http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011071914053543_uu.shtml
Mun puolesta voisivat ottaa ihan tavaksi vetää turpaan noita terminaaliruikuttajia/-vittuilijoita, jotka ei ota muuten ymmärtääkseen, että ihan oma moka jos laivasta myöhästyy. Ihmeenkin pitkä pinnaista väkeä tuolla Tallinnan terminaaleissa mitä oon sivusta seurannut noiden virkailijoiden toimintaa näiden laivasta myöhästyneiden kanssa.
Hohhoijaa...
11
106
Vastaukset
- alv-liskot
keskittyisit varsinaisiin uutisiin http://www.iltalehti.fi/viihde/2011071914078554_vi.shtml
- alv-liskot
Richartti kirjoitti:
Hups....olipas siinä.....
katsohan, on näitä lisääkin http://www.iltasanomat.fi/viihde/?pos=nav
- iuytresdfghjmnbvcx
Taas jotain känniääliöitä.
- alv-liskot
kuka iltikseen on yhteyttä ottanut? Idiootit haluaa vielä huomiota ja sääliäkin. Muistikuvat ovat hämärät, mutta humalassa ei oltu...
- oiuytresdfghjkl,mnbv
alv-liskot kirjoitti:
kuka iltikseen on yhteyttä ottanut? Idiootit haluaa vielä huomiota ja sääliäkin. Muistikuvat ovat hämärät, mutta humalassa ei oltu...
Jos jostain siunaantuis haltija, joka sais miehen oleen ottamatta...
Kyllä siellä on näkynyt känniääliöiden lisäksi kaikkea pikkutakkimiehistä eläkeläisiin vittuilemassa terminaalin väelle, toiset selvinpäin toiset ei.
- alv-liskot
Richartti kirjoitti:
Kyllä siellä on näkynyt känniääliöiden lisäksi kaikkea pikkutakkimiehistä eläkeläisiin vittuilemassa terminaalin väelle, toiset selvinpäin toiset ei.
jos ite on niin kännissä/avuton ettei osaa edes laivaankaan ajoissa mennä ja soittaa vielä suutakin terminaalin henkilökunnalle, niin saa kestä seuraamukset ku mies.
Mikä kakara rupeaa valittamaan vielä, rikosilmoitus, voi hellanlettas. Ja suomen lehdistölle vielä maristaan. Hyvä kun ei omia nimiään ja kuviaan ja tilinumeroitaan vaatineet julki. Vois sitte tikkarirahaa laittaa Suomen kansa mammanpojille, niin harmittas vähän vähemmän - alv-liskot
oiuytresdfghjkl,mnbv kirjoitti:
Jos jostain siunaantuis haltija, joka sais miehen oleen ottamatta...
no ottaminen on yksi asia ja mainitsemallesi keijulle kyllä olisi käyttöä. Mutta jos ja kun ottaa, niin mies vastaa seurauksista ite eikä ala marista ku ei kännipäissään saa itseään edes laivaan
- oiuyresdfghjk, bvc
Richartti kirjoitti:
Ja pikkutakkimiehet ja eläkeläisetkö ei sit ole känniääliöitä, vaan humalatampioita?!
oiuyresdfghjk, bvc kirjoitti:
Ja pikkutakkimiehet ja eläkeläisetkö ei sit ole känniääliöitä, vaan humalatampioita?!
Viimeksi 2 vartijan avustuksella saateltiin terminaalista pois sadatteleva pikkutakkimies, joka mielestäni oli ihan selvinpäin. Noin 10 minuuttia se huusi ja sadatti virkailijaneidille ja sitten alkoi vaikuttaa siltä, että hän käy kohta käsiksi tähän virkailijaa. Noo....vartijat olivat valppaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035