Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kristitty.net
profiilit
Kristitty.net
Kristitty.net
Vapaa kuvaus
http://kristitty.net
Aloituksia
129
Kommenttia
16899
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oletko+koskaan+tutkinut+luontoa?+Miten+silmä+voi+syntyä+sattumanvaraisten+prosessien+tuloksena?+Tai+korva?+Tai+aivot,+jotka+kykenevät+säveltämään+sinfonioita+ja+lentämään+kuuhun?
02.06.2021 08:56
Sulle+tiedoksi,+että+mulla+on+seurakunta.
Se+on+jännä+juttu,+miten+kristikunnassa+ei+suvaita+eri+mielipiteitä.+Oikeaoppinen+usko+näet+pelastaa.+Täten+luterilaisten,+helluntailaisten,+katolilaisten,+ortodoksien,+babtistien,+presbyteerien,+anglikaanien,+adventistien+ja+Jehovan+todistajien+lahkoissa+perustetaan+aina+uusi+lahko,+kun+joku+on+jostakin+asiasta+vähääkään+eri+mieltä.+Et+voi+kuulua+meidän+porukkaan,+jos+et+usko+100%+kuten+me.
Montako+lahkoa+on+irtaantunut+helluntailaisuudesta+viimeisen+sadan+vuoden+aikana?+Kuka+pysyy+laskuissa+perässä?+Ja+sitten+mua+syytetään+siitä,+että+mulla+on+oma+lahko.+Kristuksen+ruumis,+miten+se+voi+olla+yksi,+jos+kerran+kirkko+on+jakaantunut+tuhansiin+eri+kirkkokuntiin?+Jos+kirkon+ulkopuolella+ei+ole+pelastusta,+missä+näistä+kaikista+kirkoista+se+pelastus+sitten+on?
Jeesus+sanoo,+että+lähtekää+ulos+Babylonista.+Se+tarkoittaa+kirkkoa.+Pysykää+kaukana+kirkoista.+Jeesus+tulee+pian+ja+silloin+kirkon+papit+saavat+kuulla+kunniansa.+Seurakuntalaisten+on+siinä+tilanteessa+parempi+pysyä+loitolla+kirkosta.
02.06.2021 08:50
Toki+juutalaisten+tulee+pysyä+juutalaisina,+mutta+kristityt,+miksi+pitäisit+kiinni+kristinuskosta,+Babylonin+mysteeriuskonnosta,+jolla+ei+ole+mitään+tekemistä+Raamatun+kanssa?+Jeesus+käskee+seuraajiaan+ulos+Babylonista,+se+tarkoittaa+ulos+kirkosta.
"Näin+sanoo+Herra+Sebaot:+Niinä+päivinä+tarttuu+kymmenen+miestä+kaikista+pakanakansain+kielistä,+tarttuu+Juudan+miestä+liepeeseen+sanoen:+'Me+tahdomme+käydä+teidän+kanssanne,+sillä+me+olemme+kuulleet,+että+Jumala+on+teidän+kanssanne'.""+(Sak.+8:23)
Missä+kohtaa+Raamattua+on+profetia+juutalaisista,+jotka+kääntyvät+kristityiksi?+Mutta+päinvastainen+profetia+löytyy,+kristityt+haluavat+kääntyä+juutalaisiksi,+koska+näkevät,+että+Jumala+on+juutalaisten+kanssa.
02.06.2021 08:40
Mitä+Jeesuksen+käskyjä+meidän+täytyy+noudattaa?+Jeesushan+oli+juutalainen+ja+lain+alainen.+Joten+koskevatko+hänen+käskyt+meitä?
"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään.+Sillä+totisesti+minä+sanon+teille:+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+ei+laista+katoa+pieninkään+kirjain,+ei+ainoakaan+piirto,+ennenkuin+kaikki+on+tapahtunut.+Sentähden,+joka+purkaa+yhdenkään+näistä+pienimmistä+käskyistä+ja+sillä+tavalla+opettaa+ihmisiä,+se+pitää+pienimmäksi+taivasten+valtakunnassa+kutsuttaman;+mutta+joka+niitä+noudattaa+ja+niin+opettaa,+se+pitää+kutsuttaman+suureksi+taivasten+valtakunnassa."+(Mt.+5:17-19)
02.06.2021 08:28
Miten+Jeesus+voi+olla+itse+kaikkivaltias+ja+kaikkitietävä+Jumala+Jehova,+jos+hän+ei+tiedä+siitä+hetkestä?
01.06.2021 20:50
Tässä+sulle+lähde.+https://en.wikipedia.org/wiki/Constantine_the_Great_and_Judaism+Joudut+valitettavasti+ihan+itse+kääntämään+englannista+äidinkielellemme.
01.06.2021 20:39
Ja+mitä+sanotaan+jakeessa+yhdeksän?+"Niin+pysyy+Jumalan+kansalle+sapatin+pitäminen".
28.05.2021 17:00
Ja+kuitenkin+Jeremian+mukaan+uudessa+liitossa+Toora+kirjoitetaan+meidän+sydämiimme+(Jer.+31:33),+joten+uudessa+liitossa+Jeremian+mukaan+Toora+on+edelleen+voimassa.
28.05.2021 16:59
Aurinko+laskee+pian,+koittaa+viikon+seitsemäs+päivä,+sapatinpäivä,+päivä,+jonka+Jumala+siunasi+jo+lumisviikolla+(1.+Moos.+2:2-3).+Täten+sapatti+on+pyhä+ikuisesti.
Kymmenessä+käskyssä+meidän+käsketään+pyhittää+sapatinpäivä.+Missä+kohtaa+Uutta+testamenttia+sanotaan,+että+nyt+saa+tehdä+syntiä+ja+rikkoa+kymmentä+käskyä+ja+häpäistä+sapatinpäivän?+Missä+kohtaa+Jeesus+opettaa,+että+sunnuntai+on+nyt+pyhäpäivä?+Missä+kohtaa+profeetat+julistavat,+että+uudessa+liitossa+sapatti+on+nyt+kumottu?+Missä+kohtaa+Paavali+opettaa+näin?
Aistin+teiltä+helluntailaisilta+pelkkää+vihaa.+On+vaikea+nähdä,+että+teillä+olisi+suuri+rauha+Kristuksessa.+Suuren+rauhan+voi+saada+ainoastaan+noudattamalla+Jumala+pyhää,+vanhurskasta,+hyvää+(Room.+7:12),+täydellistä+(Ps.+19:8)+ja+ikuista+(Ps.+119)+lakia,+Tooraa,+eli+Mooseksen+lakia.
On+kyllä+melkoinen+tämä+foorumi.+Ihmisiltä,+jotka+väittävät+olevansa+kristittyjä,+tulee+pelkkää+vihaa+ja+paskaa+niskaan.+Hävetkää!+Nyt+alkaa+sapatti,+Jumalan+pyhä+sapatti,+johon+te+kaikki+olette+kutsuttja.+Miksi+ihmeessä+emme+noudattaisi+Jumalan+pyhää+sanaa+ja+viettäisi+sapattia,+joka+on+Jeesuksen+mukaan+ihmistä+varten?+Miksi+emme+viettäsi+tätä+suurta+ilon,+levon,+rauhan+ja+siunauksen+pyhää+päivää?
28.05.2021 16:04
Lue+psalmi+119.+Tuskaileeko+psalmista+tässä+psalmissa,+kuinka+täynnä+hän+on+vihaa,+koska+rakastaa+Jumalan+pyhää+lakia+ja+tutkii+sitä+aamuin+ja+öin?
28.05.2021 15:56
Tähän+vastataan+sivustollamme+tässä+opetuksessa:+http://sapatti.fi/jeesus-ja-sapatti/
Lue,+jos+totuus+kiinnostaa.
28.05.2021 15:55
Youtubessa+Sapattitotuus+videon+kommenteissa+Mauno+Mattila+kutsuu+Mooseksen+lakia+löyhkäksi.+"Ei+ole+Kristuksen+tuoksua,+vaan+Mooseksen+lain+löyhkää".+Mauno+Mattilan+mielestä+siis+Jumalan+Pyhä+Sana+on+löyhkää.+Että+sellainen+opettaja.
10.04.2021 09:10
Toora,+Jumalan+pyhä+sana,+on+sun+mielestä+roskaa?
06.04.2021 10:53
Eli+siis+kymmenen+käskyä+ei+kuulu+uuteen+liittoon?+Saa+tappaa,+varastaa+ja+tehdä+huorin,+niinkö?+Huomaa+mitä+Jeesus+sanoo,+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+laista+ei+katoa+pieninkään+piirto.
04.04.2021 10:27
Lue+se+Room.+11.+Meidät+pakanat+on+oksastettu+Israeliin,+jaloon+öljypuuhun.+Paavali+ei+tässä+kohtaa+puhu+sanaakaan+Jeesuksesta.
03.04.2021 14:56
Joo+jos+on+miehiä+tai+naisia+alttarilla+leikkimässä+pappeja,+niin+se+on+mulle+aivan+se+ja+sama.+Pelkkää+pelleilyä+koko+touhu.+Raamattu+sanoo,+että+ainoastaan+Aaronin+pojat+saavat+toimia+pappeina.+Uudessa+testamentissa+missään+kohtaa+ei+seurakunnan+kaitsojoita+kutsuta+papeiksi.+Joten+olit+sitten+mies+tai+naispappi,+se+on+pelkkää+huijausta.+Surullinen+video.
03.04.2021 14:55
Miten+perjantaista+sunnuntaihin+on+kolme+päivää+ja+kolme+yötä?+Osaako+kukaan+selittää+tämän?+Koska+opetuslapset+lepäsivät+sapatin+Tooran+käskyn+mukaan,+milloin+he+ostivat+ja+valmistivat+voiteet,+voidellakseen+Jeesuksen?
03.04.2021 14:37
Miksi+videolla+esiintyy+pelkästään+naisia?+Syntisten+pöytä+on+katettu+aivan+kaikille+-+mutta+nämä+räpartisit+unohtavat,+että+luterilaisessa+kirkossa+ehtoollispöytä+on+katettu+ainoastaan+kastetuille+ja+konfirmoiduille+luterilaisen+kirkon+jäsenille.
03.04.2021 14:34
Unohda+sormipaikat.+Se+on+Saatanan+eksytystä.+Kerran+olin+kuolemanpelossa.+En+nyt+käy+yksityiskohtiin,+mutta+pelotti+todella+paljon+ja+oli+paha+olla.+En+ollut+nukkunut+pitkään+aikaan.+Avasin+kädet+täristen+Raamatun,+ja+sieltä+pomppasi+silmieni+esiin+kultareunuksin+tämä+jae:+"Mutta+ylipapit+päättivät+tappaa+Lasaruksenkin"+(Joh.+12:10)+Ajattelin,+että+Lasarus+tarkoittaa+tietenkin+Lauria,+ja+tämä+kertoo,+että+luterilaisen+kirkon+papit+tahtovat+tappaa+minut.+Iski+psykoosin+ja+sain+lopulta+apua.+Mutta+tämä+todisti+mulle,+että+hädän+hetkellä+viimeinen+keino+on+turvautua+sormipaikkoihin.+Kannattaa+tehdä+itselle+lista+jakeista,+jotka+auttavat+hädän+hetkellä+ja+tallentaa+se+tietokoneella+ja+puhelimeen.+Kerää+siis+jakeita,+joista+uskot+olevan+apua+hädän+hetkellä.+Koskaa+sitten+kun+paska+osuu+tuulettimeen,+on+liian+myöhäistä+löytää+Raamatusta+mitään+lohdullista.+Tässä+muutama+jae+mun+tiedostosta:
ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt.
Ilmestyskirja+21:4+FB38
Rauhassa+minä+käyn+levolle+ja+nukun,+sillä+sinä,+Herra,+yksin+annat+minun+turvassa+asua.
Psalmit+4:9+FB38
Hän+antaa+väsyneelle+väkeä+ja+voimattomalle+voimaa+yltäkyllin.++Nuorukaiset+väsyvät+ja+nääntyvät,+nuoret+miehet+kompastuvat+ja+kaatuvat;+++mutta+ne,+jotka+Herraa+odottavat,+saavat+uuden+voiman,+he+kohottavat+siipensä+kuin+kotkat.+He+juoksevat+eivätkä+näänny,+he+vaeltavat+eivätkä+väsy.
Jesaja+40:29-31+FB38
Vanhurskaat+huutavat,+ja+Herra+kuulee+ja+vapahtaa+heidät+kaikista+heidän+ahdistuksistansa.+Lähellä+on+Herra+niitä,+joilla+on+särjetty+sydän,+ja+hän+pelastaa+ne,+joilla+on+murtunut+mieli.
Psalmit+34:17-18+FINPR
Hän+parantaa+ne,+joilla+on+särkynyt+sydän,+ja+sitoo+heidän+haavansa.
Psalmit+147:3+FINRK
Hän+pyyhkii+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistään,+eikä+kuolemaa+enää+ole,+ei+surua,+ei+parkua+eikä+tuskaa,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt.
Ilmestyskirja+21:4+FINRK
Niin+Herra+on+sorretun+linna,+linna+ahdingon+aikoina.+Ja+sinuun+turvaavat+ne,+jotka+sinun+nimesi+tuntevat;+sillä+sinä+et+hylkää+niitä,+jotka+sinua+etsivät,+Herra.
Psalmit+9:9-10+FINPR
Sinä+olet+minun+suojani,+sinä+varjelet+minut+hädästä,+sinä+ympäröitset+minut+pelastuksen+riemulla.
Psalmit+32:7+FINPR
Jumala+on+meidän+turvamme+ja+väkevyytemme,+apumme+hädässä+aivan+vahva.+Sentähden+emme+pelkää,+vaikka+maa+järkkyisi+ja+vuoret+meren+pohjaan+vajoaisivat,+vaikka+sen+vedet+pauhaisivat+ja+kuohuisivat+ja+vuoret+vapisisivat+sen+raivosta.
Psalmit+46:1-3+FINPR
Älä+pelkää,+sillä+minä+olen+sinun+kanssasi;+älä+arkana+pälyile,+sillä+minä+olen+sinun+Jumalasi;+minä+vahvistan+sinua,+minä+autan+sinua,+minä+tuen+sinua+vanhurskauteni+oikealla+kädellä.
Jesaja+41:10+FINPR
Ja+Herra+itse+käy+sinun+edelläsi,+hän+on+sinun+kanssasi,+hän+ei+jätä+sinua+eikä+hylkää+sinua;+älä+pelkää+äläkä+arkaile.
5.+Mooseksen+kirja+31:8+FINPR
Mutta+nyt,+näin+sanoo+Herra,+joka+loi+sinut,+Jaakob,+joka+valmisti+sinut,+Israel:+Älä+pelkää,+sillä+minä+olen+lunastanut+sinut,+minä+olen+sinut+nimeltä+kutsunut;+sinä+olet+minun.+Jos+vetten+läpi+kuljet,+olen+minä+sinun+kanssasi,+jos+virtojen+läpi,+eivät+ne+sinua+upota;+jos+tulen+läpi+käyt,+et+sinä+kärvenny,+eikä+liekki+sinua+polta.+Sillä+minä+olen+Herra,+sinun+Jumalasi,+Israelin+Pyhä,+sinun+vapahtajasi:+minä+annan+sinun+lunnaiksesi+Egyptin,+sinun+sijastasi+Etiopian+ja+Seban.
Jesaja+43:1-3+FINPR
heittäkää+kaikki+murheenne+hänen+päällensä,+sillä+hän+pitää+teistä+huolen
1.+Pietari+5:7+FINPR
Jotka+kyynelin+kylvävät,+ne+riemuiten+leikkaavat.
Ps.+126:5
03.04.2021 14:26
Olen+uskonnoltani+juutalainen,+en+etniseltä+taustaltani.+Room.+11+ja+Ef.+2+mukaan+meidät+pakanat+on+Messiaan+armosta+ja+veren+kautta+oksastettu+Israeliin+ja+liitetty+pyhään+perheeseen.+Se+tapahtuu+ilman+ympärileikkausta.+Jos+miettii+eri+uskontoja,+niin+mulla+on+sama+uskonto+kuin+Jeesuksella+ja+Paavalilla+-+juutalaisuus.+Kristinuskon+kanssa+en+halua+olla+missään+tekemisissä,+se+kun+ei+perusta+Raamatun+opetukseen+vaan+kirkkoisien+liirumlaarumeihin.
03.04.2021 14:16
14 / 845