Vapaa kuvaus

YEA BOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Aloituksia

3

Kommenttia

4856

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Aijjaa+vai+niin.
  2. "Kerroin+vain,+että+jokainen+suomalainen,+jolla+ei+ole+siteitä+USA:han+tai+Venäjälle,+muuttaisi+mieluummin+Yhdysvaltoihin+kuin+Venäjälle,+jos+pakko+jompaankumpaan+olisi+muuttaa.+En+ottanut+kantaa+siihen,+mitä+mieltä+ihmiset+näistä+maista+ovat.+Voihan+joku+USA:han+muuttava+olla+pitämättä+USA:sta+maana,+mutta+näkee+sen+kuitenkin+pienempänä+pahana+kuin+Venäjän,+ja+siksi+muuttaa+mieluummin+USA:han.+Ja+niin+edelleen.+"Ja+mitkä+ovat+perustelusi+tähän?+Se+että+olet+itse+sitä+mieltä."Eivät+niin.+Ne+väittävät,+että+yli+puolet+suomalaisista+vastustaa+Nato-jäsenyyttä,+vaikka+eivät+varmasti+ole+yli+puolelta+suomalaisista+(n.+2,5+milj.+ihmiseltä)+asiaa+kysyneet.+"Ongelmana+on+se+että+sinä+väität+että+100%+suomalaisista+muuttaisi+mielummin+Yhdysvaltoihin+kuin+Venäjälle.+Galluppien+tekijät+väittävät+että+yli+puolet+suomalaisista+ei+halua+liittyä+Natoon.+Mikä+voi+tarkoittaa+mitä+vain+50,01%+ja+99,99%+välistä.+Gallupeissa+yksi+ihminen+sinne+tai+tänne+ei+muuta+tulosta.+Ellei+sitten+Naton+kannattajia+olisi+tasan+yksi+enemmän+kuin+vastustajia+tai+että+Natoa+kannattaisi+vain+yksi+ihminen.+Mutta+molemmat+tapaukset+ovat+mahdottomia.+Tässä+tapauksessa+yksikin+ihminen+muuttaa+väitteesi+valheeksi.+Niin+kauan+kuin+Suomessa+on+edes+yksi+ihminen+joka+muuttaisi+mielummin+Venäjälle+kuin+Yhdysvaltoihin+olet+väärässä.+Jotta+väitteesi:+"Jokainen+suomalainen+muuttaisi+mielummin+Yhdysvaltoihin+kuin+Venäjälle."olisi+totta+sinun+pitää+todistaa+että+jokainen+suomalainen+on+kanssasi+samaa+mieltä.+Jos+et+siihen+kykene,+väitteesi+on+väärä.+Mitään+ongelmaa+ei+alun+alkaen+olisi+ollutkaan+jos+olisit+sanonut+esim:+suurin+osa+tai+yli+puolet+suomalaisista+muuttaisi+mielummin+Yhdysvaltoihin+kuin+Venäjälle.+Se+on+sentään+paljon+uskottavampaa+kuin+jokainen."Ja+sitten+minun+pitäisi+kuitenkin+kysyä+JOKAISELTA.+Ei+helvetti+tätä+sinun+venkoiluasi+enää+jaksa..."Sinähän+väität+että+jokainen+joten+kysy+jokaiselta.+Voisit+aloittaa+vaikka+siten+että+kysyisit+sadalta+sitten+tuhannelta.+Mitä+useammalta+kysyt+sitä+tarkemman+ja+varmemman+vastauksen+saat."Kyllä+minä+sinua+venäjämielisenä+pidän,+mutta+Nato-kantasi+ei+liity+siihen+mielikuvaani+mitenkään.+Toki+on+aika+todennäköistä,+että+venäjämielinen+ihminen+vastustaa+myös+Natoa."Miksi+sitten+pidät+minua+venäjämielisenä?"Vielä+kerran:+avauksessa+puhutaankin+tilanteesta,+jossa+olisi+(syystä+tai+toisesta)+PAKKO+muuttaa+jompaankumpaan+maahan.+Vaikka+ei+haluaisikaan+muuttaa.+V-a-i-k-k-a___e-i___h-a-l-u-a-i-s-i-k-a-a-n___m-u-u-t-t-a-a.+Mutta+olisi+kuitenkin+pakko+muuttaa+jompaankumpaan+maahan.+USA:han+tai+Venäjälle.+Silloin+USA+olisi+taatusti+Venäjää+suositumpi+vaihtoehto.+Menikö+avausviestin+pointti+ja+idea+nyt+jo+lopultakin+perille?"Ja+kun+vastasin+että+muuttaisin+Venäjälle+vain+sen+takia+että+väitteesi+olisi+väärä+vastasit+näin:"Tee+se+ja+toimi+kannustavana+esimerkkinä+niille+suomalaisille+Venäjä-ihannoijille,+jotka+eivät+saa+aikaiseksi+idän+ihmemaahan+muuttamista,+vaan+haluavat+tuoda+Venäjän+tänne."Jos+kenenkään+ei+ole+pakko+muuttaa+mihinkään+niin+miksi+kehotat+"meitä"+"venäjämielisiä"+muuttamaan+Venäjälle?"Perustele+tarkemmin!"Minä+en+halua+Natoon+vaan+kuulemma+haluan+tuoda+Venäjän+tänne.+Sinä+haluat+Natoon+joten+haluat+tuoda+Yhdysvallat+tänne.+Aloituksessa+muutenkin+ylistät+Yhdysvaltoja+ja+sitä+kuinka+jokainen+suomalainen+haluaisi+muuttaa+sinne.+Voisin+pyytää+sinua+perustelemaan+mistä+minun+"tavoitteeni"+tuoda+Venäjä+Suomeen+ilmenee+mutta+se+taitaa+olla+turhaa.
  3. Jaaha+niinkö?
  4. "Niin+no+jokaiseen+mielipiteeseen+löytyy+tietysti+vivahde-eroja+yhtä+monta+kuin+on+ihmisiä.+Tuskin+kaikkien+ihmisten+mielipiteet+100-prosenttisen+yhtenevät+ovat+missään+asiassa."Miksi+sitten+väität+että+jokainen+olisi+samaa+mieltä+kanssasi?"Koeta+nyt+jo+päättää,+että+pitääkö+kysyä+JOKAISELTA+vai+ei.+Nyt+yhtäkkiä+sinulle+näyttää+olevan+ihan+OK,+että+jokaiselta+ei+kysytä,+vaikka+minulta+sitä+alussa+edellytit..."Jos+haluaa+varman+tuloksen+niin+sitten+pitää+kysyä+jokaiselta+suomalaiselta.+Galluppien+tekijät+eivät+ehkä+ole+kysyneet+jokaiselta+suomalaiselta+mutta+eivät+myöskään+väitä+että+jokainen+suomalainen+vastustaisi+(tai+kannattaisi)+Nato+jäsenyyttä.+Jos+väität+että+jokainen+suomalainen+on+kanssasi+samaa+mieltä+jostakin+sinun+pitää+perustella+se.+Ja+perusteluksi+riittänee+että+olet+kysynyt+jokaiselta.+Juuri+itsehän+myönsit+ettei+jokaisella+ihmisellä+ole+samaa+mielipidettä+jostakin+asiasta."En+minä+sellaista+ole+tietääkseni+väittänytkään.+Älä+laita+sanoja+minun+suuhuni.""Eipäs+vaan+toin+esiin+sen+ongelman,+että+sinne+Venäjälle+nimenomaan+ei+olla+halukkaita+muuttamaan,+vaikka+oltaisiin+kuinka+venäjämielisiä.+Siksi+vetosin+sinuun,+että+saisit+omalla+esimerkilläsi+aikaiseksi+muutoksen+asiaan.+Vaan+eipä+taida+sinustakaan+olla+esimerkin+näyttäjää."Tässä+kumminkin+oletat+minun+olevan+venäjämielinen+koska+en+kannata+Natoa."Joo,+mutta+jos+luet+avauksen+huolellisesti,+niin+siinä+puhuttiin+tilanteesta+jossa+olisi+pakko+muuttaa+jompaankumpaan+maahan.""Eipäs+vaan+toin+esiin+sen+ongelman,+että+sinne+Venäjälle+nimenomaan+ei+olla+halukkaita+muuttamaan,+vaikka+oltaisiin+kuinka+venäjämielisiä."Toit+esiin+myös+sen+ongelman+ettei+Yhdysvaltoihin+olla+halukkaita+muuttamaan,+vaikka+oltaisiin+kuinka+natomielisiä."Milläs+tavalla+tämä+minun+"tavoitteeni"+(jollaisesta+en+tosin+itse+tiennytkään+mitään)+ilmenee?"Aloituksesta.