Vähän myöhässä

Anonyymi

Jatkaisitko treffailua ihmisen kanssa, jonka silmät kihisee kiukusta jos saavut ensitreffi paikalle 4 minuuttia myöhässä? Olet viestittänyt myöhästymisestä ajoissa, mutta hän ei ymmärtänyt seurata kännykkää.

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En.

    • Anonyymi

      En!

    • Anonyymi

      Noin joustamattoman kanssa elämä olisi tuskaa.

    • Anonyymi

      Kerro, miten se laukesi.

      • Anonyymi

        Mulla on sellainen maltillinen luonne, että osaan hoitaa tämän kaltaisen tilanteen. Hän tasaantui, koska olin itse rauhallinen enkä lähtenyt samalle tasolle mukaan.

        Kyseinen tapaaminen jatkui suunnitelman mukaisesti ja ihan mukavassa tunnelmassa. Hän vielä kirjoitteli perään ja oletti että
        nähdään. Ajattelin minäkin, että nähtäis, mutta sitten päivä päivältä se mainittu kohtaaminen alkoi mietityttämään. Totesin mielessäni etten viihdy sellaisen räjähdysherkän ihmisen seurassa.

        Ilmoitin hänelle ettei tule jatkoa.

        T:Alkuperäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sellainen maltillinen luonne, että osaan hoitaa tämän kaltaisen tilanteen. Hän tasaantui, koska olin itse rauhallinen enkä lähtenyt samalle tasolle mukaan.

        Kyseinen tapaaminen jatkui suunnitelman mukaisesti ja ihan mukavassa tunnelmassa. Hän vielä kirjoitteli perään ja oletti että
        nähdään. Ajattelin minäkin, että nähtäis, mutta sitten päivä päivältä se mainittu kohtaaminen alkoi mietityttämään. Totesin mielessäni etten viihdy sellaisen räjähdysherkän ihmisen seurassa.

        Ilmoitin hänelle ettei tule jatkoa.

        T:Alkuperäinen

        Varmaan teit oikein, mutta ihmisen tuomitseminen noin on aika arveluttavaa jatkon kannalta. Pitäisi ensin paremmin tietää reaktioiden syyt.
        Muuten tulee tuomittua syyttömiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan teit oikein, mutta ihmisen tuomitseminen noin on aika arveluttavaa jatkon kannalta. Pitäisi ensin paremmin tietää reaktioiden syyt.
        Muuten tulee tuomittua syyttömiäkin.

        Kyllä minun ihmissuhteissa odotan tietynlaisia käytöstapoja, itsehillintää ja elämänkokemusta ”kuinka selvitä elämän isoista ja pienistä haasteista”.

        Tuon kohtaamisen jälkeen ne pari tuntia meni ihan hyvin, koska osaan sopeutua monenlaisiin ihmisiin. Mutta muutaman päivän miettimisen jälkeen totesin, että
        tästä henkilöstä voi tulla isompiakin ongelmia.

        Ja reaktioiden selvittely kuuluu sille, joka ei osaa hillitä alkeellisia tunteita noinkin mitättömässä kohtaamisessa. Minä sen taidon jo taidan, enkä ala aikuista tuntematonta ihmistä jalostamaan.


        T: alkuperäinen


    • Anonyymi

      Oletko ihan varma, että hän oli vihainen, ja jos olikin, että se johtui myöhästymisestäsi? Jos hän olikin vihainen, hän saattoi olla sitä jollekin muulle ja ihan muusta syystä. Meillä on tapana tulkita ihmisiä väärin, varsinkin niitä joita emme lainkaan tunne.

      • Anonyymi

        Kyllä ärtyisyyden syy oli tämä aikataulu asia ja se ettei seurannut viestejä. (En viitsi kirjoittaa tänne koko keskustelua).
        Kyllä hän tiesi, että olen tulossa koska varmistin treffit viestillä vielä tunti ennen sovittua aikaa.
        Treffipaikka oli hänen kotikulmilla, kun taas minun piti tulla autolla. Hänellä oli aivan turvallinen ja riskitön paikka odottaa.


        Alkuperäinen


      • Anonyymi

        Omia kokemuksia. Minulla ei ole kovin montaa naista ollut, joita olisin useammin päässyt tapaamaan, alle 10. Kaikki tietysti mukavia ja muutenkin kiinnostavia, ainakin alussa. Mutta, ainakin kolmella näistä oli taipumusta räjähdysherkkyyteen, ja neljännellä vähän erilainen kiusallinen reaktio. Nimensä mukaisesti nuo räjähdykset ovat tapahtuneet täysin odottamatta. Yhdellä tämä äänekäs huutaminen johtui joskus juuri tuosta parin minuutin myöhästymisestä, mutta oli muitakin syitä. Tuollainen käyttäytyminen vie varmuudella kiinnostuksen. Kaikkein pahinta sen tapahtuessa muiden kuullen. Onkohan tämä yleistäkin? On noita saanut ulkopuolisena sivustakin kuulleena kokea.


    • Anonyymi

      Jotain saattaa jännittää toivottoman paljosti, myöskin häpeä pettymyksestä saatta olla jo sietämätön. Mitä kaikkea joku on kokenut aikaisemmin, vaikuttaa seuraaviin treffeihin. Jos nainen on saanut treffeillä väkisin kikulia, todennäköisesti tällaisen naisen silmä mulkkaa oudosti uusilla treffeillä kun verraten toisen naisen onnistuneita treffejä seuraa myöskin rauhallisempi käytös. Eräs nainen meinasi hypätä täydessä 80 vauhdista autosta sillan kohdalla ja jouduin hiljentämään. En ymmärrä koskaan mistä se johtui sillä se itse halusi ajeltaisiin sinne tänne. Joku paniikki kohtaus :D Toiseksi muistan kerran, eräs mies ajoi Lahdesata Helsinkiin eikä mitään naista tullut paikalle ja kiroli hullusti (entä sinä, olisitko lepsu eeverttinä, eh heh hee).

      • Anonyymi

        Tuo silta temppu ei on tosi vaarallista kaikille ketkä siinä sillä hetkellä liikuskelee. Pöksyn helmoista nappasin kiinni, hiljensin autoa sillan reunan lähelle, muuta liikennettä varoakseni ja palatessa samaa reittiä vannotin et pitelee penkistä vaan kiinni sitten. Paremmassa kunnossa sopii mieleltään olla ihmisen treffeille mennessä. Äkkinäiset yllättävät temput ei kuulu treffeille. Miehiltä naiset vaativat paljon mut naiset voisi vaatia itseltäänkin jotain.


      • Anonyymi

        Joskus liftarien ajoita. Teinit tekevät myöskin näitä omia piloja johtunee kun eivät jummarra. Takaa istuva peittää kuljettajan silmät. Olevinaan hauskaa mut hyi, hyi ,hyi. Remeliä moisesta tempusta antaa vois. Ajaessa kuljettajan silmiä ei saa peittää.


      • Anonyymi

        Siis tytöt eli nainen naispuoliset oli jälleen asialla. Jos tähän viestiketjuun liittyy yhtään millään tapaa. Ehkä mies (komea?) oli vihainen kun silmät oli tuoreeltaan teipattu teinien toimesta tai auton kumit tyhjennetty.


    • En luultavasti, Jos byt tyyppi muuten olisi aivan ylivoimainen, niin saattaisin katso, jatkuuko ehdottomuus muuallakin.

    • Anonyymi

      Ei missään tapauksessa pidä jatkaa treffailua. Ei noin pieni myöhästyminen pitäisi tuntua missään. Räjähdysherkät ihmiset ovat kauheita.

    • Anonyymi

      Et siis antanut miehelle pillua?

    • Anonyymi

      No, just niin ... kyllä on taas niin yksinkertaista jotta.

      Sitten vielä ihmetellään, ettei ihmiset löydä kumppania.
      Ties kuin hienon ihmisen menetit, kun arvioit hänet yhden kimpaantumisen takia.

      Ihmisten temperamentit ovat nimittäin erilaisia

    • 4 min ei ole mitään.. Todennäkösesti joku kontrollifriikki ja raivotautinen psykopaatti..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe