Itse haluaisin päivittäin.
Vastaukset 23
- Haluaisin vittua
joka päivä!
No aina kun haluttaa, niin saan. Määrä vaihtelee. Mitään lukua osaa heittää tähännäin. :-) melko usein.
- top ATM
Joka päivä!
- Kaksi kertaa
viikossa olisi sopiva määrä.
- Miss Fury
Päivittäin. Kyllä se varmaan onnistuisikin jos olisi varaa ja halua käydä joka ilta baarissa tai etsiä random seksiseuraa netistä.
- miekkonen-
Vähintään ne normaalit pari panoa viikossa
Pari kertaa viikossa, ehkä? Tämä nyt on kuitenkin täysin teoriapohjalta; seksuaaliviettini ei ehkä ole kovin voimakas ainakaan näin vanhemmiten.
- mies42
Oma viettini on vain voimistunut ikävuosien karttuessa. Harmittaa kun en sitä juuri nyt pääse toteuttamaan.
- 1+18
mies42 kirjoitti:
Oma viettini on vain voimistunut ikävuosien karttuessa. Harmittaa kun en sitä juuri nyt pääse toteuttamaan.
Minä olen alkanut jo vähän säästämään itseäni vanhemmiten, en anna enään ihan kaikille halukkaille naisille.
- IsompiLuuseriM34v
Rakastamani naisen kanssa parisuhteessa, vaikka joka päivä. Siis vähintään parisuhteessa ellei naimisissa.
IsompiLuuseriM34v - crazyratlady
Parisuhteessa ainaki kerran päivässä, näin sinkkuna ei oo niin tarvetta alkaa tuntemattomien kanssa hässimään.
No se riippuu siitä miten jaksaa. Joskus saattais olla niin että useammankin kerran päivässä ja joskus taas viikonkin tauko.
- Unelmien voima
Täydellisessä maailmassa minun ovelleni tuotaisiin joka päivä yksi hoikka teinityttöneitsyt. Tosin neitsyydestä ja teiniydestäkin voisin luopua, kyllä sekin ihan riittäisi, että hoikkia ja melko siveän oloisia alle 30-v naisia rahdattaisiin pantavakseni. Ei tatuointeja, ei lävistyksiä. Värejä voisi vaihdella, niin että maanantaina aasialaista, tiistaina mustaa, keskiviikkona blondia, torstaina latinoa jne. Ihanaa olisi elämä.
- vato retro
Kerran kuussa.
Ei se määrä, vaan laatu. Ja abstinenssi kohottaa haluja. - asdfghh
Päiivä olisi mukava aloittaa ja päättää yhdynnällä eli pari kertaa päivässä.
- nyt runkkari
Useamman kerran päivässä
- Haluaisin nussia
3-4 kertaa viikossa
- nainen..,.,
2-3 krt viikossa.
- PRNG
En tiedä kun ei oo kokemusta itse seksistä, ehkä 1-4 krt viikossa. Enemmän kaipasin ja haluaisin pelkkää läheisyyttä, päivittäin.
- rivoriikka
Päivittäin, mieluusti aamuin illoin. Ja miksei päivälläkin... mutta vain saman henkilön kanssa, pelkkää seksiä seksin vuoksi en halua.
- dooh
pari kertaa vko olisi ihan hyvä
- nöösi_poika
No, masturboin lähes päivittäin, joten kai sitä seksiäkin sitten haluaisi lähes päivittäin.
- Peräkammarin Timo
Kun edes kerran eläessään sais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562