luulee että muillakin on samoja ongelmia pään kanssa kuin heillä.

xL

• No nythän sitä seuraa hänelle vasta löytyykin kun miehet voivat panna sitä huoletta paljaalla kun ei tarvitse raskautumistakaan enää palätä....Ns. Kullikarusellielämä jatkukoon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kyllä löytyy! 😊

Ätmit aina luulee että muillakin on samoja ongelmia pään kanssa kuin heillä.

xL

Olen nainen. Ei löydy. Ei raskaana olevalle. Parivuotias on asia erikseen. Sen miehet jo ymmärtävät. Varsinkin jos on omia pieniälapsia.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen. Ei löydy. Ei raskaana olevalle. Parivuotias on asia erikseen. Sen miehet jo ymmärtävät. Varsinkin jos on omia pieniälapsia.

Heh..Palstalla kyllä riittää kohtalontovereita aloituksen tapaukselle...Kullikarusellielämää...2000-lukua se tämä.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Heh..Palstalla kyllä riittää kohtalontovereita aloituksen tapaukselle...Kullikarusellielämää...2000-lukua se tämä.

Sinähän itse toivot pääseväsi pyörittämään kullikarusellia neitseellisten tyttösten keskuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tiedän muutaman jotka löysi helposti. Tarjontaa oli ylikin.

xL

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Minulla ei ole lapsia. Sori liner, myönnän että tässä oli mutua. Tiedän yhden tapauksen, jossa nainen vaihtoi miestä lennossa ollessaan raskaana. He tunsivat kuitenkin entuudestaan. Hyvin kävi, nyt on 3 enemmän. Tiedät siis monta tapausta, jossa nainen löysi treffipalstalla miehen raskaana ollessaan? Yllättävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tiedän muutaman jotka löysi helposti. Tarjontaa oli ylikin.

xL

No muutama ei vielä kerro yleisistä linjoista, veikkaan että raskaana olevilla tai pienten lasten yksinhuoltajilla on yleisesti vaikeampi löytää suhdetta. Harva mies oikeasti haluaa lähteä suhteeseen naisen kanssa joka odottaa tai jolla on jo toisen miehen lapsia, niin se vain on. Ei ole ätmijuttuja edes. Ihan luonnon sanelema juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole lapsia. Sori liner, myönnän että tässä oli mutua. Tiedän yhden tapauksen, jossa nainen vaihtoi miestä lennossa ollessaan raskaana. He tunsivat kuitenkin entuudestaan. Hyvin kävi, nyt on 3 enemmän. Tiedät siis monta tapausta, jossa nainen löysi treffipalstalla miehen raskaana ollessaan? Yllättävää.

No en tiedä löytyykö ne treffipalstalta. Voi olla että siellä tosiaan on vain vajakkimiehiä. Jotkut kuitenkin löytävät kumppanin helposti, eikä lapset ole este kun ympärilleen katsoo.

xL

• Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä löytyykö ne treffipalstalta. Voi olla että siellä tosiaan on vain vajakkimiehiä. Jotkut kuitenkin löytävät kumppanin helposti, eikä lapset ole este kun ympärilleen katsoo.

xL

Monet miehet ovat todella epätoivoisia, koska deittipalstat ovat vääristäneet parisuhdemarkkinat pahoin....

• Anonyymi

Mitä paksuna olevat naiset deittisovelluksissa tekee. Eikö tuossa tilassa pitäisi keskittyä tulevaan elämän muutokseen? Minulla on kokemusta aiheesta, sillä olen saanut lapsen vasta eronneena. Tuolloin ei tosiaankaan käynyt mielessä, että pitäisi löytyä seuraa.🙄

• Miksi päätit tehdä lapsen parisuhteen ulkopuolella.... Oliko biologinen kellosi jo siinä vaiheessa?

• Anonyymi

Erosin raskauden aikana lapsen isästä. Olimme olleet yhdessä vuoden.

• Anonyymi kirjoitti:

Erosin raskauden aikana lapsen isästä. Olimme olleet yhdessä vuoden.

Elikkä hyvin samankaltainen tilanne kuin tämä mistä ketjukin on avattu...
        -Toistan kysymykseni, että oliko biologinen kello siinä taustalla mikä pakotti toimimaan pika aikataululla ihmisen kanssa ketä et oikeastaan edes vielä tunne kunnolla..?

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Miksi päätit tehdä lapsen parisuhteen ulkopuolella.... Oliko biologinen kellosi jo siinä vaiheessa?

