Evankeliumit ovat väärennöksiä kaikki.

Kirjurilta.

Paavalin kirjoituksista totuus:
Olen aikaisemmin jo kirjoittanut, että minussa on Jeesuksen Henki tietoja tuomassa. Häneltä sain kyseiset tiedot. On totta, että ns. Paavalin kirjoituksissa, kirjeissä on 5 eri kirjoituttajan hengen kirjoituksia.

1. Jahi Kuninkaan ( Taivaan alueella) kirjoituksia.
2. ns. Jeesuksen kirjoituttamia.
3. Rafael enkeliruhtinaan kirjoituttamat.
4. Gabriel enkeliruhtinaan kirjoitukset.
5. Paavalin omat mielipiteet.

Jk. Paavali oli kirjuri kuten aikaisemmin esitinkin. Samoin evankelioita kirjoitti Apotti Eparfatus, Roomassa Sartan luostarissa 123 v. hän sai hengessä kirjoitettavansa. Kirjoituksia on lisätty aika- ajoin. Viimeksi 1624 Singslairissa, Roomassa Eusebio munkki oli silloin kirjoittajana. Johanneksen Evankeliumin täydennys ja Filippiläiskirje. Samoin Joh. Ilm. kirjan lisäykset 3 viimeistä lukua annettiin hänen kirjoittaa.

EVANKELIUMIT OVAT KERTOMAKIRJALLISUUTTA JA OPIN TIE.
Totuutta ei ole juuri siteeksikään ( Jeesuksen ( Jesnin) todistus!

TÄSSÄ ON TÄSMÄ TOTUUS!

11

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 pitalista.

Järkevät ihmiset ajatelkaa!
      Jeesus sulkäisi maahan ja teki hiekasta ja sykjestä tahtaan ja pani sokean silmille ja sokea sai muka näkönsä? Pelkkää huijausta.

Jeesus käveli Genessaretin järven yli ollen tavallinen " Ihmisen poika".
      Pelkkää mielikuvitusta.

Jeesus jakoi 5 leivästä ja 2 kalasta ruokaa 5.000 miehelle naisille ja lapsille ja jäljelle jäi 12 korillista palasia. Pelkkää mielikuvitusta.

Lazarus oli kuolleena jo 3 pv ja Jeesus oli Jordan joen laaksossa silloin 56 km päässä Lazarukssen kodista. Nousu Jerusalemiin on 1265 m ylämäkeä. Kuinka kauan kestää kävellä, joukon kanssa Jerusalemiin? Noin 6-7 pv.
      Jälleen valheella siivitettyä. Lazarus oli 9 pv jo kuolleena jopa haisten.
      Koko kirjoitus " Haisee"!

Jeesus sai kalan suusta temppelimaksun. Jälleen vale.

Jeesus muka haihtui kalliohaudasta, lihoineen ja luineen, mielikuvitusta.

Käveli läpi seinien ja muka oli lihassa ja luissa senkin jälkeen.

Nousi muka taivaaseen Öljymäeltä, lihassa ja luissa ollen? Valhetta jälleen.

On muka tulevianna samalla tavalla takaisin, taivaan pilvistä? Valhetta vain.

Paransi muka 10 pitalista, mahdotonta.

Me jotka uskoimme satuihin olemme ne 10 pitalista!!!!
      Yksi tuli terveeksi, se olen minä kirjoittaja. Kiitos ns. Jeesus!

• sokea Reetta

ei mielikuvitusta vaan väärin käännettyjä kirjoituksia

miten parannat sokean joka ei voi oppia lukemalla, joka ei näe: kertomalla

miten sinä kävelet vetten päällä: kaasuuntuneessa muodossa vesi on näkymätönyä, näkyvässä muodossa nestemäistä vettä, tai kiinteää jäätä: kävele järven jäällä, niin kävelet vetten päällä j. n. e.

• sokea Reetta
        sokea Reetta kirjoitti:

ei mielikuvitusta vaan väärin käännettyjä kirjoituksia

miten parannat sokean joka ei voi oppia lukemalla, joka ei näe: kertomalla

miten sinä kävelet vetten päällä: kaasuuntuneessa muodossa vesi on näkymätönyä, näkyvässä muodossa nestemäistä vettä, tai kiinteää jäätä: kävele järven jäällä, niin kävelet vetten päällä j. n. e.

miten siirrät vuoren

mantteli on päällimmäinen kerros, vuori on sitä seuraava kerros, pue vuori ja mantteli päällesi ja liiku, niin siirrät vuorta

• silkkaa valhetta

Väärät profeetat

15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.!!

Juuri tuota sinä valheiden levittäjä teet !

• Kirjurilta
        silkkaa valhetta kirjoitti:

Väärät profeetat

15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.!!

Juuri tuota sinä valheiden levittäjä teet !

"silkkaa valhetta", nimimerkki onkin juuri sitä mitä kirjoittaa!

• Symboliikkaa.

Wanha testamentti on samanlainen satukirja.

Alkaen valheella; " Alussa Jumala loi Taivaan ja maan". Pelkkää petkutusta.
      Siitä lähtien kirjoitukset ovat satuja 6 pv luomisineen.
      Pitkine elinikineen 969 vuotta Metusalem Jne. Jne.
      Israelin kuninkaiden nimet ovat mielikuvitusta, samoin mainitut henkilöt ja Egyptissä elämisineen ovat pelkkää symboliikkaa.

Autiomaavaellus 3.000.000 ihmisen kanssa olisi tappanut koko joukon noin 1 viikossa tai 2 viikon aikana, ehkä nyt sentään 1 kk aikana jopa 64 asteen kuumuudessa, hiekan ja kivien lämpötilan ollessa noin 80-90 asteisena.

Minä mittasin kerran suomessa hiekkamontussa hiekan pintalämmän 76 astetta, ei sietänyt paljain jaloin kävelyä.

Loputtomasti voisin kirjoittaa Wanhan testamentin noituudesta ja taruista.

Oppi on opetuksen tie, Symboliikkana ymmärrettävä kylläkin ei muuten.
      Samoin on Uusikin testamentti ymmärrettävissä " SYMBOLIIKKANA".

• Autiomaavaellus

"Autiomaavaellus 3.000.000 ihmisen kanssa olisi tappanut koko joukon noin 1 viikossa tai 2 viikon aikana, ehkä nyt sentään 1 kk aikana jopa 64 asteen kuumuudessa, hiekan ja kivien lämpötilan ollessa noin 80-90 asteisena."

Lukas 4:ssa, kreikankielisessä versiossa (Bysantin tekstilaistos, vanhin raamattuversio, vaadittu 2000 vuotta sitten puhutun Kreikan, Arabian ja Koptisen kielen taito) nimenomaan lukee, että jokainen arvioikoot itse (koulutustasonsa mukaisesti) onko kaikki mitä on kirjoitettu totta tai huuhaata. Jolta arviointikyky puuttuu, hän harhautuu ja opettaa harhoja. =)

• Autiomaavaellus kirjoitti:

"Autiomaavaellus 3.000.000 ihmisen kanssa olisi tappanut koko joukon noin 1 viikossa tai 2 viikon aikana, ehkä nyt sentään 1 kk aikana jopa 64 asteen kuumuudessa, hiekan ja kivien lämpötilan ollessa noin 80-90 asteisena."

Lukas 4:ssa, kreikankielisessä versiossa (Bysantin tekstilaistos, vanhin raamattuversio, vaadittu 2000 vuotta sitten puhutun Kreikan, Arabian ja Koptisen kielen taito) nimenomaan lukee, että jokainen arvioikoot itse (koulutustasonsa mukaisesti) onko kaikki mitä on kirjoitettu totta tai huuhaata. Jolta arviointikyky puuttuu, hän harhautuu ja opettaa harhoja. =)

Hyvä hyvä! Koko joukko epämääräistä "totuutta" Raamatussa. Itselle eniten sotii se, että ei kai Jumala nyt niin sadistinen voi olla, että kurittomat lapset käskisi surmata. Tai sillä ns. erämaavaelluksella olisi surmannut kaikki ne, jotka halusivat lihaakin. Aivan naurettavaa. Siksi on vaikea uskoa koko Jumalaan ja niihin outoihin tarinoihin. Ihmiset ovat aivan liian kritiikittömiä. Järki päähän eikä uskoa kaikkea mitä "Jumalan sanassa" sanotaan. Ja tuokin lausahdus on myöhempää perua, ei Raamatussa sanota, että se on "Jumalan sana".

Hyvä se, että on muitakin Raamatun epäilijöitä, luulin olevani ainoa. Ja kun Paavalia on pidetty suorastaan jumalallisena, niin tarkemmalla lukemisella totesin Paavalin olevan vailla jumallista voimaa. Jo sekin, että tekeytyi Jeesuksen valitsemaksi, on kyllä tyypillistä Paavalin tekstiä, kun hän näyttää olevan mitä suurin itsensä kehuja. Mutta kuka ne kaikki sitten onkin kirjoittanut!

Itse valaistuin ja sain kaiken tiedon, kun luin enemmän Raamattua itse, enkä vain niitä paikkoja, joita oli kehoitettu. Ja minulle tuli Raamatusta tieto, ettei ne tarinat ole totta, eikä siten Jumalaakaan ole olemassakaan. Ei kai Jumala voi olla niin pöllö, että olisi noin naurettavan teoksen halunnut julkaistavan? Ja Jeesus sanoo Mooseksen kertovan hänestä, vaikka se kertoo vain Israelin kansan ja Jumalan välisestä lainkuuliaisuuteen pakottamisesta.

• haw.

Jatkoa....
      Jeesus nimistä henkilöä, joka olisi Raamatu kirjoitusten mukainen ei ole koskaan elänytkään. Kuitenkin kaikki sai alkunsa NÄYISTÄ.
      Rinnakkaisulottuvaisuuden alue on pois nukkuneiden yksi alue ja verrattavissa vihreän maan alueeseen. Kehot ovat rinnakkaislihalliset, jokseenkin samat kuin meidänkin omamme. Materiaali on kuitenkin toisenlaista ja kuitenkin lähes samanlaista, kun meidän.

Todellisuudessa oli mies nimeltään Hoshanii, joka käytti nimeä Jesni ja Jeshanna. Hänet pantiin ristille, jotta hänen alkuaan olleet kirjoitukset toisivat
      Opin pelastuksesta ristin kuoleman kautta, syntiuhrina ollen itse.
      Kirjoittaja ei silloin tiennyt, että hänen kirjoituksiaan käytettäisiin häntä vastaan ja siitä kehitettäisiin Evankeliumit.

• sasdafsadfsfda

Ole jo aloittaja hiljaa... et tiedä mistään mitään.

• Kullinnuppu

Sinulla ei ole auktoriteettia vaatia mitään, joten up yours!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      49
      3103
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2934
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      50
      2810
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2628
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2528
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2510
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2291
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2178
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2062
    Aihe