Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

1. Suosittuja sanontoja

Kumma reki sano piru kun äkeen näki kuis pulu uis Näitä ja muita toistoja käyttää nimeltä mainitsematon palstasuosikki.
    Ikäryhmät
    1
    45
  2. Ruotsin kieli ja Suomen kestokyky

Täällä on taisteltu suomen kielen Semasta, ruotsin kielen pakosta jne. satoja vuosia. No, jaa, ehkä vähän vähemmän, kau
    Ryhmät
    1
    45
  3. Sumppilassa tanssitaan

Sumppilan lavalla nyt tanssitaan mukaan tulla saa juur kuka vaan. Kas mieluummin täällä mä tanssin kun haitarimusiikki
    70 plus
    6
    44
  4. Oma erinomaisuus tulee esiin väittää Pilmari

Asianomainen syyttää entistä sheriffiä ja luotsia nimittelyistä ja vääristä toimista jopa ylläpitoa. Kyllä palsta on lä
    70 plus
    2
    44
  5. Kansakunnan mielenliikkeet tutkitaan

Suomi käyttäjät, kokemukset ja tunteet tutkitaan. Tutki muksen suorittavat tutkijat Helsingin ja Turun yliopistoista ja
    70 plus
    1
    44
  6. Ikälähtö 8-kymppisiin

Pilmari ja nuoret vaativat meitä iäkkäitä siirtymään 10v vanhempien joukkoon. Katsotaan syntyykö rauha? Itsekin seuraan
    70 plus
    3
    43
  7. Pieni pyyntöni Ladyt ja tytöt

Älkää nyt enempää kuormittako Pilmaria hempeillä viesteillänne. Postilaatikon pohja ei kestä.
    70 plus
    4
    43
  8. Mä varhain aamulla heräsin

Mä varhain aamulla heräsin, heräsin oloon niin lokoon. Ajatukseni keräsin, mietin, saiskohan jotain kokoon Tuli mieleen
    Ikäryhmät
    0
    43
  9. Me vanhukset tässä elämässä

Olen itse 82-vuotias vammainen. Olla vanha ja vammainen on kauhea yhdistelmä. Vanhuus on kuin sairaus joka kohtaa meitä
    Ikäryhmät
    0
    42
  10. Uudet brexit vaalit

Juuri kun saatiin kansanäänestys suoritettua ja siitä tuloskin, niin tämän aamun televisiossa esiintynyt suuri asiantunt
    70 plus
    1
    42
  11. Onko Putin sittenkin oikeassa?

Kun YK tutki Saddam Husseinin aseistusta moneen otteeseen eikä todisteita laittomuuksista löydetty, päättivät kaverukset
    70 plus
    15
    42
  12. Kun on joka päivä syötävä

Halpuutus on toisessa vaiheessa meillä Marketissa käydessäni kohtasin oho-ilmiön kun esillä oli ruoka-annoksia hintaan
    70 plus
    1
    41
  13. Allikosta ojaan!

Näinkö käy ja juuri kun on kiivetty kuin pohjalta reunalle! Syysaurinko paistaa kirkkaasti kuin syksyaurinko. Minä pais
    70 plus
    0
    40
  14. Iskikö isis taas?

Venäläinen lentokone matkalla Syyriaan juhlimaan on pudonnut Mustaan mereen. Olen huomautellut uutisten kertauksista tää
    70 plus
    0
    40
  15. Kysymys Pilmarille

Avaat viestejä ja kehoitat mukaan keskusteluun. Itse vastaat itsellesi ja muut haukut. Erikoista, eikö?
    70 plus
    1
    40
  16. Kun voimat loppuvat

Tuo "kädet riisuttuna" on kuin jonkun muun viesti. En tunnista siitä itseäni. Se on kuin jonkun muun kirjoittama tai ole
    70 plus
    0
    40
  17. Palaavatko pakkaset?

Uutisissa mainttiin sana pakkasennätys. Oikein ikiaikainenko, tuskin. Entistenlaisten kylmien palaamiseen ei voi uskoa.
    70 plus
    1
    39
  18. Mistä keskustellaan

Tämä palsta on ollut pitkään kriittisessä tilassa. Nyt uuteen alkuun, uusin voimin
    70 plus
    0
    39
  19. Entä jos ja kun?

Täällä on keskusteltu uusista suunnitelmista ja jotakin ihmettelen minäkin. Joku halusi kieltää kaikki vieraat kielet.
    70 plus
    0
    39
  20. Terveiset Pilmarille

Saat aktiivisilla asiattomuuksillasi palstan tuhoutumaan. Palsta on kohta täynnä jumalanpalveluksia tai niihin liittyvää
    Ikäryhmät
    5
    38