Miksi pilata elämänsä parisuhteella? Kaiken hyvän saa ilman miestä. Lapsetkin. Sun tyyppinen mies on täysin turha naisille.

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi pilata elämänsä parisuhteella? Kaiken hyvän saa ilman miestä. Lapsetkin. Sun tyyppinen mies on täysin turha naisille.

xL

Vastauksesi kuvaa hyvin tämänpäivän naisten sielunmaisemaa...
        Pelottavaa tuossa on se, että se on jo hyvinkin yleinen ajatusmalli nykypäivänä.

-Mies on usein hyväksikäytetty rahoittaja naisten elämässä.
        -Tuon tyyppinen ajatusmalli alkoi lisääntyä selkeästi 2000-luvulla nettideittien/sovellusten mahdollistaman yltäkylläisyyden ja voimaantumisen tunteen kautta. Kun tavallaan kaikki on nykyään naisille liian helppoa.
        Valtio on järjestänyt tuet ja lait ja kaikki tukee juuri tuollaista kehitystä...Vähän huolestuttavaa, et mihin maailma on menossa. Lapset ovat heitteillä ja oman onnensa nojassa.. Kaikki on pelkkää pinnallista paskaa ja hyväks käyttöä nykyään.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Vastauksesi kuvaa hyvin tämänpäivän naisten sielunmaisemaa...
        Pelottavaa tuossa on se, että se on jo hyvinkin yleinen ajatusmalli nykypäivänä.

-Mies on usein hyväksikäytetty rahoittaja naisten elämässä.
        -Tuon tyyppinen ajatusmalli alkoi lisääntyä selkeästi 2000-luvulla nettideittien/sovellusten mahdollistaman yltäkylläisyyden ja voimaantumisen tunteen kautta. Kun tavallaan kaikki on nykyään naisille liian helppoa.
        Valtio on järjestänyt tuet ja lait ja kaikki tukee juuri tuollaista kehitystä...Vähän huolestuttavaa, et mihin maailma on menossa. Lapset ovat heitteillä ja oman onnensa nojassa.. Kaikki on pelkkää pinnallista paskaa ja hyväks käyttöä nykyään.

Aseella uhatenko nämä naiset pakottaa miehen isäksi? V.ttu jos on niin tyhmä mies ettei itse ymmärrä ehkäisyn päälle mitään, niin hyvin joutaakin kärsiä seuraukset.

• Anonyymi kirjoitti:

Aseella uhatenko nämä naiset pakottaa miehen isäksi? V.ttu jos on niin tyhmä mies ettei itse ymmärrä ehkäisyn päälle mitään, niin hyvin joutaakin kärsiä seuraukset.

Kyllä miehet ymmärtävät, mutta raskaaksi haluava nainen valehtelee ja jättää vain kysymättä ehkäisyn hoitamatta, vaikka olisi miehelle muuta uskotellut. Sitten saattaa väittää pokkana pillereiden pettäneen kun niissähän on vain 99% ehkäisyteho...

Sitten on vielä sekin fakta, että lähes joka kolmas isä ei edes oikeasti ole lapsensa isä, vaan kusetettu elättämään toisen miehen siittämää lasta pettämisen tuloksena.
        Pari päivää sitten viimeksi ohjeistin toisella palstalla erästä miestä ottamaan yhteyttä asianajajaan kun eron jälkeen oli tullut dna testin myötä ilmi, että heidän 5vuotias lapsi ei olekkaan tämän ex miehen, joka on jo 4vuotta maksanut elareita toisen miehen siittämästä lapsesta...

• blade83 kirjoitti:

Kyllä miehet ymmärtävät, mutta raskaaksi haluava nainen valehtelee ja jättää vain kysymättä ehkäisyn hoitamatta, vaikka olisi miehelle muuta uskotellut. Sitten saattaa väittää pokkana pillereiden pettäneen kun niissähän on vain 99% ehkäisyteho...

Sitten on vielä sekin fakta, että lähes joka kolmas isä ei edes oikeasti ole lapsensa isä, vaan kusetettu elättämään toisen miehen siittämää lasta pettämisen tuloksena.
        Pari päivää sitten viimeksi ohjeistin toisella palstalla erästä miestä ottamaan yhteyttä asianajajaan kun eron jälkeen oli tullut dna testin myötä ilmi, että heidän 5vuotias lapsi ei olekkaan tämän ex miehen, joka on jo 4vuotta maksanut elareita toisen miehen siittämästä lapsesta...

Ohjeistin soittamaan asianajajalle ja hakemaan käräjäoikeudelta muutosta isyyden kumoamiseen ja sitä kautta elatusvelvollisuuteen.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

”Joka kolmas”
        Linkkaapa nyt tähän sitten se tilasto mistä tuo luku on peräisin. Muuten pidän sitä sinun mielikuvituksesi tuotteena.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Voihan se mieskin hoitaa sen ehkäisyn. Tunnut sysäävän kaiken naisen harteille.

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan se mieskin hoitaa sen ehkäisyn. Tunnut sysäävän kaiken naisen harteille.

Sehän riippuu ihan siitä mitä on yhdessä sovittu...
        Pääsääntö on se, että miehen ei kannattaisi laskea sisälle ellei ole valmis isyyteen, koska naisiin ei voi varmuudella luottaa.
        - Eipä ole kovin paljon ihmisiä maailmassa kehen minä luottaisin...

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Sehän riippuu ihan siitä mitä on yhdessä sovittu...
        Pääsääntö on se, että miehen ei kannattaisi laskea sisälle ellei ole valmis isyyteen, koska naisiin ei voi varmuudella luottaa.
        - Eipä ole kovin paljon ihmisiä maailmassa kehen minä luottaisin...

Mut...mut... sähän sanot haluavas pökkiä neitsyt naisia paljaalla. Väität päässees niin tekemäänkin. Sun stoorit ei pysy ruodussa. Haluut laskee sisään neitsyeen mut et kuitenkaa haluu seurustella sen kaa. Eli jos se pamahtaa paksuks ni mitäs sit? Sanot vaan et "sun ongelma" ... sillonhan SÄ et oo valmis isyyteen ja oot hyväks käyttäny neitsyt naisen hyväuskosuutta. Aijai. Tuhma poika.

• Anonyymi

Aloittajalla taitaa viime kerrasta olla aikaa. En ihmettelisi vaikka silmämunatkin olisi jo siemennesteessä.

• Anonyymi

Tuskin, olettaisin ett osaa ihan itse "ne kassinsa" tyhjentää. Eletään jo loppuvuotta 2019, luultavasti on keksinyt netin pornokanavat jo 10vuotta sitten, koska deittailutkin omien sanojensa mukaan.
        Mutt naisviha on kaiken ylitse menevä tunne, näköjään... kun ei uskaltaudu IRL:ssä yrittää onneaan etsiä.

Mulla on itselläni hiljattain karille ajautunut suhde takana, enkä vähään aikaan varmaan tapaile miehiä oikeesti IRL:ssä. Sen verran katkera kokemus taas oli
        pettyä itse, kun mies oli petollinen.
        Nyt tuon esille tunteita naisen näkökulmasta... happamia kuin pilajanmarjat!
        Kolikossa on aina kaksi puolta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin, olettaisin ett osaa ihan itse "ne kassinsa" tyhjentää. Eletään jo loppuvuotta 2019, luultavasti on keksinyt netin pornokanavat jo 10vuotta sitten, koska deittailutkin omien sanojensa mukaan.
        Mutt naisviha on kaiken ylitse menevä tunne, näköjään... kun ei uskaltaudu IRL:ssä yrittää onneaan etsiä.

Mulla on itselläni hiljattain karille ajautunut suhde takana, enkä vähään aikaan varmaan tapaile miehiä oikeesti IRL:ssä. Sen verran katkera kokemus taas oli
        pettyä itse, kun mies oli petollinen.
        Nyt tuon esille tunteita naisen näkökulmasta... happamia kuin pilajanmarjat!
        Kolikossa on aina kaksi puolta...

39 - vuotias mies etsii siis neitsyttä. 20 vuotta liian myöhään. Kyllä tuossa täytyy joku kehityshäiriö olla taustalla. Ei normaali nelikymppinen mies käyttäydy noin. En tiedä, voisiko edes seksuaaliterapeutti auttaa. Tuskin haluaa ottaa vastaan apua.

• Anonyymi

Nainen siis hakee elättäjää komeaa rikasta top 10 miestä. Joku jännämies on sitä pannut perkele.

• Anonyymi

Sitten neitsytpappana voit tuotakin miettiä, että "melkein" sait.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      287
      7416
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      50
      3896
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3428
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      71
      3158
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      114
      2827
    6. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      38
      2624
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      49
      2488
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      53
      2243
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      68
      2033
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      99
      1901
    Aihe