Millainen on tavallinen mies?

tavallisia ei ole

kertokaa nyt...

12

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wefawffegwqf

Tällä palstalla itsesäälissä rypevien atm:ien tavallinen mies on yhtä kuin sellaiset, joilla ei naama ja kroppa riitä Hollywoodiin. Eihän sellaisessa miehessä voi olla mitään ominaisuuksia pankkitilin saldoa lukuunottamatta mitä naiset haluaisivat. :P Mielipiteet ovat aika selvää projisointia.

• hippie girl

Tavallinen mies on sellainen, jolla EI ole eksoottista ulkonäköä, keskivertoa enemmän rahaa tai erikoisia harrastuksia (kuten vuorikiipeily, alamäkipyöräily tai joku vastaava). Hän ei ole juurikaan COOL, ei niin kovin supliikkimies, ja kaikenkaikkiaan sellainen joka ei juuri käännä päitä kadulla. Ei erotu.
      Harrastaa sitä mitä tuhannet muutkin perusjampat, eli ehkä sählyä, punttista tms.
      Kuuntelee sitä musiikkia mitä melkein kaikki muutkin, ei mitenkään poikkeavaa musiikkimakua.
      Vaatteet melko perus: Dressman-tyyliä. T-paita, farkut, jne.

Tavallinen mies on sellainen joita on vaikka kuinka paljon. Liian persoonattomia, kuin tapettia. Täysin taviksia.

Tavallinen mies on sellainen joka mulle ei kelpaisi. En itsekään ole tavis, joten en halua kumppaniksikaan tavista.

• hippie girl

s*ählyä siis.

• tavis mies

Millainen mies sinulle sitten kelpaisi?

• ghjghjghj
        tavis mies kirjoitti:

Varmaan koku tv-sarja tyyppi. Varmaan siitä vampyyri-sarjasta joku söpö rastapäävampyyri.

• hippie girl
        tavis mies kirjoitti:

No, pitäisi olla kyllä hipahtava, boheemi, mieluummin köyhä kuin rikas.
        Sosiaalinen.
        Taiteellinen.
        Hyvä yleissivistys.
        Mieluummin hoikka kuin lihaksikas.
        Mieluummin lyhyt kuin pitkä (ite oon "hobitti").
        Oma persoonallinen pukeutumistyylinsä, mieluiten kirppistyyli.
        Ei viihdy telkkarin äärellä tai kauppakeskuksissa.

Tossa nyt jotain.

• sillitrooli
        hippie girl kirjoitti:

No, pitäisi olla kyllä hipahtava, boheemi, mieluummin köyhä kuin rikas.
        Sosiaalinen.
        Taiteellinen.
        Hyvä yleissivistys.
        Mieluummin hoikka kuin lihaksikas.
        Mieluummin lyhyt kuin pitkä (ite oon "hobitti").
        Oma persoonallinen pukeutumistyylinsä, mieluiten kirppistyyli.
        Ei viihdy telkkarin äärellä tai kauppakeskuksissa.

Tossa nyt jotain.

Kivaa, että jollain on vähän erilaiset kriteerit miehelle kuin ne perinteiset "pitkä tumma komea ja varakas". Tosin, aina kun joku nainen väittää pitävänsä hoikista ja lyhyistä miehistä, niin mieleeni tulee se, kuinka esimerkiksi marketissa käydessä en juuri ikinä näe pariskuntia, joissa mies olisi hoikka ja lyhyt.

• hippie girl
        sillitrooli kirjoitti:

Kivaa, että jollain on vähän erilaiset kriteerit miehelle kuin ne perinteiset "pitkä tumma komea ja varakas". Tosin, aina kun joku nainen väittää pitävänsä hoikista ja lyhyistä miehistä, niin mieleeni tulee se, kuinka esimerkiksi marketissa käydessä en juuri ikinä näe pariskuntia, joissa mies olisi hoikka ja lyhyt.

No onhan noita. Kyllä mä oon nähnyt.
        Ite tosiaan olen vaivaiset 155 cm joten ei kyllä sopis mulle mikään 190 cm pitkä mies. Oon deittallu sellasia noin 167-180 cm pitkiä.

Julkkiksista esim. Tom Cruise on tosi lyhyt.
        Kirkakin oli. Ja esim. Matti ja Teppo! :D

Ja Lenni-Kalle Taipale.

(Julkkikset toki hiukan huono vertailukohta.. mut siis, olen kyllä nähnyt pariskuntia joissa mies on hoikka ja lyhyt.. eihän kaikki miehet oo samasta muotista, kuten ei naisetkaan.. Hyvä niin!)

• sillitrooli
        hippie girl kirjoitti:

No onhan noita. Kyllä mä oon nähnyt.
        Ite tosiaan olen vaivaiset 155 cm joten ei kyllä sopis mulle mikään 190 cm pitkä mies. Oon deittallu sellasia noin 167-180 cm pitkiä.

Julkkiksista esim. Tom Cruise on tosi lyhyt.
        Kirkakin oli. Ja esim. Matti ja Teppo! :D

Ja Lenni-Kalle Taipale.

(Julkkikset toki hiukan huono vertailukohta.. mut siis, olen kyllä nähnyt pariskuntia joissa mies on hoikka ja lyhyt.. eihän kaikki miehet oo samasta muotista, kuten ei naisetkaan.. Hyvä niin!)

Todettakoon, että olin pari tuntia sitten kahdessa marketissa, enkä nähnyt yhtään pariskuntaa, joissa mies olisi ollut hoikka ja lyhyt. Monenlaisia muita pariskuntia kyllä näin. Pari hoikkaa ja lyhyttäkin miestä näin, ihan yksin kulkivat marketin käytäviä.

• ..........

Tavallisuutta ei pysty arvioimaan ellei tunne ihmistä kunnolla.

• hippie girl

Olet aivan oikeassa kyllä. :)
        Ja ehkei pelkän ulkonäön tai pukeutumisenkaan perusteella voi sitä varmasti tietää. Mut kyllä se pukeutuminen toki jotakin persoonasta kertoo.

• Naisasialooseri.

Eräs tuttavani on tavismies. Hän on vaalea, keskipitkä ja normaalikroppainen. Ammatiltaan sähkömies ja ajelee Nissan Primeralla. Hän on ollut yhdessä saman naisen kanssa jo yli 10 vuotta, myös nainen on tavis ja töissä siwan kassalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe