Tämmöinen periteinen kysymys. Ruoka on täällä valmiina mies on siltä osin hyvä huolehtimaan perheestään aina ollut.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Täällähän tämä peitonmutkassa kuumehoureissa menee. Ammattini puolesta olin aina vastuussa ruuanlaitosta, kun olin eksän kanssa yhdessä.
Toivottavasti paranet pian. Sellaista vitamointuja juomia suossittelisin juomaan että saa kaikki vitamiinit jos ruoka ei maita.
Minulla vastuu jäi siinä laitossa ruuanlaitossa kun toinen ei ollut tyytyväinen ruokaani ja teki itse.- Anonyymi00002
valtakunta kirjoitti:
Toivottavasti paranet pian. Sellaista vitamointuja juomia suossittelisin juomaan että saa kaikki vitamiinit jos ruoka ei maita.
Minulla vastuu jäi siinä laitossa ruuanlaitossa kun toinen ei ollut tyytyväinen ruokaani ja teki itse.Kiitos. Kyllä varmaan olisi hyvä vaikka yhdessä tehdä, lisää myös sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta. :)
- Anonyymi00004
valtakunta kirjoitti:
Minulla vastuu jäi siinä laitossa ruuanlaitossa kun toinen ei ollut tyytyväinen ruokaani ja teki itse.Ei missään nimessä kuumeessa rasiteta maksaa lisää vitamiineilla eikä energia juomilla ym. Suola on tärkein. Liika juomakaan ei ole hyväksi. Liian kylmää ja liian kuumaa ei vatsaan saa laittaa. Ikinä
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei missään nimessä kuumeessa rasiteta maksaa lisää vitamiineilla eikä energia juomilla ym. Suola on tärkein. Liika juomakaan ei ole hyväksi. Liian kylmää ja liian kuumaa ei vatsaan saa laittaa. Ikinä
Eikä missään nimessä pöytä suolaa. Vaan pureskellaan tippa rakeista meri tai mineraalisuolaa. Kulaus vettä päälle. Ei liikaa vaan murunen suolaa. Sillon tällön. Ei joka veden juonnilla.
- Anonyymi00008
valtakunta kirjoitti:
Minulla vastuu jäi siinä laitossa ruuanlaitossa kun toinen ei ollut tyytyväinen ruokaani ja teki itse.Sillä ne saa toimimaan gubbe ku sanoo että sinä teet parempaa
- Anonyymi00010
valtakunta kirjoitti:
Minulla vastuu jäi siinä laitossa ruuanlaitossa kun toinen ei ollut tyytyväinen ruokaani ja teki itse.No miten perheenäitiperformaatio äijä sille lasu-draamalles kuuluu vieläkö on mukulat heiteltynä pitkin maakuntaa. Oli ehkä pskin tarina ikinä
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No miten perheenäitiperformaatio äijä sille lasu-draamalles kuuluu vieläkö on mukulat heiteltynä pitkin maakuntaa. Oli ehkä pskin tarina ikinä
Jäi nääs Garffitkin kakkoseksi. Googlaa ahti joskus saatat oppia uusia asioita
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kiitos. Kyllä varmaan olisi hyvä vaikka yhdessä tehdä, lisää myös sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta. :)
tuosta itsekin tykkään tehdä yhdessä mutta toinen ei aina pyydä auttamaan.
- Anonyymi00003
No ni multinikkimies, montako mukulaa tällä hahmollas oli yskäistynä matolle 8-12 on liian suurpiirteinen arvio. T naiselta
- Anonyymi00005
Tämä nainen tässä pilaa meidän elämänkoulujännää jee -leikit
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä nainen tässä pilaa meidän elämänkoulujännää jee -leikit
Se on kiusaaja kiusaaja, mä kerron kiinteetä pitää tulla
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se on kiusaaja kiusaaja, mä kerron kiinteetä pitää tulla
Narsisti psykopaatti sosiopaatti näin ei voi jatkua enääN
- Anonyymi00009
Tuoremehu on myrkkyä vatsalle ja maksalle. Varsinki juopottelun jälkeen
- Anonyymi00013
Niin, minä olen sinkkumies ja melkein päivittäin tulee syötyä.
- Anonyymi00016
valtakunta kirjoitti:
Olisi hyvä jos päivittäin saisit syötyä.
Ei nyt sentään. Terveellisempää näin.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei nyt sentään. Terveellisempää näin.
Jos koet sen terveellisenä itsellesi, ravintooppaa ja yleiset ohjeet suosii 4-5kertaa päivässä.
- Anonyymi00017
valtakunta kirjoitti:
Jos koet sen terveellisenä itsellesi, ravintooppaa ja yleiset ohjeet suosii 4-5kertaa päivässä.
Kyllä vain koen. Parempi näin kuin ylipaino.
- Anonyymi00014
Mitä teillä tänään syödään?
Nöf 🐷- Anonyymi00015
Oisko gubbe vaikka kroisos minäki haluan pennosten lakkihatut
Itse vastuussa kaikesta siitä mitä syötyä tulee, kaksi kertaa päivässä lämmin ateria.
Pari jälkeläistä kanssa vielä saman katon alla, aikuisia ainakin teoriassa...ei välttämättä käytännössä :)Minusta mahdolisesti tulee jo iso-äiti ensivuoden puolella jos tuosta 17v puristuu jälkeläinen pihalle, kaikki oireet puheet viittaa siihen, jos ei mene kesken. Siinä oli nuoripariskunta ostanut jo 50cm bodyn vaikka edes tiedä sukupuolta. Itse bodya ei esitelty minulle mutta isukki kertoi kun kävi huoneessa niin esitteli bodya kun oli kätösillä.
valtakunta kirjoitti:
Minusta mahdolisesti tulee jo iso-äiti ensivuoden puolella jos tuosta 17v puristuu jälkeläinen pihalle, kaikki oireet puheet viittaa siihen, jos ei mene kesken. Siinä oli nuoripariskunta ostanut jo 50cm bodyn vaikka edes tiedä sukupuolta. Itse bodya ei esitelty minulle mutta isukki kertoi kun kävi huoneessa niin esitteli bodya kun oli kätösillä.
No voi että, kova hoppu on nuorisolla. Täällä jälkeläiset ovat enimmäkseen sillä kannalla että ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa...luultavasti potkaisen tyhjää ennen kuin isoisäksi päädyn :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 251266
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo201645On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 59515
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398