Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Poikamme+kävi+luonani+unessa.+Oli+niin+elävä+uni+että+monesti+illalla+sanon+ääneen,+tulisit+taas+käymään.+
Juteltiin+pöydän+ääressä+kuten+teimme+hänen+eläessäänkin,+tiesin+että+hän+oli+kuollut+mutta+se+tuntui+silti+ihan+luontevalta.+Sitten+poika+sanoi+että+pitää+lähteä,+saatoin+eteiseen+kuten+aina+ennekin+tein,+kosketin+olkapäätä,+hän+kääntyi,+oli+ihan+lähellä.+Kysyin,+koska+taas+tulet+käymään,+hän+sanoi,+kyllä+tulen,+en+osaa+sanoa+koska.+Uni+oli+äärettömän+lohdullinen.+En+unohda+sitä+ikinä.
28.02.2018 21:57
Vietä+mukava+reissu.+Minuakin+on+tytär+pyytänyt+käymään+siellä+etelässä,+en+vain+saa+aikaiseksi.
28.02.2018 20:53
Ehkä+osa+seuraa+enenpitkää+perässä+70++palstalle.
Jos+tykkäät+olla+täällä+niin+älä+lähde+minnekään.+Olen+katsellut+joskus+seitsenkymppisiä,+siellä+kirjoittelee+varmaan+kahdeksankymppisiäkin.+Pari+ukkelia+ovat+vihoissa+keskenään,+ovat+varmaan+paljon+yli+80v,+lisäksi+on+kahvipirtti+jossa+juttelee+samanhenkisiä.+Kunhan+kevät+koittaa+nettikirjoittelu+jää+vähemmälle.+Jos+aihe+on+mielenkiintoinen+niin+voihan+sitä+kirjoitella+vaikka+viisikymppisiin.
28.02.2018 15:57
Päivällä+valoverhot++ovat+näkösuojana,+mutta+valojen+palaessa+eivät+suojaa+yhtään.+
Olen+välillä+pesettänyt+ikkunat,+nyt+olen+parina+vuotena+pesyt+itse.+En+saanut+yhden+makuuhuoneen+ikkunaa+auki+joten+välistä+jäi+pesemättä+viime+kesänä.+Pesen+ikkunat+kesällä+kun+koivun+siitepölyaika+on+ohi.
Sälekaihtimilla+saa+varjoa+ja+valoa+mielensä+mukaan.+Tavalliset+verhot+on+ikkunoissa.
Kylillä+on+neljä+isoa+ikkunaa+ja+parvekelasit,+saunassakin+on+lasiovi,+aika+paljon+pestävää+kun+mökilläkin+on+ikkunat+joskus+pestävä.
En+ole+kovin+tarkka+muutamasta+villakoirasta,+siivoan+kun+huomaan+jossain+siivottavaa,+en+pidä+siivouspäiviä.+Normaali+siisti+asunto+on+silti.
28.02.2018 15:51
Näihän+se+tahtoo+mennä,+nimetön+nettikaveri+on+helpompi,+ei+tarvitse+kuin+pitää+kone+suljettuna+tai+sivut+avaamatta+niin+saa+olla+rauhassa+:D+
Meidän+taloyhtiössä+on+viimeisen+päälle+olevat+kerrostalokyttääjät,+he+huolehtivat+kaikesta,+ei+ole+pelkoa+että+jokin+jäisi+heiltä+huomaamatta.+Olen+yli+puolet+vuodesta+mökillä+joten+ihan+hyvä+että+pitävät+silmällä.
28.02.2018 11:19
Kerran+olen+mennyt+koputtelemaan+yksin+asuvan+naapurin+ovelle+kun+auto+oli+pihassa+mutta+ihmistä+ei+näkynyt+eikä+kuulunut,+lumet+oli+luomatta+pihalla,+ei+edes+savua+noussut+piipusta+vaikka+oli+talvi.+Tämä+naapuri+näkyy+mökilleni+talvisin+kun+ei+ole+lehtiä+puissa.+
Ihan+turhaan+hätäilin,+oli+alkanut+juomaan,+kai+hänelle+joku+toi+lisää+juotavaa,+tai+sitten+oli+varustautunut+kunnolla.
En+ehkä+olisi+kiinnittänyt+mitään+huomiota+mutta+oltiin+keskusteltu+vähän+ennen+ja+hän+valitteli+sydänvaivoja.
28.02.2018 10:54
Puutarha+on+minullekin+elämisen+ehto.+Nyt+jo+odotan+kovasti+että+pääsen+istuttelemaan+siemeniä+purkkeihin+että+saan+sitten+keväällä+taimia.+
Olen+kaikille+ystävällinen,+ei+ole+mitään+sellaista+että+kannattaisi+mököttää.+
Minun+kanssani+on+helppo+tulla+toimeen,+vaikutan+avoimelta+ja+olenkin.+En+vain+jaksa+ylläpitää+ystävyyttä+kuin+harvan+kanssa.+Olen+joskus+saanut+melkoisen+riesan+jostain+yksinäisestä+joka+ei+osaa+olla+omassa+seurassaan+yhtään,+sekin+on+tehnyt+varovaiseksi.+
Uteliaisuuteni+kohdistuu+muihin+asioihin+kuin+ihmisiin.+Ihmeellinen+avaruus+josta+viisimmatkaan+eivät+tiedä+juuri+mitään,+on+lapsesta+asti+ollut+tärkeimpiä+mielenkiinnoon+kohteitani.+Eläimet,+ihan+kaikenlaiset+ovat+sydäntäni+lähellä+ja+tietysti+kumppani+jonka+kans+viihdyn+ja+hän+myös+kanssani.
27.02.2018 20:30
On+ihme+jos+löytyy+joku+muu+joka+on+yhtä+vähän+kiinnostunut+muiden+asioista.
Vaikka+elämäni+ei+ole+kovin+tapahtumarikasta+en+silti+tarvitse+virikkeitä+muiden+elämän+seuraamisesta.+Iän+myötä+olen+oppinut+arvostamaan+omaa+rauhaani,+saan+kyllä+aikani+kulumaan+oikein+hyvin.
Olen+asunut+taloyhtiössämme+reilut+kymmenen+vuotta,+++yhtiössä+on+ehkä+kolmekymmentäviisi+asuntoa.+Vieläkään+en+tunne+kuin+muutaman+asukkaan.+En+tiedä+ketä+on+muuttanut+tai+lähtenyt.+Olen+taloyhtiön+hallituksessa,+kokouksissa+tapaa+muutamia+asukkaita.
En+ole+kateellinen+kenellekään+vaikka+on+paljon+ihmisiä+joilla+saattaa+mennä+paremmin.+Minun+elämääni+on+puututtu,+olen+oppinut+nauramaan+sille,+harvoin+otan+edes+kantaa+vaikka+melko+pahojakin+juttuja+olen+itsestäni+kuullut,+johtuu+nähtävästi++siitä+että+elän+omaa+elämääni,+kai+ovat+uteliaita.
+Hapannaamoille+hymyilen+aurinkoisesti+ja+tervehdin,+välittämättä+tervehditäänkö+takaisin.+Näitä+on+kylässä+missä+mökkini+on+ja+taloyhtiössä+vasta+onkin+muutama+oikein+prototyyppi.
Suvustani+tiedän+että+isän+suku+on+asunut+samalla+paikalla+ainakin+1700-luvulta+asti,+siihen+asti+olen+nähnyt+kirkonkirjoja.
27.02.2018 20:00
Aion+ajaa+autoa+niin+kauan+kun+kunto+sallii.+
Ajan+päivittäin+jonkin+verran+ainakin+talvisin.+Hurjastelen+sähkärillä+kesäisin+ja+aika+paljon+potkukelkalla+talvisin.
27.02.2018 16:28
En+usko+että+aloitus+on+Pirren.
27.02.2018 16:23
En+usko+että+vähentäisin+palstalla+käymistä.+Nämä+ovat+kuitenkin+ihan+erilaisia.
27.02.2018 10:38
Kuulun+aika+moneen+ryhmään,+aika+harvoin+tulee+kirjoiteltua+tai+edes+luettua.+
Ei+minulla+ole+mitään+vastaan+jos+ryhmään+hyväksytään.+Henkillöisyyteni+näkyminen+ei+haittaa,+mitäpä+salattavaa+minulla+olisi.
Onhan+nimi+kaikkien+näkyvillä+esim.+puhelinluettelossa+jos+numero+ei+ole+salainen.
27.02.2018 10:35
Minäkin+tykkäsin.+Paavolla+on+huumorintajuinen+puolikin.
25.02.2018 11:52
Valitettavasti+on+viety.+Asunnossa+oli+remontti+ja+ovet+auki,+uskoisin+että+silloin+katosi+kaikki+korut.+Tarkkaa+aikaa+en+tiedä+koska+katosivat+kun+itse+olin+paossa+mökillä.+Silloin+oli+ovet+auki+jatkuvasti,+en+keksi+muutakaan+syytä+korujen+häviämiseen,+siinä+meni+samalla+paljon+muitakin+koruja.+Vieläkin+elättelen+toiveita+että+löytyisivät+jostain+vaikka+olin+varma+missä+korurasia+oli.
23.02.2018 23:26
Olin+kerran+onnenpyörässä.+Voitin+timanttikorvikset+ja+kanarian+matkan.+En+lähtisi+uudelleen,+etukäteen+ei+uskoisi+kuinka+kovasti+jännittää+tosi+tilanteessa.
23.02.2018 22:21
Kultani+saapuu+pian,+kissakin+on+kateellinen+ihan.+
Tykkään+Ginasta,+mutta+Sophia+on+maanläheisempi.
https://www.youtube.com/watch?v=IMH2WasnZGU&list=RDX-5y1w
23.02.2018 22:13
Katsokoon+ketä+kiinnostaa.+En+katsonut+heteroidenkaan+jaksoja.
23.02.2018 21:35
Kyllä+muutama+missi+ohjelmassa+on+lihonut+aika+paljon.+Riitalla++saattaa+osittain+johtua+liikunta+rajoitteesta.+Lolakin+otti+ihan+turhaan+silikonit,+on+ryntäitä+runsaasti.+En+silti+katsonut+heidän+virheitään+kuin+korkeintaan+sillä+silmällä+että+aika+on+armoton,+meille+kaikille.
23.02.2018 20:59
Heitä+on+noin+5%+väestöstä,+hyväksyt+asian+tai+et.+Et+pysty+muuttamaan+heitä+heteroiksi.+Minua+ei+häiritse+kenen+kanssa+asuvat+tai+elävät.+Keskivertoa+paremmin+pärjääviä+ihmisiä+ovat.
23.02.2018 20:53
Kai+tuli+ymmärretyksi+tuo+väärä++pilkun+paikka,+syrjityksi+oli+tarkoitus+sanoa.
23.02.2018 18:02
64 / 165