Luulen että käyn niin vähän unohdatte ja katoan kokonaan täältä jos sitten jonkun hengen pyörähdyksen käy katso henki pihiseen. Rakennan miehen kanssa oman suojelijan pythonilla ettei enää anna kallista aikaani muille jaa, jotka ei arvostanut aikaani ja turvaani. ajatuksen pisaroista kasvaa valtameri ja suojamuuri on ympärille rakennan valtakunnan.
Vuosien ajan yhteistyö
25
213
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pä-pä unohdeta.
Noh koska olen mennyt ajatuksissani niin ylös luulen, että jos jotkut suojelijat turvaan haetaan olen yksi niistä.
- Anonyymi00002
Jos ei sitten käy niin että juorut lähtevät liikkeelle!
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kiitos sinulle kun suojelet.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Arvostan sinua kovin
- Anonyymi00003
herra herttua asuu jossain...pradise city puutarhamaista aluetta
- Anonyymi00004
en haluaisi elää haluaisinkuolla kyllä..
- Anonyymi00006
Niin minäkin, jos pitäisi olla tekemisissä sinun kanssasi! Itse pilasit kaiken luulemalla että pitäisin sinusta! Mutta siinä olit täysin väärässä!
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin minäkin, jos pitäisi olla tekemisissä sinun kanssasi! Itse pilasit kaiken luulemalla että pitäisin sinusta! Mutta siinä olit täysin väärässä!
Minusta ei tarvitse pitää. Oma liekkisi on sinulle mukavin
- Anonyymi00005
valtakunta: niin täällä ei asuopiskelijoita, liian kallista seutua heille, mutta en kehottaisi tekemään lisää lapsia tähän elävään helvettiin...
Mutta muistutan ne on minulle syykin elämää jaksaa niiden vuoksi ja jaksaa heitä kantaa ja nähdä heistä sen ilon ja kasvun pohtia heistä tulisi elämän sankareita.
Mutta hymyilet vielä joskus elämälle kun näet syyn
https://www.instagram.com/reel/DVslXAlDdNO/?igsh=MW5nazM2b2p1eXZoNg==valtakunta kirjoitti:
Mutta muistutan ne on minulle syykin elämää jaksaa niiden vuoksi ja jaksaa heitä kantaa ja nähdä heistä sen ilon ja kasvun pohtia heistä tulisi elämän sankareita.
Juu, lapset tuo sitä jatkuvuutta. Ja seuraava sukupolvihan on aina edellistä viisaampi. Päästään lopultakin eroon tälläisestä sekasorrosta ja maailma rauhoittuu.
JeroP kirjoitti:
Juu, lapset tuo sitä jatkuvuutta. Ja seuraava sukupolvihan on aina edellistä viisaampi. Päästään lopultakin eroon tälläisestä sekasorrosta ja maailma rauhoittuu.
Aloituksen pohjautuu että suojelija muista sukupolven ylikin ei unohdu viisaudet.
JeroP kirjoitti:
Minä en tiedä mikä ihmisiä niin kuin vaivaa tajuasin nähtyään oikeasti ihmisiä miten epälogisiakin on ja korkealla uralla.
JeroP kirjoitti:
Sellainen on hyvin surullista sekin sossun kirjaukset on ihan samaa epälogiikkaa kuin että jos kirjoitan ettei niin kuin lapsien isukki olisi heidän kanssaan. Mistä ihmeestä ne repinyt epälogiikkansa sekin lapsien isukki on ihan häivytetty ja hallinta-oikeutta myöten painaa vain äiti sitä äiti tät.
Esim kun minulla on ajanhallinta ongelmia yksi kuvitelma on ettei olisi vuorokausi rytmiä . Sanon joopa joo. Miten ne unohtaa senkin vaikka paiskisin töitä 24/7 sen aijaan isukki on niiden kanssaan. Häivitetty on kokonaan.JeroP kirjoitti:
Ne on ihan idiootteja kaikki meitä on kaksi vanhempaa ja ei mitään älyä siellä päässä kellään.
JeroP kirjoitti:
Harmi kun en tuota tarpeeksi hyvää tekstiä. 🫥
- Anonyymi00007
Valtakunta niin ihankivaa kun ja pystyn ehhkä auttamaan masenytuineritya tyttöjä.... oma projektini
On mullakin ollut vuosien ajan yhteistyötä ison D:n kanssa palstalla, mutta hän tämän jätti taakseen. Itsekin pidin vuoden-pari taukoa kun kaikki aika ja energia meni maaseudun juttujen parissa ja oli mulla jonkinlainen suhdekin tuon hassun naapurintädin kanssa.
Turha mitään on julistaa suuntaan tai toiseen. Tilanteen ja fiiliksen mukaan kun kirjoittelee kuulumisia kun huvittaa, niin onhan tämä omalla tavallaan omanlaisensa kiva "salaseura" tai "loosi". Tai ainakin näin toivon, että what happens in palsta, stays in palsta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012478Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä911230Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1795147Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353780Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963594Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543247Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092944Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132618Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192005