Loistavana esimerkkinä venäläiset S-sarjan torjuntaohjukset, vaikka ovatkin venäläistä ''huippu'' modernia teknologiaa ei niillä ole mitään jakoa jenkkien 50 vuotta vanhoille putkille.
Nyt tuo avuttomuus on nähty jo kahdesti lyhyen ajan sisällä, kummassakaan iskussa ne eivät ole pystyneet pudottamaan yhtään jenkkien vanhaa Tomahawkkia.
Ainoa aikaansaannos iskujen jälkeen on ollut loputon ja lapsellinen selittely eri syineen, sekä se että koko maailma nauraa venäläisille ja tietysti palstan rommeleille jotka epätoivoisesti yrittävät pelastaa tilannetta keksimällä omia uutisia.
Joita vaan ei kukaan usko.
Kuinka surkean huonoja ohjuksia voikaan valmistaa?
53
844
Vastaukset
- tilturysähti
Tämä oli odotettavissa. Venäjän uho torjua kaikki ohjukset ja laukaisualustat lässähti peri-Venäläiseen valehteluun ja selittelyyn.
USA meni ja teki. Selittelyt USA jätti Venäläisille.
Toki tämä nyt ei varmaan ollut kenellekkään itsenäisesti ajattelevalla yllätys. - VähänSäälittää
''79 ohjusta 103:sta torjui Syyrian IT ''
'' 71 ohjusta 103:sta tuhottiin ja tai ohjattiin pöpelikköön.''
''Syyrian asevoimat tuhosivat valtaosan USA:n ohjuksista''
''''Maailma nauraa Naton epäonnistuneelle ohjuiskulle''
Niin ja KV-satelliittikuvien perusteella isku oli menestys, kyllä se taitaa maailman naurunaiheena olla Venäjä ja rommeleiden kirjoitustaito.''
Siinä muutama nopeasti katsottu ''oma uutinen'' joissa ei muuta todellista ole kuin rommeleiden tuntema hätä ja häpeä, kun taas kerran joutuivat nöyrtymään ja parempiensa alistamiksi.- 477.99P
Syyria ei torjunut yhtään ohjusta.
Ryssiin ei pidä luottaa. Maailman epärehellisin kansa.
- aattelia
Jo 1980 luvulla opiskellessani puolijohteita silloinen professori totesi , kuinka laajalla sektorilla USA:n tuotekehitys etenee . Sielä on satoja yrityksiä jotka kehittävät nytkin uusimpia esim. tekoälyä ja super mikroprosessereita . Venäjän elekroniikan kehitys on täysi nolla , vai onko kukaan koskaan kuullut Venäläisestä prosessorista tai edes tietokoneesta . Luulen että nykyäänkin Venakoiden hävittäjissä on putkitekniikkaa kuten 1980 luvulla oli . USA:lla kaikki oli jo silloin puolijohteita .
- mitenkähänonlaitasi
Tuossa juttua vuodelta 2015 venäläisistä mikroprosessoreista. Et sitten voi enää väittää ettet ole kuullut. Ja tiedoksesi, mikroprosessoreita valmistetaan kehitetään myös esim Kiinassa,. joten kyllä Venäjä saa vermeisiinsä ihan laatutavaraa, ei tarvite putkitekniikkaa käyttää.
Vaikea muuten kuvitella että sinä olisit jotain alasta opiskellut, kun et edes tuota tiedä. - EnPaljonKehuis
mitenkähänonlaitasi kirjoitti:
Tuossa juttua vuodelta 2015 venäläisistä mikroprosessoreista. Et sitten voi enää väittää ettet ole kuullut. Ja tiedoksesi, mikroprosessoreita valmistetaan kehitetään myös esim Kiinassa,. joten kyllä Venäjä saa vermeisiinsä ihan laatutavaraa, ei tarvite putkitekniikkaa käyttää.
Vaikea muuten kuvitella että sinä olisit jotain alasta opiskellut, kun et edes tuota tiedä.No pointti kai tuossa oli se ettei Venäjä osaa itse tehdä yhtään mitään.
Venäläisen mikroprosessorin valmistus on sitä että se tilataan Aasiasta tai Usasta ja vaihdetaan pakkaus venäjänkieliseksi.
Ja ihan pienenä omin silmin nähtynä faktana v.98-07. venäjälle vietiin tuhansia Nokian kännyköitä ja myös muiden valmistajien.
Noita kännyköitä purettiin atomeiksi ja taas kasattiin, mutta ainakaan tuon 9 vuoden aikana eivät saaneet aikaiseksi yhtäkään toimivaa puhelinta, edes kopioimalla.
Niin että tuskin itse ainakaan saavat aikaiseksi mitään laatutavaraa. - aattelia
mitenkähänonlaitasi kirjoitti:
Vaikea muuten kuvitella että sinä olisit jotain alasta opiskellut, kun et edes tuota tiedä.Koska Kiinassa on tehty laatutavaraa . Kaikki mitä Kiinassa tehdään Kiinalaisena on Länsimaista kopioitua Paskaa . Mikä Juttu vuodelta 2015 ?Tällä tabletilla en ainakaan näe mitään juttua ? Esim. Kiinalaiset ovat suurimpia teollisuus/sotilas vakoilijoita . Hehän varastivat tietoja myös F-35 hävittäjästä . Että sellaista tuotekehitystä Kiinassa !
- nimierkki007
aattelia kirjoitti:
Koska Kiinassa on tehty laatutavaraa . Kaikki mitä Kiinassa tehdään Kiinalaisena on Länsimaista kopioitua Paskaa . Mikä Juttu vuodelta 2015 ?Tällä tabletilla en ainakaan näe mitään juttua ? Esim. Kiinalaiset ovat suurimpia teollisuus/sotilas vakoilijoita . Hehän varastivat tietoja myös F-35 hävittäjästä . Että sellaista tuotekehitystä Kiinassa !
eikös kiinassa tehty iPhone ainakin ole parasta mitä rahalla saa.
- pieleenmeni
EnPaljonKehuis kirjoitti:
No pointti kai tuossa oli se ettei Venäjä osaa itse tehdä yhtään mitään.
Venäläisen mikroprosessorin valmistus on sitä että se tilataan Aasiasta tai Usasta ja vaihdetaan pakkaus venäjänkieliseksi.
Ja ihan pienenä omin silmin nähtynä faktana v.98-07. venäjälle vietiin tuhansia Nokian kännyköitä ja myös muiden valmistajien.
Noita kännyköitä purettiin atomeiksi ja taas kasattiin, mutta ainakaan tuon 9 vuoden aikana eivät saaneet aikaiseksi yhtäkään toimivaa puhelinta, edes kopioimalla.
Niin että tuskin itse ainakaan saavat aikaiseksi mitään laatutavaraa.Ihan samat sulkeiset siellä oli Eriksonin kännyillä, eikä tullu valmista siitäkään sirkuksesta.
- EiEnääEi
EnPaljonKehuis kirjoitti:
No pointti kai tuossa oli se ettei Venäjä osaa itse tehdä yhtään mitään.
Niin että tuskin itse ainakaan saavat aikaiseksi mitään laatutavaraa.No kyllä ennen vaan sinkkiämpärit oli laatutavaraa, osa niistä jopa piti vettä.
- 8080-klooni
"Venäjän elekroniikan kehitys on täysi nolla , vai onko kukaan koskaan kuullut Venäläisestä prosessorista tai edes tietokoneesta"
Mä olen ja jopa ostin neuvostoliittolaiselektronioikkaa käsittelevän kirjan aikanaan Moskovasta ja on tallessa vieläkin muistaakseni. Huvittavaa oli arkkitehtuurikuvassa se että muuten kaikki oli kirjoitettu kyrillisillä mutta esim. Intelin 8080-kloonin jalkajärjestys oli identtinen länsiversion kanssa ja että pinnijärjestys oli kuitenkin esitetty länsiaakkosin kuten GND, Reset, Hold, INT, WAIT jnejne. ne oli kirjan ainoat länsiaakkoset...
Kapineelle oli oma tyyppinumero joka ei siis ollut 8080 vaan jotain mahorkalle kuulostavaa. Muistini mukaan se oli lisäksi reilusti suurempi kuin aito Intelin tuote. - KaruTodellisuus
8080-klooni kirjoitti:
"Venäjän elekroniikan kehitys on täysi nolla , vai onko kukaan koskaan kuullut Venäläisestä prosessorista tai edes tietokoneesta"
Mä olen ja jopa ostin neuvostoliittolaiselektronioikkaa käsittelevän kirjan aikanaan Moskovasta ja on tallessa vieläkin muistaakseni. Huvittavaa oli arkkitehtuurikuvassa se että muuten kaikki oli kirjoitettu kyrillisillä mutta esim. Intelin 8080-kloonin jalkajärjestys oli identtinen länsiversion kanssa ja että pinnijärjestys oli kuitenkin esitetty länsiaakkosin kuten GND, Reset, Hold, INT, WAIT jnejne. ne oli kirjan ainoat länsiaakkoset...
Kapineelle oli oma tyyppinumero joka ei siis ollut 8080 vaan jotain mahorkalle kuulostavaa. Muistini mukaan se oli lisäksi reilusti suurempi kuin aito Intelin tuote.Oletko? Sitten varmaan tiedät että NL:n ja Venäjän elektroniikka olivat kaksi täysin eri asiaa, NL:n aikaan oli edes jonkinlaista kehitystä, tosin ne kehittäjät olivatkin Baltian maista ja Saksasta eli itäblokin maista, mutta eivät todellakaan Venäjältä.
nimierkki007 kirjoitti:
eikös kiinassa tehty iPhone ainakin ole parasta mitä rahalla saa.
On niissä varmaan parhaiten latauksessa räjähtävä akku. ;-)
IMHO.
- Iirofanit
Nasa ei saa astronautteja avaruuteen,eikä sieltä POI ilman Venäjän apua💪💪 buaaaah!
- MarsKontulaan
Niin eikä Nasa osaa rakentaa luksustornitaloja 10 neliön luksusterasseillakaan, eikä saa ''jetroa'' niitä esittelemään, eikä Nasalta löydy aatelista huimamaisteria leikkimään miljonääriä ja kertomaan satuja palstalla kymmenillä eri nikeillä.
Mahtaako löytyä edes ylipainoista lylleröhinttiä matkustamaan Nissaniin? - HyvätNaurutSain
MarsKontulaan kirjoitti:
Niin eikä Nasa osaa rakentaa luksustornitaloja 10 neliön luksusterasseillakaan, eikä saa ''jetroa'' niitä esittelemään, eikä Nasalta löydy aatelista huimamaisteria leikkimään miljonääriä ja kertomaan satuja palstalla kymmenillä eri nikeillä.
Mahtaako löytyä edes ylipainoista lylleröhinttiä matkustamaan Nissaniin?Hahhah! Vai on mike ollut "jetron" kanssa asuntokaupoilla Moskovassa? Aateliselle sopiva lukaali on haussa?
Täytyy vähän antaa krediittiä mikelle, on nuo aika hulvattomia juttuja kuitenkin... - BustedAgain
HyvätNaurutSain kirjoitti:
Hahhah! Vai on mike ollut "jetron" kanssa asuntokaupoilla Moskovassa? Aateliselle sopiva lukaali on haussa?
Täytyy vähän antaa krediittiä mikelle, on nuo aika hulvattomia juttuja kuitenkin...Taitaa sulla olla aika vakava identiteettikriisi, vai vituttaako kun omat jututkin karkaavat käsistä?
Sitä paitsi eihän tossa kommentissa mainittu mikeä sanallakaan, niin että voi voi kun ei se vähäinen järki taaskaan riittänyt uskottavaan valehteluun.
Eli tunnistit siis heti itsesi, no hyvä ettet ton helpompi pyöritettävä ole.
Hahaaahhaaahaahaahaahaaah......... - NauranTaas
BustedAgain kirjoitti:
Taitaa sulla olla aika vakava identiteettikriisi, vai vituttaako kun omat jututkin karkaavat käsistä?
Sitä paitsi eihän tossa kommentissa mainittu mikeä sanallakaan, niin että voi voi kun ei se vähäinen järki taaskaan riittänyt uskottavaan valehteluun.
Hahaaahhaaahaahaahaahaaah.........Ja tuohon samaan kuoppaan se håmåpallerå mielikuvituskavereineen aina putoaa, eikä vieläkään tajua että uskottava valehtelu vaati edes vähän järkeä.
Mutta onhan tuo jotenkin liikuttavaa että kaikki joutuu repimään omasta mielikuvituksesta, kun todellisuus on niin ankeaa. - AiNoloako
BustedAgain kirjoitti:
Taitaa sulla olla aika vakava identiteettikriisi, vai vituttaako kun omat jututkin karkaavat käsistä?
Hahaaahhaaahaahaahaahaaah.........Aika eteeristä vai?
Huutonaurua!!!!! - painutrolliaavikolle
Luuletko, että kukaan uskoo tuota paskaa.
Kaikista tärkeintähän on että kuinka paljon ihmisiä ohjus saa tapettua.
- AinaSamaJuttu
Niin tärkeintähän on se että saa kommentoida, ei se että onko siinä sanaakaan asiaa.
AinaSamaJuttu kirjoitti:
Niin tärkeintähän on se että saa kommentoida, ei se että onko siinä sanaakaan asiaa.
Kommentissani oli asiaa. Kaikki innokkaimmat natofanithan täällä kullit huulessa kirjoittelevat kuinka mahtava Yhdysvallat on ja että kuinka ohjukset tuhosivat aivan kaiken ja että Venäjästä ei ollut mitään. Mutta sinähän et muuta asiaa tiedä kuin Naton.
- AinaSamaJuttu
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Kommentissani oli asiaa. Kaikki innokkaimmat natofanithan täällä kullit huulessa kirjoittelevat kuinka mahtava Yhdysvallat on ja että kuinka ohjukset tuhosivat aivan kaiken ja että Venäjästä ei ollut mitään. Mutta sinähän et muuta asiaa tiedä kuin Naton.
Se et sinä taida edes vahingossa kyetä vähäiseenkään objektiivisuuteen, etkä ilmeisesti näe sitä malkaa omassa silmässäsi vaikka kovin lapsekkaasti palstalla älykköä yritätkin esittää.
Valitettavasti vaan mikään todellisuus ei vähääkään korreloi tuon sinun naurettavan esityksesi kanssa.
''Mutta sinähän et muuta asiaa tiedä kuin Naton''
Tuohon tekisi melkein mieli pyytää jotain perustetta, mutta pahoin pelkään ettei reppanan kompetenssi ihan vastaukseen asti riitä. AinaSamaJuttu kirjoitti:
Se et sinä taida edes vahingossa kyetä vähäiseenkään objektiivisuuteen, etkä ilmeisesti näe sitä malkaa omassa silmässäsi vaikka kovin lapsekkaasti palstalla älykköä yritätkin esittää.
Valitettavasti vaan mikään todellisuus ei vähääkään korreloi tuon sinun naurettavan esityksesi kanssa.
Tuohon tekisi melkein mieli pyytää jotain perustetta, mutta pahoin pelkään ettei reppanan kompetenssi ihan vastaukseen asti riitä.Viisaalta kuullostavien sanojen käyttö tekee puhujasta järkevämmän.
Vai pitäisikö sanoa älyllisemmän.- AinaSamaJuttu
Viisaalta kuullostavien sanojen käyttö tekee puhujasta järkevämmän.
Vai pitäisikö sanoa älyllisemmän.No sinunhan tuo pitäisi tietää, tosin meissä kahdessa on sekin ero että minä myös ymmärrän käyttämieni sanojen merkityksen, eikä minulla ole tarvetta esiintyä opettajana tai älykkönä.
Tuohon tekisi melkein mieli pyytää jotain perustetta, mutta pahoin pelkään ettei reppanan kompetenssi ihan vastaukseen asti riitä.
Ja kuinka ollakaan........ AinaSamaJuttu kirjoitti:
No sinunhan tuo pitäisi tietää, tosin meissä kahdessa on sekin ero että minä myös ymmärrän käyttämieni sanojen merkityksen, eikä minulla ole tarvetta esiintyä opettajana tai älykkönä.
Tuohon tekisi melkein mieli pyytää jotain perustetta, mutta pahoin pelkään ettei reppanan kompetenssi ihan vastaukseen asti riitä.
Ja kuinka ollakaan........Kerro koska olen yrittänyt opettaa jollekkin jotakin tai esiintynyt älykkönä.
Olen vain esittänyt oman näkemykseni asiaan ja kertonut mitä mieltä olen siitä. Jos se on sinusta väärin voisit pyytää natokavereitasi järjestämään ohjusiskun kotiini.- AinaSamaJuttu
Kerro koska olen yrittänyt opettaa jollekkin jotakin tai esiintynyt älykkönä.
Olen vain esittänyt oman näkemykseni asiaan ja kertonut mitä mieltä olen siitä. Jos se on sinusta väärin voisit pyytää natokavereitasi järjestämään ohjusiskun kotiini.''Kerro koska olen yrittänyt opettaa jollekkin jotakin tai esiintynyt älykkönä.''
Kerron toki ja ihan esimerkkien kanssa, kunhan saan sinulta vastauksen esittämääni kysymykseen.
''Olen vain esittänyt oman näkemykseni asiaan ja kertonut mitä mieltä olen siitä. Jos se on sinusta väärin voisit pyytää natokavereitasi järjestämään ohjusiskun kotiini.''
No tuo nyt on puhdasta lapsellisuutta, vaikken tietysti sinulta enempää odottanutkaan.
Katsos kun aikuisilla on sellainen hassu tapa että kun niitä ''näkemyksiä'' esitellään ne pystytään myös perustelemaan.
Ja jos ei väitteitään pystykään perustelemaan niin kohtuuden nimissä voin siis sanoa sinua jatkossa valehtelijaksi, joka siis myönsit juuri olevasi.
Koetko elämäntehtäväksesi paskanjauhamisen ja valehtelun jollain keskustelupalstalla, vai oletko vaan sairas? AinaSamaJuttu kirjoitti:
''Kerro koska olen yrittänyt opettaa jollekkin jotakin tai esiintynyt älykkönä.''
Kerron toki ja ihan esimerkkien kanssa, kunhan saan sinulta vastauksen esittämääni kysymykseen.
''Olen vain esittänyt oman näkemykseni asiaan ja kertonut mitä mieltä olen siitä. Jos se on sinusta väärin voisit pyytää natokavereitasi järjestämään ohjusiskun kotiini.''
No tuo nyt on puhdasta lapsellisuutta, vaikken tietysti sinulta enempää odottanutkaan.
Katsos kun aikuisilla on sellainen hassu tapa että kun niitä ''näkemyksiä'' esitellään ne pystytään myös perustelemaan.
Ja jos ei väitteitään pystykään perustelemaan niin kohtuuden nimissä voin siis sanoa sinua jatkossa valehtelijaksi, joka siis myönsit juuri olevasi.
Koetko elämäntehtäväksesi paskanjauhamisen ja valehtelun jollain keskustelupalstalla, vai oletko vaan sairas?Jos nyt tarkkoja ollaan et ole kysynyt mitään.
Olen minä perustellut näkemyksiäni. Valitettavan usein tosin joku tulee itkemään ennen kuin olen ehtinyt perustella.
Sinähän voisit näyttää miten ne aikuiset perustelevat väitteitään. Ja millä älykkyysosamäärällä sinä päättelet että olisin myöntänyt olevani valehtelija.
"Koetko elämäntehtäväksesi paskanjauhamisen ja valehtelun jollain keskustelupalstalla, vai oletko vaan sairas?"
Hassu juttu sillä voisin kysyä sinulta ihan samaa.Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Jos nyt tarkkoja ollaan et ole kysynyt mitään.
Olen minä perustellut näkemyksiäni. Valitettavan usein tosin joku tulee itkemään ennen kuin olen ehtinyt perustella.
Sinähän voisit näyttää miten ne aikuiset perustelevat väitteitään. Ja millä älykkyysosamäärällä sinä päättelet että olisin myöntänyt olevani valehtelija.
"Koetko elämäntehtäväksesi paskanjauhamisen ja valehtelun jollain keskustelupalstalla, vai oletko vaan sairas?"
Hassu juttu sillä voisin kysyä sinulta ihan samaa."Hassu juttu sillä voisin kysyä sinulta ihan samaa. "
Vastaahan, turhanpäiväinen ja umpityperä jankuttaja ensin itsellesi, äläkä deflektoi.
IMHO.- AinaSamaJuttu
Jos nyt tarkkoja ollaan et ole kysynyt mitään.
Hassu juttu sillä voisin kysyä sinulta ihan samaa.''Jos nyt tarkkoja ollaan et ole kysynyt mitään''
No hienovaraisesti kyllä, unohdin hetkeksi kenen kanssa yritän kommunikoida.
Joten kysytään nyt ihan suoraan, väitit minua ''natofaniksi'' niin perustele se ja esitä minun kirjoittamiani Natomyönteisiä kommentteja.
Eikä perusteeksi todellakaan riitä se että esitit sen ''omana näkemyksenäsi'' sillä voisinhan minäkin omana näkemyksenäni väittää sinua vaikka lapsenraiskaajaksi tai eläimiin-sekaantujaksi, mitä en tietenkään tee koska minulla ei ole siihen perusteita.
Vähän raflaava vertaus, mutta ehkä jopa sinä kykenet sen pointin ymmärtämään?
''Sinähän voisit näyttää miten ne aikuiset perustelevat väitteitään. Ja millä älykkyysosamäärällä sinä päättelet että olisin myöntänyt olevani valehtelija.''
Edellä näit esimerkin väitteiden perustelusta ja koska sinä et ole pystynyt väitettäsi mitenkään perustelemaan, voin minä PERUSTELLUSTI sanoa sinua valehtelijaksi.
''"Koetko elämäntehtäväksesi paskanjauhamisen ja valehtelun jollain keskustelupalstalla, vai oletko vaan sairas?"
Hassu juttu sillä voisin kysyä sinulta ihan samaa.''
Hassu juttu tosiaan, ehkä näytät minulta yhdenkin kommentin jossa olen valehdellut, siis niin että pystyt sen myös perustelemaan. AinaSamaJuttu kirjoitti:
''Jos nyt tarkkoja ollaan et ole kysynyt mitään''
No hienovaraisesti kyllä, unohdin hetkeksi kenen kanssa yritän kommunikoida.
Joten kysytään nyt ihan suoraan, väitit minua ''natofaniksi'' niin perustele se ja esitä minun kirjoittamiani Natomyönteisiä kommentteja.
Eikä perusteeksi todellakaan riitä se että esitit sen ''omana näkemyksenäsi'' sillä voisinhan minäkin omana näkemyksenäni väittää sinua vaikka lapsenraiskaajaksi tai eläimiin-sekaantujaksi, mitä en tietenkään tee koska minulla ei ole siihen perusteita.
Vähän raflaava vertaus, mutta ehkä jopa sinä kykenet sen pointin ymmärtämään?
''Sinähän voisit näyttää miten ne aikuiset perustelevat väitteitään. Ja millä älykkyysosamäärällä sinä päättelet että olisin myöntänyt olevani valehtelija.''
Edellä näit esimerkin väitteiden perustelusta ja koska sinä et ole pystynyt väitettäsi mitenkään perustelemaan, voin minä PERUSTELLUSTI sanoa sinua valehtelijaksi.
''"Koetko elämäntehtäväksesi paskanjauhamisen ja valehtelun jollain keskustelupalstalla, vai oletko vaan sairas?"
Hassu juttu sillä voisin kysyä sinulta ihan samaa.''
Hassu juttu tosiaan, ehkä näytät minulta yhdenkin kommentin jossa olen valehdellut, siis niin että pystyt sen myös perustelemaan.Jos olisit kanssani samaa mieltä tuskin olisit alun alkaenkaan tullut itkemään tänne. Pyydän toki anteeksi jos haukuin sinua Natofaniksi. Ethän sinä tullut tänne väittelemään kanssani vain yksinkertaisesti jaarittelemaan ja kutsumaan minua valehtelijaksi. Kierteletkö palstoja virheitä etsien vai otatko itse osaa keskusteluun?
"Hassu juttu tosiaan, ehkä näytät minulta yhdenkin kommentin jossa olen valehdellut, siis niin että pystyt sen myös perustelemaan."
Heti kun olet itse näyttänyt yhden kommentin jossa puhuisit jotakin Natosta etkä "korjaisi" toisten "virheitä".- AinaSamaJuttu
Jos olisit kanssani samaa mieltä tuskin olisit alun alkaenkaan tullut itkemään tänne. Pyydän toki anteeksi jos haukuin sinua Natofaniksi. Ethän sinä tullut tänne väittelemään kanssani vain yksinkertaisesti jaarittelemaan ja kutsumaan minua valehtelijaksi. Kierteletkö palstoja virheitä etsien vai otatko itse osaa keskusteluun?
"Hassu juttu tosiaan, ehkä näytät minulta yhdenkin kommentin jossa olen valehdellut, siis niin että pystyt sen myös perustelemaan."
Heti kun olet itse näyttänyt yhden kommentin jossa puhuisit jotakin Natosta etkä "korjaisi" toisten "virheitä".''Jos olisit kanssani samaa mieltä tuskin olisit alun alkaenkaan tullut itkemään tänne''
Mistä olet saanut sellaisen käsityksen että olisin kanssasi samaa mieltä?
''Ethän sinä tullut tänne väittelemään kanssani vain yksinkertaisesti jaarittelemaan ja kutsumaan minua valehtelijaksi''
Enhän toki, mutta tämä nyt on kuitenkin keskustelupalsta ja minä otan kantaa mihin kommenttiin haluan, välittämättä vähääkään että sopiiko se sinulle.
Ja tietysti kutsun sinua valehtelijaksi, kun kerran olen sinut sellaiseksi todistanutkin.
''Heti kun olet itse näyttänyt yhden kommentin jossa puhuisit jotakin Natosta etkä "korjaisi" toisten "virheitä"
Hyvä pointti, mutta toisaalta jos sinä kirjoitat pelkkää paskaa niin tuskin saat paljon Nato-aiheisia kommenttejakaan.
Annat muuten aika vaatimattoman kuvan älyköstä jota esität kun pienikin luunappi menee noin pahasti tunteisiin, mutta luulisi että valehtelijana olet siihen jo tottunut.
Ps. Jos täällä joku jaarittelee niin se olet kyllä sinä, joka kerta kun putoat omaan kuoppaasi etkä tiedä kuinka päästä ylös, alkaa jaaritus ja asian vatkaaminen. AinaSamaJuttu kirjoitti:
''Jos olisit kanssani samaa mieltä tuskin olisit alun alkaenkaan tullut itkemään tänne''
Mistä olet saanut sellaisen käsityksen että olisin kanssasi samaa mieltä?
''Ethän sinä tullut tänne väittelemään kanssani vain yksinkertaisesti jaarittelemaan ja kutsumaan minua valehtelijaksi''
Enhän toki, mutta tämä nyt on kuitenkin keskustelupalsta ja minä otan kantaa mihin kommenttiin haluan, välittämättä vähääkään että sopiiko se sinulle.
Ja tietysti kutsun sinua valehtelijaksi, kun kerran olen sinut sellaiseksi todistanutkin.
''Heti kun olet itse näyttänyt yhden kommentin jossa puhuisit jotakin Natosta etkä "korjaisi" toisten "virheitä"
Hyvä pointti, mutta toisaalta jos sinä kirjoitat pelkkää paskaa niin tuskin saat paljon Nato-aiheisia kommenttejakaan.
Annat muuten aika vaatimattoman kuvan älyköstä jota esität kun pienikin luunappi menee noin pahasti tunteisiin, mutta luulisi että valehtelijana olet siihen jo tottunut.
Ps. Jos täällä joku jaarittelee niin se olet kyllä sinä, joka kerta kun putoat omaan kuoppaasi etkä tiedä kuinka päästä ylös, alkaa jaaritus ja asian vatkaaminen."Mistä olet saanut sellaisen käsityksen että olisin kanssasi samaa mieltä?"
En mistään, olen saanut käsityksen että olet kanssani eri mieltä. Miten tuonkin päättelit? Taidat hieman valehdella eikös?
"Enhän toki, "
Eli sinulla ei ole muuta tekemistä kuin marista muille ihmisille? Aika säälittävää.
"Annat muuten aika vaatimattoman kuvan älyköstä jota esität kun pienikin luunappi menee noin pahasti tunteisiin, mutta luulisi että valehtelijana olet siihen jo tottunut."
Ai käytit siis "menikö tunteisiin?" ilmaisua. Mikset samantien ottanut kantaa koulutustasooni taikka vanhempieni painoon?
"Ps. Jos täällä joku jaarittelee niin se olet kyllä sinä, joka kerta kun putoat omaan kuoppaasi etkä tiedä kuinka päästä ylös, alkaa jaaritus ja asian vatkaaminen."
No todista sitten että olen aina pudonnut omaan kuoppaani. Todistus aineistona riittänee kaikki keskustelut joihin olen ottanut kantaa. Voisin sanoa sinua jo nyt valehtelijaksi mutta annan sinun vielä hetken rämpiä siellä kuopassasi.- AinaSamaJuttu
"Mistä olet saanut sellaisen käsityksen että olisin kanssasi samaa mieltä?"
En mistään, olen saanut käsityksen että olet kanssani eri mieltä. Miten tuonkin päättelit? Taidat hieman valehdella eikös?
"Enhän toki, "
Eli sinulla ei ole muuta tekemistä kuin marista muille ihmisille? Aika säälittävää.
"Annat muuten aika vaatimattoman kuvan älyköstä jota esität kun pienikin luunappi menee noin pahasti tunteisiin, mutta luulisi että valehtelijana olet siihen jo tottunut."
Ai käytit siis "menikö tunteisiin?" ilmaisua. Mikset samantien ottanut kantaa koulutustasooni taikka vanhempieni painoon?
"Ps. Jos täällä joku jaarittelee niin se olet kyllä sinä, joka kerta kun putoat omaan kuoppaasi etkä tiedä kuinka päästä ylös, alkaa jaaritus ja asian vatkaaminen."
No todista sitten että olen aina pudonnut omaan kuoppaani. Todistus aineistona riittänee kaikki keskustelut joihin olen ottanut kantaa. Voisin sanoa sinua jo nyt valehtelijaksi mutta annan sinun vielä hetken rämpiä siellä kuopassasi.''En mistään, olen saanut käsityksen että olet kanssani eri mieltä. Miten tuonkin päättelit? Taidat hieman valehdella eikös?''
Mielenkiintoista että kysymälläkin pystyy valehtelemaan, tuon enempää ei sinun koulutustasoosi todellakaan tarvitse ottaa kantaa.
''No todista sitten että olen aina pudonnut omaan kuoppaani. Todistus aineistona riittänee kaikki keskustelut joihin olen ottanut kantaa''
Itse asiassa riittää mainiosti ne kerrat kun olet erehtynyt minulle viisastelemaan, joka ikinen kerta olen sinut nujertanut, eikä tämäkään kerta tee poikkeusta.
''Voisin sanoa sinua jo nyt valehtelijaksi mutta annan sinun vielä hetken rämpiä siellä kuopassasi.''
No sinähän voit sanoa ihan mitä haluat, kunhan vaan muistat että minä olen sinut jo tässäkin ketjussa todistanut valehtelijaksi ja sitä sinä et pysty koskaan tekemään minulle.
Joten ehkä jopa sinäkin ymmärrät kuinka paljon painoarvoa on valehtelijaksi todistetun sanomisilla?
''Eli sinulla ei ole muuta tekemistä kuin marista muille ihmisille? Aika säälittävää''
No mikä nyt kenenkin mielestä on säälittävää?
Enkä minä todellakaan marise muille ihmisille, minä ainoastaan ojennan kaltaisiasi muka nokkelia pikku viisasteljoita. AinaSamaJuttu kirjoitti:
''En mistään, olen saanut käsityksen että olet kanssani eri mieltä. Miten tuonkin päättelit? Taidat hieman valehdella eikös?''
Mielenkiintoista että kysymälläkin pystyy valehtelemaan, tuon enempää ei sinun koulutustasoosi todellakaan tarvitse ottaa kantaa.
''No todista sitten että olen aina pudonnut omaan kuoppaani. Todistus aineistona riittänee kaikki keskustelut joihin olen ottanut kantaa''
Itse asiassa riittää mainiosti ne kerrat kun olet erehtynyt minulle viisastelemaan, joka ikinen kerta olen sinut nujertanut, eikä tämäkään kerta tee poikkeusta.
''Voisin sanoa sinua jo nyt valehtelijaksi mutta annan sinun vielä hetken rämpiä siellä kuopassasi.''
No sinähän voit sanoa ihan mitä haluat, kunhan vaan muistat että minä olen sinut jo tässäkin ketjussa todistanut valehtelijaksi ja sitä sinä et pysty koskaan tekemään minulle.
Joten ehkä jopa sinäkin ymmärrät kuinka paljon painoarvoa on valehtelijaksi todistetun sanomisilla?
''Eli sinulla ei ole muuta tekemistä kuin marista muille ihmisille? Aika säälittävää''
No mikä nyt kenenkin mielestä on säälittävää?
Enkä minä todellakaan marise muille ihmisille, minä ainoastaan ojennan kaltaisiasi muka nokkelia pikku viisasteljoita.Ja minä olen jo todistanut sinut valehtelijaksi. Jos siis haluat vielä marista niin anna tulla vain. Voin esittää että minua kiinnostaa.
- AinaSamaJuttu
Ja minä olen jo todistanut sinut valehtelijaksi. Jos siis haluat vielä marista niin anna tulla vain. Voin esittää että minua kiinnostaa.
''Ja minä olen jo todistanut sinut valehtelijaksi''
No niin sitä pitää, kyllä vilkas mielikuvitus on valtava voimavara.
Aiotko vielä paljastaa että missä kohtaa näin tapahtui ja muuallakin kuin siellä oman pään sisällä.
Ja taas on näköjään mennyt niin tunteisiin kuin fakta ja fiktio sekaisin keskenään, mutta toki uskonhan minä jos niin kerran valehtelet.
Enkä minä todellakaan marise muille ihmisille, minä ainoastaan ojennan kaltaisiasi muka nokkelia pikku viisastelijoita. AinaSamaJuttu kirjoitti:
''Ja minä olen jo todistanut sinut valehtelijaksi''
No niin sitä pitää, kyllä vilkas mielikuvitus on valtava voimavara.
Aiotko vielä paljastaa että missä kohtaa näin tapahtui ja muuallakin kuin siellä oman pään sisällä.
Ja taas on näköjään mennyt niin tunteisiin kuin fakta ja fiktio sekaisin keskenään, mutta toki uskonhan minä jos niin kerran valehtelet.
Enkä minä todellakaan marise muille ihmisille, minä ainoastaan ojennan kaltaisiasi muka nokkelia pikku viisastelijoita.Jaaha vai niin.
- AinaSamaJuttu
Jaaha vai niin.
Voi mikä pettymys, ettet sitten tuohon mitään ''niin nokkelaa'' valhetta keksinyt, kyllä olisi patologiselta valehtelijalta odottanut vähän enemmän.
AinaSamaJuttu kirjoitti:
Voi mikä pettymys, ettet sitten tuohon mitään ''niin nokkelaa'' valhetta keksinyt, kyllä olisi patologiselta valehtelijalta odottanut vähän enemmän.
Aijaa selvä.
- AinaSamaJuttu
Aijaa selvä.
Ettet vaan valehtele taas?
- AinaSamaJuttu
Jaaha niinkö?
Niin!
- Osuuskauppaväkeä
Saaks niistä S-ohjuksista boonusta kun ostaa niitä S-kaupasta?
- sstrulli
Saa, kun ostat 300 kpl S-300 ohjuksia, sinulla on S-300 järjestelmä. Kun ostat 400, sinulla on S-400 järjestelmä. Helppoa eikö totta?
Toki näitä S-ohjuspisteitä voit käyttää vain omassa S-armeijassa. Vieraisiin armeijoihin ne eivät tehoa.
- Suttajasekundaa
Kaikki venäläinen on jo lähtökohtaisesti pelkkää halpakopio paskaa.
- niinpäsniin
Ihan kuten Venäjä itsekin.
Tosiasia on, että Turkille ei myyty parasta Venäläistä osaamista, se sai tai saa ihan jotain muuta?
Nato maahan ja varsinkin Turkkiin jossa on enemmän tai vähemmän epäluotettava johto, ei sellainen tule kuulonkaan.
Joten johtopäätös, mikä on realistinen....Venäjällä on paljon paremmat ohjukset tarvittaessa kuin s-400.
Suomenkin hankintoihin pitäisi kuulua tehokas ilmatorjunta, mutta jostain kumman syystä sellaista ei ole edes näköpiirissä?- selväpeli
Johtopäätös: Venäjä myy ulkomaille vain kakkosluokan tekniikkaa. Eli ei kannata ostaa sieltä mitään. Tosin onhan tuo tiedetty.
- Sinkkiämpärissä
Parasta venäläistä osaamista????????
HUUTONAURUA!!!!!!!!!! - tyrit-taas
Huono trolli. Kumpikaan kuvassa olevista laitteista ei ole Tomahawk.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tomahawk_(missile) - Itä-Ghouta
Nämä kaksi ovat kiistattomia todisteita niistä 73:sta alasammutusta ohjuksesta,jotka Syyrian tehokas ilmatorjunta pudotti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62958
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 58768
- 55673
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95589- 57580
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554