Vuosien ajan yhteistyö

Luulen että käyn niin vähän unohdatte ja katoan kokonaan täältä jos sitten jonkun hengen pyörähdyksen käy katso henki pihiseen. Rakennan miehen kanssa oman suojelijan pythonilla ettei enää anna kallista aikaani muille jaa, jotka ei arvostanut aikaani ja turvaani. ajatuksen pisaroista kasvaa valtameri ja suojamuuri on ympärille rakennan valtakunnan.

25

213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pä-pä unohdeta.

• Noh se on ihan pois netistä turvallisuus syistä eli ihan oma suojakupla rakentuu

• Noh koska olen mennyt ajatuksissani niin ylös luulen, että jos jotkut suojelijat turvaan haetaan olen yksi niistä.

• Anonyymi00002

Jos ei sitten käy niin että juorut lähtevät liikkeelle!

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Kiitos sinulle kun suojelet.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Arvostan sinua kovin

• Anonyymi00003

herra herttua asuu jossain...pradise city puutarhamaista aluetta

• Jooh en ihmettelisi, että siellä on hyvät oltavat.

• Anonyymi00004

en haluaisi elää haluaisinkuolla kyllä..

• Toivottavasti pidät elämän halusi yllä se että olet olemassa on tärkeätä

• Anonyymi00006

Niin minäkin, jos pitäisi olla tekemisissä sinun kanssasi! Itse pilasit kaiken luulemalla että pitäisin sinusta! Mutta siinä olit täysin väärässä!

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Niin minäkin, jos pitäisi olla tekemisissä sinun kanssasi! Itse pilasit kaiken luulemalla että pitäisin sinusta! Mutta siinä olit täysin väärässä!

Minusta ei tarvitse pitää. Oma liekkisi on sinulle mukavin

• Anonyymi00005

valtakunta: niin täällä ei asuopiskelijoita, liian kallista seutua heille, mutta en kehottaisi tekemään lisää lapsia tähän elävään helvettiin...

• Ymmärrän kovin miksi koet helvetiksi.

• Mutta muistutan ne on minulle syykin elämää jaksaa niiden vuoksi ja jaksaa heitä kantaa ja nähdä heistä sen ilon ja kasvun pohtia heistä tulisi elämän sankareita.

• valtakunta kirjoitti:

Mutta muistutan ne on minulle syykin elämää jaksaa niiden vuoksi ja jaksaa heitä kantaa ja nähdä heistä sen ilon ja kasvun pohtia heistä tulisi elämän sankareita.

Juu, lapset tuo sitä jatkuvuutta. Ja seuraava sukupolvihan on aina edellistä viisaampi. Päästään lopultakin eroon tälläisestä sekasorrosta ja maailma rauhoittuu.

• JeroP kirjoitti:

Juu, lapset tuo sitä jatkuvuutta. Ja seuraava sukupolvihan on aina edellistä viisaampi. Päästään lopultakin eroon tälläisestä sekasorrosta ja maailma rauhoittuu.

Aloituksen pohjautuu että suojelija muista sukupolven ylikin ei unohdu viisaudet.

• JeroP kirjoitti:

Minä en tiedä mikä ihmisiä niin kuin vaivaa tajuasin nähtyään oikeasti ihmisiä miten epälogisiakin on ja korkealla uralla.

• JeroP kirjoitti:

Sellainen on hyvin surullista sekin sossun kirjaukset on ihan samaa epälogiikkaa kuin että jos kirjoitan ettei niin kuin lapsien isukki olisi heidän kanssaan. Mistä ihmeestä ne repinyt epälogiikkansa sekin lapsien isukki on ihan häivytetty ja hallinta-oikeutta myöten painaa vain äiti sitä äiti tät.
        Esim kun minulla on ajanhallinta ongelmia yksi kuvitelma on ettei olisi vuorokausi rytmiä . Sanon joopa joo. Miten ne unohtaa senkin vaikka paiskisin töitä 24/7 sen aijaan isukki on niiden kanssaan. Häivitetty on kokonaan.

• JeroP kirjoitti:

Ne on ihan idiootteja kaikki meitä on kaksi vanhempaa ja ei mitään älyä siellä päässä kellään.

• JeroP kirjoitti:

Harmi kun en tuota tarpeeksi hyvää tekstiä. 🫥

• Anonyymi00007

Valtakunta niin ihankivaa kun ja pystyn ehhkä auttamaan masenytuineritya tyttöjä.... oma projektini

• UUSI

Kuulostaa kivalle.

• UUSI

On mullakin ollut vuosien ajan yhteistyötä ison D:n kanssa palstalla, mutta hän tämän jätti taakseen. Itsekin pidin vuoden-pari taukoa kun kaikki aika ja energia meni maaseudun juttujen parissa ja oli mulla jonkinlainen suhdekin tuon hassun naapurintädin kanssa.
      Turha mitään on julistaa suuntaan tai toiseen. Tilanteen ja fiiliksen mukaan kun kirjoittelee kuulumisia kun huvittaa, niin onhan tämä omalla tavallaan omanlaisensa kiva "salaseura" tai "loosi". Tai ainakin näin toivon, että what happens in palsta, stays in palsta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12478
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      9
      11230
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      179
      5147
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3780
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3594
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3247
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2944
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2618
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      56
      2200
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2005
    Aihe