Onko kaljuuntuminen turn off? Jos mies on sinut asian kanssa, olisiko se teille kuitenkin ongelma tai miinusmerkki?
Kaljuuntuminen
17
509
Vastaukset
- 20+29
Ei, se on pelkkää plussaa jos ei vaan jätä sellaista pyhimyksen rinkiä pään ympärille eikä yritä peitellä sitä jollain sivutukalla. Reilusti aja loputkin pois, monelle sopii kalju.
Minun suosikkeja on kaljut tai sitten ponnaripäät. - fdsfkjlj43lhh4l
Tuo on ainakin faktaa, että joilla on pitkä tukka ja varsinkin poninhäntä, yrittävät sillä peittää sitä omaa kaljuuntumistaan :)
Viemäri oli serran aina tukossa yhden kaverin karvoista kun sillä irtosi niin hirveästi päästä pitkiä mustia hiuksia.. - fdsfkjlj43lhh4l
Luultavasti silloin jos ei itseään pysty hyväksymään että pitää yrittää peittää joku oma hiustenlähtö... tuskin kyllä pystyy kenestäkään muustakaan välittämään..
- .....
No mä tykkään pitkähiuksisista miehistä tai ylipäänsä hiuksellisista miehistä, eikä kalju näytä yleensä kivalta. MUTTA kaljuuntumiselle ei mahda mitään, joten parempi vetää ne kaikki pois kuin yrittää peitellä kaljua tai antaa pälvikaljun loistaa keskeltä.
- eihän sille
voi mitään. Eikä se ole pääasia. Ennemmin turn off on risuinen ja hikinen parta, jonka saisi pois.
- hiukset must
Haloo, hiuslisäkkeitä on miehillekin. Kaljuus sopii todella harvalle ja saa ihmisen näyttämään syöpäpotilaalta. Kyllä miehelläkin kuuluu olla hiukset päässä.
- Muovimaailma
Haloo,
ja tietty myös muoviripset, muovikynnet, muovihuulet, muoviposkipäät ja tosiaan ne muovilisäkkeet muovilla kiinni omaan tukkaan.
- Aasintuntija.
Hehheh, ei Miehet käytä hiuslisäkkeitä vaikka hiukset karkaisivat. Homot on sitten erikseen.
- e5jytfuk
Varmaan riippuu ihan siitä miltä kokonaisuus näyttää.
Tuskin kaljuuntuminen on kellekään turn off jos se ei hirveästi näy. - nainen 85
Tuskin kalju kenenkään viehätysvoimaa vähentää. Miettikääpä vaikka prinssi Williamia. Oletteko kuulleet sellaista huhua, että kaljuuntuminen johtuu reilusta testosteorinista? Mielestäni on pikkumaista rutista jonkun kaljusta, koska siihen harvemmin henkilö pystyy itse vaikuttamaan...
- vcxcvxvxcvxcv
Miksi ei vähentäisi sellaisten silmissä, jotka pitävät hiuksista? Itse olen mies ja tuskin olen kaljuuntumassa, mutta jos kaljuuntuisin niin paljon pystyisi korjaamaan vetämällä loputkin hiukset pois ja kasvattamalla jotain siistittyä partaa. Nimittäin jos on pää paljas, parralla pystyy välttelemään tätä "syöpäpotilas" lookkia. Tosin jos ei kasva partakaan niin ollaan aika pahassa jamassa. Onneksi jotkut näyttävät miellyttäviltä ilman hiuksia ja partaa.
- sinisilmäinen nainen
Tänäkesänä katseeni on yllättäin kääntynyt täyskaljuihin miehiin, miksi en tiedä
- 7+8=15
Olen katsonut, että on parempi olla kaljuna kuin uimalakki päässä. Jostain syystä naiset tulevat juttelemaan ja tekevät jopa isku yrityksiä eli kalju ei välttämättä ole turnoff.
- ~cissi~
Joo ei sytytä kalju yhtään. Moni muu nainen pitää kaljua seksikkäänä, sen parempi, heille kaljut ja mulle tukalliset.
- ttrrrfffvvv
Riippuu ihan siitä minkälainen päänmuoto on ja kasvonpiirteet. Pyöreällä naamalla kalju on varmaan ruma.
- 3+8
Kyllä Veeti Kallio -tyyli aina sytyttää. Kalju on sexy.
- rengastaja
kalju voi olla tosi sexy mutta myös aivan kamala. riippuu täysin kokonaisvaikutelmasta.
turn-on: hoidettu kalju, timmi kroppa, hyvä ryhti, rento ja itsevarma olemus.
turn-off: kaljun peittely, epävarma olemus, villaslipoveri ja läskipohjakengät, kännissä rehvakkaat jutut joilla peitellään epävarmuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137792
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1275339Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303576Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1223563Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352594Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376