emma joutui poistumaan bb talosta

Anonyymi

niin emma prostituoitu joutui lähtemään eli tinderityttö niin korkeastikoulutetun kohtalo ei normaalit ihmiset halua katsella tinderiläisiä ja tuotanto yhtiö joutui myös emmen poistamaan pilaisi ohjelman maineen niin emma pilasi itse elämänsä

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nyt kaikki suomalaiset tietää että emma on seksiseuralainen eli tinderityttö ja mistä ja millai tyttö ansaitsee elantonsa

• Anonyymi

kanssa kilpailijat sanoi että emmalla on eri arvomaailma kuin muilla ja puhuu vain tinderiläisten juttuja eikä halua seukata kenenkään kanssa ja tinderi on hänen elämänsä

• Minä katsoin tänään ekaa kertaa pätkän tota koostetta ja äkkiseltään sanoen koin nää ihmiset jollain tapaa inhottavina....Siis sellasina, et en mä halua noiden elämää seurata tv:stä... Siellä mies pukeutui mekkoon ja sitten oli joku muotinäytös ja joutavanpäiväistä lässyttämistä...Oliko nämä niitä vihervassareita? ..-Näyttivät siltä. Eipä taida perussuomalaisia paljon noissa ohjelmissa nähdä...tsäh.

• Ne on tollaset militantti lesbot aika vittumaista porukkaa..

:D

• Anonyymi

Tarina häipyköön seuraavaksi.

• Anonyymi

Emma jouti lähteäkkin... Vastenmielisen oloinen tyyppi. Kevin on symppis ja Tuula.

• Anonyymi

Selviytyjät-sarja on mielestäni aika hyväkin kun niillä on tehtäviä ja kilpailuja tuossa ohjelmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      83
      3526
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3226
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3052
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2212
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1751
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe