Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. äänestäkää kaikki

    jos hallituksen politiikka on liian oikeistomaista, äänestäkää vasemmistoa. Jos liian vasemmistolaista, päinvastoin. Än
    30 plus
    0
    38
  2. Uudet brexit vaalit

    Juuri kun saatiin kansanäänestys suoritettua ja siitä tuloskin, niin tämän aamun televisiossa esiintynyt suuri asiantunt
    70 plus
    1
    37
  3. Kyllä nyt kelpaa

    Tällä palstalla tarkoitan. Meidän mietteet ja kertomukset vuosien ajalta tutkitaan ja tutkimuksen pohjalta on koko palst
    70 plus
    3
    37
  4. Tiedonvälityksen tarve ja merkitys.

    Maailma on täynnä suunnatonta pahuutta, josta välitetään valikoitua uutistietoa olohuoneisiimme. Kun USA kävi sotaa Vie
    70 plus
    7
    37
  5. Pilmarin nikit järjestykseen

    Nyt tuo surkimus nostaa kuin malliksi vanhoja viestejä. Määräykset ja vaatimukset ovat entisiä tai kasvavat. Perättömät
    70 plus
    0
    37
  6. Kun Pilmari jyllää nikeillään

    Vanhat viestit ja itse luodut väittelyt täyttävät palstaa. Palstan rikkaruoho rehottaa. Sama hulluus rehottaa 80 palsta
    70 plus
    0
    36
  7. Terveiset Pilmarille

    Saat aktiivisilla asiattomuuksillasi palstan tuhoutumaan. Palsta on kohta täynnä jumalanpalveluksia tai niihin liittyvää
    Ikäryhmät
    5
    35
  8. Fidel Castro on kuollut

    Fidel Alejandro Ruz, 13.8. 1926 Biran. Kuuba 25 marraskuuta 2016 Havanna Fidel Castro syöksi vallasta presidentiksi nos
    70 plus
    11
    35
  9. Iskikö isis taas?

    Venäläinen lentokone matkalla Syyriaan juhlimaan on pudonnut Mustaan mereen. Olen huomautellut uutisten kertauksista tää
    70 plus
    0
    35
  10. Kun voimat loppuvat

    Tuo "kädet riisuttuna" on kuin jonkun muun viesti. En tunnista siitä itseäni. Se on kuin jonkun muun kirjoittama tai ole
    70 plus
    0
    35
  11. Me vanhukset tässä elämässä

    Olen itse 82-vuotias vammainen. Olla vanha ja vammainen on kauhea yhdistelmä. Vanhuus on kuin sairaus joka kohtaa meitä
    Ikäryhmät
    0
    35
  12. Allikosta ojaan!

    Näinkö käy ja juuri kun on kiivetty kuin pohjalta reunalle! Syysaurinko paistaa kirkkaasti kuin syksyaurinko. Minä pais
    70 plus
    0
    34
  13. Voitaisko kirjoittaa kommunismista?

    On nobelistien palkitsemisen aika ja kirjallisuuden tai paremminkin kulttuurin palkinnon sai amerkkalainen rock- ja popl
    70 plus
    2
    34
  14. Pieni pyyntöni Ladyt ja tytöt

    Älkää nyt enempää kuormittako Pilmaria hempeillä viesteillänne. Postilaatikon pohja ei kestä.
    70 plus
    4
    34
  15. Kysymys Pilmarille

    Avaat viestejä ja kehoitat mukaan keskusteluun. Itse vastaat itsellesi ja muut haukut. Erikoista, eikö?
    70 plus
    1
    34
  16. Keskustelua presidenteistä.

    klo 4.00 Suomen aikaa, alkaa tv1:llä amerikan diili kun Trump ja Clinton kohtaavat vaaliväittelyssä. Tuonlaisista kampp
    70 plus
    7
    33
  17. Leipä miehen tiellä pitää

    Olen monta leivänsyyöjää kulkiessani tavannut ja ojassa en ketään. Osaavat naisetkin siis leipää syödä. Itse olen suuri
    70 plus
    3
    33
  18. Kohta rahat loppuvat

    Pitkät ja loputtomat riitakirjoitukset takaavat rahan loppumisen. Hetki vielä ja mainostulot 70 palstan osalta loppuv
    70 plus
    6
    33
  19. On hyvä hetki arjessa

    Palsta on rauhallinen ja ystävällinen. Näin ei ole aina ja tämä on hyvä muistaa. Kerätään hetkistä voimia ja hyvää mielt
    70 plus
    0
    33
  20. Palaavatko pakkaset?

    Uutisissa mainttiin sana pakkasennätys. Oikein ikiaikainenko, tuskin. Entistenlaisten kylmien palaamiseen ei voi uskoa.
    70 plus
    1
    33