Sinkku ostoksia

Elkää miettikö mitään kaksmielistä ihan viatonta.
https://www.instagram.com/reel/DO_n3ZXCF0W/?igsh=Y2JoZXZ6bzY4MjVy
25262
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 25

Vanhimmat
Aloittaja
Aloittaja

Pliis ei mitään instalinkkejä. Ne näkee muutenkin instasta jolla sellainen sattuu olemaan. Keksi tänne ihan omia juttuja.

1Äänestä
  • Aloittaja

Mitäh ihan sopivia opeltavaksi. Sinut kaavin pois tästä keksi ihan itse omias youtube linkkejäsi.

Äänestä

• Aloittaja

Etkö keksinyt. Entä ne iltapäivä lehtesi keksi oma tehtesi.

Äänestä

• Aloittaja

Kiva kun todistit idiotismisi.

1Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Mitäh ihan sopivia opeltavaksi. Sinut kaavin pois tästä keksi ihan itse omias youtube linkkejäsi.

eikö oliskin hauskaa jos voisit hallita omia keskustelujasi ja poistaa kaikki epämiellyttävät kommentit niistä?

toisaalta menisi tosi tylsäksi keskustelu kun kaikki olisi vain samaa mieltä kokoajan
    . . . tosin pitäisit siitä....

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

eikö oliskin hauskaa jos voisit hallita omia keskustelujasi ja poistaa kaikki epämiellyttävät kommentit niistä?

toisaalta menisi tosi tylsäksi keskustelu kun kaikki olisi vain samaa mieltä kokoajan

Se olisi hetken kivaa. Sitten itsensä myötäily ryhtyisi harmittamaan.

>simiti<

1Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00003 kirjoitti:

Olisi mukava todellakin hallita omia keskusteluja.
    Ei missään nimessä eri mieltä voi olla esim jos tykkää kissasta minä vaan ihmisistä😂

Äänestä

• Aloittaja

• valtakunta kirjoitti:

Näitä hulluja on riittänyt täällä kun minua yleisesti vihataan kun kerron totuuden mutta se idiootti pääsee ääneen.

https://www.instagram.com/reel/DShJ5JxAZjX/?igsh=MW0zaWZxZjBtOWZiOA==

tuostakin videosta näkee kuinka eriarvoisessa asemassa naiset ja tytöt ovat....
    ja sitten ne jaksaa vielä valittaa ja ulista eriarvoisuudesta.....

Äänestä

kaikki oli kaksimielisiä!.... ei naisten puheisiin voi koskaan luottaa..

1Äänestä
  • Aloittaja

Eihän ollut se että ajattelet kaksimielisiä on ihan oma juttu selkeästi kurkku on ruokaan .

Äänestä

• Aloittaja

• valtakunta kirjoitti:

Tuossakin selkeästin tarjoo hyvää https://www.instagram.com/reel/DMFk4dqtxvk/?igsh=MWVybzR6ZzJ0YWJ2dw==

taisi olla kallis jäätelötikku... varmaan jotain kympin tai kaksikymppiä..

tuossa olisi naisilla hyvä tienaamisen paikka, menisi vähissä vaatteissa keikistelemään miehille ja myisi jotain tyhmää niille kalliilla.. vasta viimeiseksi ilmoittaisi poskettoman hinnan niin mies ei enää edes miettisi siinä vaiheessa että onko se paljon vai ei..

etelä-amerikassa huoltoasemilla on tyttöjä tiukoissa vaatteissa jotka tankkaavat autot ja pesevät ikkunoita. varmaan tienaavat aika hyvin siitä.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Eihän ollut se että ajattelet kaksimielisiä on ihan oma juttu selkeästi kurkku on ruokaan .

näin muuten joku viikko sitten ohjelman missä lääkärit poistivat asioita mitkä olivat jääneet jumiin ihmisten kehoihin, niinkun vaikka korviin tai nenään, ja muualle....

siinä oli nuori nainen joka oli ostanut vibraattorin, erikoisen mallisen joka oli tarkoitettu erikoisiin hommiin.... se nuori nainen oli mennyt kylpyyn ja kokeillut vibraattoria ja työntänyt sen takapuoleensa.... se oli melko tukeva nainen, ja kun vibraattori meni sinne, niin nainen ei ylettynyt siihen enää käsillään, ja vibraattori jatkoi matkaansa ylöspäin naisen sisällä ja päätyi ohutsuoleen asti. lääkäri sai sen poistettua pitkällä tarttumapihdillä luonnollista tietä. koko operaatio olisi maksanut 15 tuhatta mutta naisella oli sairausvakuutus joka maksoi suurimman osan. voi olla että ensi kerran on aika tarkkana noiden kokeilujen kanssa.. se nuori nainen kertoi sitä asiaa itse televisiossa omalla naamallaan... melkoisen rohkeaa kyllä..

Äänestä

Ei mulla ole mitään kelasovellusta.

Äänestä

Kääk! Ei mulla ole edes instagramia. Mulla ei hemmetti ole mitään!

>simiti<

Äänestä

Umpijuntti lestasossupummi laittaa tommosia linkkejä.

Äänestä
  • Voiko persua juntimpaa olla?

Äänestä

• Aloittaja

Puhutko itsestäsi?

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00010 kirjoitti:

Voiko persua juntimpaa olla?

Eihän sitä voi olla.

Äänestä

Ihan hyviä linkkejä kiitos piristyksestä

1Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Elkää miettikö mitään kaksmielistä ihan viatonta.
https://www.instagram.com/reel/DO_n3ZXCF0W/?igsh=Y2JoZXZ6bzY4MjVy

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu