Kuinka usein haluaisit seksiä jos saisit itse päättää?

MiesMies.

Itse haluaisin päivittäin.

23

233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisin vittua

      joka päivä!

    • No aina kun haluttaa, niin saan. Määrä vaihtelee. Mitään lukua osaa heittää tähännäin. :-) melko usein.

    • top ATM

      Joka päivä!

    • Kaksi kertaa

      viikossa olisi sopiva määrä.

    • Miss Fury

      Päivittäin. Kyllä se varmaan onnistuisikin jos olisi varaa ja halua käydä joka ilta baarissa tai etsiä random seksiseuraa netistä.

    • miekkonen-

      Vähintään ne normaalit pari panoa viikossa

    • Pari kertaa viikossa, ehkä? Tämä nyt on kuitenkin täysin teoriapohjalta; seksuaaliviettini ei ehkä ole kovin voimakas ainakaan näin vanhemmiten.

      • mies42

        Oma viettini on vain voimistunut ikävuosien karttuessa. Harmittaa kun en sitä juuri nyt pääse toteuttamaan.


      • 1+18
        mies42 kirjoitti:

        Oma viettini on vain voimistunut ikävuosien karttuessa. Harmittaa kun en sitä juuri nyt pääse toteuttamaan.

        Minä olen alkanut jo vähän säästämään itseäni vanhemmiten, en anna enään ihan kaikille halukkaille naisille.


    • IsompiLuuseriM34v

      Rakastamani naisen kanssa parisuhteessa, vaikka joka päivä. Siis vähintään parisuhteessa ellei naimisissa.

      IsompiLuuseriM34v

    • crazyratlady

      Parisuhteessa ainaki kerran päivässä, näin sinkkuna ei oo niin tarvetta alkaa tuntemattomien kanssa hässimään.

    • No se riippuu siitä miten jaksaa. Joskus saattais olla niin että useammankin kerran päivässä ja joskus taas viikonkin tauko.

    • Unelmien voima

      Täydellisessä maailmassa minun ovelleni tuotaisiin joka päivä yksi hoikka teinityttöneitsyt. Tosin neitsyydestä ja teiniydestäkin voisin luopua, kyllä sekin ihan riittäisi, että hoikkia ja melko siveän oloisia alle 30-v naisia rahdattaisiin pantavakseni. Ei tatuointeja, ei lävistyksiä. Värejä voisi vaihdella, niin että maanantaina aasialaista, tiistaina mustaa, keskiviikkona blondia, torstaina latinoa jne. Ihanaa olisi elämä.

    • vato retro

      Kerran kuussa.

      Ei se määrä, vaan laatu. Ja abstinenssi kohottaa haluja.

    • asdfghh

      Päiivä olisi mukava aloittaa ja päättää yhdynnällä eli pari kertaa päivässä.

    • nyt runkkari

      Useamman kerran päivässä

    • Haluaisin nussia

      3-4 kertaa viikossa

    • nainen..,.,

      2-3 krt viikossa.

    • PRNG

      En tiedä kun ei oo kokemusta itse seksistä, ehkä 1-4 krt viikossa. Enemmän kaipasin ja haluaisin pelkkää läheisyyttä, päivittäin.

    • rivoriikka

      Päivittäin, mieluusti aamuin illoin. Ja miksei päivälläkin... mutta vain saman henkilön kanssa, pelkkää seksiä seksin vuoksi en halua.

    • dooh

      pari kertaa vko olisi ihan hyvä

    • nöösi_poika

      No, masturboin lähes päivittäin, joten kai sitä seksiäkin sitten haluaisi lähes päivittäin.

    • Peräkammarin Timo

      Kun edes kerran eläessään sais.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      413
      2337
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      73
      2065
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      220
      1596
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      158
      1312
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1197
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      81
      1195
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1103
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1008
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      70
      1004
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      284
      977
    Aihe