Kuinka suuri este ylipaino on parisuhdemarkkinoilla menestymiselle?

Anonyymi

Oon kohta 35v täyttävä mies jolla on jäänyt kaikki parisuhdesäätämiset kokeilematta vuosia jatkuneen masennuksen takia. Nyt oon käytännössä saanut asiat kuntoon, masennus poissa ja töitäkin löytynyt. Itsetunto on kuitenkin vähän heikommalla pohjalla johtuen vuosien aikana kertyneestä ylipainosta.

Ihan mikään valtava, muutamasta askeleesta puuskuttava, en oo. Kuitenkin selkeesti mahaa löytyy ja painoa on noin 15-20kg ylimäärästä.

Nyt kun on alkanu elämä taas rullaamaan niin on alkanut kiinnostaa nämä parisuhde asiat ja päästä kokemaan niitä juttuja mitkä on jääny välistä. Mietin vain että onko mitään järkeä lähteä kokeilemaan deittimaailmaa tässä tilanteessa vai pitäiskö suosiolla ensin pudottaa paino pois? Tuleeko niskaan vaan sitä perus "hyi läski" huutelua.

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos saat itsesi tehtyä rikkaaksi, niin seksuaalinen arvosi on paljon suurempi kun hoikan ja komean työttömän.

Naisen arvo on aina hänen nuoruudessaan 18-22v, mutta miehen sosiaalisessa asemassa.

Tietysti jos ole läskityötön niin sitte kannattaa etsiä elämään muuta sisältöä kun parisuhde (varsinkaan laadukkaan naisen kanssa).

• Anonyymi

korjaus: ei rikkaaksi vaan sosiaalisen aseman nosto. Tämä tulee osittain iän mukana ja osittain menestyksen.

• Anonyymi

Ylipainon saa tippumaan ja hallintaan jos sitä itse haluaa ja katsoo sen olevan jotenkin elämän esteenä. Ilmeisesti et katso sen olevan mikään este koska et ala muuttamaan elämäntapojasi painoa pudottavaan suuntaan. Turha odottaa muilta apua niihin asioihin jotka itseään häiritsevät ja johon vain itse voisi tehdä jotain asian hyväksi. Naapuri tai yksikään palstalainen ei voi laihduttaa sinun puolesta, sinun pitää tehdä se ihan itse.

AsianVierestä

• Anonyymi

Ei ylipainolla ole merkitystä. Paitsi jos itse teet siitä rajoitteen. Samalla kaavalla rajoite voi olla nenä, varvas, tilipussi tai äiti.

Liikunta on tietysti suositeltavaa muutenkin, boostaa mieltä ja parantaa terveyttä.

xL

• Anonyymi

"Ei ylipainolla ole merkitystä."

Tästä syystä siis nimimerkkisi on xL. Ensi vuonna xxL.

• Anonyymi

Tietenkin läski on haitaksi kumppanin löytymiselle, olipa kyseessä mies tai nainen. On heitäkin jotka syystä tai toisesta tyytyvät muodottomaksi paisuneeseen, läskiä tursuvaan kumppaniin, mutta heitä on todella vähälukuinen joukko. 15kg ... 20kg on paljon tai valtaasti, vähän riippuen kokonaismassasta.

• Anonyymi

Ei ole ja ei ole. Läski tuhoaa naisen markkina-arvon siinä olet oikeassa, vaikka valitettavasti osa miehistä läskiin tyytyykin,

Sen sijaan miehelle siitä ei ole mitään haittaa ja 15-20kg on vielä vähän. Jokaikisellä tuntemallani läskillä miehellä on nainen ja vieläpä hoikka nainen, sen sijaan moni normaalipainoinen tai hoikka mies on ilman naista.

Lihava mies on miehekäs nallekarhu, eräällä tuntemalleni lihavalle miehelle oli naisena ostanut paidankin, jossa lukee"teddybear*

Kaloreita kyttäävä mies on neitimäinen niuhottaja, jonka kanssa ei voi juoda kaljaa ja grillata rasvaisia isoja pihvejä kesällä.

• Mikään ei estä sinua tekemästä molempia asoita samaan aikaan..
      Samalla kun pudotat painoasi voit laittaa sen profiilisi sinne nettiin..Tokkopa siihen kukaan kirjoittaa haukkuja sen paremmin kuin kehujakaan.

• Anonyymi

Juuri noin. Ja kannattaa muistaa että ihminen voi laihtua (vahvan tahdon avulla) jopa 3% kokonaismassastaan kuukaudessa, eli kun 100 kg massan omaava laihduttaa 660 vrk niin hän voi olla 50 kg painoinen silmänilo. Se on alle 2 vuotta!

• Anonyymi

Ei ole este. Seksissä iso maha voi olla este, joten sen pienentäminen kannattaa

• Anonyymi

Ei tietenkään ole este, vaan valtava haitta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään ole este, vaan valtava haitta.

Ei ole haitta. Ottaisin mielelläni hieman ylipainoisen, mutta elämäänsä tyytyväisen, onnellisen, pienistä asioista nauttivan miehen.

• Anonyymi

Sama kokemus, paljon parempaa seksiä.

• Anonyymi

Parisuhteessa ulkonäkö enemmän merkkaa luonne ja kuinka tulette toimeen. Mitä enemmän tulee ikää, sitä enemmän tuo ulkonäkökeskeisyys näyttää karisevan.

• Anonyymi

Voit laittaa profiilin kyllä ja samalla siirtyä projektiin painon alentaminen
      Eli ei ole este tietenkään! Suosittelen kuitenkin kirjoittamaan profiiliin myös sitten liikkumisesta (toivon, että aloitat liikkumaan, tekee hyvää myös mielelle, jo ihan pelkkä reipas kävelykin päivittäin toimii alkuun, sitten voi siirtyä myös muuhun muotoihin myöhemmin, jos kipinä löytyy liikuntaan, ei kannata missään tapauksessa lähteä hirveällä vauhdilla eteenpäin, vaan keskitietä niin ruokailu kuin liikuntakin, omat tavoitteet helpommin saavutettavissa, helpompi tehdä pieniä saavutettavissa olevia välitavotteita ja myös yleensä lopputulos pysyvämpi, sekä iho mukautuu helpommin maltilliseen pudotukseen)

• Anonyymi

Kuvitteletko että alkaisi liikkumaan, pari kertaa saattaa käydä 20 min kävelyllä ja se jää siihen.

• Ennemmin murehtisin siitä että ylipaino saattaa olla este pitkälle elämälle. Kyllä 35 naiselle alkaa jo olla selvinnyt ettei hänkään ole kuolematon kuten nuoruudessa oletti. Toki on hyvä varautua noihin huuteluihin ja pakkeihin mutta sellaista se nyt vaan tahtoo olla.

Eipä tuota laihduttamista kannata miettiä sellaisena yksittäisenä asiana vaan tee mienin askelin elämäntaparemontti. Liikuntaa ja kun vähän katsoo mitä syö niin siitä se sitten alkaa.

• Anonyymi

"Liikuntaa ja kun vähän katsoo mitä syö niin siitä se sitten alkaa."

Parissa minuutissa ihminen voi vetää mässyä niin paljon että pitäisi kävellä reippasta vauhtia 90 minuuuttia jotta massy on kulutettu, tai hölkätä 60 minuuttia. Vartin mässyvnvedon jälkeen ihmisellä ei ole riittävästi tunteja käytettäväksi "liikuntaan", eikä viitseliäisyyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Liikuntaa ja kun vähän katsoo mitä syö niin siitä se sitten alkaa."

Parissa minuutissa ihminen voi vetää mässyä niin paljon että pitäisi kävellä reippasta vauhtia 90 minuuuttia jotta massy on kulutettu, tai hölkätä 60 minuuttia. Vartin mässyvnvedon jälkeen ihmisellä ei ole riittävästi tunteja käytettäväksi "liikuntaan", eikä viitseliäisyyttä.

Se on juurikin näin. Sen takia itse olen mieltänyt hyväksi tuon pienin askelin muutoksen. Jos illalla on tottunut syömään suklaalevyn ja litran kermajäätelöä niin vaihtaa ne vaikka salaattiin. Kun tästä on tullut rutiini niin seuraava steppi vaikka se että ei mene autolla töihin vaan pyörällä eli pienin palasin. Kertatoteutuksena jos kaiken tekee niin menee yli viitseliäisyydestä.

• Anonyymi
        M184 kirjoitti:

Se on juurikin näin. Sen takia itse olen mieltänyt hyväksi tuon pienin askelin muutoksen. Jos illalla on tottunut syömään suklaalevyn ja litran kermajäätelöä niin vaihtaa ne vaikka salaattiin. Kun tästä on tullut rutiini niin seuraava steppi vaikka se että ei mene autolla töihin vaan pyörällä eli pienin palasin. Kertatoteutuksena jos kaiken tekee niin menee yli viitseliäisyydestä.

Missä määrin ja missä ajassa "pienet askelet" ovat auttaneet? Ei mitenkään.

Suklaalevyn ja litran kermajäätelöä vaihtaminen vaikka salaattiin ei ole "pieni askel". Kummallista höpötystä.

Laihtua voi vain rankalla istsekurilla. On koettava kovan nälän tunnetta useita tunteja joka vuorokausi monen kuukauden ajan, se on ainoa keino laihtua. Ihminen kokee orastavaa nälän tunnetta kun vatsa on tyhjä ja sokerit sekä proteiinit kuluvat, ja ihminen kokee kovan nälän tunnetta kun keho kuluttaa varastoitua rasvaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Suklaalevyn ja litran kermajäätelöä vaihtaminen vaikka salaattiin ei ole "pieni askel". Kummallista höpötystä.

Laihtua voi vain rankalla istsekurilla. On koettava kovan nälän tunnetta useita tunteja joka vuorokausi monen kuukauden ajan, se on ainoa keino laihtua. Ihminen kokee orastavaa nälän tunnetta kun vatsa on tyhjä ja sokerit sekä proteiinit kuluvat, ja ihminen kokee kovan nälän tunnetta kun keho kuluttaa varastoitua rasvaa.

"Missä määrin ja missä ajassa "pienet askelet" ovat auttaneet?" Itselläni 96 kilosta 82 kiloon noin kahdeksassa kuukaudessa. (ajasta en nyt ihan takuu ole, pitäisi tarkastaa liikuntapäiväkirjasta)

Nimenomaan juuri tällä tavalla kuten sanoin. Ensin iltapalaan muutoksia, kun siitä tuli rutiini niin sen jälkeen lautasmallin kimppuun. Kun se tuli kuntoon niin ateriakoot ja syöntirytmit jne. Sama liikunnassa, ensin arkiliikunnan mietintää ja sen jälkeen muut harrastukset.

Tietysti ihmisestä kiinni mutta itselle ainakin tämä tapa osoittautui toimivaksi. Monella tahtoo käydä kuin kuntosalilla tammikuussa, isot lupaukset ja suuret odotukset pysäyttävät innostuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis laihtuakseenhan tarvitsee vain jättää jotain tekemättä, eli syömättä. Miten se ettei tee mitään vaatii rankkaa itsekuria, sen roskaruoan ostamiseksikin tarvitsee tehdä jotain.

• Anonyymi

En usko, että tulee mitään "hyi, läski" -huutelua aikuisilta. Esim. itse en koskaan läskittele ylipainoisia enkä huutele heille mitään. Ihan ystävällinen ja kohtelias olen. Mutta jos parisuhdetta tai ihan vaan seksiä mietin, niin haluan kyllä kumppaniksi normaalipainoisen tai mieluiten hoikan. Olen itse hoikka nainen, ja en vaan voi sille mitään, että en syty ylipainoisista.

Mutta ei tämä sitä tarkoita, että kaikilla olisi samat kriteerit. Kyllähän moni ylipainoinen (nainen/mies) on parisuhteessa. Joskus jopa normaalipainoisen kanssa. Mutta aika usein pariskunnista sitten molemmilla on ylipainoa. Haittaako sinua kumppanin ylipaino?

Ja tietenkin, jos oma painosi häiritsee sinua, niin kannattaa tehdä asialle jotain, ihan riippumatta niistä parisuhdemarkkinoista.

• Anonyymi

Ei 35kg ylipaino mikään ongelma vielä ole.

• Anonyymi

On se 35 kilon painoinen ongelma.

• Anonyymi

Parempi alkaa punttaamaan kuin laihduttamaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56