Maailman suurin petos ?

Kristinuskon kirja.

Kristillisen kirkon oppi ja taivas käsitys.

Tällä foorumilla on esitetty kirkon pappien kantana mm seuraavaa. Taivaaseen kutsuttu ihminen ( kuten muutkin ) saavat uuden alastoman ruumiin iankaikkisuutta varten. Siinä on ainakin katse kontakti, maalliset aivot tavalla tai toisella tuntemista varten, rakkauden tunto ( ei seksuaalinen ) , siis ainoastaan katse kontakti toista alastomaa ruumista kohtaan. Kenties tuoli tai vastaava istumista varten Jeesuksen mukaisesti. Siinä sitten ollaan !

Aika hyvin kirkko tuntuu tietävän taivaassa olemisen, mutta kun kysyy lisää tietoa tai perusteluja, niin ollaan aivan hiljaa. Ettei vaan mene pohja pois koko opilta.

Kirkon opin rakentajat ovat täysin tarkoituksella tehneet opin, jolla saadaan ihmiset alistetuksi kirkon hallintaan. Tätä näyttää olevan mahdoton muuttaa. Raamattu on pyhä kirja kaikkine sallittuine murhineen ja sotineen.

Ihmisten ajattelutavan kehitys tulee tuhoamaan tämän 50-100 vuoden kuluessa.

Jeesuksen kertoma oppi on lähimmäisen rakkaus, joka takaa pelastuksen, jos sellainen on olemassa.

23

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus esiin heti.

EI aivan niinkään. Jeesuksen oppi on mitä raain oppi, sillä se karsii ihmiset kadotuksen tuskaan iankaikkisesti, kaikki ne jotka eivät ole uskovaisia.
      Tällä tietoa katsokaa vaan ympärillenne ja huomatkaa, kuinka vähän on niitä, jotka todella ovat uskon ihmisiä!

Olisitteko te niin raakoja, että heittäisitte esim. 89 % helvettihin niistä, joilla ei ole uskoa oikealla tavalla? Se siitä rakkauden opista, joka on vailla totuuspohjaa oleva ns. Jeesus. Ei kirjoitusten mukaista Jeesusta ole koskaan elänytkään.!

• paucama

Tässä sinulle totuutta:

Ihan vinkkinä vain, että hölinäsi uppoaa ainoastaa itsesi kaltaisiin tapauksiin, joihin ei pure mikään järkipuhe.

• Kristinuskon kirja.

Hyvä kommentti " Totuus esiin heti ". Jeesuksen oppi on aivan eri asia kuin kirkon oppi. On ollut ihminen, joka on kertonut, että lähimmäisen rakkaus on tie totuuteen.

• Totuus esiin heti.

Ei lähimmäisen rakkaudessa ole mitään totuuden tietä. Rakkautta on monenlaista on lempeää, epäitsekästä ja lapsellisen uskon omaavaa.
      Julmaa, petollista ja omahyväisesti omistavaa. Kaiken itselleen omistavaa ja totuutta silottelevaa itserakkautta riittää.

• Mitä vikaa on lähimmäisen rakkaudessa

• Nasse.
        mummomuori kirjoitti:

Mitä vikaa on lähimmäisen rakkaudessa

jos lähimmäinen rakastaa toista? Vai tarkoittiko hihu lähimmäisenrakkautta?

• ÄLÄ NAURATA
        mummomuori kirjoitti:

Mitä vikaa on lähimmäisen rakkaudessa

Lähimmäisen rakkaus ei liity millään tavalla mihinkään uskontoon.

• Kristinuskon kirja.
        ÄLÄ NAURATA kirjoitti:

Lähimmäisen rakkaus ei liity millään tavalla mihinkään uskontoon.

Älä naurata !

Olet oikeassa. Lähimmäisen rakkaus ei liity mihinkään uskontoon. Jeesus korosti sen merkitystä elämämme rikkautena ja koko elämämme perustana. Ja se on myös hänen kertomansa kristinuskon perusta !

• Kristinuskon kirja.

Totuus esiin heti.

Jos olet naimisissa tekstisi on höpön pöpöä. Jos et niin elämä opettaa.

• Kristinuskon kirja

mummomuori..

Lähimmäisen rakkaus on koko elämämme ydiin.. En ymmärrä ajatustasi.

• Kristinuskon kirja

Odotan mielenkiinolla kirkon kommenttia.

• goddeloos

"Tällä foorumilla on esitetty kirkon pappien kantana mm seuraavaa. Taivaaseen kutsuttu ihminen ( kuten muutkin ) saavat uuden alastoman ruumiin iankaikkisuutta varten."
      - Linkkiä olisi ollut hyvä saada ko kirjoituksiin.

"Aika hyvin kirkko tuntuu tietävän taivaassa olemisen, mutta kun kysyy lisää tietoa tai perusteluja, niin ollaan aivan hiljaa. Ettei vaan mene pohja pois koko opilta. "
      - Edelleen, linkkiä. Muuten vain huutelet puskista.

"Kirkon opin rakentajat ovat täysin tarkoituksella tehneet opin, jolla saadaan ihmiset alistetuksi kirkon hallintaan."
      - Ajatusten hallinnassa en pelkää kirkkoa. Pelkään lessuja, uudelleensyntyneitä ja muslimeja. Heidän opit kun ovat aika julmia.

"Jeesuksen kertoma oppi on lähimmäisen rakkaus, joka takaa pelastuksen, jos sellainen on olemassa. "
      - Sellainen on olemassa. Puhtaammillaan se löytyy ilman uskoa pronssikauden satukirjaan tai koraaniin (tai muuhun ihmisarvoa alentavaan uskonnolliseen hölynpölyyn).

• SANASTA SANAAN

ÄLKÄÄ MILLOINKAAN LUULKO, ETTEN MINÄ ELÄ.

• goddeloos
        SANASTA SANAAN kirjoitti:

ÄLKÄÄ MILLOINKAAN LUULKO, ETTEN MINÄ ELÄ.

"ÄLKÄÄ MILLOINKAAN LUULKO, ETTEN MINÄ ELÄ. "
        - Sinä elät, kirjoitihan mitäänsanomattoman vastauksen :p

• Kristinuskon kirja.

goddeloos !

En huutele puskista. Linkit ovat olemassa vaikka käräjäoikeutta varten. Antanet anteeksi, mutta en lähde nyt niitä penkomaan esiin. Katsotaan yhdessä miten kirkko vastaa tähän ketjuun.

• Kristinuskon kirja.

Täällä on nyt pappi Sonja ketjussa useita kommentteja. Tähän voisi lisätä hänen, kirkon, uskon uudesta ruumiista taivaaseen mennessä. Saakohan pappi Sonja minkälaisen poven ja pepun vai saakohan vaikka pippelin ?

• Bangkokissa ollut

Kirkossa on sekä Raamattuun uskovia pappeja ja heitä, jotka siihen eivät usko, tähän jälkimmäiseen ryhmään liitän myös heidät jotka uskovat osittain, koska lopputulos on yhtäläinen.

Joko uskoo 100% tai sitten uskoo 0-99,99%.

Joko uskoo tai on uskomatta.

Joillekin 75%:n uskominen Raamattuun on uskossa olemista ja näitähän riittää. He äänestävät kirkossa innokkaasti samanmielisiään vaikutusvaltaisiin asemiin.

Bangkok on kuin Baabel. Pattaya varsinkin.

• dia_gnosis

´´Raamattu on Septuagintan mukaan "suuri koettelemus" ensisijaisesti niille jotka virassaan pyhiksi luokitelluista kirjoituksista opettavat. He, jotka virassaan opettavat väärin pyhistä kirjoituksista, tuomitaan ensimmäisenä: Koko tämänpuolisen elämänsä ajan he ovat oikeuden edessä, eli, he ovat itsensä puolustaja mutta myös tuomari. Heidän on noudatettava Jumalan sanaa/lakia sanantarkasti. ´´

• elakim

Kristinuskon kirja

Ja siihen alastomuuteen liittyen on vielä tulossa yllätyskäänne, mitä he eivät vielä ymmärrä. Eli heidän kirjoituksissa lukee àlastomana pyydätte teitä johtamaan ainoata, kenellä on vielä vaatteet päällä` Ja niille sanotaan, että ei nyt oikein fiilistä alkaa sellaisiin hommiin.

Mä voin kertoo siitä joskus enemmän.

• elakim

No voin mä vähän tarkentaa. Eli se liittyy siihen raamatun kohtaan missä todetaan `että teistä tulee enkelin kaltaisia`. Moni kristillinen yhteisö on virheellisesti kuvitellut, että he alkaisivat tekemään Enkelien duunia. No sitähän ei tule tapahtumaan. Siellä taivaan valtakunnassa on aika tarkka hierarkia kuka tekee mitäkin. Se missä Isä totesi èttä vielä taivaatkin järjestän uusiksi` tarkoitti sitä että hän ei ollut hirveän iloinen Paavalin toteamukseen, että tulemme tuomitsemaan Enkeleitä. Koska se oli röyhkeä väite. Röyhkeimmillään olen kuullut yhden seurakunnan edustajalta, että tulemme hallitsemaan Jeesuksen valtaistuimella hänen kanssaan. No ihan uutis tiedote. Perkelekkään ei röyhkenis tavoitella Jeesuksen valtaistuinta.

• Mirka ...

En malttaisi odottaa 50-100 vuotta jotta kristinusko tuhoutuisi.
      Mä mielelläni nopeuttaisin tätä alasajo prosessia laatimalla 21v ikärajan uskonnoille välittömästi.

• sgdsfgsdfgsdfgdsfgs

Eikös Koraani ole se suurin petos?

Uskontomme ovat vastakkain, halusittepa tai ei...

Jeesus ei voi olla kumpaakin, Jumalan Poika tai pelkkä profeetta.

Tulossa suuria sotia, amen.

• Kyllä Koraani on suuri petos. Samoin Raamattu ja mitä niitä Horuksia ja muita tuhansia jumalia onkaan ollut. Ihmisiä on huijattu jo tuhansia vuosia.

Nykyaikana kun tietoa ja lukutaitoa on jo huomattavasti enemmän kuin ennen vanhaan, niin ihmetellä täytyy kuinka jotkut ihmiset eivät vieläkään tajua kuinka naurettavaa on uskoa "johonkin". Eikä nähdä että Raamattu on kirjoitettu varsin tyhmien miesten kautta.

Uskotaan Allahiin ja Jumalaan vaikka kummastakaan ei näy yhtään mitään. Ja kummankin uskonnon ihmiset pitävät toisen uskontoa ja jumalaa vääränä. Ja kaikki muut sitten pitävät kumpaakin uskontoa ja jumalaa yhtä vääränä. Ja tällaisia jumalia ym. on siis satoja ellei enemmänkin. Uskokaa, jos se tekee kaikki autuaiksi. Minä en usko yhteenkään jumalaan, vaikka valinnanvaraa on huikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3222
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      2983
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2872
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2568
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2321
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      2202
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe