Olen tuloksetta lähetellyt kyselyjä Chistina's Clinicille.
Onko lafka lopettanut kokonaan?
Haluan rintojen kohotukseen (ilman implantteja) johonkin halpaklinikkaan ja aiemmin kävin luomileikkauksessa tuolla. Mutta nyt täytynee löytää uusi paikka.
Tietääkö kukaan täällä, missä Mare Malva -niminen kirurgi leikkaa Viron puolella? Hänenkin piti olla Christina'silla, mutta kun siellä ei nyt tunnu olevan ketään...
Ja vielä tärkeämpi kysymys: onko kenelläkään kokemusta hänen skalpellistaan?
Kiitos kaunis vastauksista!
Christina's suljettu? Missä leikkaa Malva?
2
266
Vastaukset
- jenny-81
Cc on kesälomalla 10.7 lähtien n.kuukauden.Minut leikkasi Malva /Viiklpepp huhtikuussa ja olen todella tyytyväinen tisseihin ja palveluun.Suosittelen :)))
- Etsivä ei löydä...
Kiitos, jenny-81. Kummallista toimintaa, että eivät viitsi nettisivuilleen tuollaista tietoa laittaa tai edes automaattivastausta s-postiin...
Ei anna hirveän ammattimaista kuvaa toiminnasta. Toivottavasti itse käsityöläiset ovat tunnollisempia kuin hallinnollinen henkilökunta;-)
Se Viiklepp leikkasi yläluomeni pari vuotta sitten ja tulos oli hyvä, vaikka erinäisiä oho ja hups -äänteitä sainkin kuunnella leikkauspöydällä. Hänen tyylinsä tosin oli hieman epäsympaattinen (vaan emmepä siellä sosialiseeraamassa ollutkaan). Ja leikkaushuone haisi vahvasti virtsalle.
Alan tosin kallistua sen latvialaisen Viksraitisin puoleen - hinnatkin ovat huokeammat. En vain oikein osaa suhtautua kirurgiin, joka esittelee maalauksiaan klinikkansa nettisivuilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201771Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3211433Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959- 11955
- 77907