Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. Ei+deitti+palsta+ole+pinnallinen,+jos+sinä+itse+et+siitä+sellaista+itsellesi+tee.-Voit+aivan+hyvin+valita+sieltä+sellaisen+itsellesi+tekstin+perusteella+täydellisesti+sopivan+yksilön...+++Se,+että+jos+sinä+valitsen+pelkän+kuvan+perusteella+itsellesi+täysin+vääränlaisen+yksilön,+niin+se+taasen+on+sinun+oma+valintasi+tehdä+asiasta+pinnallinen.
  2. Eläimiä+voi+kohdella+hyvin+vaikka+ne+lopulta+päätyvätkin+ravinnoksi...Ihminen+tarvitsee+proteiineja+ja+myös+liha+kuuluu+ihmisen+terveelliseen+ruokaympyrään.+Ihminen+on+sekasyöjä.-Ymmärräthän,+että+myöskin+eläimet+syövät+toisiaan?++Kaikki+lihansyöjä+eläimet+tappavat+ja+syövät+toisiaan+tuolla+metsissä+=+He+ovat+osa+ravintoketjua,+mikäli+siellä+ylempänä+on+jokin+toinen+laji+olemassa.-En+sanonut,+että+tietyillä+eläimillä+ei+ole+arvoa+mikäli+niitä+ei+syödä,+vaan+sanoin,+että+niillä+ei+olisi+silloin+tarkoitusta+ja+se+tarkoittaisi+käytännössä+sitä,+että+niitä+ei+silloin+olisi+lainkaan,+koska+ei+niiden+kasvattaminen+huvikseen+ole+halpaa,+eikä+järkevää..+Ihmiset+antavat+näille+tietyille+lajikkeille+elämän,+vaikkakin+lopulta+myöskin+syövät+nämä.+Näillä+eläimillä+on+siis+näin++selkeä+elämäntehtävä+ja+tarkoitus,+eli+olla+osana+ihmisen+ravintoketjua+ja+tällä+tavalla+ravita+ihminen,+jotta+ihmisellä+on+energiaa+ja+mahdollisuuksia++luoda+uutta+ja+kehittää+maailmaa...Eli+voidaan+nähdä,+että+nämä+eläimet+ovat+tärkeitä+ja+heillä+on+tärkeä+elämäntehtävä+maailmassa.-Siinä+asiassa+olemme+samaa+mieltä,+että+väestönräjähdys+länsi-afrikassa+pitäisi+saada+kuriin...Tähän+olen+ehdottanut+massiivisia+talouspakotteita+ja+painostamista+lapsikiintiöiden+luomiseen+sille+alueella..++Tällä+hetkellä+afrikan+alueella+naista+kohden+tulee+6-8+lasta,+kun+kestävän+kehityksen+linja+olisi+2+lasta+naista+kohden.
  3. Aloittajalle+sanoisin,+että+aika+usein+se+lapsen+biologinen+isä+on+myös+uhri!80%+eroista+kun+on+naisten+aloitteesta..+Usein+menee+niin,+että+miestä+on+käytetty+vauvakuumeessa+lähinnä+siittämiseen+ja+sitten+hyljätty+ja+lähetetty+elatus+maksut+kerran/kk+perään..Aika+karu+kohtalo+siis+hänelläkin....+-Toki+iso+osa+on+myös+tietysti+niitä+tinderi+suhteiden+kullikarusellien++tuotoksiakin...-En+mä+osaa+ajatella+mitä+siinä+miehen+päässä+pyörii+kun+katselee+toisen+miehen+lapsia+ja+leikkii+siinä++perhettä+ja+kotia....En+mä+tohon+pystyisi.