Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meillä+jäi+äidiltä+vain+asunto-oake,+se+myytiin+j+rahat+jaettiin+kaikkien+kesken.
Minunkaan+jälkeeni+ei+tule+riitaa+kun+on+vain+yksi+perijä,+pojalta+ei+jäänyt+lapsia.
Jos+mökki+on+järven+rannalla+niin+voi+saada+aika+hyvän+hinnan.+
Jos+olisin+teidän+asemassa+lunastaisin+mökin+mikäli+kaikki+olisivat+yksimielisiä.+
Tunnen+erään+jakamattoman+mökin+omistajia,+alunpitäen+hyväkuntoinen+asumus+on+päässyt+ränsistymään+kun+kukaan+ei+tee+mitään+ja+myymään+ei+pysty+riitaisuuksien+takia.
22.01.2018 20:13
En+tiedä+olenko+valmis,+tulenko+tämän+valmiimmaksi.+
Kun+vertaa+parikymppistä+minua+nykyiseen,+ei+uskoisi+samaksi+ihmiseksi.+Niin+kai+käy+jokaiselle+enemmän+tai+vähemmän.+
En+ole+ikinä+tykännyt+muutoksista,+kaiken+pitäisi+mennä+samoin+kun+on+mennyt+ennenkin,+varsinkin+ihmissuhteeni+ovat+pitkäaikaisia,+asuinpaikka+ei+niinkään.+
Kai+tulee+mukavuutta+rakastavaksi+vanhemmiten,+en+enää+suin+päin+syöksy+tekemään+kaikkea+mitä+minulta+pyydetään.+Kai+sana+"ei"+on+tehonnut,+harvoin+enää+kukaan+pyytää+koiran+vahdiksi+tai+muuten+auttamaan.+
Autan+kyllä+jos+näen+todellista+tarvetta.+
Aloittaja+kertoi+susipareista,+muistan+kuinka+kerrottiin+että+niidenkin+oli+pakko+mennä+naimisiin++:)
22.01.2018 19:16
Minulla+on+ompelukone+80-luvulta,+vielä+se+toimii.+Onneksi+osaan+itse+huoltaa+koneet.+
Sisätilossa+kissan+kans+ktsellaan+ikkunasta,+kyllä+se+kevätkin+tulee+jos+elinpäiviä+riittää.
22.01.2018 14:51
Minä+hurjastelen+sähköpyörällä+niin+kauan+kuin+kelit+suo.+Nyt+otin+potkukelkan+taas+käyttöön,+helmat+paukkuu+kuten+mainoksessa.
Kun+olen+kylillä+en+juuri+tarvitse+autoa,+teen+kauppareissut+pyörällä+ja+talvella+potkurilla.+
En+ole+huomannut+tasapainossani+ainakaan+vielä+muutoksia.+
Nyt+ole+alkanut+ommella+kun+ollaan+kylillä,+siinä+kuluu+aika+nopeasti,+huolsin+saumurin,+viimeksi+tein+T-paidan,+on+ainakin+uniikki.+
Aamulla+oli+22-astetta+pakkasta,+ei+tee+mieli+lähteä+ulos.
22.01.2018 13:21
Saattaisi+olla+mielenkiintoinen+lapinreissu.+Voisin+vaikka+lähteä.+Jos+keskustelu+kulkisi+samoja+latuja+kuin+palstalla+ei+ikävä+tulisi,++näkisi+juttukaverin+ihan+silmäkkäin.
20.01.2018 21:16
Hän+miettii+kuinka+vanhoja+me+ollaan+;)++En+usko+että+se+kuuluu+hänelle+eikä+kenellekään+muullekaan.+
Muutan+sitten+seuraavaan+ikäluokkaan+kun+itselleni+sopii,+mikäli+olen+vielä+elossa+:D
20.01.2018 18:53
Minua+ei+ole+pohjoinen+kiehtonut+ikinä.+Olen+käynyt+viikon+reissuilla+lapissa,+ainakin+on+pilvin+pimein+sääskiä+vai+mitä+mäkäräisiä+ne+ovat.+Tunturiinkin+olen+kavunnut,+komeat+maisemat+sieltä+on,+eikä+sääsketkään+kiusaa+niin+paljon+ylhäällä.+Porot+käy+sääliksi+niiden+takia,+mutta+ovat+kai+tottuneet.
20.01.2018 18:48
Enpä+lähde+vielä+pitkään+aikaan+jos+sitä+toivot++:)
Kysyin+kaverilta+kun+kerran+sanoit,+Hän+sanoi+tykkäävänsä+minusta+just+tällaisena,+saunan+jälkeen.+Jos+narraa,+niin+hyvä+että+kuitenkin+yritti.
20.01.2018 18:28
Mielestäni+suuvärkki+on+pilattu+kun+huulet+ovat+melkein+nenässä+kiinni.
Kauniit+nuoret+naiset+haluavat+olla+vielä+kauniimpia+ja+tuolos+on+juuri+päinvastainen.+Vaan+en+tiedä+nykyihmisten+kummallista+makua,+iso+takapuoli+ja+suu,+lisänä+tekorusketus,+halutaan+nayttää+niiltä+joilla+nuo+ominaisuudet+ovat+luonnostaan.
20.01.2018 17:35
Äitini+sanoi+vielä+yli+kahdeksankymppisenä+että+ei+voi+käydä+eläkeläisten+kerhoissa+kun+siellä+on+vain+vanhoja+ihmisiä+:D+Lieneekö+ollut+sarkasmia.+Äiti+kyllä+oli+omanlaisensa.
20.01.2018 17:12
Viisikymppiset+olivat+viimeiset+synttärit+jotka+vietin.+En+välitä+juhlia+vanhenemistani,+sitten+vasta+kun+olen+oikeasti+vanha.+
Jos+elän+äitini+ikäiseksi,+hän+kuoli+94-vuotiaana,+pidän+kekkerit+vähän+aikaisemmin+kuten+äitikin+piti+täyttäessään+90-vuotta.+Hän+pysyi+hyvässä+kuosissa+henkisesti+ja+fyysisesti+melkein+loppuun+asti,+jos+lääkärit+eivät+olisi+alkaneet+kokeilla+uusia+lääkityksiä+hän+saattasi+elää+vieläkin.+
Tuo+olisi+hyvä+idea,+käy+kotikaupungisasi+nostalgia+reissulla.+Itse+olen+käynyt+synnyinseudulla+viimeiset+kymmenen+vuotta+synttäreiden+aikaan.
20.01.2018 16:37
Kunnioitan+vakaumustasi,+hienoa+että+olet+pystynyt+säilyttämään+uskosi+tässä+pahassa+maailmassa.+En+epäile+vilpittömyyttäsi.
Minä+menetin+jo+hyvin+nuorena+luottamukseni+uskovaisia+kohtaan,+erittäin+tiukkojen+hellarien+kasvattamana+näin+kuinka+puhuttiin+toista+mitä+tehtiin+ja+elettiin+toisin+kuin+saarnattiin.+Uskoin+vilpittömästi,+olin+hädissäni+kun+vanhempani+luopuivat+uskosta+ja+tekevät+kaikkea+mikä+aikaisemmin+heidän+mukaansa+johti+helvettiin.+
Nyt+pitäisi+todellisen+ihmeen+tapahtua+että+alkaisin+uskoa+näihin+synti+juttuihin.
20.01.2018 15:50
Raha+ei+tuo+onnea,+Sillanpään+elämä+on+muistutus+asiasta.
Normaali+toimeentulo+jonka+eteen+on+vähän+ponnisteltava+on+parasta+elämää.
20.01.2018 10:12
Äänestän+ainakin+presidentinvaaleissa+henkilöä,+en+puoluetta.+
Muutin+mielipidettäni+Matti+Vanhasesta+ja+Merja+Kyllösestä+katsottuani+heitä+vaalitentissä.+Molemmat+ovat+hienoja+ihmisiä,+ihan+hyviä+presidentiksi.+Myös+Tuula+Haatainen+vaikutti+fiksulta.
Huhtasaari+sai+sympatiani+syystä+että+häntä+kohdeltiin+eriarvoisesti+vaalitentissä,+haastattelijoiden+oma+kanta+tuli+liikaa+esiin+ja+naaman+ilmeet+kuin+keskenkasvuisella.+
Mielestäni+seitsemääkymppiä+hipovan+ei+kannattaisi+enää+mennä+ehdolle,+käy+vielä+kuin+Urkille.
20.01.2018 09:59
En+edes+haaveile+lottovoitosta,+harmittaisi+vain+kun+sitä+ei+tullut+nuorempana.+
Myös+minulle+riittää+mikä+minulla+on,+autan+myös+muita+vointini+mukaan.
20.01.2018 09:51
Olen+auttanut+tarvitsevia+perheitä+kotimaassa+paljon,+olen+myös+antanut+lähistölle+muuttanutta+pakolaisperhettä.+Ja+sinä+rahojasi+minne+haluat,+itse+haluan+nähdä+että+avustus+menee+sinne+minne+on+tarkoitettu.+Juuri+eilen+annoin+tarvitsevalle+tytölle+100€+vaaterahaa.+Jouluna+annoin+monelle+muullekin.
Niin+kauan+kun+joutuu+kuulemaan+väärinkäytöksistä+en+avusta+näiden+kelmien+pojatonta+kukkaroa.+Yökkäile+rauhassa,+minua+ei+hetkauta.
19.01.2018 19:50
Ei+minusta+ikäero+mahdoton+ole.+
Katri-Helena.+Marion+ja+monet+muut+ovat+ottaneet+paljon+tuota+nuoremman+kumppanin.
Yleensä+tämän+ikäinen+on+kranttu,+tietää+jo+jotain+elämästä+eikä+ole+niin+paljon+tunteidensa+vietävänä.
19.01.2018 15:52
Kyllä+Merja+vaikutti+asiansa+osaavalta+henkilöltä+toimittajan+esiintuomasta++"tantraseksi"+kommentista+huolimatta.
19.01.2018 15:48
Olen+monesti+ihmetellyt+mitä+se+synti+sana+oikein+tarkoittaa.+On+yleis-sana+vähän+kaikelle+mikä+uskovaisia+vähänkään+epäilyttää.+
Itse+en+ole+tehnyt+syntiä+enkä+ole+syntinen.+Lakiakaan+en+ole+paljon+rikkonut,+ehkä+vähän+ylinopeutta+olen+ajanut+ja+lasketellut+valkoisia+valheita.+
Kun+elää+lakien+ja+asetusten+mukaan+lähimmäisiään+kunnioitten+ei+tarvitse+miettiä+lainkaan+sellaista+kuinka+syntinen+on.+
Jos+homo+on+syntynyt+homoksi+niin+kuinka+hänen+homoutensa+voi+olla+syntiä?
19.01.2018 12:48
Katsoin+Merja+Kyllösen+haastattelun.+Siinpä+olisi+hyvä+presidentti.+
Voisin+äänestää.
19.01.2018 11:04
70 / 165