Mites teillä ?

Tämmöinen periteinen kysymys. Ruoka on täällä valmiina mies on siltä osin hyvä huolehtimaan perheestään aina ollut.

24

74

Äänestä

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Täällähän tämä peitonmutkassa kuumehoureissa menee. Ammattini puolesta olin aina vastuussa ruuanlaitosta, kun olin eksän kanssa yhdessä.

• Toivottavasti paranet pian. Sellaista vitamointuja juomia suossittelisin juomaan että saa kaikki vitamiinit jos ruoka ei maita.

Minulla vastuu jäi siinä laitossa ruuanlaitossa kun toinen ei ollut tyytyväinen ruokaani ja teki itse.

• Anonyymi00002
        valtakunta kirjoitti:

Toivottavasti paranet pian. Sellaista vitamointuja juomia suossittelisin juomaan että saa kaikki vitamiinit jos ruoka ei maita.

Minulla vastuu jäi siinä laitossa ruuanlaitossa kun toinen ei ollut tyytyväinen ruokaani ja teki itse.

Kiitos. Kyllä varmaan olisi hyvä vaikka yhdessä tehdä, lisää myös sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta. :)

• Anonyymi00004
        valtakunta kirjoitti:

Toivottavasti paranet pian. Sellaista vitamointuja juomia suossittelisin juomaan että saa kaikki vitamiinit jos ruoka ei maita.

Ei missään nimessä kuumeessa rasiteta maksaa lisää vitamiineilla eikä energia juomilla ym. Suola on tärkein. Liika juomakaan ei ole hyväksi. Liian kylmää ja liian kuumaa ei vatsaan saa laittaa. Ikinä

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei missään nimessä kuumeessa rasiteta maksaa lisää vitamiineilla eikä energia juomilla ym. Suola on tärkein. Liika juomakaan ei ole hyväksi. Liian kylmää ja liian kuumaa ei vatsaan saa laittaa. Ikinä

Eikä missään nimessä pöytä suolaa. Vaan pureskellaan tippa rakeista meri tai mineraalisuolaa. Kulaus vettä päälle. Ei liikaa vaan murunen suolaa. Sillon tällön. Ei joka veden juonnilla.

• Anonyymi00008
        valtakunta kirjoitti:

Sillä ne saa toimimaan gubbe ku sanoo että sinä teet parempaa

• Anonyymi00010
        valtakunta kirjoitti:

No miten perheenäitiperformaatio äijä sille lasu-draamalles kuuluu vieläkö on mukulat heiteltynä pitkin maakuntaa. Oli ehkä pskin tarina ikinä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No miten perheenäitiperformaatio äijä sille lasu-draamalles kuuluu vieläkö on mukulat heiteltynä pitkin maakuntaa. Oli ehkä pskin tarina ikinä

Jäi nääs Garffitkin kakkoseksi. Googlaa ahti joskus saatat oppia uusia asioita

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Kiitos. Kyllä varmaan olisi hyvä vaikka yhdessä tehdä, lisää myös sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta. :)

tuosta itsekin tykkään tehdä yhdessä mutta toinen ei aina pyydä auttamaan.

• Anonyymi00003

No ni multinikkimies, montako mukulaa tällä hahmollas oli yskäistynä matolle 8-12 on liian suurpiirteinen arvio. T naiselta

• Anonyymi00005

Tämä nainen tässä pilaa meidän elämänkoulujännää jee -leikit

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tämä nainen tässä pilaa meidän elämänkoulujännää jee -leikit

Se on kiusaaja kiusaaja, mä kerron kiinteetä pitää tulla

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se on kiusaaja kiusaaja, mä kerron kiinteetä pitää tulla

Narsisti psykopaatti sosiopaatti näin ei voi jatkua enääN

• Anonyymi00009

Tuoremehu on myrkkyä vatsalle ja maksalle. Varsinki juopottelun jälkeen

• Anonyymi00013

Niin, minä olen sinkkumies ja melkein päivittäin tulee syötyä.

• Olisi hyvä jos päivittäin saisit syötyä.

• Anonyymi00016
        valtakunta kirjoitti:

Olisi hyvä jos päivittäin saisit syötyä.

Ei nyt sentään. Terveellisempää näin.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei nyt sentään. Terveellisempää näin.

Jos koet sen terveellisenä itsellesi, ravintooppaa ja yleiset ohjeet suosii 4-5kertaa päivässä.

• Anonyymi00017
        valtakunta kirjoitti:

Jos koet sen terveellisenä itsellesi, ravintooppaa ja yleiset ohjeet suosii 4-5kertaa päivässä.

Kyllä vain koen. Parempi näin kuin ylipaino.

• Anonyymi00014

Mitä teillä tänään syödään?

Nöf 🐷

• Anonyymi00015

Oisko gubbe vaikka kroisos minäki haluan pennosten lakkihatut

• Itse vastuussa kaikesta siitä mitä syötyä tulee, kaksi kertaa päivässä lämmin ateria.
      Pari jälkeläistä kanssa vielä saman katon alla, aikuisia ainakin teoriassa...ei välttämättä käytännössä :)

• Minusta mahdolisesti tulee jo iso-äiti ensivuoden puolella jos tuosta 17v puristuu jälkeläinen pihalle, kaikki oireet puheet viittaa siihen, jos ei mene kesken. Siinä oli nuoripariskunta ostanut jo 50cm bodyn vaikka edes tiedä sukupuolta. Itse bodya ei esitelty minulle mutta isukki kertoi kun kävi huoneessa niin esitteli bodya kun oli kätösillä.

• valtakunta kirjoitti:

Minusta mahdolisesti tulee jo iso-äiti ensivuoden puolella jos tuosta 17v puristuu jälkeläinen pihalle, kaikki oireet puheet viittaa siihen, jos ei mene kesken. Siinä oli nuoripariskunta ostanut jo 50cm bodyn vaikka edes tiedä sukupuolta. Itse bodya ei esitelty minulle mutta isukki kertoi kun kävi huoneessa niin esitteli bodya kun oli kätösillä.

No voi että, kova hoppu on nuorisolla. Täällä jälkeläiset ovat enimmäkseen sillä kannalla että ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa...luultavasti potkaisen tyhjää ennen kuin isoisäksi päädyn :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      73
      1764
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      25
      1266
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1142
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      944
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      836
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      672
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      645
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      59
      515
    14. 36
      494
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      23
      453
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe