Olen ihan paniikissa! taitaa tulla ero puolison kanssa. En vain tiedä, minne muuttaa, kun vaihtoehtoja on monta.
Sovintoakaan ei kai enää synny, kun olen jo monta kertaa tämän saman ukaasin esittänyt. En tiedä missä on tällä hetkellä, onko jo muita kuviossa. Meillä ei ole seksiä ollut pitkään aikaan ja kesäloman alkaminen oli hänelle jotenkin ei niin mieluisa asia. Jäikö työpaikkakunnalle kulta?
Mut tämä ei ole meidän eron syy, vaan ihan muu asia.
On vaan niin raskasta. olen pettynyt ja itkuinen. Kolmas vuosi kun tapahtuu jotain hyvin ikävää minulle. täytyy olla hyvin päättäväinen ja jaksaa vaan.
Voi..niin taitaa käydä..
kolmas kerta toden s
1
160
Vastaukset
- Krista123
Ei kivat tunteet. Olen itsekin kokenut ne.Ensin olin oikeasti paniikissa,mutta päätin, että ukolle en ruikuta, enkä häntä takaisin anele.Enkä anellut, vaikka koski ja kovasti. Tuntui, että sydän revitään irti, mutta ei revitty :)
Sen voin lohduttaa, että kauan ei nuo tunteet sinua häiritse. Otaat oman elänäsi haltuun ja alat vaikka tehdä niitä asioita,mitä olet haaveillut......
Minä tein niin ja olen tyytyväinen nyt kun erosin. Tsemppiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283360Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333