Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+ihmisiä+riittää,+Afrikan+väestöräjähdys+saa+aikaan+hallitsemattoman+ihmisvyöryn+Eurooppaan,+heistä+riittää++paikkaamaan+myös+meidän+väestökatoamme.
07.07.2017 10:08
Uskoisin+että+osa+palstalaisista+onkin+Facebook+kavereita.
Itse+en+tunnista+ketään+täällä+kirjoittavaa+sieltä.+
Ei+ole+mitään+salattavaa+joten+en+välitä+vaikka+joku+minut+facebookista+tunnistaisi.+
En+ole+kovin+innokas+kävijä,+sukulaisten+kuulumisia++ulkomailta+ja+kotimaasta+saa+sen+avulla+mukavasti.+Sellaistenkin+sukulaisten+joita+ei+tiennyt+edes+olevan+vasta+kun+ollaan+selvitetty+ketä+ja+kenen+jälkeläisiä+ollaan.+Nämä+sukulaiset+ovat+tulleet+jo+olevien+kavereiden+avulla+tietoon.
06.07.2017 19:35
Äiti+oli+loppuun+asti+ajan+tasalla.+Eufrosiinasta+en+ole+varma+muistin+suhteen,+vietti+viimeiset+vuotensa+vanhainkodissa.+
Hän+oli+niitä+ameriikan+leskiä+joita+oli+siihen+aikaan+pohjanmaalla+paljon.+Jäi+lasten+kans+vaikeisiin+oloihin,+ukkini+auttoi+sisartaan+pärjäämään.+
Ei+ole+ainakaan+syönyt+kovin+yltäkylläisesti,+silakkaa+siellä+syötiin+ja+perunaa,+leipävartaissa+oli+leipää+jota+leivottiin+harvoin+paljon+kerralla,+muuttui+mureaksi+kun+oli+vartaissa+lämpimässä+pirtissä,+kärpäset+antoivat+varmaan+oman+arominsa.
06.07.2017 18:21
Niinpä,+tulee+terve+ruumis+haudattavaksi+kieltäytymisten+ja+hikoilun+avulla+jos+hyvin+käy.+
Kuitenkin+nämä+laiskurit+kuolevat+nuorempina+joten+ei+tarvitse+maksaa+eläkettä+eikä+järjestää+hoitoa+kun+ovat+tosi+vanhoja.+
Äitini+eli+94v,+ei+lenkkeillyt+ikinä,+oli+muutenkin+melko+rauhallinen+liikkeissään.+Ei+ollut+nivelrikkoa+vielä+vanhanakaan.+Ei+ollut+dementiaa+ja+kulki+ryhdikkäämpänä+kuin+moni+nuorempi+vielä+yli+yhdeksänkymppisenä.+Noin+vuotta+ennen+kuolemaa+alkoi+olla+sydämen+toiminnan+vajausta,+se+lopulta+aiheutti+kuoleman.+Turha+väittää+että+olisi+elänyt+terveempänä+kauemmin+jos+olisi+liikkunut,+tai+mistä+sen+tietää+hänen+tätinsä+eli+yli+sata+vuotiaaksi,+joten+kymmenen+vuotta+olisi+voinut+tulla+lisää.+En+ole+ihan+varma+Eufrosiinan+iästä+oli+joko+106+tai+104+vuotias+kuollessaan.+
Itse+en+ole+niin+terve+kuin+äitini+oli+saman+ikäisenä,+johtuneekohan+siitä+että+kuntoilen+kohtuudella?
06.07.2017 16:27
Minun+käy+niin+sääliksi+Mirjamia.+
https://www.youtube.com/watch?v=ulB7jHfNCoI
06.07.2017 09:57
Kyllä+me+tiedetään+jotain+myös+maahanmuuttoasiasta.
http://www.hs.fi/fingerpori/car-2000005214504.html
Minulle+riittää+että+äänestän.+Seuraan+päivänpolitiikkaa+aktiivisesti+ihan+syystä+että+se+kiinnostaa.
06.07.2017 09:42
Erakkoja+on+monenlaisia.+Minäkin+olen+erakko+siinä+suhteessa+että+päästän+lähelle+hyvin+valikoidusti.+
Yksi+läheinen+ystävä+riittää+mainosti,+hänkin+vain+viikonloppuisin+ja+lomillaan.+
Olen+auttanut+paljonkin,+nyt+en+enää+auta+kuin+itseäni.
05.07.2017 18:41
Etkö+voisi+vain+olla+kommentoimatta+jos+aloitus+ei+miellytä???+
Hyvä+kuva++:)
05.07.2017 18:38
Hyvät+tuntemukset+täälläkin.+En+kaipaa+mitään+muuta+elämääni+tällä+hetkellä.+Rauhallista+mökkeilyä+kumppanin+kanssa.+Lämmitetään+saunaa+ja+istutaan+ulkona.+Hyttysetkin+pysyy+loitolla+kun+on+oikeat+karkottimet.+Illalla+oli+kova+ukkosenilma,+ei+ollut+sähköjä,+onneksi+oli+lyhtyjä+ja+radio+paristoilla.+
Kun+kelit+viilenee+tehdään+piha+ja+muita+hommia.+Elämä+on+ihan+mukavaa,+en+ajattele+mitään+mikä+saisi+huonot+fiilikset.
05.07.2017 09:38
On+lasit+vaikka+asun+ihan+maan+tasalla,+parvekkeeltakin+pääsee+ulos.+
Talvella+ei+tarvitse+luoda+lunta+eikä+sade+pääse+sisään.+Lasit+ovat+auki+hyvällä+ilmalla.
04.07.2017 18:52
Mitä+mieltä+olette+naiset+kuin++40+mies+katselee+teitä+kuola+suupielessä+ja+unelmoi+tuhmia+teidä+kanssa.<<
En+mitään+mieltä,+makunsa+kullakin.+Tuo+kuola+vähän.....
03.07.2017 17:57
Kumppanini+kanssa+tai+yksin.+
Olen+reissannut+paljon+yksin,+se+sopii+minulle+oikein+hyvin
03.07.2017 15:46
Kuinka+pitkiä+hameita+kuusikymppinen+voi+käyttää?+Niin+pitkiä+kuin+itse+tykkää+ja++haluaa,+ei+ole+ylä-ikärajaa.+
Tämä+ketju+on+vuodelta+2014
03.07.2017 15:43
En+haluaisi+kuntoilufriikkiä+kaveriksi.+Yksi+on+ollut+ihan+kilpaurheilija.+
He+vasta+ovatkin+itseensä+ihastuneita,+ainakin+ne+jotka+tunnen.+
Kohtuullisuutta+syömisessä,+juomisessa+ja+liikkumisessa.+Aika+monella+kuusikymppisellä+on+jo+sairauksia,+ei+niistä+tarvitse+vaieta,+Kunhan+koko+elämä+ei+mene+sairauden+kans+taisteluksi,+yksi+sellainen+riittää+minullekin.+Eihän+sitä+tiedä+koska+itse+tarvitsee+apua+jos+kunto+hononee.
03.07.2017 15:40
https://www.demi.fi/sites/demi/files/styles/demila_profile_picture/public/general/0/0/250_124286_old_hippie_very_old_hippies_1.jpg?itok=RqjkeZ7m
Suloinen+ja+rakastava,+vanhempi+hippipariskunta-ko?
03.07.2017 11:19
Minulla+on+tyttönimeni,+oli+vähän+aikaa+miehen+nimi+mutta+kun+tuli+helpoksi+ottaa+oma+sukunimi+vaihdoin+takaisin.+On+paljon+sukulaisia+ja+ystäviä+vuosien+takaa+Fb.ssä.+on+hyvä+kanava+saada+yhteys+kateissa+olleisiin+sukulaisiin.
02.07.2017 21:02
Eilen+oli+hääpäivä,+Urkin+luvalla+naimisiin.
Eipä+juuri+hippeilty,+mutta+täyttä+elämää+vietettiin.+
Sekin+aika+on+ohi,+lapset+on+kasvatettu,+hyvin+hoidin+leiviskäni+nuoruudesta+huolimatta.+
Koulut+kävin+loppuun+myöhemmin,+ei+ole+kaipuuta+nuoruuteen.
En+tunne+jääneeni+vaille+mistään.+
Hipit+ovat+niin+vieras+asia+minulle+että+en+voi+sanoa+asiaan+mitään.+Ainakaan++en+tunne+minkäänlaista+yhteyttä+hippien+aikakauteen.
02.07.2017 20:25
Kun+katson+ikkunastani+ei+kauniimpaa+luontoa+voi+löytyä+mistään.+Sääli+että+kesämme+on+niin+lyhyt.
02.07.2017 15:03
Juuri+niin+kuin+nykyisin+asun.+Pikkukaupungissa+kolmio+oma+sauna+ja+tilaa+jälkikasvulle+kun+tulevat+käymään.+Maalla+mökki+jossa+vietän+aikaa+ympäri+vuoden.+Nykyisin+en+kaipaa+minnekään+täältä.+Jos+alkaa+matkakuume+yllättää+niin+se+on+sitten+mentävä+jonnekin.
02.07.2017 09:49
Minä+ihailin+Annikkia
https://www.youtube.com/watch?v=_CPBIGbtD4o
29.06.2017 21:04
107 / 165