Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kai+täällä+voi+määrätä+minne+voi+kirjoittaa.+Vastoin+tapojani+kirjoitan+vielä+Tellukalle+vaikka+kiellettiin.+
Tässä+tuli+mieleen+millaista+on+kun+tapaan+vanhoja+tuttuja,+ennen+vaihdettiin+kuulumisia+ja+kyseltiin+mitä+kenellekin+yhteiselle+tuttavallemme+kuuluu.+Nyt+taitaa+tulla+ensin++kysyneeksi+että+vieläkö+hän+elää,++ja+jatkaa+sitten+;)++Lupaan+pysytellä+poissa,+en+edes+huomannut+kenen+aloitus+oli+kunhan+kirjoittelin.
10.06.2017 17:05
Olen+todellakin+eri+mieltä+jos+sanot+Tellukkaa+tyhmäksi.
Outoa+edes+tehdä+tuollaista+aloitusta.
10.06.2017 09:10
Kirjoitus+virheet+sanoo,+mene+nukkumaan.++Kissa+on+kateissa+odottelen++jos+tulisi+kotiin,+en+saa+unta+jos+ei+ole+kotona+.+Hyvää+yötä.
09.06.2017 22:27
https://www.youtube.com/watch?v=CHv55-5hZoU
Se+ihana+tunne+kun+muistaa+tunteen+kun+katsoo+farkkuja+ja+nuoruutta.+Eipä+tässä+muuta+:)
09.06.2017 22:23
Mänty+antaa+kodikkaan+tuoksun.+Onneksi+olen+puolet+vuodesta+mökillä,+en+jaksa+kiinnostua+tuoksuista,+käyn++katsomassa+että+ei+ole+ollut+vesivahinkoja.+
Mitähän+pitäisi+ajatella+kun+itseäni+viisitoista+vuotta+nuorempi+kaverini+kuoli+eilen,+en+tiedä+mihin,+monta+vuotta+sitten+nähtiin++usein,+viime+ajat+on+jääneet+vähemmälle.
Ihana+asia+että+saan+elää+täysipainoisesti+vielä,+toivottavasti+kauan.
09.06.2017 22:17
Mieluisin+smoothie,+maidoton+vaihtoehto,+soijajugurtti+tai+jotain.+Pakastemansikoita+ja+banaania+tai+mitä+sattuu+olemaan
09.06.2017 22:05
Älähän+mene+itseni+ajatuksien++edelle+:)+
En+ole+tuntenut+sellaisia+oireita.+Mutta+Hunksille+jos+kiinnostaa,+Marilyn+oli+paras.+
https://www.youtube.com/watch?v=IEJKZAApbf0
09.06.2017 21:19
En+tiedä+mitä+tekisin+aloittajalle,+se+on+kokonaan+hänen+päätettävissään.++En+ole+vielä+itkenyt+lemmen+tähden,+mutta+eihän+sitä+koskaan+voi+tietää??+
https://www.youtube.com/watch?v=FhUnXioN5CU
09.06.2017 19:25
Minä+tykkään+katsoa+telkkaria+välillä,+avaan+telkkarin+kun+menen+nukkumaan,+laitan+uniajastimen+päälle+jos+satun+nukahtamaan.+Jos+en+nukahda+niin+kuuntelen+äänikirjoja+siihen+asti+että+nukahdan..+Katson+ohjelmia+myös+netistä.
07.06.2017 16:06
Astral+ennustajia+en+katso,+ärsyynnyn+niistä.
07.06.2017 10:17
Katson+jos+muistan+Vareksen+uusintoja.+A-studion+ja+Mot-+ohjelman.++Muuten+mitä+sattuu+tulemaan
07.06.2017 10:16
Tiedän+kyllä+että+viihtyisin+hyvin+yksinkin,+pieni+maailmani+sisältää+kaiken+mitä+nykyisin+tarvitsen.
Kaveri+käy+lomillaan+ja+viikonloppuisin,+ihan+hyvä+että+käy,+itse+en+juuri+lähde+kotoani+tai+mökiltä.+
En+ole+epäsosiaalinen,+on+helppo+saada+kontakti+ihmisiin+jos+niin+haluan,+ehkä+on+elämässä+ollut+niin+paljon+vastuuta+ja+tapahtumia+että+hiljaiselo+on+ainakin+nykyisin+parasta+mitä+tiedän.+
En+voi+mitään+sille+mitä+maailmassa+tapahtuu,+toivon+seuraavien+sukupolvien+takia+että+hyvinvointi+säilyisi+maassamme+ja+paranisi+koko+maailmassa.+
Minäkin+olen+miettinyt+että+mitä+ihmettä+tekisin+lottovoitolla+kun+nyt+on+jo+kaikki+mitä+tarvitsen.+Silti+lottoan+silloin+tällöin.
06.06.2017 14:51
Täällä+sataa,+odottelen+jos+loppuisi+niin+pakkaisin+kissan+ja+tavarat+autoon+ja+ajaisin+mökille.+
Järjestäjänä+oli+jokainen+vuorollaan,+en+tiedä+onko+tätä++käytäntöä+enää+nykyisin.
06.06.2017 10:18
Kyllä+Riikka+oli+oikeassa,+vaikka+mies+onkin+nuorempi+ei+se+anna+lupaa+olla+huolehtimatta+itsestään.++
Jos+mies+ajatteli+koska+nainen+on+vanhempi+ei+tarvitse+välittää???
06.06.2017 10:14
En+säikähdä+pieniä+villakoiria+enkä+pölyä.+
Siivoan+aina+kun+näyttää+siltä+että+niin+on+tehtävä,+eilen+siivosin+sängynalustan+kun+näin+siellä+villakoiraperheen.++
Pinnat+pölyyntyvät+uskomattoman+nopeasti,+jälkikasvua+oli+kylässä+viisi+henkeä,+kun+oli+jokaiselle+saanut+nukkumapaikan+niin+jälkeen+päin+petivaatteiden+ja+pyyhkeiden++pesun+lisäksi+oli+paljon+pölyä+pinnoilta+pyyhittävänä+heidän+lähdettyään.+
Teen+sen+mielelläni,+ihanaa+että+on+hyvät+välit+ja+käyvät+usein.
Kyllä+he+toisivat+omat+liinavaatteensa+mutta+olen+kieltänyt+kun+jaksan+vielä+itse+laittaa+ne.
06.06.2017 10:09
Tunnistan+tyypin.+Tämä+tuntemani+oli+niin+rauhatonkin+kuin+olisi+tuli+takapuolen+alla.+Suunvuoroa+oli+turha+odottaa.
06.06.2017 10:02
En+ole+huomannut.+Varmaan+minussakin+löytyy+huomauttamista.+
En+juuri+välitä+oikeinkirjoituksesta+jos+asian+saa+selville.
05.06.2017 17:16
Olen+huomannut+että+herkistelen+enemmän+kuin+nuorempana.+Jokin+elokuva+tai+vaikeista+ihmiskohtaloista+lukeminen+tai++ohjelma+saa+kyyneleet+silmiin.+En+muista+että+aikaisemmin+olisin+näin+herkkä+ollut.+Ei+se+paha+asia+ole,+en+usko+olevani+sen+empaattisempi+kuin+ennenkään+tunteet+tulevat+herkemmin+pintaan.+
Olen+aina+yrittänyt+auttaa+kykyjeni+mukaan+jos+joku+on+pulassa,+nykyisin+vähän+katson+onko+avustani+oikeasti+hyötyä.
05.06.2017 16:50
E+i+minulle+tarvitse+liputtaa.+Olen+elänyt+elämääni+sen+mukaan+mitä+se+on+tullessaan+tuonut.+
Olen+itseeni+ja+elämääni+tyytyväinen,+joku+ei+ehkä+saappaissani+olisi+tyytyväinen,+olen+kokenut+suuria+vastoinkäymisiä,+ehkä+siitä+syystä+osaan+laittaa+asiat+oikeaan+järjestykseen.
Olen+mielelläni+takarivin+Tyyne.
03.06.2017 18:15
En+mieti+palstaa+kuin+avatessani+sivut,+en+varsinkaan+halua+enkä+toivo+todistuksia+kirjoittelustani.+
Meitä,+sodanjälkeistä+sukupolvea+ei+voi+syyllistää+kulutusjuhlasta.
Ollaan+suurta+ikäluokkaa,+aina+meitä+oli+liikaa,+varsinkin+nyt+kun+aletaan+olla+eläkkeellä.+
Lapsemme+ovat+saaneet+hyvät+lähtökohdat,+he+osaavat+kuluttaa+ihan++eri+tavalla+kuin+me.+
En+usko+että+kuluttaminen+tuo+onnea.
Itsekin+vietin+kulutusjuhlaa+kirpparilla,+ostin++pienen+kiertoilmauunin+mökille,+sitä+on+kevyt+nostella+vaikka+viedä+aittaan+jos+tulee+vieraita.
Maksoi+peräti+19€,++testasin+äsken,+on+ihan+uuden+veroinen.+Ei+varmaan+ole+käytetty+kun+pari+kertaa+korkeintaan.+Lisäksi+ostin+laatikon++kalusteiden+pehmusteille+parvekkeelle.+
Se+olikin+kalliimpi+Lidlistä+32€.+Olen+hyvin+tyytyväinen+kuluttaja++:)
03.06.2017 15:04
110 / 165