Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikäs+siinä.+Aloittaja+keksii+oikein+tulenaran+aiheen+ensin.+
niitä+on+riittävästi.+
Itse+en+viitsi+aloittaa+riitelyä.+Voin+aikani+kuluksi+osallistua+jos+asia+on+sen+arvoinen.+
En+ehkä+ihan+riitelisi,+mutta+sanoisin+painavasti+mielipiteeni.+
Tottahan+tämä+on,+riitaisat+ketjut+ovat+suosituimpia,+ne+jatkuvat+ja+jatkuvat.+Rönsyilevät+mukavasti.
22.12.2016 20:49
Onko+täällä+sensuuri.+Ennen+oli+seriffi+lieneekö+enää.
21.12.2016 21:46
Näitä+Hyasintteja+on+joka+kylässä+ainakin+yksi.
Saman+tyyppisiä,+ei+ihan+niin+omahyväisiä+on+paljonkin.+Lähes+kaikki+ihmiset+haluavat+antaa+itsestään+mahdollisimman+hyvä+kuvan.
Olen+pyrkinyt+elämään+mahdollisimman+rehellisesti+ja+avoimesti,+hyvässä+ja+pahassa.+Eipä+tarvitse+pelätä+että+jotain+salattua+paljastuisi.+
Varmaan+tuntuu+siksi+tutulta+kun+noita+piirteitä+löytyy+helposti+monista+ihmisistä,+minäkin+tunnen+jonkun+Hyasintin.
21.12.2016 21:45
Otan+osaa+suruusi.
Meilläkin+vietettiin+viikonloppuna+äidin+hautajaisia.+Oli+kaunis+lämminhenkinen++muistojuhla.+
Joulukuu+on+ollut+meille+surujen+kuukausi,+isäni+kuoli+Joulukuun+20pv+neljäkymmentä+vuotta+sitten,+äiti+ehti+olla+leskenä+melkein+neljäkymmentä+vuotta+jäi+muutama+päivä+vaille.+Muitakin+läheisiä+on+kuollut+joulukuussa.
21.12.2016 12:04
Olen+samaa+mieltä.+Nuoria+miehiä+on+lähes+kaikki+mitä+pakolaisia+on+vastaan+kävellyt.+Missä+lienee+naiset,+lapset+ja+vanhukset.+
Näiden+kotimaassa+vain+urospuolisilla+taitaa+olla+ihmisarvo.
21.12.2016 08:30
:)++Kunniaa?+Jopa+jotain.+Hyvä+että+oikaisit.+Loukkasinko+kun+menin+henkilökohtaisuuksiin?+Ei+ollut+tarkoitus.+En+enää+kirjoittele+tänään.
20.12.2016 09:52
Muumimuki+on+monella+naisparilla+käytössä.+
Kyllä+heille+kuuluu+samat+oikeudet+kuin+muillekin,+mielestäni.
20.12.2016 09:37
H.+Olet+ennenkin+toivottanut+minut+hevon+kuuseen+:)+
Sinnikkäästi+vain+roikun+täällä+aina+kun+aika+käy+pitkäksi.+
En+ole+päässyt+selvyyteen+mikä+ei+mielestäsi+ole+tyhjänpäiväistä,+et+voi+sitä+ymmärrettävästi+kertoa+koska+et+pidä+suorasta+puheesta.+
Fraaseja+pitää+olla+niissä+piilee+viisutta,+eivät+olisi+muuten+fraaseja.+
Heti+pimeys+taas+väistyy,+ehkä+valo+antaa+suvaitsevaisuutta.+
Jos+poistuisit+palstalta+jotain+jäisi+puuttumaan.+
En+ottanut+itseeni,+vastauksesi+ei+ollut+edes+suoraan+minulle+mutta+jotenkin+sain+kuvan+että+minua+vähätellään+epäsuorasti?
20.12.2016 09:34
Minä+olin+teini-ikään+asti+uskovainen.+sitten+aloin+ajatella+omilla+aivoillani+ja+huomasin+mädännäisyyden+ja+kaksinaamaisuuden+mikä+kuului+tiiviisti+helluntailaisuuteen.+Sain+immuniteetin+uskontoja+kohtaa+loppu+elämäkseni.+
Ei+narsistina+olokaan+aina+ole+helppoa.+Joku+on+aina+vahvempi+ja+parempi.+Sääliksi+käy+heidän+uhrejaan.+
Minullakin+voi+olla+ainakin+kaksi+minää.++Käyn+auttamassa+ja+syöttämässä+hoitopaikassa+potilaita+lähes+päivittäin.+En+tee+sitä+hyvyyttäni,+ehkä+siksi+että+kuvittelen+itseni+näiden+autettavien+asemaan.+
Olen+oikea+egoisti+suurimman+osan+ajastani.+Silti+kaikki+jotka+tuntevat+minut+sanovat+että+olen+kiltti+ja+empaattinen.+
On+ihmisissä+monta+puolta,+riippuu+tilanteista+ja+ketä+on+vastassa.+
Takuulla+kirjoitin+taas+niin+epäselvästi+että+käsitetään+väärin.
19.12.2016 18:30
Olen+kanssasi+samaa+mieltä.+Näin+minäkin+haluaisin,+mutta+on+tullut+perineeksi+viettää+joulua+koko+perheen+voimin.+En+ole+saanut+kerrottua+mielipidettäni.+Aika+väsyttävää+kieltämättä+on.
19.12.2016 12:05
Rakastan+yli+kaiken+jälkikasvuani+ja+olen+viettänyt+kaikki+Joulut+yhtä+lukuun+ottamatta+heidän+kanssaan.+
Aatto+Jouluaamuun+asti+menee+heidän+kanssaan,+käyvät+välillä+toisessa+mummolassa.+Yleensä+viimeistään+Tapanina+vetäydyn+mökille++ja+pistäydyn+välillä+heidän+luonaan.+
Tykkäisin+myös+viettää+Joulua+ihan+yksin,+polttaisin+kynttilöitä,+söisin+hyvin+ja+voisin+ottaa+vähän+viiniäkin.+Muistelisin+elämässäni+olleita+Jouluja.
Minulle+on+ylellisyyttä+joka+hetki+jonka+saan+viettää+yksin,+ikinä+en+tunne+oloani+"yksinäiseksi".+
Jos+ei+viihdy+yksin+eikä+yksin+olo+ole+vapaaehtoista+ymmärrän+että+voi+ahdistaa+kovastikin.
19.12.2016 08:58
Yhteen+aikaan+jouduttiin+omaisen+kanssa+odottelemaan+usein+ensiavussa.+
Kyllä+olet+oikeassa,+juoppoja+ja+narkkareita+oli+paljon.+He+olivat+todellinen+riesa,+väkivaltaisia+ja+hyvin+levottomia.+
En+ihmettele+vaikka+hoitohenkilökunta+tulisi+vuosien+mittaan+kyyniseksi+ja+empaattisuus+olisi+karissut+tällaisessa+hullunmyllyssä+taivaan+tuuliin.
18.12.2016 18:29
Ei+tuollaista+käytöstä+pidä+sietää.+
En+suostuisi+lainkaan+tuollaiseen+peliin,+sanoisin+että+stop+tykkänään,+mikä+sua+vaivaa.+
Jos+ilmaiseen+paheksuntansa+tarpeeksi+painokkaasti+tuollaista+käyttäytymistä+kohtaan+sen+olisi+riitettävä.+Jos+ei+auta+niin+isännöitsijän+ja+hallituksen+pitää+puuttua+asiaan.+
Kuulun+taloyhtiömme+hallitukseen,+itse+alkaisin+selvittä+mitä+tuollainen+tarkoittaa.+
Saunavuoroista+on+kinaa+ollut+ja+valituksia+milloin+mistäkin.+Teetin+oman+saunan+joten+ei+tule+käytyä+taloyhtiön+saunassa+vaikka+todella+hyvä+sauna+onkin.
