Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+tykkään+käydä+Canarialla,+en+edes+muista+monestiko+olen+käynyt.
Moni+ei+halua+turistirysään,+itse+olen+niin+mukavuutta+rakastava+että+tykkään+olla+siellä+missä+on+palveluja.+Myös+Canarialta+löytää+hyvinkin+eksoottisa+paikkoja+mikäli+lähtee+vähän+edemmäksi+hotellin+uima-altaalta,+saarten+keskiosiin.+
Tuo+kuuden+tunnin+lento+on+maksimi+minkä+viitsin+koneessa+istua+yhtä+soittoa.+En+enää+halua+maapallon+toiselle+laidalle.
Juuri+nyt+ei+huvita+edes+ajatella+matkailua,+kotona+on+niin+hyvä+olla,+aurinkokin+näyttäytyi+pitkästä+aikaa.
08.01.2018 19:00
Paidan+teksti+oli+halventavaa.+Mielestäni+lisää+rasismia+jos+ollaan+liian+herkkähipiäisiä+eräiden+kansanryhmien+puolesta.+Minäkin+epäilen+että+paita+olisi+mennyt+kaupaksi+kenenkään+edes+huomaamatta+jos+ei+esittelijänä+olisi+ollut+tummempi-ihoinen.+
Saatan+olla+väärässäkin.
08.01.2018 18:40
Huomasin+käydessäni+että+on+asukkaita+jotka+ovat+todella+hankalia.+Haluavat+kotiinsa,+mikään+ei+kelpaa.+Huuto+ja+mekastus+on+päällä+kunnes+väsähtää,+vähän+aikaa+hiljaa+ja+taas+sama+jatkuu.+
Kokemukseni+perustuu+vuodeosaston+pitkäaikaspuolelle,++ovat+todella+huonokuntoisia.+
Vuosien+lähes+päivittäisten+käyntieni+aikana+huomasin+että+asukkaiden+hoidon+taso+oli+paljon+kiinni+siitäkin+ketkä+hoitajat+olivat+vuorossa.+
Moni+teki+samat+työt+kiirehtimättä+ystävällisenä.+Oli+sitten+hoitajia+jotka+eivät+tehneet+kunnolla+edes+pakollisia,+valittivat+koko+ajan+kiirettä.+Sama+toistui+molempien+kohdalla+lähes+aina,+joten+ei+ollut+sattumaa.
08.01.2018 09:37
Ei+ole+sairautta.+Jouluruuatkin+meni+kaikki+kun+en+varannut+paljon.+En+tykkää+hernekeitosta,+mämmistä+enkä+juuri+perusta+kinkustakaan.
Eilen+tein+kanarisottoa,+tänään+lihaperunalaatikkoa.+Salaattia+molempiin+lisäksi.
Kaveri+tykkäsi,+käytiin+kylillä+saunassa+kun+sähkökiuas+on+helppo+lämmittää+näin+pakkasella.+Tultiin+mökille+takaisin+kun+kissa+jäi+tänne.+
Elämämme+on+tasaista,+onneksi+ollaan+molemmat+koti-ihmisiä.+Kaveri+lähtee+aamulla+kotiinsa+kun+työt+alkaa.+
Taidan+pakata+kissan+aamulla+autoon+ja+lähteä+ihmisten+ilmoille.
07.01.2018 20:53
Näin+on+ollut+jo+jonkin+aikaa+meilläkin,+välillä+ei+sivut+avaudu+lainkaan.
07.01.2018 15:32
Minä+tykkään+jos+saan+keittiövempeleitä.+On+kolme+sauvasekoitinta+ja+kaksi+sähkövatkainta,+yksi+monitoimikone+ja+yksi+yleiskone.+
Kun+asuu+kahdessa+paikassa+niin+ihan+sopivasti+näitä+on.
07.01.2018 12:36
Minulla+oli+pohjanmaalla+nimikkolehmä,+nimi+oli+Kauno.+Oli+myös+Halli-koira,+se+varmaan+lopetettiin+vanhuuttaan,+setäni+lohdutteli+minua+että+Halli+muutti+Amerikkaan+Arvo-sedän+luo.+
Oli+siellä+sikoja,+lampaita,+kanoja+ja+hevonenkin.+Kissa+tietenkin+piti+olla,+se+asusteli+navetassa,+ei+tainnut+olla+edes+nimeä.+
Olen+aina+pitänyt+eläimistä,+ne+ovat+viisaampia+kuin+moni+niiden+kanssa+vähemmän+ollut+uskoisi.
Nyt+minulla+on+Kaisa-katti,+on+hyvä+kaverini,+olen+surrut+kaikkia+kissoja+ja+koiraa,+niistä+on+vaikea+luopua.+Elävät+valitettavasti+paljon+vähemmän+aikaa+kuin+ihmiset.
06.01.2018 17:06
Ei+voi,+lanttukukossa+on+lanttu+palasina.+
Minulla+ei+jäänyt+jouluruokia+tähteeksi+paljonkaan.+Tyttärelle+tein+jouluksi+perunakukon+syystä+että+heillä+oli+mukana+englantilainen,+halusi+jotain+eksoottista++tarjota.+Oli+tietenkin+jouluruokiakin+tarjolla.
Oli+huono+onni+koko+poppoo+sairastui,+ei+minun+perunakukostani,+vaan+toivat+tullessaan+ärhäkän+mahataudin,+siihenm+liittyi+myös+flunssan+oierita+ja+kuumetta.
04.01.2018 21:03
Eikö+nykyisin+ole+kaikenlaisia+nikotiinivalmisteita,+mutta+niihinkin+voi+jäädä+koukkuun,+kuulemma.+Tuttavani+sai+lopetettua+sähkötupakan+avulla,+hän+höyrytteli+niitä+aina+kun+oli+juhlimassa,+alkuun+muulloinkin,++oppi+vähitellen+olemaan+kokonaan++ilman.+
Onneksi+nuoriso+on+nykyisin+vähentänyt+tupakointia,+luin+jostain,+ei+kyllä+uskoisi+kun+heitä+on+laumoittain+kauppojen+edustoilla+tupakalla.+Parasta+olisi+kun+ei+opettelisi+ollenkaan.+Olen+minäkin+kokeillut,+ei+vain+tullut+tavaksi.
04.01.2018 20:07
Tupakkalakkoon+ei+tarvitse+alkaa,+en+nimittäin+polta.+Ihmettelen+ihmisiä+jotka+polttavat,+turhaa+rahanmenoa,+haisee+pahalta+ja+vie+terveyden.
04.01.2018 16:59
En+ala+laihduttamaan,+enkä+pidä+tipatonta.
Syön+kun+on+nälkä,+vähän+varon+lihottavia+sapuskoja,+niitä+ei+mahan+täydeltä.+
Lähes+tipaton+loppuvuosi+voisi+jatkua+edelleen+tipattomana,+olis+kaapissa+juotavaa+mikäli+sattuu+maistumaan.
04.01.2018 16:58
Kaukoidästä+tulleet+ovat+yleensä+ahkeria.+Työllistyvät+nopeasti.
04.01.2018 14:00
Kyllä+selviäisin+mökillä+pidempäänkin.+On+puuhella,+lisäksi+kaasugrilli+jossa+on+myös+keittolevy.++Ruuatkin+säilyisi+eteisen+komerossa.+
Pimeää+ja+ankeaa+muuten+olisi.+Radiota+voisi+kuunnella+ja+lukea.+Valoa+lukemista+varten+saisi,+on+monenlaista+lyhtyä.
04.01.2018 13:57
Mikä+lie,+en+ole+lämmennyt+tuomari+Nurmion+laululle.++En+ole+kovin+innokas+kuuntelemaan+musiikkia.
04.01.2018 13:54
Minäpä+aloin+nuortumaan,+kyllä+muutosta+on+12-vuotta+sitten+otettuun+kuvaan+:)
03.01.2018 13:11
Ollaan+kissan+kans+mökillä+vielä.+Jouluvalot+saa+palaa+vielä+kun+on+niin+pimeää,+ei+ole+katuvaloja,+kuu+valaisee+vähän+jos+ei+ole+pilvistä.+
Pitäisi+lähteä+kylille+pyykinpesuun,+tulen+vielä+takaisin+mökille+kun+en+vie+kissaa+mukanani,++vein+sen+kylille+joulun+alla+pani+niin+pahakseen+että+sairastui,+päivystävä+eläinlääkäri+maksoi+maltaita,+lisäksi+lääkkeet+joita+katti+ei+suostunut+ottamaan,+soitin+asiasta+tutulle+eläinlääkärille+ensimmäisenä+arkena,+sanoi+että+ympäristön+muutos+aiheutti+oireet,+ei+tarvita+lääkkeitä,+oikeassa+oli,+olisi+lääkkeita+antaa+jos+jollakin+on+katti+kipeänä.
03.01.2018 11:51
Afrikan+väestönkasvu+tulee+vaikuttamaan+ennen+pitkää+myös+meillä,+ei+ehkä+vielä+meidän+aikanamme,+ajattelen+tulevia+sukupolvia.+Kyllä+sieltä+lähdetään+nälkää+pakoon+suurin+joukoin+vielä.+Kun+naisille+saataisiin+koulutusta+ja+tasa-arvoa,+myös+syntyvyyttä+voitaisiin+paremmin+säädellä.
Joensuussa+on+noita+Soldies+Odineita,+olen+nähnyt+joskus+kaupoilla+käydessäni,+ei+heistä+kuulemma+ole+harmia+ollut,+en++tunne+tapausta+tarpeeksi+että+voisin+sanoa+mitään+varmaa.++
Tämä+Odinien+kohta+haastattelussa+oli+minunkin+mielestäni+vähän+nolo.+
Muuten+olen+sitä+mieltä+että+kaikille+pitää+olla+tasapuolinen+ja+myös+oikeus+sanoa+mielipiteensä.+
Varsinkin+Ylen,+joka+on+verorahoilla+pyörivä+pitäisi+yrittää+olla+tasapuolinen,+tuollainen+ennakkoasenteellisuus+saa+suuren+joukon+ihmisiä+ärsyyntymään.
02.01.2018 17:14
Luin+jostain+tästä+avioparista,+vai+tulikohan+telkusta.
He+tekevät+hommaa+työnään,+niin+ymmärsin.
Jos+maksavat+verot+eivätkä+pakota+ketään,+ei+asia+kai+kenellekään+kuulu.+En+tiedä+kuinka+laki+sanoo+tämän+tyyppisestä+prostitutiosta,+seksin+myymistä+tämäkin+on.
Dominaa+vailla+taitaa+aika+moni+mies+olla,+saavatpa+sitten+mitä+tahtovat+vaikka+maksusta.
02.01.2018 13:26
Myös+minä+olen+eri+mieltä.
Ei+jankuttaminen+tarkoita+sitä+että+on+terävä+ja+hyvä+haastattelija.+Lisäksi+ennakkoasenne+paistoi+liiaksi+läpi.+Jos+olisi+haastatellut+vaikkapa+Pertti+Salolaista+samalla+tavalla+reaktioni+olisi+ollut+ihan+sama.
Näin+eri+mieltä+voi+olla+ihan+sovussa++:)
02.01.2018 12:38
Tietääkseni+säästöt+eivät+vaikuta+asumistukeen,+ainoastaan+säästöistä+ja+sijoituksista+kertyvät+korkotulot.+Jouduin+äskettäin+tämän+asian+kanssa+tekemisiin+erään+tuttavani+takia,+näin+hänelle+kerrottiin.++Pitää+varman+paikkansa+koska+mummelilla+oli+kymmeniä+tuhansia+pankissa+eikä+niitä+huomioitu+asumistukea+laskettaessa,+ainoastaan+korot.+
Toisenlaistakin+olen+kuullut,+kertoivat+että+jos+säästöjä+on+yli+määrätyn+rajan,+ne+huomioidaan.
02.01.2018 09:23
73 / 165