Ihmetyttää ja kummastuttaa että olen aina ihaillut naisia joka on minua huomattavasti vanhempi 60. Mitä mieltä olette naiset kuin 40 mies katselee teitä kuola suupielessä ja unelmoi tuhmia teidä kanssa.
Olen mie vähän sekaisin
15
236
Vastaukset
Ajattelemme että aloituksesi on kuin lesken tekemä.
Hiukkasen Bessie-mausteilla.
H.Mitä mieltä olette naiset kuin 40 mies katselee teitä kuola suupielessä ja unelmoi tuhmia teidä kanssa.<<
En mitään mieltä, makunsa kullakin. Tuo kuola vähän.....- TottaNäinSeOn
Kuolaile rauhassa. Minä en ole kiinnostunut lapsiani nuoremmista miehistä, enkä varsinkaan välittäisi yrittää tutustua sellaisiin netissä. - Jos olisit kookas, älykäs, hyvä keskustelija ja arvomaailmamme olisi samansuuntainen, saattaisin kiinnostua, jos tuntisimme vetoa kohdatessamme maailmalla.
- Unohdakokojuttu
Siis ei seksiä sormen vertaa. Mälsää.
- TottaMaarKaikkea
Kuka sitä seksiä vain sormen verran harrastaisi?
Hyvän kumppanin kanssa jaetaan kaikkea rajattomasti kummankin toiveiden ja halujen mukaan. Hellyyttä jatkuvasti ja intohimoisia hetkiä halujen mukaan kaikkia aisteja, raajoja ja elimiä hyödyntäen. .
- sie.men
Ilmarilla on niin surkeaa kun treffi sexkään ei tuo naista.
Saa kuolaa ihan rauhassa.
Minä viihdyn ikäisessäni seurassa, vaikka Legolassin nuorekas hahmo tekee sen että tuntemattomat ovat joskus luulleet miestäni minua nuoremmaksi.Joku raivotautinen vissiin, kun kuolaa, kyllä en tykkää.
- Ukin-saappaalla-otsaan
Vaikka onkin vesikauhuinen hän, ei ole mummokauhuinen.
Ukin-saappaalla-otsaan kirjoitti:
Vaikka onkin vesikauhuinen hän, ei ole mummokauhuinen.
Mut hää sanokii olevasa vähä sekasii.
- henrjii
meikäläistäkin alkaisi pelottaa jos joku kuolaa suusta valuva päästään
sekaisin alkaisi hätistelemään - New-age
Ajattelisin, että kuolaavalla miehellä on jokin kohtaus meneillään ja humanistisesti kysyisin, miten voin auttaa...
Mennäänkö terkkariin vai Meikkuun heti. Tilataanko jo piipaa-auto.
Jos kävelisit normaalisti, niin ajattelisin sinun olevan tulossa hammaslääkäristä. Ehkä ojentaisin puhtaan paperinenäliinan sinulle.
Jos kävelisit etunojassa vähän rempsottamalla, niin ajattelisin sinun olevan joko lievästi kehitusvammainen, joka selviää liikkeellä ilman hoitajaa taikka sitten ajattelisin sinun olevan räkäkännissä.- siilenä1
En ole vielä kuuttakymmentä mutta sanon silti: kuolaa ja unelmoi rauhassa jos se jää sille asteelle etkä lähemmäs tuppaa.
- MonipuolinenPitääOlla
Seurustelin vähän aikaa yli 20 vuotta nuoremman komean, raamikkaan ja hieman jo kaljuuntuneen miehen kanssa. Kun emme kohdanneet henkisesti ja älyllisesti, oma kiinnostukseni lopahti jo muutamien viikkojen jälkeen. Ei huvittanut, eikä oikein enää oikein tyydyttänyt, vaikka seksi muuten sujui vähintäänkin kohtuullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505