olen poika ja tahdon stringit

tahtoo stringit

juu elikkäs olen 13v poika ja tahtoisin stringit (ihan kokeilumielessä) mistä niitä saisi ikäiselleni ei tilaamalla ja niin ettei vanhempani huomaisi

38

2760

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stringkalle

      Mee naistenalusvaate kauppaan ja rohkeasti kassalle. Triumph tai Change on hyva kauppa!

      • 17

        Joo naisten stringit! Ei ne mahu kun vajaa munasille päälle.
        Ostat vaikka sokoksesta blackhorsen mustat stringit. Ne on huonot mutta
        kokeilumielessä toimivat.
        Parempi vaan netistä tilaamaan.
        Tälläsillä kesäkeleillä muita edes pidetäkkään.


    • Ei nuorilleee

      sokoksessa ei ole. prismoista löytyy. ainakin pääkaupunkiseudulla.

      naistenalusvaatteet eivät sovi miehille. eli osta miesten.

      stringejä ei kuitenkaan alaikäisille.

    • diajaojga

      No osta jostain alusvaate liikkeestä netistä, noh pitkä työ. Tee vaan alkkareista, käärit ylimääräsen osan perse vakoo ja näi

    • Wanhola leikkailemaa

      Sakset käteen niin saat mieleiset!

    • tahtoo stringit

      juu kyl mä kokeilin vanhoista alusvaatteista stringit tehä mut ei siitä mitään tullu

      ja mitä vittua voiko alusvaatteisiinki olla nykyää alaikäne ku toi ei nuotillee nimimerkillä oleva tyyppi laittoi et ei stringejä alaikäsille ja prismasta ja sokoksesta vois käyä kattoos

    • tyttöööööh96

      lainaa mun;)

      • stringboy12

        Tekis mieli lainata sun stringejä. Olen 12-vuotias poika. Missä sä asut tyttöööööh96


      • stringboy12

        Mä haluan lainata tyttöööööh96 sun stringejä vaikka tänä syksynä jos asut tarpeeksi lähellä


    • tahtoo edelleen stri

      juu toki :D

      ja semmoi kysymys et kuinka hyvä nois stringeis o tunkata??
      onko verrattavis boksereihi??

      • munamaija

        Mukavaa on ollut stringeissä tunkata, nyttenki on auto nostettuna tallitunkilla yläilmoihin.


    • ladyboy69

      Kyllä mulla on pimppi kosteana kun olen läpi hivellyt. Eli ihan jees on :) Ja saan parempia orkkujakin stringit jalassa kuin hipsterien läpi :D

    • ei oo sringei vielkä

      ei tunkata vaan runkata kirjotus virhe

    • palaute auttaaa

      prisma on ainoa normaalipaikka ainakin isommissa kaupungeissa missä saa mustia black horseja

    • M_17-v.

      Jos tosiaan kaupasta haluaa stringit, ainoa vaihtoehto on Prisma. Tyttöystäväni tilasi minulle myös Calvin Klein -merkkiset miesten stringit Nelly.com-verkkokaupasta. Ne ovat vielä paremmat kuin Black Horset. Ei BH:ssakaan tosin mitään vikaa ole.

      • 65465654646465

        Hyvä nettikauppa saksasta oboy.de. Olen tilannut kolme kolme kertaa. Tilatut tavarat tulevat viikossa. Suosittelen


      • jp.chenet
        65465654646465 kirjoitti:

        Hyvä nettikauppa saksasta oboy.de. Olen tilannut kolme kolme kertaa. Tilatut tavarat tulevat viikossa. Suosittelen

        Toihan on hullun kallis toi oboy.net.
        Käykääs kattoon vaikka http://www.underwear-store.us/
        taikka http://www.dinodirect.com/
        Molemmissa huomattavasti halvempaa ja hyvät alennukset ainakin joulun alla. Lisäks ilmainen rahti suomeen. Itte pistin molemmista tilaukseen stringejä ja tangoja 8)


    • matkin muita

      antakaa kaupoille palautetta jos sieltä puuttuu näitä! mitä enemmän palautteita sen parempi. pari on täällä tätä toitotellut.

    • ei stringei vieläkää

      muutes paljoko prismas maksaa ne bh n stringit ja ovato lasten vai miesten osastolla :D

    • munatanasstringjalas

      Mä olen ostanut stringejä lindexistä, hyvin on jöpöttänyt ja mummokalsereita käyttävä tyttö ystäväkin on digannut

    • haluan stringit

      vastauksia haluan vieläki

    • onnea yritykseen!

      Mietinpä vaan, että ovatko ne aloittajalle itselleen sovitettavaksi, vai jonkinlaisia fantasioita varten. Voin jo kuvitella: Poikanen vetää täysillä tumppuun stringit päässä!

    • Ny stringitön

      Muutama vuosi sitten, kun mutsi kysäisi, että mitä haluun joululahjaksi, sanoin ilveillen, että seksikkäät stringit. Jouluaattona sain stringit ja sisareni naureskeli vieressä. Kyllä minä niitä sitten myöhemmin salaa koettelenkin. Ei siinä mitään erikoista, paitsi tyttökaveri vati minua näyttäytymään niissä kerran, kun siskolikka oli kannellut.

    • Stringien käyttäjä

      Nyt on tullut Helsingin Stockalle Calvin Kleinin miesten stringejä. Sopivasti juuri talvipakkasia varten.

    • ketjun alottaja

      lisää vastauksiiii saako noit stringei vaasasta jostai ? kellää tietooo asiast

    • ei tampereelle

      ei ole ainakaa tampereen stokalle tullut. luulisi tulevan muihinkin stokkiin mut ei.

    • Tietoa???!

      En löytänyt Hesan Stockalta CK:n stringejä. onko muiden kaupunkien Stockmaneihin tullut niitä?

      • huihuifr

        Kyllä niitä siellä on.


    • stockalla?

      onko muiden kaupunkien stockil? tietoa?

    • useampi palautte

      palautteen laittaminen auttaa varsinkin jos tulee useampi?

    • aqewrtyy

      onko niitä stringei missään? stadin stockal on ja prismois entä muualla?

    • naru pyllyssä

      joo mulla mustat black horsen stringit, ne on kokoo S voisin antaa ne sulle. niissä on hyvät kakan hajut tossa nauhassa joka on ollut mun posliini pyllyssä.
      oot vasta 13 itse oon 15 jätkä, asun Vaasassa kans ota yhteyttä jos haluut..

    • tringit

      Jos kerta ostamaan kykenee niin ei vaatteissa mitään ikärajaa ole,eri ammattilaisten vaatteet/tarvikkeeet onkin sitte toinen juttu ja hintansa mutta nythän olikin kyse ihan tavallisista!

    • koky4

      ite oon 13v poika ja just laitoin stringit jalkaa , vittu et on kiihottavan tuntoset

      • tyttöjen stringeissä

        Juups, ite oon poka ja käytän tyttöjen stringejä. Ne ovat niin ihanat..


      • tyttöjen stringeissä
        tyttöjen stringeissä kirjoitti:

        Juups, ite oon poka ja käytän tyttöjen stringejä. Ne ovat niin ihanat..

        Kuka vaan voi antaa kikmesen niin jutellaan.. :)


    • stringboy12

      Mä pidän joskus äitini stringejä silloin kun se ei ole ja muitakin äitini alusvaatteita koska ne on niin ihania.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6429
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3749
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      189
      3629
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2824
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2529
    6. 290
      2278
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      110
      1502
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe