Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minäkin+olen+samaa+mieltä+että+terve+epäluulo+on+ihan+hyväksi+ennen+kuin+näkee+mitä+on+vastassa.
Monen+mielestä+kaikki+tulijat+pitäisi+ottaa+kyselemättä,++kritiikittömästi+vastaan,+muuten+on+rasisti.+Moni+ei+ilkeä+eikä+uskalla+sanoa+poikkipuolista+sanaa+maahanmuuttjista+yleisen+mielipiteen+takia.
Eipä+ole+ihme+että+ollaan+vähän+yksinkertaisen+maineessa+tulijoiden+silmissä.+Ainakin+sellaisten+joilla+ei+ole+todellista+tarvetta+lähteä+kotimaastaan.
21.11.2016 17:04
Minusta+tämä+xx9+kannattaa+jättää+huomiotta.
On+usein+niin+päissään+että+ei+saa+selvää+mitä+tarkoittaa,+Suomalaisten+apinaksi+haukkuminen+on+juuttunut+päälle.+
Hän+on+jotenkin+säälittävä+reppana.
21.11.2016 10:15
En+minäkään+ymmärrä+sitä+että+ei+vaadita+mitään,+kaikki+valmiilta.+Maassa+maan+tavalla,+heidän+on+sopeuduttava+meidän+tapoihimme+jos+aikovat+jatkaa+elämistä+täällä+eikä+meidän+pidä+antaa+aina+periksi+ja+omaksua+heidän+tapojaan+omiemme+kustannuksella.
21.11.2016 10:10
En+osaa+sanoa,+hyvä+jos+edes+yksi+liekki+palaa+kituuttaa.
Moni+puhuu+sielunkumppanista,+sekin+on+vähän+niin+ja+näin.+
Kiva+jos+viihtyy+ja+pärjää+toisen+kanssa+eikä+vaadi+ja+odota+liikoja,+puolin+ja+toisin.
20.11.2016 19:11
Etteikö+muka+1,5+tunnissa+muka+kaatokänniä+pysty+hankkimaan.
Ukkoni+sanoi+aamulla+että+ei+juo+enää+ikinä,+lähti+sitten+kellariin+korjaamaan+polkupyörää.+Ei+mennyt+tuntiakaan+kun+oli+täydessä+seilissä,+hänellä+oli+kellariosastolla+kätkö.+Tämä+oli+yksi+kerta+monista,+joskus+oli+salamakännit,+ei+mennyt+noinkaan+kauan.+
Sairaus+sai+lopettamaan+juomisen.
En+moralisoi,+mutta+pitää+katsoa+aika+ja+paikka,+viimeisin+paikka+on+juoda+jos+edustaa+kotimaataan+ulkomailla.+Kun+on+valittu+edustamaan+kansaamme+pitäisi+olla+esimerkkinä,+ainakin+julkisuudessa.
20.11.2016 11:56
Ei+kai+iällä+ole+väliä+jos+tykkää+olla+yhdessä.+
Eroaahan+samanikäisetkin+usein,+jos+toinen+vanhenee+ja+kuolee+aikaisemmin+on+sentään+hyvät+muistot+onnellisista+hetkistä.+
Hyvät+hetket+kannatta+elää,+niitä+ei+ole+liian+usein+tarjolla.
19.11.2016 11:29
Kyllä+se+on+ollut+sattumaa,+hirveä+asia+on+siskon+menetys+vielä+jouluna.+
Lapsena+odotin+joulua,+ruuhkavuosina+en+tykännyt+hössötyksestä+ja+kiireestä,+siitä+kai+on+jäänyt+lievähkö+vastenmielisyys+joulua+kohtaan.+
Olen+joskus+lähtenyt+ulkomaille+joulua+pakoon,+enää+en+viitsi,+lapsemme+perhe+asuu+kaukana+joten+on+mukava+nähdä+heitä.+
Eräänä+jouluna+Marokossa+sain+salmonellan,+katselin+parvekkeelta+kun+pieni+ja+laiha+pukki+liikuskeli+altaan+reunalla.+En+pystynyt+syömään+mitään+enkä+lähtemään+juuri+lainkaan+huoneesta+kun+siellä+oli+vessa.+Että+sellainen+joulu+se.+Salmonellan+sain+Finnairin+koneen+ruuasta+menomatkalla,+kaikki+jotka+söivät+pastaa+kermakastikkeella+sairastuivat.
18.11.2016 10:42
Parasta+on+kun+nukkuu+eikä+enää+ikinä+herää.+Ruumis+lahoaa+tai+muuttuu+tuhkaksi.+Vaikea+uskoa+mihinkään+sieluun+joka+irtaantuu+ihmisestä+kuolemassa,+jos+niin+käy+se+nähdään+takuulla+aikanaan.
Iltaisin+tulee+Frii+kanavalta+paranormaaleista+ilmiöistä+ja+kummituksista+tarinoita.
Kerran+katsoin+enkä+katso+enää.+Nytkin+olen+mökillä,+on+hiljaista+ja+pimeää+iltaisin,+alkaa+pian+kuulostelemaan+että+näinköhän+täälläkin+henget+liikuskelee+vaikka+en+ole+aikaisemmin+huomannut.+
En+pelkää+olla+yksin+missään,+enkä+usko+kummituksiin+enkä+henkiolentoihin.+
Olen+nähnyt+unia+joita+joku+sanosi+kuolleiden+viesteiksi+ja+käynneiksi,+olen+varma+että+unet+on+tulleet+oman+pääni+sisältä.
18.11.2016 09:56
Polven+tekonivel-leikkaus+on+kuulemma+hankalampi+ja+on+pidempään+kipeä+kuin+lonkan+leikkauksen+jälkeen.+
Tunnen+rouvan+jolle+on+uusittu+molemmat+lonkat+ja+polvet,+uskomatonta+mutta+totta.
Hän+tekee+puusavottaa+miehensä+kanssa+ja+käy+keräämässä+marjoja,+mieheltäkin+on+polvet+leikattu.+
Tunnen+useita+leikattuja,+kaikki+ovat+olleet+tyytyväisiä+lopputulokseen.+
Aloittaja+tietää+jo+miten+kävi.
17.11.2016 23:21
En+ole+avannut+mv-lehden+sivuja.
Luin+iltapäivälehdestä.+
Mitenkä+tuo+Turakaisten+ja+Koposten+lasten+pahoinpitely+auttaa+vähentämään+somalinaisen+syyllisyyttä+väärinkäytökseen.+Lasten+pahoinpitely+on++tuomittavaa+oli+minkä+rotuinen+tai+värinen+hyvänsä.
Sekin+on+väärin+että+hän+tiesi+asiasta+eikä+ilmoittanut+sisarensa+muutosta+vaan+nosti+rahaa+tililtä.+Vai+meneekö+tämä+tyhmyyden+piikkiin+että+ei+tiennyt+tekevänsä+väärin.
17.11.2016 20:54
Kyllä+suomen+kieli+saattaa+olla+vaikeaa+kiinalaiselle+:)+
Käyttävätköhän+google+kääntäjää,+silloin+tulee+varmasti+väärinkäsityksiä.
17.11.2016 19:59
Avoimella+palstalla+on+tilaa+kaikille+kuten+bessie+kirjoitti.
Minun+mielestäni+ei+aina+tarvitse+olla+älyllistä+kikkailua,+aloittajallakin+on+mahdollisuus+kehittää+mielekästä+ja+rakentavaa+aktiviteettiä+palstalle+kirjoittajien+haukkumisen+sijaan.+
Ei+idiootinkaan+tarvitse+käyttää+koko+älyllistä+kapasiteettiaan+mikäli+keskittyy+haukkumaan+kirjoittajia,+se+on+helppoa,+lieneekö+helpottavaa+moittijalle.
17.11.2016 19:55
Ei+kuusikymppinen+ole+vanha+kuin+parikymppisen+mielestä.
50-75+ikävuoden++väliin+mahtuu+monenlaista.+On+sellaisia+seitsemänkymppisiä+jotka+näyttää+viisikymppisiltä+ja+päinvastoin.+
Olen+lukenut+monesti+että+lehdissä+kirjoitetaan+vanhus+päälle+kuusikymppisestä.
Itse+en+tunne+olevani+vanhus,+enkä+usko+että+kukaan+minut+tunteva+kutsuisi+vanhukseksi.+Sekin+aika+tulee,+toivottavasti+siirtyy+mahdollisimman+kauas+tulevaisuuteen.
17.11.2016 19:44
Asiantuntija+ihmisoikeusliitossa,+tuokin+panee+ajattelemaan,+ainoat+oikeudet+mitä+tämän+somalinainen+ajaa+on+oma+etunsa.
Minusta+tuollaiselle+ei+löydy+aihetta+puolusteluun.+
Ihmetyttää+miten+hyväuskoisia+päättäjät+ovat+kun+valitaan+ehdokkaita,+molemmat+rikolliset+on+laitettu+esimerkiksi+muille+päättämään+asioistamme.+
Insesti-isä+oli+politiikassa+mukana,+samoin+tämä+nainen.
17.11.2016 19:34
Palomalla+on+oikeus+mielipiteeseensä+kuten+kaikilla+muillakin,+eriävän+mielipiteensä+voi+sanoa+haukkumattakin.
En+ole+kovin+terävä,+nyt+vielä+vähemmän+kun+on+tullut+valvottua+monia+öitä+peräkkäin.+
Tuli+sellainen+olo+että+oma+mielipide+on+jokaiselle+ainoa+oikea,+niinhän+se+tietysti+onkin.+
Mie+en+ole+kenellekään+vihainen+täällä,+paloma,+bessie,+hump.f,+korppis+ym...ovat+mielestäni+teräviä+kirjoittajia,+unohtamatta+siivoojaa.
15.11.2016 16:37
:)+Minä+vain+tykkään+Ulla+Appelsinista,+eihän+tässä+muuta.
Kyllä+täällä+haukutaan+muita+kirjoittajia+tyhmäksi+usein,+en+muista+Bessien+syyllistyneen+sellaiseen.+En+seuraa+palstaa+koko+ajan,+vain+silloin+kun+joudun+olemaan+paikallani,++kone+on+hyvää+ajanvietettä.
Eikö+tuo+liene+itsestään+selvää,+mikäli+haukkuu+toista+tyhmäksi+niin+tuntee+olevansa+hänen+yläpuolellaan.+
Usein+joutuu+myös+lukemaan+että+mene+muualle+jos+et+tykkää/ole+samaa+mieltä.+Tavallaan+tämä+tarkoittaa+että+pysy+poissa+meidän+fiksujen+joukosta.+
En+ole+kirjoittele+kovinkaan+vakavissani,+kunhan+jotain+sepustan.+Minkä+myö+Trumpille+mahetaan,+tiijä+miten+hyvä+pressa+siitä+kehkeytyy,+vaikka+tulis+huono+niin+sillekään+ei+maheta+mittää.
15.11.2016 16:29
Mitelläänkö+täällä+siitä+kuka+on+älykkäin+;)
Vaikka+Appelsin+kirjoittaakin+itsestäänselvyyksiä+hänen+kannan+ottonsa+ovat+usein+oikeita.+Monesti+hän+huomioi+sellaisia+jotka+halutaan+vaieta+unohduksiin.
Kyllähän+se+niin+on,+tyhmä+ja+älykäs+saa+harvoin+aikaan+hedelmällistä+keskustelua.+
Minusta+jos+se+että+ihmisiä+sanotaan+tyhmäksi+on+kuin+nuoli+joka+osoittaa+omaan+älykkyyteen+ja+siihen+kuinka+paljon+paremmin+hän+itse+ymmärtää+asiat,+vaan+kun+nuo+tollot+eivät+osaa+pysyä+omassa+aitauksessaan.
15.11.2016 14:16
Juuri+Rkp.läiset+ovat+olleet+innokkaimpia+maahanmuuton+kannattajia.+Kun+heidän+asuttamaansa+Kauniaisiin+yritetään+sijoittaa+muutamia+mamuja+niin+se+on+jo+kova+valituksen+aihe,+jopa+nimilistaa+on+kerätty.
Joku+sikäläinen+sanoi+että+mamut+saavat+liian+hyvän+kuvan+oloistamme+jos+heidät+sijoitetaan+Kauniaisissa+olevaan+asuntoon.+
Niinpä,+appelsin+on+hieno+kirjoittelija+mielestäni.+Mitään+uutta+auringon+alla+harvoin+löytyy.
15.11.2016 11:22
Olen+vain+mittaillut+itse,+en+ole+ikinä+käynyt+mittuuttamassa.
Jos+lääkäri+epäilee+diabetesta+niin+ainakin+silloin+mittaavat+arvot.
15.11.2016 10:59
En+ole+mitannut+verensokeriani+kuin+satunnaisesti.+Aina+on+ollut+normaalit+arvot.+
Verenpaine+on+mieluummin+matala+kuin+korkea,+sukuvika.+
Lievää+nivelrikkoa+on+kuten+varmaan+kaikilla+tämän+ikäisillä.+
Veljelläni+on+Diabetes,+hän+on+lähisuvussa++ainoa+joka+sairastaa+tätä+sairautta.+Onneksi+hänellä+on+hyvät+elämäntavat+joten+tauti+on+pysynyt+kurissa+aiheuttamatta+suurempia+vaurioita.
15.11.2016 09:37
146 / 165