17.12.2016 19:45
Tuli+nyt+mieleen+mitä+yksi+naisiin+menevä+kaupparatsu+minusta+sanoi.+
Kävin+siihen+aikaan+naisporukalla+ravintoloissa.+
Istui+siinä+vieressä+baaritiskillä+vaihdettiinkin+muutama+sana+illan+mittaan.+Kai+meillä+kummallakaan+ei+ollut+kovin+kivaa.+
Hän+alkoi+olla+tuttavallinen.+
Sanoi+näin,+olet+ihan+haluttava,+mutta??+Olet+ihan+haluttava,+mutta+olet+jossain+ylä-hyllyllä+mistä+jaksa+enkä++viitsi+kurkottaa.+
Mietin+silloin+enkö+ollut+sen+arvoinen+että+kannattasi+nähdä+vaivaa,+vai........
Olen+tullut+hautajaisista,+mielentila+ei+ole+normaali,+mistähän+tuokin+tuli+mieleen,+varmaan+20v+aikaa.+
Millehän+hyllylle+nyt+joutuisin,+vai+suoraan+roskikseen.+
Aloittajalta+kysyisin,+millainen+eläin+on+sika-nauta,+uskoisin+sellaisia+olevan+paljon+liikkeellä??+Nauta-eläin+oli+aloittajalla+enemmän+mielessä,+mutta+puhdasta+nautaa+on+vaikeampi+löytää+ja+on+kalliimpaa.
16.12.2016 23:59
Niin,+tämä+yksikin+on+liikaa.+En+ole+imarreltu+siksi+että+joku+minutkin+huomaa.
15.12.2016 18:09
En+ole+koskaan+ymmärtänyt+Sarasvuota.+Hän+tienasi+omaisuutensa+puhumalla+itsestäänselvyyksiä+kalliilla+palkalla.+Siis+minun+käsitykseni+mukaan.+
Sairaus+on+eri+asia,+tuli+se+vaikka+Sarasvuolle,+toivon+että+leikkaukset+sujuvat+hyvin.
15.12.2016 10:25
Jos+ei+normaali+kohtelias+puhe+riitä+niin+älä+vastaa+puheluihin.+Minullekin+soittelee+eräs+mies+silloin+tällöin.+Hän+on+yrittäjä,+olen+huomannut+että+soittaa+silloin+kun+firmassa+on+hiljaista,+ala+on+sesonkiluontoista.+
En+ole+hänestä+kiinnostunut,+vielä+vähemmän+kun+soittelee+vain++silloin+kun+itselle+jää+luppoaikaa+:(+
En+vastaa+puheluihin+joiden+numero+ei+ole+näkyvissä+joidenkin+nimien+kohdalle+olen+lisännyt+ei+vastata+tekstin.+En+poista+numeroita++voin+muuten+vahingossa+vastata+epätoivotulle+soittajalle.+
En+tykkää+jaaritella+puhelimessa,+yleensä+soitan+vain+silloin+jos+on+asiaa.
15.12.2016 09:22
Niin,+on+muitakin+huolia+Joulunaikaan.
http://areena.yle.fi/1-2638045
13.12.2016 18:28
En+ole+itse+tehnyt+imellettyä+perunalaatikkoa+mutta+äiti+teki.
Luulisin+että+imelyys+tulee+perunasta+eikä+jauhoista+kun+laatikkoa+pidetään+kauan+uunissa+miedolla+lämmöllä.+Kai+siihen+lisättiin+vähän+sokeriakin+tai+siirappia,+en+ole+varma.
13.12.2016 14:11
Miksi+pitää+mollata,+ei+teksti+pakota+sellaiseen.+Lue+rauhassa,+jos+et+ymmärrä+niin+onko+sen+väliä?
12.12.2016 20:07
143 / 165