Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+samaa+mieltä.
Kukaan+ei+halua+asua+vaikeiden+naapurien+kanssa+eikä+vuokrata+sellaisille+asuntoaan+jotka+saavat+asunnon+hetkessä+remonttiin.+Eivät+edes+ne+jotka+saavat+heti+herneen+nenäänsä+pienestäkin+kritiikistä+maahanmuuttajia+kohtaan.+
Tästä+asiasta+en+tiedä+mitään,+äiti+oli+varmaan+kotiäiti,+hänelle+olisi+kuulunut+huolehtia+lastensa+ja+itsensä+turvallisuudesta.+
Kaikille+sattuu+vahinkoja,+en+ole+kuullut+miten+palo+sai+alkunsa.+Järkyttävä+tapaus.+
On+suomalaisissakin+kauheita+vuokralaisia,+on+kokemusta+entisenä+vuokraemäntänä.
12.12.2016 16:20
Käyn+vaihtelevasti,+käyn+enemmän+jos+jää+vapaa-aikaa.+
Tuntuu+siltä+että+täällä+olevat+sopivat+toisilleen+kirjoittajina+pienistä+kiistoista+huolimatta.+Samaa+ikäluokkaa,+siitäköhän+johtuu.+
Käyn+monella+muullakin+suomi24+palstalla+satunnaisesti.+
Tällä+iällä+ei+enää+ole+niin+tarkka+itsestään+kuin+nuorempana,+antaa+tilaa+monenlaisille+mielipiteille.
09.12.2016 10:29
Mekin+käytiin+myös+Venetsiassa+samalla+matkalla,+Opatija+on+Ardianmeren+pohjukassa,+Venetsia+on+lähes+vastapäätä.+
Nuorena+osaa+nauttia+uusista+asioista,+matka+oli+elämys.
06.12.2016 07:48
Sellainen+pieni+vanha
+lomakohde+kuin+Opatija,+Pulan+lentokentälle+laskeuduimme.
06.12.2016 07:46
Ensimmäinen+lähinaapureita+kauempana+ollut+matkani+entiseen+Jugoslaviaan.+
En+ollut+edes+lentänyt+aikaisemmin.+Siitä+on+nelisenkymmentä+vuotta.+
Nautin+joka+hetkestä+siellä,+matkoja+on+tullut+vähän+joka+puolelle+maapalloa,+mutta+tämä+on+paras.+
Johtuneekohan+siitäkin+että+iän+myötä+ei+innostu+enää+niin+herkästi+edes+uusista+asioista.
04.12.2016 19:48
Piti+laittaa+menomatkalla.
03.12.2016 19:18
Olen+joskus+kirjoittanutkin+asiasta.+Vietin+yksin+joulua+Marokossa.+Sain+jo+tulomatkalla+salmonella+tartunnan.+Se+joululoma+tulikin+vietettyä+huoneessa+missä+oli+vessa+lähellä.+Marokkolainen+kissa+oli+seurana,+minulla+on+siitä+kuvakin+toisella+koneella,+laitan+sen+joskus+profiiliini.+Kissa+oli+terve+ja+siisti,+oli+varmaan+ollut+muidenkin+hotellin+asukkaiden+lemmikkinä.+
Onneksi+otin+ristikkolehtiä+ja+kirjoja+mukaan.
03.12.2016 19:18
Minullakin+oli+pöytäkoneessa+Vista.+Sitä+moittivat+kovasti,+minusta+se+oli+ihan+hyvä.+
Kone+lakkasi+toimimasta,+luulin+jo+että+se+on+mennyttä,+vein+kuitenkin+tutulle+korjaajalle,+hän+sai+koneen+toimimaan,+vähän+hidas+on+mutta+pelittää.+Siinä+on+nyt+Windows+10,+samoin+kaikissa+koneissa.+alkuun+kymppi+tuntui+hankalalta+mutta+olen+tottunut.
03.12.2016 10:37
En+ensin+tajunnut+ketä+tarkoitetaan.+Nimim.+expimot+ei+ole+kirjoittanut+pitkään+aikaan,+jopa+minäkin+sen+huomasin+jokin+aika+sitten.
02.12.2016 13:53
Kyllä+hänellä+on+oltava+lehmän+hermot+tai+sitten+on+ottanut+rauhoittavia.+Itse+lähtisin+karkuun+tuollaista+myllytystä.+
En+nyt+ota+kantaa+onko+hänessä+syytä+vai+ei.
02.12.2016 11:25
Kaikkea+hyvää+elämääsi+uuden+kumppanin+kanssa.
01.12.2016 21:52
>– Meidän+poika+luovutti+myös...siellä+eläkeläiset+illalla+vielä+ihan+pokkana+ohittelivat+ja+kuulemma+joululahjaksi+hakivat,+eräs+kommentoija+kertoi<<
En+viitsinyt+lukea+kokonaan+nyt+huomasin+että+oli+eläkeläiset+mainittu,+mistä+nuo+tietää+kuka+on+eläkkeellä?
01.12.2016 11:16
Lehdessä+luki+että+aikuiset,+ei+ollut+mitään+mainintaa+eläkeläisistä.+
Aloittajan+omasta+päästä+tuli+tuollainen+vihanpurkaus+eläkeläisiä+kohtaan,+itse+olen+eläkkeellä,+en+osta+enkä+syö+irtokarkkeja.+Ei+syö+jälkikasvukaan+nuorinta+myöten.+
Tokkopa+ottaisin+vaikka+jaettaisiin+ilmaiseksi.+
joten+en+juokse+vielä+auton+eteen+vaikka+aloittaja+niin+toivookin+kun+jäi+ilman+irtokarkkeja.
01.12.2016 11:13
Kaikki+ovat+oikeassa+omasta+mielestään.++
Itselläni+ei+ole+kovin+vahvoja+mielipiteitä,+olen+huomannut+elämäni+varrella+että+niistä+on+ollut+pakko+joustaa+ja+miettiä+uusiksi.+
Minulle+on+samantekevää+mitä+minusta+täällä+sanotaan,+oikein+ilkeä+kommentti+saa+jopa+nauramaan.+
Ilkeily+osoittaa+ihmisen+voimattomuutta+kun+vihaansa+ei+pysty+purkamaan+normaalisti.+Patouttaa+sisälleen+kaunoja,+aina+löytyy+kohde+johon+voi+kiukkunsa+suunnata.+
Minullekin+on+ilkeilty,+menty+henkilökohtaisuuksiin,+onneksi+ei+palsta+ole+kovin+tärkeä+eikä+vihamieliset+kommentit+satuta,+unohdan+saman+tien.+
Jos+ei+ole+paksua+nahkaa+niin+näillä+palstoilla+käyminen+käy+psyyken+päälle.
30.11.2016 19:37
Viime+aikoina+on+tullut+muisteltua+lapsuutta+enemmän+kuin+aikoihin.+Tätä+kuulin+usein+kotona+laulettavan.
https://www.youtube.com/watch?v=M4o7RzRm3ng
30.11.2016 09:26
Ajattelematonta+pääministeriltä.+Jos+on+edes+pientäkään+epäilystä+hänen+jääviydestään+olisi+ollut+viisasta+tehdä+asiat+toisin.+Paljolta+harmilta+olisi+Sipilä+säästynyt,+luottamus+vain+vähenee+kansalaisten+keskuudessa.
30.11.2016 09:06
Enpä+viitsi+alkaa+kaivelemaan.+En+ole+huomannut+tuollaista+uutista+ainakaan+tavallisemmista+lehdistä,+voi+ollakin+kun+en+lue+niitä+kovin+tarkkaan.+Kyllä+noin+järisyttävän+asian+pitäisi+ylittää+uutiskynnys+muuallakin+kuin+alan+lehdissä.+Maailmanloppua+on+ennustettu+niin+kauan+kun+muistan.++
Tuollaisia+ilmoituksia+tulee+tasaisin+väliajoin,+voihan+se+noin+käydä,+tai+sitten+ei.
29.11.2016 18:59
Laitatko+linkin+mistä+nuo+tiedot+sait.
29.11.2016 18:42
Mielestäni+kaikkea+on+liikaa+tai+liian+vähän+tällä+nuorella+naisella+:)+
Liikaa+on+huulissa+ja+rinnoissa,+liian+vähän+vyötäröllä+ja+korvien+välissä.
29.11.2016 18:32
Saan+120€+veronpalautusta.+Eipä+ole+tullut+mietittyä+mihin+tuhlaisin.+
Tämä+on+ensimmäinen+kerta+vuosiin+että+en+ole+joutunut+maksamaan+mätkyjä.+Parempi+näin.
29.11.2016 07:55
144 / 165