Vapaa kuvaus

http://kristitty.net

Aloituksia

129

Kommenttia

16899

1. Sulle+tiedoksi,+että+mulla+on+seurakunta.Se+on+jännä+juttu,+miten+kristikunnassa+ei+suvaita+eri+mielipiteitä.+Oikeaoppinen+usko+näet+pelastaa.+Täten+luterilaisten,+helluntailaisten,+katolilaisten,+ortodoksien,+babtistien,+presbyteerien,+anglikaanien,+adventistien+ja+Jehovan+todistajien+lahkoissa+perustetaan+aina+uusi+lahko,+kun+joku+on+jostakin+asiasta+vähääkään+eri+mieltä.+Et+voi+kuulua+meidän+porukkaan,+jos+et+usko+100%+kuten+me.Montako+lahkoa+on+irtaantunut+helluntailaisuudesta+viimeisen+sadan+vuoden+aikana?+Kuka+pysyy+laskuissa+perässä?+Ja+sitten+mua+syytetään+siitä,+että+mulla+on+oma+lahko.+Kristuksen+ruumis,+miten+se+voi+olla+yksi,+jos+kerran+kirkko+on+jakaantunut+tuhansiin+eri+kirkkokuntiin?+Jos+kirkon+ulkopuolella+ei+ole+pelastusta,+missä+näistä+kaikista+kirkoista+se+pelastus+sitten+on?Jeesus+sanoo,+että+lähtekää+ulos+Babylonista.+Se+tarkoittaa+kirkkoa.+Pysykää+kaukana+kirkoista.+Jeesus+tulee+pian+ja+silloin+kirkon+papit+saavat+kuulla+kunniansa.+Seurakuntalaisten+on+siinä+tilanteessa+parempi+pysyä+loitolla+kirkosta.
  2. Unohda+sormipaikat.+Se+on+Saatanan+eksytystä.+Kerran+olin+kuolemanpelossa.+En+nyt+käy+yksityiskohtiin,+mutta+pelotti+todella+paljon+ja+oli+paha+olla.+En+ollut+nukkunut+pitkään+aikaan.+Avasin+kädet+täristen+Raamatun,+ja+sieltä+pomppasi+silmieni+esiin+kultareunuksin+tämä+jae:+"Mutta+ylipapit+päättivät+tappaa+Lasaruksenkin"+(Joh.+12:10)+Ajattelin,+että+Lasarus+tarkoittaa+tietenkin+Lauria,+ja+tämä+kertoo,+että+luterilaisen+kirkon+papit+tahtovat+tappaa+minut.+Iski+psykoosin+ja+sain+lopulta+apua.+Mutta+tämä+todisti+mulle,+että+hädän+hetkellä+viimeinen+keino+on+turvautua+sormipaikkoihin.+Kannattaa+tehdä+itselle+lista+jakeista,+jotka+auttavat+hädän+hetkellä+ja+tallentaa+se+tietokoneella+ja+puhelimeen.+Kerää+siis+jakeita,+joista+uskot+olevan+apua+hädän+hetkellä.+Koskaa+sitten+kun+paska+osuu+tuulettimeen,+on+liian+myöhäistä+löytää+Raamatusta+mitään+lohdullista.+Tässä+muutama+jae+mun+tiedostosta:ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt.Ilmestyskirja+21:4+FB38Rauhassa+minä+käyn+levolle+ja+nukun,+sillä+sinä,+Herra,+yksin+annat+minun+turvassa+asua.Psalmit+4:9+FB38Hän+antaa+väsyneelle+väkeä+ja+voimattomalle+voimaa+yltäkyllin.++Nuorukaiset+väsyvät+ja+nääntyvät,+nuoret+miehet+kompastuvat+ja+kaatuvat;+++mutta+ne,+jotka+Herraa+odottavat,+saavat+uuden+voiman,+he+kohottavat+siipensä+kuin+kotkat.+He+juoksevat+eivätkä+näänny,+he+vaeltavat+eivätkä+väsy.Jesaja+40:29‭-‬31+FB38Vanhurskaat+huutavat,+ja+Herra+kuulee+ja+vapahtaa+heidät+kaikista+heidän+ahdistuksistansa.+Lähellä+on+Herra+niitä,+joilla+on+särjetty+sydän,+ja+hän+pelastaa+ne,+joilla+on+murtunut+mieli.Psalmit+34:17‭-‬18+FINPRHän+parantaa+ne,+joilla+on+särkynyt+sydän,+ja+sitoo+heidän+haavansa.Psalmit+147:3+FINRKHän+pyyhkii+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistään,+eikä+kuolemaa+enää+ole,+ei+surua,+ei+parkua+eikä+tuskaa,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt.Ilmestyskirja+21:4+FINRKNiin+Herra+on+sorretun+linna,+linna+ahdingon+aikoina.+Ja+sinuun+turvaavat+ne,+jotka+sinun+nimesi+tuntevat;+sillä+sinä+et+hylkää+niitä,+jotka+sinua+etsivät,+Herra.Psalmit+9:9‭-‬10+FINPRSinä+olet+minun+suojani,+sinä+varjelet+minut+hädästä,+sinä+ympäröitset+minut+pelastuksen+riemulla.Psalmit+32:7+FINPRJumala+on+meidän+turvamme+ja+väkevyytemme,+apumme+hädässä+aivan+vahva.+Sentähden+emme+pelkää,+vaikka+maa+järkkyisi+ja+vuoret+meren+pohjaan+vajoaisivat,+vaikka+sen+vedet+pauhaisivat+ja+kuohuisivat+ja+vuoret+vapisisivat+sen+raivosta.Psalmit+46:1‭-‬3+FINPRÄlä+pelkää,+sillä+minä+olen+sinun+kanssasi;+älä+arkana+pälyile,+sillä+minä+olen+sinun+Jumalasi;+minä+vahvistan+sinua,+minä+autan+sinua,+minä+tuen+sinua+vanhurskauteni+oikealla+kädellä.Jesaja+41:10+FINPRJa+Herra+itse+käy+sinun+edelläsi,+hän+on+sinun+kanssasi,+hän+ei+jätä+sinua+eikä+hylkää+sinua;+älä+pelkää+äläkä+arkaile.5.+Mooseksen+kirja+31:8+FINPRMutta+nyt,+näin+sanoo+Herra,+joka+loi+sinut,+Jaakob,+joka+valmisti+sinut,+Israel:+Älä+pelkää,+sillä+minä+olen+lunastanut+sinut,+minä+olen+sinut+nimeltä+kutsunut;+sinä+olet+minun.+Jos+vetten+läpi+kuljet,+olen+minä+sinun+kanssasi,+jos+virtojen+läpi,+eivät+ne+sinua+upota;+jos+tulen+läpi+käyt,+et+sinä+kärvenny,+eikä+liekki+sinua+polta.+Sillä+minä+olen+Herra,+sinun+Jumalasi,+Israelin+Pyhä,+sinun+vapahtajasi:+minä+annan+sinun+lunnaiksesi+Egyptin,+sinun+sijastasi+Etiopian+ja+Seban.Jesaja+43:1‭-‬3+FINPRheittäkää+kaikki+murheenne+hänen+päällensä,+sillä+hän+pitää+teistä+huolen1.+Pietari+5:7+FINPRJotka+kyynelin+kylvävät,+ne+riemuiten+leikkaavat.Ps.+126:5