Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. No+nyt+käsität+väärin....Tässä+ei+ole+mitään+uskonnollista+aatetta+takana...Oletko+sä+lukenu+mun+profiilin+tekstin?...Siellä+on+selitetty,+että+kyse+on+terveydellisistä+seikoista!Ne+mitä+sinne+on+selitetty+ihmisten+sairauksista/viruksista,++niin+ne+on+faktoja...+Kyse+ei+ole+siitä,+että+naisen+seksuaalisuus+olisi+likaista.++Valitettavasti+me+vain+emme+elä+steriilissä+maailmassa.++Vapaan+seksin+aika+on+ohi.Itse+olen+harrastanut+suojaamatonta+seksiä+ainoastaan+neitseellisten+naisten+kanssa,+joten+en+ole+altistanut+itseäni+vielä+näille+inhottaville+virustaudeille..++Nainen/+neitsyt+ei+tietenkään+"saastu"+minun+kanssani+koska+olen+100%+terve...+++Vain+jo+sairastuneiden+ihmisten+kanssa+voi+saastua/sairastua.-85%+ihmisistä+on+näitä+virustenkantajia!+++Käytännössä+siis+100%+heistä,+jotka+ovat+harrastaneet+suojaamatonta+seksiä+ei+neitseellisten+naisten+kanssa!+++Sitä+kannattaa+miettiä+seksipartneria+valitetessaan..+Haluatko+harrastaa+seksiä+ilman+sairauksia+vai+haluatko+valita+saastuneen+miehen+ja+ja+ravata+sen+myötä+loppuelämäsi+papa+kokeissa+ja+elää+kohdunkaulan+syövän+pelossa,+joka+on+juurikin+hpv-+viruksesta+lähtöisin....mm.+suusyöpä+on+lisäääntynyt+valtavasti+viimeisellä+vuosikymmenellä...syy:+hpv-+virukset+samalla+kun+suuseksistä+on+tullut+ns.+normi+settiä...
  2. Ei+naisetkaan+halua+käyttää+kondomia+kun+ilman+on+parempaa..Neitseellisten+naisten+kanssa+minun+ei+tarvitse+käyttää+kondomia++kun+molemmat+ovat+terveitä...Nämä+minun+ex+partneritkaan+eivät+ole+halunneet.Ehäisy:Itse+suosittelen+minipillereitä...Niissä+ehkäisyn+luotettavuus+on+98%Minipillereillä+nainen+ovuloi+yleensä+ihan+normaalisti...Raskaus+saa+alkunsa+mikäli+yhdyntä+on+ajoittunut+hyvin+lähelle+tuota+ovulaatiota(minipillereillä+2%+mahdollisuus).....Ihminen+ei+raskaudu+milloin+tahansa,+vaan+ovulaation+aikaan.-Kun+tiedämme+tämän,+niin+ehkäisystä+voidaan+tehdä+100%+kun+se+tapaaminen/yhdyntä++sovitaan+sinne+ovulaatio+ajankohdan+ulkopuolelle.-Ja+vielä+lisäks+mies+voi+ehkäistä+tässäkin+tilanteessa+omalta+kohdaltaan+siten,+että+ei+ejakuloi+naisen+sisälle,+vaan+vetää+sen+kalun+ulos+viimehetkellä++ja+heittää+ne+liemet+ns.+"mättäälle"...Itsekkin+olen+tehnyt+näin+monta+kertaa,+koksa+naisiin+ei+voi+kuitenkaan+koskaan+luottaa+100%:sti....Toinen+vaihtoehto,+että+nainen+vie+homman+loppuun+vaikkapa+oraaliseksillä.Kaikki+tämä,+niin+voidaan+puhua+100%+ehkäisystä!+++Jos+lapsi+siitä+huolimatta+saa+alkunsa,+niin+sitten+suosittelen+miestä+teettämään+dna+testit+lapsen+syntymän+jälkeen+isyyden+varmistamisesksi.Jos+lapsi+kaikista+näistä+toimista+huolimatta+sai+alkunsa,+niin+kyllä+minä+silloin+ainakin+omalta+kohdaltani+katson,+että+näin+oli+määrä+tapahtua+kuin+ihmeen+kaupalla++ja+silloin+lapsi+saa+syntyä...Siitä+otetaan+vastuu.