Tutkija: Yhä useampi sinkkumies ei löydä koskaan naista

-Puskasta-

"Joka viides suomalainen asuu yksin. Eniten sinkkuja on suurissa kaupungeissa.

Mutta jos parisuhdetta – ja seksiä – kaipaavia sinkkuja on näin paljon, miksi etsivät eivät löydä toisiaan? Koska naisten potentiaalia kumppania koskevat kriteerit ovat kasvaneet.

Aikaisemmin riitti, että miehellä on säännöllinen työ ja hän kykenee huolehtimaan itsestään ja perheestään. Enää tämä ei takaa menestystä parisuhdemarkkinoilla, mutta se ei välttämättä riitä mihinkään seksisuhdemarkkinoillakaan, koska sielläkin vaatimukset ovat koventuneet.

Yhä useampi ”kunnon mies” jää yksin, osa pysyvästi – eikä kaikille naisillekaan riitä sellaisia kumppaneja, joita nämä etsivät, koska etsintä keskittyy ”parhaaseen A-ryhmään”.

http://www.seinajoensanomat.fi/artikkeli/62577-tutkija-yha-useampi-sinkkumies-ei-loyda-koskaan-naista

M.O.T

19

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stidimuna

paskapuhetta, mulle irtoo aina

• Kohtalaisen moni kunnon mies myös valitsee jäädä yksin. Kaikille ei tule paineita hankkiutua naisen kanssa kosketuksiin. Kaksi tervettä kättä U know. :-D

• ...

mihin sitä toista tarvitaan?

• compus sui

Tinka höpisee nyt tavallaan itsestään, kun ottaa huomioon tinkan omista jutuistaan, että on yhden miehen nainen ja miehen vaihtuessa tulee pakostakin selibaatti, ellei käytä yhden yön keikkoja. Siinä tilanteessa korvikkeet sormijorma, dildo tms.
      on aivan normaali valinta.
      Kun sinkkumiesten kanssa olen "vertaistukiryhmässä" kuullut
      monta tarinaa.
      Yleisin syy halu pysyä sinkkumiehenä lienee avo/avioero ja osituksessa nainen on ahneempi jakamaan yhteisen omaisuuden itselleen ja eron syy on näinä päivinä se, että mies joutuu työttömäksi. Työttömät naiset, etenkin YHoot
      katraansa kanssa tarvitsee elättäjän ja tietenkin varakkaampi mies on hakusessa. Sellaiset ovatkin pahassa asemassa, vaikka eron syy olisikin juopossa vaimonhakkaajassa.
      Usein ei varakas mies siedä YHnaisen penskoja, mutta on myös miehiä, jotka eivät omaa lasta kykene tekemään ja oikein haluaa elää perhe-elämää ja viehkeä nainen saakin sen helmensä kalastetuksi ja tuo artikkeli pitääkin paikkansa
      Seksiä saa ostamallakin ja tämän lamakauden aikana alehinnalla, mutta sossun tukin menee pähteisiin ja päihteet tekevät miehen impotentiksikin.
      Usein sellainenkin mies kaipaa vain naisen seuraa vain.
      Tiedän yhden ohi-penaksi nimetyn miehen 68v, jolla on aina joku Alma tai Martta kainalossa, usen vielä sikmä mustana, Hän esiintyy yleensä jonain muusikkon ja odottelee suure summia rahaa Teostolta ja lainailee rahaa Almaltaan.

• Sanotko sä et syy jäädä sinkuksi on se, että mies pelkää omaisuutensa menettämistä? No voi herttinen sentäs, entäs se naisen omaisuus? Omaisuudenko takia sitä pihistelee ihmissuhteissa? Joo ei käy mun kuulaan tuo. :-)

• compus sui
        tinka_tiger kirjoitti:

Sanotko sä et syy jäädä sinkuksi on se, että mies pelkää omaisuutensa menettämistä? No voi herttinen sentäs, entäs se naisen omaisuus? Omaisuudenko takia sitä pihistelee ihmissuhteissa? Joo ei käy mun kuulaan tuo. :-)

En minä niin sanonut, vaikkakin yksi ämmä varasti minun maksaman vielasunnonkin, kun se oli eräistä syis ämmän nimissä, kun joskus kuvittelin, että se rakkaus on ikuista.
        Kyllä tinkalla siitäkin kokemus on ja lisääkin tulee vielä romanttiselle hupsulle.

Miksi minun pitäisi ylläpitää kotirouvaa enää ja nosa vero 38%:iin
        Sillä rahalla saa jo koko haaremin Pattayalla.

Mukavan eukon seura ilman seksiäkin olisi välillä toivottua, mutta kun ämmät on useimmiten rasittavia kälättäjiä vain

• ~cissi~
        compus sui kirjoitti:

En minä niin sanonut, vaikkakin yksi ämmä varasti minun maksaman vielasunnonkin, kun se oli eräistä syis ämmän nimissä, kun joskus kuvittelin, että se rakkaus on ikuista.
        Kyllä tinkalla siitäkin kokemus on ja lisääkin tulee vielä romanttiselle hupsulle.

Miksi minun pitäisi ylläpitää kotirouvaa enää ja nosa vero 38%:iin
        Sillä rahalla saa jo koko haaremin Pattayalla.

Mukavan eukon seura ilman seksiäkin olisi välillä toivottua, mutta kun ämmät on useimmiten rasittavia kälättäjiä vain

Olet suloinen :)

• compus sui
        ~cissi~ kirjoitti:

Olet suloinen :)

Joko Cissi taas pitää minua suloisena?
        Mieli ailahtelee. kun olisin tehnyt kunnollisen rakkausrunonli Cissi, mutta rupesikin tuittuilemaan pikku jekkuilusta.
        Saist tulla minun luokse runoja oppimaan ilman seksiä
        Niissä Cissin pika runoissa oli pieniä rytmivirheitä, joia boisi hioa malliksi oiken

• rose18

ihan selvä asia kun huonompi ei kelpaa ja riutuu fantasioissa..
      tässä tuli mieleen itse en edes pidä mervi tapolaa rumana.
      hänellä ei ole vääristyneitä kasvoja, kaikki näyttää olevan hyvin muodustuneita.
      ainut että kun alkaisi terveelle elämän pohjalle hänestä tulisi ihan kauniin puoleinen.
      lähtis alkoholi turvotus kasvoista tai lääkkeitten.

minusta on todella hölmöä edes sitä naista haukkua..

• Bullshit. Koko roska perustuu väärälle analyysille.

Ilmentymä on tuo, mutta syy tilanteelle on huomattavan erilainen todellisuudesta. Tuo Laasasen halpa makkara on uskonto-kaliberin selitys. Helppo ymmärtää totuutena, vaikka asiat ei ihan niin olekaan. Aivan samanlaista kuin talous; muka toimii loistavasti vaikka oikeasti ei kestä kriittistä tarkastelua.

Laasanen yliarvostaa naisia väärällä tavalla, asettaa heidät valtasysteemissä korkeimmalle paikalle. Reaalisti - jos puhutaan terveistä ja toivottavista ihmissuhteista- ei niihin ja niiden luomiseen liity valtarakennetta terveessä systeemissä.

Jos nainen elää valtapeliä se pitää heittää pois, koska sellainen nainen on _rikki_.

Jos mies alkaa tunteilemaan koska tutustuu nättiin naamaan tuntematta ihmistä millään tavalla - pitää sellainen mies heittää pois koska se on _rikki_.

Sitten on vielä trendimedia joka suoltaa omaa järjetöntä oksennustaan - tuolla oksennusmedialla kuorrutetut naiset ovat äärimmäisen heikkoitsetuntoisia mutta omaavat "mediatavat". Itse jättäisin nää naiset huomiotta, mutta kyllähän nuokin pystyy murtamaan pitkäjänteisyydellä.

Ihmistä tulisi kiinnostaa hyvin harvan kohtaamansa ihmisen mutta kun kiinnostus iskee sen tulisi perustua autenttiselle ihmiselle, eikä sille että yritetään tavoitella joku minimimäärä treffikohtaamisia mitäänsanomattomuuden hengessä.

Toi deittimaailma on rikkinäinen peli.

Ratkaisu on: Älä pelaa ja halveksu kaikkia niitä jotka pelaavat.

• alv-liskot

niin elävät yksin, siellä jossain maaseudulla missä heitä ei kukaan näe päiväkausiin. Ei sitä kehtaa mennä väkisin hakemaankaan tai nurkkiin pyörimään

• ...

hankkiudut vaan piiaksi johonkin emännättömään taloon, niin kohta olet jo raskaana, sitten emäntänä :)

• alv-liskot
        ... kirjoitti:

hankkiudut vaan piiaksi johonkin emännättömään taloon, niin kohta olet jo raskaana, sitten emäntänä :)

joo, voisin hoitaa vaikka jotain kanalaa. Laittaisin kaikkien tipujen kaulaan rusetit ja kylvettäisin niitä pesuvadeissa. Kanat kaipaavat kuulema virikkeitä, joten niille pitäisi pitää jotain ohjelmaa

• linnut ei
        alv-liskot kirjoitti:

joo, voisin hoitaa vaikka jotain kanalaa. Laittaisin kaikkien tipujen kaulaan rusetit ja kylvettäisin niitä pesuvadeissa. Kanat kaipaavat kuulema virikkeitä, joten niille pitäisi pitää jotain ohjelmaa

tykkää kylvettämisestä ja inhoavat rusetteja kalulassaan sadisti!

• ...
        alv-liskot kirjoitti:

vedät niille tipu-uinteja ja tipuhierontaa.

Niistä tykkää sekä tiput että emot.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe