tuli mieleen mielenterveys kysymyksestä eli mitä jos tapaat kivan ihmisen ja se on tai joutuu ulosottoon ja hän ei saa mistään rahaa ja menettää kaiken jopa kotinsa
alkaisitko suhteeseen jos toinen ulosotossa
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
...menettää kaiken, jopa kotinsa?
Elämä on, joskus pitää maksaa niistä päätöksistä joita itse olisi tehnyt. Kannustaisin eteenpäin ja leuka ylös. Ei sitä kannata yhden kodin takia vielä masentua, rakentaa ja nakertaa uuden. Maksut tulee hoitaa ihmisen itse.
AsianVierestä - Anonyymi
Ei ulosotto, keneltäkään kotia, tai tavaroita väkisin vie. Ne tekee maksusopimuksen ja ne vähennetään tuloista. Ellet nyt ole tehnyt, jotain petoksia tjms. Ei ulosotto maailmanloppu ole.
- Anonyymi
Pääosin ulosotosta on ns. suppeaa ulosottoa, eli otetaan palkasta mutta ei omaisuutta.
Ja kyllä alkaisin, mutta olenkin mies joten toisen taloudellinen tilanne ei niinkään merkitse. Shit happens. Ei se este olisi.
- Anonyymi
Aina saa rahaa jostain kuten kelasta.Itselläni velkaa ei ole onneksi ja olen aina vältellyt velan ottamista ja ulosotossa en ole ollut. Elämä on helpompaa kun ei ole velkaa, on minulle tarjottu jopa asuntolainaa mitä en ole ottanut. Pärjään ihan hyvin muutenkin.
- Anonyymi
Toisaalta jollei tarvitse luottokortteja, osamaksuja tai hakea uutta kämppää niin eipä ulosotot korvauksilla elävää hetkauta, paitsi tietty veronpalautukset menettää.
Riippuu ihan ulosoton syistä. Jos olisi esim. homeasunnon tai jonkin muun ennakoimattoman sattumuksen vuoksi velkaantunut en antaisi sen haitata mutta jos olisi esim. niin että nainen on edellisessä elämässään rahoittanut jotakin jännämiestä ja sitäkautta velkaantunut niin tuskinpa alkaisin, se kun ei tuntuisi oikein reilulta.
Ei kait tuo minun ongelma olisi....
Tokihan tuo kuitenkin kertoo, et ihmisellä ei ole elämänhallinta ihan kunnossa...Todennäkösesti se ei sitten ole sitä ehkä muillakaan osa-alueilla elämässä.
Tietenkin kaikki on aina tapauskohtaista...Se voi olla, että on mennyt yritys konkkaan.- Anonyymi
Ei olisi este jos syy on vain tavallinen rahapula. Minkäs sille voi jos naiselle on niin käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584