Kuinka usein haluaisit seksiä jos saisit itse päättää?

MiesMies.

Itse haluaisin päivittäin.

23

285

Äänestä

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisin vittua

joka päivä!

• No aina kun haluttaa, niin saan. Määrä vaihtelee. Mitään lukua osaa heittää tähännäin. :-) melko usein.

• top ATM

Joka päivä!

• Kaksi kertaa

viikossa olisi sopiva määrä.

• Miss Fury

Päivittäin. Kyllä se varmaan onnistuisikin jos olisi varaa ja halua käydä joka ilta baarissa tai etsiä random seksiseuraa netistä.

• miekkonen-

Vähintään ne normaalit pari panoa viikossa

• Pari kertaa viikossa, ehkä? Tämä nyt on kuitenkin täysin teoriapohjalta; seksuaaliviettini ei ehkä ole kovin voimakas ainakaan näin vanhemmiten.

• mies42

Oma viettini on vain voimistunut ikävuosien karttuessa. Harmittaa kun en sitä juuri nyt pääse toteuttamaan.

• 1+18
        mies42 kirjoitti:

Oma viettini on vain voimistunut ikävuosien karttuessa. Harmittaa kun en sitä juuri nyt pääse toteuttamaan.

Minä olen alkanut jo vähän säästämään itseäni vanhemmiten, en anna enään ihan kaikille halukkaille naisille.

• IsompiLuuseriM34v

Rakastamani naisen kanssa parisuhteessa, vaikka joka päivä. Siis vähintään parisuhteessa ellei naimisissa.

IsompiLuuseriM34v

• crazyratlady

Parisuhteessa ainaki kerran päivässä, näin sinkkuna ei oo niin tarvetta alkaa tuntemattomien kanssa hässimään.

• No se riippuu siitä miten jaksaa. Joskus saattais olla niin että useammankin kerran päivässä ja joskus taas viikonkin tauko.

• Unelmien voima

Täydellisessä maailmassa minun ovelleni tuotaisiin joka päivä yksi hoikka teinityttöneitsyt. Tosin neitsyydestä ja teiniydestäkin voisin luopua, kyllä sekin ihan riittäisi, että hoikkia ja melko siveän oloisia alle 30-v naisia rahdattaisiin pantavakseni. Ei tatuointeja, ei lävistyksiä. Värejä voisi vaihdella, niin että maanantaina aasialaista, tiistaina mustaa, keskiviikkona blondia, torstaina latinoa jne. Ihanaa olisi elämä.

• vato retro

Kerran kuussa.

Ei se määrä, vaan laatu. Ja abstinenssi kohottaa haluja.

• asdfghh

Päiivä olisi mukava aloittaa ja päättää yhdynnällä eli pari kertaa päivässä.

• nyt runkkari

Useamman kerran päivässä

• Haluaisin nussia

3-4 kertaa viikossa

• nainen..,.,

2-3 krt viikossa.

• PRNG

En tiedä kun ei oo kokemusta itse seksistä, ehkä 1-4 krt viikossa. Enemmän kaipasin ja haluaisin pelkkää läheisyyttä, päivittäin.

• rivoriikka

Päivittäin, mieluusti aamuin illoin. Ja miksei päivälläkin... mutta vain saman henkilön kanssa, pelkkää seksiä seksin vuoksi en halua.

• dooh

pari kertaa vko olisi ihan hyvä

• nöösi_poika

No, masturboin lähes päivittäin, joten kai sitä seksiäkin sitten haluaisi lähes päivittäin.

• Peräkammarin Timo

Kun edes kerran eläessään sais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1087
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      23
      1069
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      842
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      615
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe