Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. Ei+minulla+ole+kapea+näkökulma+tähän(kään)+asiaan..Ei+millään+tavalla.Näen+tämän(kin)+asian+hyvin+laajana+kokonaisuutena+alkaen+siitä+mainitsemastasi+mielestä+ja+syventyen+siitä+aina+atomitasolle+saakka...Jos+sinä+väität+minun+puhuvan+paskaa,+niin+silloin+kiellät+biologian,+lääketieteelliset+faktat,++sekä+erot+miesten+ja+naisten+välillä+alkaen+anatomiasta...Ja+kyllä...Nainen+voi+päättää+haluta+seksiä+vaikkei+hormonaaliset+tekijät+tätä+tukisikaan....Tähän+perustuu+esim.+Prostituoitujen+naisten+kyvykkyys+harrastaa+seksiä+ihmisten+kanssa,+kehen+eivät+muutoin+koskisi+pitkällä+tikullakaan.++Nainen+voi+päättää+harrastaa+seksiä.Ja+kyllä+naisella+on+klitoriksessa+hermopäätteitä,+sekä+vartalolla+erogeenisia+alueita,+jotka+tuovat+yleensä+naiselle+mielihyvän+tuntemuksia+seksuaalisessa+kanssakäymisessä.Nainen+on+kaikkea+tätä,+mutta+edelleen+kun+puhutaan+pitkistä+parisuhteista,+niin+yhä+tärkeämpään+rooliin+nouseekin+ne+todelliset+"ajurit"+seksuaalisiin+tekoihin+mitkä+selitinkin+jo+tuolla+aiemmin...Tämä+on+se+merkityksellinen+tekijä+missä+nainen+ei+pärjää+miehelle...Toinen+on+orgasmiherkkyys.+Monilla+naisilla+on+vaikeuksia+saavuttaa+orgasmia.+Osa+ei+kykene+siihen+lainkaan,+jolloin+seksistä+parisuhteessa+tuleekin+aikaa+myöden+yhä+merkityksettömämpää+ja+tarkoituksetonta+aikaa+vievää+sottaista+tyhjänpäiväiväistä+pupeltamista,+kuten+esim.+ap:n+tapauksessa..-On+selvää,+että+osa+naisista+on+merkittävästi+seksuaalisempia+kuin+toiset...-En+usko,+että+miehet+pelkäävät+naisen+seksuaalisuutta....-Itse+toivoisin+hyvinkin+seksuaalista+orgasmiherkkää+naista+partneriksi.....Minulle+ei+olisi+mikään+ongelma+sanoa,+että+nyt+ei+huvita+etc...Elikkä+se+naisen+halu+ei+latistaisi+millään+tavalla+kuten+kuvasit.-On+hyvä,+että+nainen+on+halukas+mielellään+päivittäin,+jolloin+seksiä+voidaan+harrastaa+varmuudella+ainakin+eod...Vuolaasti+kostuva+seksuaalinen++orgasmiherkkä+nainen+on+varmasti+joka+pojan+unelma...